Kalsarikänniketju

  • 5 290 175
  • 66 740

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pikkusikareista tuli ensimmäisenä mieleen se kun ex-avovaimo heitti baari-iltana hankkimani rasiat roskikseen. Selitys meni jotenkin näin : "luulin että et tarvii niitä kun ethän sie polta" Voi vittu sentäs.
En yhtään ihmettele, että kyseinen vaimoke on nykyisin ex!

Tuli sitten pari 8 % Karhua ja punkkupullo tyhjennettyä. Ja kun tätä osiota nyt luin, tajusin, että vaniljasikariahan tässä olisi vielä illan päätteeksi kaivannut. En olekaan sellaista polttanut useisiin kuukausiin. Nuo Suomen vaniljasikarit vain ovat hieman liian karheita makuuni, vaikka tokihan nekin välttävät. Viime vuonna ostin Brysselistä jotakin vaniljasikaria ja sen pehmeä maku oli suorastaan vaarallisen hyvää näin enimmäkseen sauhuttelemattomalle henkilölle.

Ostin muuten tuolloin Brysselistä myös 4 packin punkkua. Se packi maksoi 5,64e. Täytyy sanoa, että tuossa tapauksessa hinta korreloi makua. Kyllä tämä tämäniltainen Alkon punkku oli parempaa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mä en oo koskaan vetänyt röökiä. Kännissä tulee joskus vedettyä mutta se siitä saatana. Kalja kusettaa edelleen mutta on se vaan niin hemmetin hyvää ja ravitsevaa. Bloodhound Gang - mope
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Tännehän tuli helvetinmoinen tungos. Tuo vanilijan makuinen sikari ei kyllä iske sitten pätkääkään. Tai voihan se olla että maistuis jos jostain löytyy joku uusi hyvä merkki.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
On muuten ihan huippu tää Bloodhound Gangin versio dragostea din tei biisistä. Mitä mieltä olette Gampinasta? Viiltäviä analyyseja a'la Mika Saukkonen? Jerzuc voi varmaan kertoa omista kokemuksistaan? Vai?
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
On muuten ihan huippu tää Bloodhound Gangin versio dragostea din tei biisistä. Mitä mieltä olette Gampinasta? Viiltäviä analyyseja a'la Mika Saukkonen? Jerzuc voi varmaan kertoa omista kokemuksistaan? Vai?
Kai gambinaa voisi kolmen promillen koomassa ottaa tiputusletkun kautta.. miettikääpä sitä!

Nojoo.. Pari paukkua menee kerrallaan kyllä ko. juomaa, mutta hamstraamaan sitä en itselleni ala.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vetääköhän Pentti Matikainen koskaan kalsarikännejä? Onko kenelläkään sisäpiiritietoa? Voisin raportoida asiasta mestari Spordelle joka voisi väsätä aiheesta kirjan.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Vetääköhän Pentti Matikainen koskaan kalsarikännejä? Onko kenelläkään sisäpiiritietoa? Voisin raportoida asiasta mestari Spordelle joka voisi väsätä aiheesta kirjan.
Ei vedä. Kuulemani mukaan takatukka olisi vaarassa jäädä kalsarinsauman ja persvaon väliin ja föönin niskat olisivat lujilla, ellei jopa poikki. Näinollen Pentti lopetti tämän vuonna -89.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vanha kunnon iso G. Alan miesten juoma jo 25 vuotta sitten ja näkyy olevan vieläkin (kielipoliisin kommentti: se kirjoitetaan Gambina, vai juotko sittenkin Campinaa?).

No voi helvetti. Amatöörimäinen virhe meikäläiseltä. Kielioppi on Jonathan 'töyhtöhyyppä' Sievisen tasolla. Iso G on isojen poikien juoma. Puolitoista pulloa huivissa ja pakkohan se on myöntää että se laittaa tavalla tai toisella nupin sekaisin etenkin sekakäyttönä bissen kanssa.

Nyt kuunnellaan sitten Jenni Vartiaista ihan sen takia että se on helvetin upea nainen vaikka onkin lepakko.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ei vedä. Kuulemani mukaan takatukka olisi vaarassa jäädä kalsarinsauman ja persvaon väliin ja föönin niskat olisivat lujilla, ellei jopa poikki. Näinollen Pentti lopetti tämän vuonna -89.

Selvä. Kiitos tiedosta. Oisko sulla sitten mitään tietoa siitä mitä Pentti Arajärvi vetää telkän mennessä maaten?
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kaiku huutaa, joten tänne vastataan. Tässä on kuitenkin ainesta Jatkoajan maanantai-illan historian komeimmaksi kalsariketjuksi. Gambina olisi hieno asia, en ole ainakaan kolmeen kuukauteen juonut ja silloinkin sain ilmaiseksi toki. Mutta Gambina on jo vanhan liiton miesten hommia.

Ottakaahan pojat pullo Marabelloa tiskiin, niin sitten puhutaan Alkon hinta/juovutussuhteeltaan tämän hetken tehokkaimmasta juomasta. Olen maistanut juu aikanaan. Mutta jos puolet pistää vettä sekaan, niin sitä pystyy juomaan.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ottakaahan pojat pullo Marabelloa tiskiin, niin sitten puhutaan Alkon hinta/juovutussuhteeltaan tämän hetken tehokkaimmasta juomasta.

Tällä olen joskus koomannut itseni mutta mulla on sellainen muistikuva että on aikalailla samanlaista kuin iso G. Maku oli muistaakseni hieman makeampi eikä hullunkiiltoa saanut yhtä nopeasti silmiin.

Nyt kuunnellaan Jenni Vartiaisen biisi 'toinen' minkä omistan ex-kihlatulleni. Koskettaa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tällä olen joskus koomannut itseni mutta mulla on sellainen muistikuva että on aikalailla samanlaista kuin iso G. Maku oli muistaakseni hieman makeampi eikä hullunkiiltoa saanut yhtä nopeasti silmiin.

Kyllähän vanhassa kunnon Gambinassa on enemmän tunnetta, mutta kyllä tuokin jumalten nektari muutaman oluen kera aikanaan onnistui tuomaan unen silmään ja laatan miltei suuhun. Nyttemmin oluen ja talousviskin kera homma toki toimii huomattavasti miellyttävämmin.

NP: Pentti vs. Alpo: Ässät mestaruuteen kaudella 2008-2009!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kaiku huutaa, joten tänne vastataan. Tässä on kuitenkin ainesta Jatkoajan maanantai-illan historian komeimmaksi kalsariketjuksi. Gambina olisi hieno asia, en ole ainakaan kolmeen kuukauteen juonut ja silloinkin sain ilmaiseksi toki. Mutta Gambina on jo vanhan liiton miesten hommia.
Sen kaksi kertaa, mitä ole tähän ketjuun eläissäni postannut, niin täytyy todeta, että tää on ensteks vilkkain joku arkipäivä (en tiiä mikä viikonpäivä tänään on) jota olen tässä ketjussa totistanut.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
On tosiaan ollut aika huikea ilta täällä. Mä olen ainankin mukana vielä jonkin aikaa. Mites muut? Kai tässä jotain taustatukea saa?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pentti käy Joensuussa duunissa, trippihän se on sekin ja tajunta kyllä laajenee siellä.
En nyt tiedä, liittyykö tämä enää varsinaisesti aiheeseen, mutta itse olen aikoinani Joensuussa asuessani kutsunut jonkinmoista tuttavaani valiokuntaneuvos Pentti Arajärveä häntä tervehtiessäni Penaksi. Molemmat olimme kylläkin alkoholin vaikutuksen alaisena jos se lieventävänä asianhaarana huomioon otetaan.

Eihän tällä palstalla Penaksi saisi kutsua kuin Sir Penaa, mutta itse kutsun tuota Arajärveä aina kännissä Penaksi.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
On tosiaan ollut aika huikea ilta täällä. Mä olen ainankin mukana vielä jonkin aikaa. Mites muut? Kai tässä jotain taustatukea saa?
Ei kai tässä jäniksen selässä olla.

En tiedä olenko tunnevammainen kun nuo konjamiinijuomat iskevät päähäni paremmin kuin Gambina tai Marabello? Tuo Renault maistuu nyt. Kuitenkin tuolta lasikaapista huutelee erittäin houkuttelevasti viiden tähden Metaxa. Kokemuksia siitä herkusta muilla ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös