Kalsarikänniketju

  • 5 259 598
  • 66 714

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Blue J! Saisko ne kokoonpanot? Kiitos.

Edit. Ei väkisin!!!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mitäs mieltä olette The Knackin my sharona biisistä? Toimii mielestäni aika hyvin joka tilanteessa.

Ps. Mielestäni olio ihan hyvä että Ismo Leikola veti hevosta turpaan.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kentälliset ovat tuolla sivulla 4xx ja niitä ei enää käsitellä sen tarkemmin.

Jos niitä tarvitaan, niin ainakin itse olen sen verran penamaisessa tilassa etten jaksa kaivaa. Juuri nyt juon vain onnellisesti kaljaa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kentälliset ovat tuolla sivulla 4xx ja niitä ei enää käsitellä sen tarkemmin.

Jos niitä tarvitaan, niin ainakin itse olen sen verran penamaisessa tilassa etten jaksa kaivaa. Juuri nyt juon vain onnellisesti kaljaa.

En jaksa etsiä mutta miten olet kentääliset rakentanut?
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Mitäs mieltä olette The Knackin my sharona biisistä? Toimii mielestäni aika hyvin joka tilanteessa.

Ps. Mielestäni olio ihan hyvä että Ismo Leikola veti hevosta turpaan.
Biisi ei soita mitää kelloja päässäni. Mutta jos hevonen tosiaan Ismolle v***uili niin hyvä että tuli turpakeikka.

Blue J, kuinka onnelliseksi kaljalla tulee ?
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En jaksa etsiä mutta miten olet kentääliset rakentanut?

Rakensin kalsarikännijoukkueen jonkinnäköisellä näyttöpohjalla ja myös senhetkisellä kunnonosoituksella. Kumma kyllä et itse ollut silloin läsnä kait. Sittemmin myös tuo banaanijengi rakensi kentällisiä.

Scholl, Pete2004 ja Mielikuvitushahmo taisivat olla ykkösketjun miehiä. Scholl sen takia, että osuu aina vahingossa maaliin ja on vittumainen tyyppi. Petestä nyt ei ole mitään epäselvyyttä ja Mielikuvitushahmo on täällä miltei aina.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Biisi ei soita mitää kelloja päässäni.

http://www.youtube.com/watch?v=XR4YH1N04pc

Siinä my sharona! Never heard? Anteeksi mutta en osaa hyperlinkittää vai mikä se nyt oli? Voisko joku neuvoa? Olen ihan sukka näissä jutuissa. Eli sori Modet, älkää antako penaltia tai kaadun lopullisesti.

Nyt musakansio arpoi randomina jonkun Ana Johnsonin don't cry for painin. wtf?
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Oikeastaan hyvät perusteet joukkueelle on kyllä. Täytyykö meidän aloittelijoiden sitten lähteä tässäkin farmista liikkeelle vai voiko nousta puskista korkeallekin?
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Eikun joo. Nyt hoksasin tuon My Sharonan. Siltikkin YouTubesta löytyy aina ihanan ällistyttävä Mika, biisillään Love Today. Järjetön hitti! Ja ikivihreä tulevaisuuden klassikko.

No miä oon parhaimmillaan just altavastaajana elikkä mieluusti lähen farmista kipuamaan ylöspäin. Toki ketjukavereista riippuu paljon.. Hyvät syötöt, tai siis juotot eivät ainakaan haitaksi ole.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mitäs mieltä olette Garbagesta? Shirley on kyllä aika vitun ihana nainen.

Np. only happy when it rains
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Voi jumankeuta. Nyt pukkas randomina Septemberin satellites biisin. Olin unohtanut koko vitun rallin. On se Petra vaan ihana nainen, ihan kuten kaikki muutkin. Vittu mä taidan oikeesti tykätä kaikista naisista paitsi Maria Mutolasta tai Teuvo Lomanista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös