Kalsarikänniketju

  • 5 246 013
  • 66 703
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Niin elämä on. Mutta lohdutuksesks voisin sanoa että on helvetin paljon mukavampi varmaan olla Mestarin alapuolella/alla noin kuvainnollisesti kuin fyysisesti. Tai siis mistä mä tiedän miten teikäläistä sytyttää komiat silmäpussit, mutta näin mää ajattelen.

Vai että vanha suola alko janottamaan. Se on usein vähän hankala tilanne ja monesti ikäväkin. Mitäs Johanna tykkäs?

Jos silmäpussit kiihottais niin kyllä olisin peilin edessä tuontuosta onanoimassa. Ohops...siis ei mitään. Haenkin oluen.

Jos sitä nyt Johannalta kysytään niin se tottakai kiistää koko suhteen, ettei seiska ala hehkuttaa, meillä on sellanen etäsuhde, että elämä olis vähän helpompaa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Noh, kaipa sitä minäkin tänne kun sain tuon yhdyssana-ketjun jumiin..

Iltaa vaan kaikille!

Heeeelmiiii!! Heippa vaan, istu alas, ota mukava asento, mitäs juomaa saisi olla? Mitä ikinä toivotkin niin sitä tuskin löytyy, mutta silti minä tarjoan sinun varastoistasi sinulle juomista. Avokätistä etten sanoisi.

Niin ja ihminen-alkuista sanaa ei perkele sentään voi olla olemassa, ellei joku ala huijaamaan.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hahaa Mkh, ihminen-sanallehan löytyy vaikka ja mitä jatkumoita.

Kiitokset erittäin hövelistä juomatarjoilusta :) Mä otan edelleen tätä valkkaria ja kylmänä pliis!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Hahaa Mkh, ihminen-sanallehan löytyy vaikka ja mitä jatkumoita.

Kiitokset erittäin hövelistä juomatarjoilusta :) Mä otan edelleen tätä valkkaria ja kylmänä pliis!

Oonkin maalainen enkä tiiä muuta kun 200 synonyymia sanalle peruna.

Ota valkkaria, tarjoilen erittäin kylmänä viileästi hymyillen. Itse otan vaan rahvaan tyyliin olutta
 

Outsider

Jäsen
Näköjään sitä joutuu itsekin vielä hetken kalsaroimaan, kun baariin mennään kuulemma vasta yhdentoista jälkeen. Noh, tässähän tämä päivä onkin jo mennyt samoissa merkeissä, futista ja musiikkia. Onneksi edes jälkimmäinen on ollut hyvää. Vielä pari Coronaa jäljellä.
 

scholl

Jäsen
Vittu alkaa väsyttämään. Vedän shampanjaa tässä. Vittu mitä lapasia jengi on. Mitä järkeä olla jossain nyyh nyyh baarissa jos himassa on vittu kaappi täynnä shampanjaa ja muita juomia. Ja mitä järkeä jos käy niin autolla. Terve vaan.

No otan jotain kofeiinia ihan sikana ja sitten yritän yksin vetää hillittömästi. Maanantaina alkaa nimittäin tipaton.
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Pitkästä aikaa tännekin. Kalja maistuu ja paska lätkämatsi tuli töllöstä väijyttyä. Onneks livenä oli vähän mielenkiintosempaa menoa tänään. Sauna on lämpiämässä ja HooKoon Sininen jo valmiiks folioon kääritty kiuasta odottamaan. Emäntä on onneksi jossain "tyttöjen illassa", niin voi keskittyä olennaiseen.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Noh, tässähän tämä päivä onkin jo mennyt samoissa merkeissä, futista ja musiikkia. Onneksi edes jälkimmäinen on ollut hyvää.

Mitäh? Liverpool voitti, joten nou hätä ja Itäraja on täynnä ilopissaa, joten hajukin karkoittaa kaikki Venäläiset, eli ei tarvitse pelätä Vanäläisten maihinnousua tänäyönä. Schollkin saa rauhassa juoda samppanjaa silkkiyöpuvussaan ja naureskella keskituloisille perheellisille tai yleensäkin niille miehille, joita kaitsee nainen.. Kai sulla on sellainen samppanjan sekoituslusikka, ettei kuplat laita närästämään ;-)
 

Outsider

Jäsen
Mitäh? Liverpool voitti, joten nou hätä ja Itäraja on täynnä ilopissaa, joten hajukin karkoittaa kaikki Venäläiset, eli ei tarvitse pelätä Vanäläisten maihinnousua tänäyönä. Schollkin saa rauhassa juoda samppanjaa silkkiyöpuvussaan ja naureskella keskituloisille perheellisille tai yleensäkin niille miehille, joita kaitsee nainen.. Kai sulla on sellainen samppanjan sekoituslusikka, ettei kuplat laita närästämään ;-)

No onneksi tappion tuoma vitutus alkaa jo laantua ja enemmän itseasiassa harmittaa se kun Unitedin peli oli ekasta maalista asti täyttä paskaa.

Sauna ja Corona kuitenkin maistuu ja pitää nyt nauttia hyvästä musiikista, kun baarissa soi taas kuitekin pelkät Timbalandit.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Uutisvuoto tuli väijyttyä ja ihan hyvän jakson olivat saaneet aikaiseksi. Nyt ajattelin koetella omaa nuppiani ja katella BB:tä.

Kerhokin meni häviämään, joten suureen tuskaani juon siis tästä eteenpäin. Nyt kun schollkin tänne ilmaantui niin pitää kysyä että sunko parveke se tuolla mille naurat juuri nyt - ketjussa komeilee? Itse en vedä skumppaa vaan valkkarin tossa juuri aukaisin oluella jatketaan sitten jälleen myöhemmin jos jatketaan. Alko toi brutaalisuus kattokaas jo niin pursuta että pitää hivenen tasotella sitä tässä. Kylmä valkkari vieläpä laadukas sellainen on vain ihan nautinnollista.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Täälä niinku vetelööt viinejä ja muita tommosia juomia, minäpä vetelen kaikkea mitä irtoo, vaikka naapurien autoista.

Pääasia on että kuuntelen Avril Lavignea juuri nyt.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen ihmetellyt, että voisiko scholl oikeasti vetää kalsarit, ja tulla rahvaan sekaan. Taitaa joku kaveri kirjoitella, en usko muuten.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
EN kykene tietämään moista. Onko edes taivas sporden yläpuolella, tuskin...tai ainakin vuokra on vitun kova.

Olen kuullut luotettavalta taholta, että Sporde vuokraa taivasta Jumalalle kohtuulliseen hintaan. Nyt tosin taivaallinen kiinteistötoimisto, on kuulemma jeesuksen johdolla riitauttanut Sporden omistusoikeuden. Vahvistamaton huhu kertoo Sporden iskeneen jeesusta salamalla.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Olen kuullut luotettavalta taholta, että Sporde vuokraa taivasta Jumalalle kohtuulliseen hintaan. Nyt tosin taivaallinen kiinteistötoimisto, on kuulemma jeesuksen johdolla riitauttanut Sporden omistusoikeuden. Vahvistamaton huhu kertoo Sporden iskeneen jeesusta salamalla.

Jesus haluaa tietysti ne viininviljelymaat itellensä, mut sporden heilauttaessa silmäpussejaan tukevan reportaasin kera jeesuskin toteaa työn täysin mahdottomaksi ja antaa asian olla.

Ha! Kanadalaista!!!

Känädä!! Onhan silläkin pi..kaunis ääni.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jesus haluaa tietysti ne viininviljelymaat itellensä, mut sporden heilauttaessa silmäpussejaan tukevan reportaasin kera jeesuskin toteaa työn täysin mahdottomaksi ja antaa asian olla.

Sporde antaa ja Sporde ottaa mielensä mukaan. Täytyy vaan olla kiitollinen, että meillä on Sporden kaltainen älykäs ja suvaitsevainen kaikkivaltias. Suvaitsee jopa Norjalaisia..
 

scholl

Jäsen
Olen ihmetellyt, että voisiko scholl oikeasti vetää kalsarit, ja tulla rahvaan sekaan. Taitaa joku kaveri kirjoitella, en usko muuten.

Ei scholl ole koskaan kalsareissa julkisesti kuten esim. olohuoneessaan tai muutenkaan koskaan muuta kuin sen millisekunnin ennenkuin housut on puettu, mutta nyt scholl vetää kuitenkin möttöstä ja amarone della valpolicella punkkua koneeseen ja venailee, että yksi frendi löytäisi itsensä tänne. Sitten mennään jonnekin. Tai ensin juotan hänet ja sitten mennään. Nostohousut on jalassa.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Soutaminen on muuten vitun tylsää puuhaa. Vituttaa noitten ämmien narina, että nyt aletaan soutamaan, ettei kundikaveri epäile tai jotain, kun käytän muijia soutureissuilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös