Mielikuvitushahmo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vastatkaas kaverit minun tärkeään kysymykseeni... Voiko Hpk olla uskonto ja Rinkelinmäki eräänlainen Mekka?
Ei.
Vastatkaas kaverit minun tärkeään kysymykseeni... Voiko Hpk olla uskonto ja Rinkelinmäki eräänlainen Mekka?
Melko marginaalinen uskontoryhmä olisi, mutta onhan sitä erikoisempiakin.... eikun ei, erikoisempia ei ole. Jopa skientologia on normaalimpi yhteisö.
Eikö se riitä pelkästään jo, että minä yksinäni uskoisin uskontooni? HPK olisi uskonto, Rautakorven pelikirja Raamattu, Marko "Kyy" Palo Jumala, Rinkelinmäki Mekka jne... ? :D
Eikös uskonto vaadi edes kahden kokoontumista uskon nimissä? Vai olenko liian kiinni Kristinuskossa..
Pelottaa kysyä, mutta mikä edustaisi uskossasi sitä kilpailevaa puolta? "Pahaa" jota vastaan taistella perunapeltojen ja pyhän ry.n puolesta?
Pakko kai se on liittyä joukkoon. Tänään matsi ja apina tippui selästä kauden ekalla börsällä. Otetaan sen kunniaksi yksi Santtu
...joten meitä on kaksi :D...
Niin ja mitäs Mielis sitten tapahtuis jos saatais houkuteltua muuan Johanna Kurkela mukaan tähän meitin aatteeseen. Kääntyiskö silloin kelkka, vai mitä täh häh?
Tarjouksessa ollutta Fostersin kuravettä tässä lipitetään ja koitetaan pitää itseä hereillä NHL -matsia varten.
Sunnuntai on pro-päivä. Kaljaa ja Stam1naa kuunnellen. Näillä mennään.
Kalja maistuu ihan ykköseltä juuri sunnuntaina, miksi?
Tulee vanhemmalla iällä. Viikonloppusekoilut on teiniaikaa ja sitten myöhemmin nautiskellaan seesteisesti. Ikävä juttu, että on pakkodokausta pari päivää, mutta sitten vihdoinkin koittaa se Sunnuntai.
Sunnuntai on pro-päivä.