Kalsarikänniketju

  • 5 259 809
  • 66 714

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos johonkin voi luottaa, niin Jatkoajan kalsarikänneihin. Täällä ihminen pelastuu, saa hiljaisessa huoneessa kontaktin ihmisiin ennen lopullista sammahtamista.

Viiniä tiukempaa ei tänään, mutta sekin tuntuu olevan tarpeeksi. Ehkä pitää ottaa lisää.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.

Kyllä sitä nyt ollaan niiiii-iiin yliopisto-opiskelijaa, että... No, mun sivistyssanakirja jää, sorry vaan tuonne työpaikalle, kun sieltä lähden. Jäljelle jää vain ihminen, jolla on elämä.
Ja yhtään ilman mitään veetuilua.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Anteeksi kun tuhoan "jokaisen miehen toiveunen", mutta en istu sohvalla vaan ihan tuolilla vaan.

... piti vielä lisätä, että harvemmin nalkutan. Tyydyn yleensä ihan rehelliseen ja kypsään huutamiseen siinä vaiheessa kun alkaa tarpeeksi kiukuttaa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Pelkästään lihavoidulla osallakin pärjää, ei sen viskin niin väliä.

Niin, kumpa esilleottamasi ehdotus olisi käytännössä paremmin toteutettavissa. Naisen kuunteleminen olisi paljon helpompaa, kun vain kuuntelisi sen lihavoidun tekstin, johon tietysti olisi itsellä se veto-oikeus.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kalsarikänniketjussa ei nalkuteta. Yleensä täällä harrastetaan miltei uskonnolliseen hurmokseen asti yltävää ryyppäämistä. Ja miksei tänäänkin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kalsarikänniketjussa ei nalkuteta. Yleensä täällä harrastetaan miltei uskonnolliseen hurmokseen asti yltävää ryyppäämistä. Ja miksei tänäänkin.

Niin, arvon Azul tarkoittanee, että manitsee, silloin harvoin kuin niin tekee, täysin aiheesta. täällä ei nalkuteta...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kyllä sitä nyt ollaan niiiii-iiin yliopisto-opiskelijaa, että... No, mun sivistyssanakirja jää, sorry vaan tuonne työpaikalle, kun sieltä lähden. Jäljelle jää vain ihminen, jolla on elämä.
Ja yhtään ilman mitään veetuilua.

Tekstisi on pyhää.

Jopa mullakin on elämä. Mutta mun FM-tutkinto näkee päivänvalon aikaisintaan vuonna 2018...

Mutta se on vain niin kiva käytellä niiiii-iiin "akateemisia" sanoja, joita on vuorokausikaupalla päntännyt päähänsä - tänään kun oli yleisen kielitieteen peruskurssin tentti. Anteex. Niissä sanoissa on paljon ilmaisuvoimaa. Ja siksi kai ne ovatkin leksikossa.

Peas and flowers.

EDIT: vittuako mä selitän?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
EDIT: vittuako mä selitän?

Rauhaa!

Viinin voimalla. Raittiutta vastaan.

Näillä teemoilla pyrin kunnallisvaltuustoon tänä vuonna.

Ja numero, jota joukolla äänestämme on? Kyllähän aina valtuustossa pitää aina yks' kkk-mies tulee olla.

Onneks ei ole illan deejii ilmaantunut, kun noi winwowsin ääniasetukset taas kiukuttelee...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

мир

Ja numero, jota joukolla äänestämme on? Kyllähän aina valtuustossa pitää aina yks' kkk-mies tulee olla.

Onneks ei ole illan deejii ilmaantunut, kun noi winwowsin ääniasetukset taas kiukuttelee...

Saatana perkele. Mulla on samoja onkelmia Windowsin ääniasetuksien kanssa. Kannattaa käyvvä siellä alapalkissa katastelemassa Windowsin omia ääniasetuksia. Siellä se vika yleensä on.

Mutta mikä pahinta: YLE:n vaalikoneen mukaan kuntavaaliehdokkaani on joko SDP:stä tai kepusta. Kaipa sitä pitää kepulaista noista äänestää, Oulusta kun olen.

Himpskutti kun menee tuo kolmen tolpan olut päähän!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Rauhaa!
Ja numero, jota joukolla äänestämme on? Kyllähän aina valtuustossa pitää aina yks' kkk-mies tulee olla.

Onneks ei ole illan deejii ilmaantunut, kun noi winwowsin ääniasetukset taas kiukuttelee...

Valitettavasti en voi antaa numeroa, koska se voitaisiin laskea mainostamiseksi, mutta lupaan tehdä kaikkeni paremman kalsarikännin hyväksi ja lupaan tehdä kaikkeni kalsarikännin eteen.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Saatana perkele. Mulla on samoja onkelmia Windowsin ääniasetuksien kanssa. Kannattaa käyvvä siellä alapalkissa katastelemassa Windowsin omia ääniasetuksia. Siellä se vika yleensä on.

Olen vakaasti ajatellu vaihtaa macciin. KOhtapuoliin olis yks hp.n läppäri vailla vakinaista osoitetta. On jo jonkinaikaa kyrpinyt tää winwowsin lopunton ongelmavyyhti.
Eikä tässä mikään isompi ongelma ole, kuin vain se, ettei ole sopivuutta 3g:n kanssa. Winwowsin kanssa kun ei tuo 3g meinaa oikein toimia. NYt ainakin toimii, mutta vaan niin kyllästynyt koko järjestelmään.
Elämä ilman viruksentorjunta shittiä ja ongelmia... kyllä se on sen arvoista = eli macin hinta...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kiva-Harri teeveessä ja kukaan ei itke... No, mie koitan vähän. Kyllähän meillä on hurjan huonosti mennyt, mutta ei niin huonosti, kuin voisi olettaa. Kiva on Ruotsissa, todistettavasti.
Niin, siis anaalin MoDo matsia siis katselen...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olen vakaasti ajatellu vaihtaa macciin - -

Älä nyt hulluttele hyvä mies. Kun Apple on tiltissä ja haluat cd-romin, muistitikun, CF-kortin tai muun sellaisen ulos vehkeestä, niin sinun pitää käyttää hammastikkua tai nuppineulaa ja tökkiä laitteessa olevaa pientä reikää.

Windowsissa voi sentään sulkea ohjelman kun ja koska se ei vastaa. Ja nehän eivät vastaa monestikaan kummassakaan järjestelmässä. Valintasi on siis nuppineula/hiiri. Mikään ei kuitenkaan vastaa.

Jostakin syystä muuten kuuntelen Stevie Wonderia. Ei yhtään paska muusikko sokeaksi neekeriksi.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kaikesta päätellen täällä on vielä kalsaroitsijoita liikkeellä? Hyvä niin! Viini kun ei lopu eikä näköjään kuntokaan, joten täällä ollaan. Ihmisen on selvästi juotava yli 20 alkoholiannosta, ennenkuin pääsee edes asiaan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Varsinkaan ne Motown aikaiset "kunnon" äänitykset... Ei niitä hakkka kukaan, ei mikään!

Paitsi ehkä Beatlesin Abbey Roadin äänitykset ja Elviksen Memphisin äänitykset (silloin kun Elvis alkoi olla läskiporsas)?

Niin ja tietenkin Eppu Normaalin Rantalan äänitykset. Vieläkin voimme kuulla linnun sirkutusta "Musiikkia Rantalasta" -yhteydessä kun Aku joutui soittamaan rumpuja pihalla. Mutta hei! Se siitä.

http://www.youtube.com/watch?v=9joK...//www.youtube.com/v/9joKTNM_DaM&width=300&hei

... taijjokasta jalakapallua....
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kaikesta päätellen täällä on vielä kalsaroitsijoita liikkeellä? Hyvä niin! Viini kun ei lopu eikä näköjään kuntokaan, joten täällä ollaan. Ihmisen on selvästi juotava yli 20 alkoholiannosta, ennenkuin pääsee edes asiaan.


Sad but true... Täällä sama ongelma! Ei meinaa millään lähteä kontrolli tai taju. Onko kokemusta jopa liikaa? Hankala kysymys... Ja varsinkin vastaus.

Gimme some Honky Tonk Women! Ei varmaan vaikeaa arvata, että nyt soi kuulokkeissa Pyörivät Kivet. Tosin en tahdo tuikata kusinappulaani moisiin naisiin. Hyi kauhia, sananalaisista naisista saa kaikkia röppöriä eli muita veneerisiä tautia! UGH, olen kirjoittanut.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onnistuin tipahtamaan, sillä niin hyvin kuin itseni tunnen niin osapuilleen vartin päästä konttaan vaikka vielä ehkö jonkinlaisen sanoman pystyn tänne tuottamaan, Jotta hyvää kalsarikänniä jaksajille. Tämä sankari lähtee nyt pois.
 

Purezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Cheers!

Tästä se syysloma lähtee käyntiin, toinen KOFF aukeaa. Aloitetaan ilta kalsaroinnilla, mutta muutaman hetken päästä täytyypi siirtyä kaupan kautta frendin luokse, jossa illan suunnitelmana on alkomaholi ja NHL09. Jos sitä vaikka sais jonkunlaisen turnauksen pystyyn. Mielenkiintoinen ilta tulossa. No mutta, tästä on hyvä jatkaa.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kuten jo eilen uhkailin, on tänään tarkoitus ottaa täysimittaiset kalsarit. Ensimmäinen KOFF aukesi juuri. Tän tölkin kyljessä on näköjään jotakin jähmettynyttä spermaa tai vastaavaa...no, ei anneta sen häiritä. Kunhan vaan itse tuote, eli KOFF tölkin sisällä, on kunnossa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Shermi mukana. Yksitoista pulloa kumottu tänään krapulaan ja voiton puolella ollaan. Muutaman päivän reissu takana. Tulin himaan ja tajusin että noin 75% kaikista tavaroista on poissa. Nainen on lähtenyt lopullisesti. Vajaan tunnin päästä olisi saunavuoro. Katotaan mitä tapahtuu.

Np. Nightwish - The Islander
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Shermi mukana. - - Katotaan mitä tapahtuu.

Nasty 1. Paitsi sauna. Tsemppiä.

Täällä myös parannellaan kankkusta Koffin voimin ja toivotaan että JYP-HIFK -ottelu päättyy tuloksiin 2,3 - 3,4. Sven Tuuva vs. Nokka: kiroilua ja sikailua.

David Bowie raikaa raariossa ja koiran henki haisee tonnikalalle. Muija on Rukalla. Auvoisaa.

Harmi vain, että huomenna pitäisi olla 11 aikaan paska kaupunnilla...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös