Kalsarikänniketju

  • 5 259 558
  • 66 714

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Laituri.

Perusteluja ei ole.
Onko sulla sentteriä ollenkaan? Nimittäin sellainen yllätystaktiikka ei olis välttämättä huono veto nykyisin yhtään.

E-Saimaa kertoo että suomalaiset rekat ovat yhtä huonossa/hyvässä kunnossa kuin itä-suomalaisetkin rekat. Oliko yllätys kenellekään? Jos miettii sinne menevää autotulvaa niin pakkohan sielläkin on niitä hyväkuntoisiakin olla.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
En tiedä muuta kuin sen että Slipknotin left behind biisi on ihan helvetin hyvä. Rekat on perseestä.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Voi jumankeuta. Nyt pukkas randomina Septemberin satellites biisin. Olin unohtanut koko vitun rallin. On se Petra vaan ihana nainen, ihan kuten kaikki muutkin. Vittu mä taidan oikeesti tykätä kaikista naisista paitsi Maria Mutolasta tai Teuvo Lomanista.
Tykkää kenestä tahansa haluat kunhan et minulta vie Svetla Dimitrovaa ikinä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Se oli Pete2004.

Ja jos joku haluaa ottaa tuon ykkössentterin paikan, niin siinä vaaditaan kovia näyttöjä.

Mulla pyörii juuri youtubessa Gimmelin etsit muijaa seuraavaa kipale. Riittääkö? Sitäpaisti on mulla muitakin näyttöjä. Jos en saa ansaitsemaani roolia niin vaihdan maisemaa! Perustan Munkkiluostariketjun mihin sulla ei ole koskaan asiaa!!!
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Onko monta Shermi jäljellä vielä? Itellä ainakin ihan reilusti.. Täytynee käydä nyt vetäisemässä yksi sigge naamariin.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Onko monta Shermi jäljellä vielä? Itellä ainakin ihan reilusti.. Täytynee käydä nyt vetäisemässä yksi sigge naamariin.

Vittu enää kokonaiset 1,5 olutta jäljellä. Olen epäonnistunut pahasti.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
"Featuring Pentti" Pojat: Mä ole täällä vaan ryyppäämässä, enkä rekrytoimassa pelaajia meidän jengiin."Featuring Pentti"

Sherminator on kyllä näytöillään semmoinen kaveri, ettei pitäisi kysellä. Paikka on selvä joka tapauksessa. Kakkospakkipariin. Mutta tämä Andi on uusia jätkiä, joten try-outina nelospakkipariin.

Eli huomenna Ässissä pelaa pari uutta jätkää. Pysyykö luistimet jalassa pojat?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
"Sherminator on kyllä näytöillään semmoinen kaveri, ettei pitäisi kysellä. Paikka on selvä joka tapauksessa. Kakkospakkipariin.

Ei kelpaa. Mä en tule pelaamaan koskaan pakkina etenkään sun jengissä. ;)
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
"Featuring Pentti" Pojat: Mä ole täällä vaan ryyppäämässä, enkä rekrytoimassa pelaajia meidän jengiin."Featuring Pentti"

Sherminator on kyllä näytöillään semmoinen kaveri, ettei pitäisi kysellä. Paikka on selvä joka tapauksessa. Kakkospakkipariin. Mutta tämä Andi on uusia jätkiä, joten try-outina nelospakkipariin.
Hmm..lähteäkkö siis muualle hakemaan paikkaa auringosta vai vetäiskö vaan lisää konjakkia kitaan. No Pelaan vaikka 16. puolustajana tän kerran kunhan ei tarvia niitä kovia näytellä "Sir Penalle".
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Samperin amatöörit. Teillä kummallakaan ei ole asiaa kalsarikännijengiin.
Jokereiden keksimä juttu eli Try-out on nyt purettu.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Samperin amatöörit. Teillä kummallakaan ei ole asiaa kalsarikännijengiin.
Jokereiden keksimä juttu eli Try-out on nyt purettu.

Mitä vittua? Tiedät sä mitä kaveri? Sä matkustat poriin seuraavalla junalla ja me noustaan Andin kanssa pelaavaan kokoonpanoon.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Samperin amatöörit. Teillä kummallakaan ei ole asiaa kalsarikännijengiin.
Jokereiden keksimä juttu eli Try-out on nyt purettu.
Nonnih! Nyt tiedän ketä syytän, jos tämä oli miun elämän viimeinen hukattu mahdollisuus todelliseen läpimurtoon!.. Erään taiteilijan sanoin: "kiitti vaan vi***ti".

Perustan oman joukkueen!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
HC Kalsarikännin kokoonpano ->

Mv. Jarner/Tulppu

Shayne-Mielikuvitushahmo-Banaaninviljelijä
Jere#3-Mtug

Sherminator-Blue J-Andi
Freddie Freeloader-Jääkoneenkuljettaja

Eager-Tahtookirjoittaaa-Uleåborgir
Nurmijärven Peto-Puuha-Pete

M10-Hauptmann-Teemu73
Helmi-Cosmo
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Toi on kyllä ihan loistava!

Et jättäny yhtään paikkaa lahjakkaille ulkkareille tuohon kokoonpanoon?

En todellakaan. Muutama kaveri on kuitenkin liipaisimella joten muutama potentiaalinen ulkomaalaisvahvistus olisi saatavilla mutta näyttöjä odotellaan. Haluatteko tietää nimiä? Blue J on vapautettu TJ:n tehtävistä ja Fööni kantaa vastuun kaikesta. Blue J:n vahvuudet ovat kaukalossa ei toimistolla. Jos rooli ei kelpaa niin korvaaja löytynee helposti.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Varmaan hyvä ratkaisu vapauttaa Blue J, koska näyttää heti keskittyminen herpaantuvan kun on monta rautaa tulessa. Banaaninviljelijää tai Mielikuvitushahmoa vois aivan hyvin peluuttaa kahessa kentässä jos niillä kulkee vanhaan malliin.

Ja jos Föönillä oikeasti jää tukka hankalaan rakoon niin Jortsu ottakoon vastuun sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös