Kalsarikänniketju

  • 5 259 809
  • 66 714

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt on korkattu, ja ihan hyvällehän tuo maistuu. Huomenna olisi iltapäivästä/illasta muutama tunti palikkatöitä tehtävänä, eli ei mitään hätää.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kepeästi lähtenyt liikkeelle. Samalla Mosku-elokuvaa kahtellen, vaikka tuo pidennetty tv-versiohan tulee tänään. Tai siis yksi osa sitä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kitoooos! Ihan lämmittelymielessä tässä vähäsen herkistelen sisuskaluja tulevaa varten. Voihan sen samalla ottaa viihteen kannalta.

Halipatsuipaa..
Ihan vaan, ettei maku kerkee karkaamaan suusta. Muuten ei kiinnosta.
Pthyi.. miten voikaan olla jääkylmä Karhu pahan makuista...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Joo, pahaa kun mikä, siksi juonkin yleensä yön yli seissyttä kädenlämpöistä lapinkultaa, Kyllä ihmisen kelpaa.

Sää kun oot noiden misujen perään ( nyt en taas muista nykyistä tyttöystävääsi, sorry), niin mitäs mieltä oot noista Dixie Chickseistä?
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Mitäs mieltä olette Kaija Irmeli Kokkosesta? Eli Kaija Koosta. Toimiiko?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Sää kun oot noiden misujen perään ( nyt en taas muista nykyistä tyttöystävääsi, sorry), niin mitäs mieltä oot noista Dixie Chickseistä?

No kuule nyt kun kysyit, niin se vaaleahiuksinen (ei laulaja) on kyllä varsin nätti. Vai tarkotetitko jotain ihan muuta?

Ei pärjää vielä Johanna Kurkelalle.

akimoto, meinaatko ulkonäöltä vai musiikillisesti?
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Halipatsuipaa..
Ihan vaan, ettei maku kerkee karkaamaan suusta. Muuten ei kiinnosta.
Pthyi.. miten voikaan olla jääkylmä Karhu pahan makuista...

Itse ainakin pidän parempana jotain semmoista kylmän ja taskulämpöisen väliltä olevaa. Menee nopeammin viihteen puolellekkin.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Eli musiikki ei ole mitään? No, voihan sen äänen tietysti laittaa pois juutuupista.

Joo, no en ollukkaan ihan varma kun aloit johdattelemaan sivuraiteille tahallas. Tosi vähän on tullut kuunneltua vaikka jossain vaiheessa olikin mielessä ylimitoitettu aikomus ryhtyä tutustumaan musiikkiinsa. Pistetääs taas kalenteriin ylös.

No vähän molempia. Minusta ihan hyvä MILF vaikka ikä jo painaa. Ja musiikkikin uppooa ihan ok. Eli täältä siis peukku.

Kyllä taannoin justiinsa kävin läpi Kaija Koon musiikillista antia, ihan nostalgista kun ajatellaan että minulle pakkosyötettiin Kaija Koota nuorena. "viisi vuodenaikaa" kappale löytyy jopa koneelta. Minkäs ikäinen KK on yleensä, tai siis tällä hetkellä?

Olipas Alkossa myyjätytöllä tiukat housut tänään.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Itse ainakin pidän parempana jotain semmoista kylmän ja taskulämpöisen väliltä olevaa. Menee nopeammin viihteen puolellekkin.

Niin totta muriset arvon Taskulamppu. Analysoin asioita ehkäpä liian hektisesti, mutta kun olen kuuman takan ääressä juuri ja hain jääkaappikylmää olutta tumppuun juuri silloin ja mielsin sen ehkäpä liian herkästi jääkylmäksi , vaikka tosiasiassa se olikin vain jääkaappikylmää. Ulkoiset olosuhteet tekevät joskus elämästä virheellisen. Olen näyrästi pahoillani virheestä ja arvioinnistani.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Pistetääs taas kalenteriin ylös.

Mää otin riskin, kun levytilausta tein ja laitoin sellastakin musiikkia mukaan tilaukseen. Ei ollu hirveen kallista, joten syteen tai saveen... Ajattelin vain saada sulta hetimiten tuomion...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kuinkas tiukkoihin menit? PVC housut, vai ihan Jalluun?

Teidän väliseen keskusteluunne sen enempää puuttumatta voin kertoa, että ostin tänään semanttisesti tiukat lenkkarit.

Ikävä kyllä kalsarikänniini ei kuulu lainkaan tiukkaa/terävää/väkevää, vaan pelkästään löyhää siideriä ynnä olutta.

Terveisin

Tulvajoenlinnalainen
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ikävä kyllä kalsarikänniini ei kuulu lainkaan tiukkaa/terävää/väkevää, vaan pelkästään löyhää siideriä ynnä olutta.

Katohan Uleå... no, ihan sammaa mieltä, kaikenlainen kiristely on pahasta. Liian jäykkä on liian jäykkää ja olut on olutta. Ei kuitenkaan poronkusi.
-Jörö-
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Täällä päässä on sangen miehekäs olo, kun avomies nukkuu ja itse istun koneella viskilasi kädessä. Ei kai tämän näin kuulu mennä?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Täällä päässä on sangen miehekäs olo, kun avomies nukkuu ja itse istun koneella viskilasi kädessä. Ei kai tämän näin kuulu mennä?

Esität mielipiteen palstalla, jossa ainakin luulisin olevan suurimman osan äijiä.... Jokaisen miehen toiveuni, nainen, joka istuu sohvalla viskilasi kädessä ja ei nalkuta..hmm
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Katohan Uleå... no, ihan sammaa mieltä, kaikenlainen kiristely on pahasta. Liian jäykkä on liian jäykkää ja olut on olutta. Ei kuitenkaan poronkusi.
-Jörö-

Kuinka provokatiivista! Pitääkö minun suuttumani?

Vastaus on ei, koska en juo Lapin Kultaa, mistä mitä ilmeisimmin on kysymys parahimman Sinun argumentissasi, implikaatio on selvä - toisin kuin minä. Mutta en suutu.

Ihan sitä HIFK:in mainostamaa juoskentelen.

Tiukkaa ei enää meikäläinen hevillä juo. Siitä menee pää sekaisin. Oluissa ja siidereissä pysyy nätisti laskuissa mukana ja rajanveto on helpompaa. Juridisesti minuun pariutunut nainen ei näet pidä kovinkaan paljon neliveto-Uleåborgirista. Minua lähestyttiin sanallisella nootilla.

Nootin vakavuusaste ylitti jopa vuoden 1961 nootin, jossa NL esitti (Kekkoselle Uleåb. huom.) konsultaatioita toimenpiteistä molempien maiden rajojen puolustuksen turvaamiseksi Saksan liittotasavallan ja sen kanssa liitossa olevien valtioiden taholta ilmenevän sotilaallisen hyökkäyksen uhan johdosta.

Ullis
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jokaisen miehen toiveuni, nainen, joka istuu sohvalla viskilasi kädessä ja ei nalkuta..hmm

Pelkästään lihavoidulla osallakin pärjää, ei sen viskin niin väliä.

Itsellä menossa toinen lasi morgania ja sen kyytipoikana alekokki- lonkeroa. Huimaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös