Kyllä sitä nyt ollaan niiiii-iiin yliopisto-opiskelijaa, että... No, mun sivistyssanakirja jää, sorry vaan tuonne työpaikalle, kun sieltä lähden. Jäljelle jää vain ihminen, jolla on elämä.
Ja yhtään ilman mitään veetuilua.
Anteeksi kun tuhoan "jokaisen miehen toiveunen", mutta en istu sohvalla vaan ihan tuolilla vaan.
Pelkästään lihavoidulla osallakin pärjää, ei sen viskin niin väliä.
Kalsarikänniketjussa ei nalkuteta. Yleensä täällä harrastetaan miltei uskonnolliseen hurmokseen asti yltävää ryyppäämistä. Ja miksei tänäänkin.
Kyllä sitä nyt ollaan niiiii-iiin yliopisto-opiskelijaa, että... No, mun sivistyssanakirja jää, sorry vaan tuonne työpaikalle, kun sieltä lähden. Jäljelle jää vain ihminen, jolla on elämä.
Ja yhtään ilman mitään veetuilua.
EDIT: vittuako mä selitän?
Viinin voimalla. Raittiutta vastaan.
Näillä teemoilla pyrin kunnallisvaltuustoon tänä vuonna.
Rauhaa!
Ja numero, jota joukolla äänestämme on? Kyllähän aina valtuustossa pitää aina yks' kkk-mies tulee olla.
Onneks ei ole illan deejii ilmaantunut, kun noi winwowsin ääniasetukset taas kiukuttelee...
Rauhaa!
Ja numero, jota joukolla äänestämme on? Kyllähän aina valtuustossa pitää aina yks' kkk-mies tulee olla.
Onneks ei ole illan deejii ilmaantunut, kun noi winwowsin ääniasetukset taas kiukuttelee...
Saatana perkele. Mulla on samoja onkelmia Windowsin ääniasetuksien kanssa. Kannattaa käyvvä siellä alapalkissa katastelemassa Windowsin omia ääniasetuksia. Siellä se vika yleensä on.
Olen vakaasti ajatellu vaihtaa macciin - -
Jostakin syystä muuten kuuntelen Stevie Wonderia. Ei yhtään paska muusikko sokeaksi neekeriksi.
Varsinkaan ne Motown aikaiset "kunnon" äänitykset... Ei niitä hakkka kukaan, ei mikään!
Kaikesta päätellen täällä on vielä kalsaroitsijoita liikkeellä? Hyvä niin! Viini kun ei lopu eikä näköjään kuntokaan, joten täällä ollaan. Ihmisen on selvästi juotava yli 20 alkoholiannosta, ennenkuin pääsee edes asiaan.
Paitsi ehkä Beatlesin Abbey Roadin äänitykset ja Elviksen Memphisin äänitykset (silloin kun Elvis alkoi olla läskiporsas)?
Shermi mukana. - - Katotaan mitä tapahtuu.