Kalsarikänniketju

  • 5 246 828
  • 66 704

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Wau, vähänkö oli kaunis biisi <3 Ekaa kertaa kuulin. Ootsä kyl aika guru..huoh ;)

Elä nyt Helmi tuhlaa sitä guru sanaa Mielikseen saakeli sentään. Muista nyt että mä olin se guru. Mitään jukeboxeja tähän ny ruveta sekottelemaan. Tai mistä minä tiedän millainen guru se Mielis todellisuudessa onkaan.

Mutta siis että jotain informatiivistäkin saatas tähän viestiin niin jotenkin olen hivenen iloinen Kärppien tappiosta Kalpalle. Hyvä Masa hyvä. Siitä se lähtee. No toivottavasti symppis kalju saa rivit kasaan ja hivenen ryhtiä touhuun, mutta silti väärässä paikassa väärään aikaan - mies saattaapi iskeä jälleen. No katellaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Elä nyt Helmi tuhlaa sitä guru sanaa Mielikseen saakeli sentään. Muista nyt että mä olin se guru. Mitään jukeboxeja tähän ny ruveta sekottelemaan. Tai mistä minä tiedän millainen guru se Mielis todellisuudessa onkaan.

Mustis, mustis!

Eikai tää häiritse mein välejä, johan sen saksattarenkin luovutin ihan hyvää hyvyyttäin sinun käyttöön.

Huomaatko aikamuodon kirjoituksessasi? Siis olit guru... khömm..

Kuten veli jerekolmonen tossa jo sanoikin...
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Huomaatko aikamuodon kirjoituksessasi? Siis olit guru... khömm..

Älä nyt jerkku perskules masenna toista, mutta näinhän se vaa menee ei voi mittään. Tappion karvas kalkki iskee jälleen ja Mielis ratsastaa kohti aurinkoa. Joo haen oluen tähän lamaannukseen.

edit. niin siis kohti auringon laskua piti sanoa. Niin ja mikäs meitin väliin tulis mehän ollaan tän kaiken yläpuolella ja yhdistäähän meitä rakkaus Mestariin vai mitä? Kato samalla tavalla kun rupesit fanittaa HIFK:ta niin Mestaria myös. Vimpelin torilla tavataan kera Sporde-banderollin. Nielen kalkin ja huuhtelen sen menemään ja synnyin kuin feenikslintu konsanaan. Niin ja onhan mulla se saksatar tosiaankin hyvityksenä vähän niikuin etukäteiskaupassa tulleena joten mikäs tässä ollessa. Kumarrat vain viidesti päivässä Vimpeliä kohti niin syntis on anteeksi annettu. Mestari kato armahtaa.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paitsi että Eager on ollut guru jo syntyessään, koska on syntynyt samana päivänä kun minä :)
Tätähän ei meiltä kukaan vie!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Paitsi että Eager on ollut guru jo syntyessään, koska on syntynyt samana päivänä kun minä :)
Tätähän ei meiltä kukaan vie!

No tää helpotti kiitos tästä jälleen. Nyt voi sielu taas levätä.

mtqu ja muut joo sorry se karkaa niin helposti. Erja vetää ihan hyvin ei siinä mittään. Tollasta vois vaikka joskus mennä kuuntelemaankin. Kun ei ulkonäkökään heikennä niin ei voi valittaakkaan.

Sangriaakin pitäs joskus taas tehdä. Itse asiassa piti kesällä tehdäkkin varsinkin Espanjan voitettua EM-kisat, mutta jäipä sitten ei niin yllättäen tekemättä. No jospa syksyn iloksi sitten.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Nyt kun täällä kaikenlaista youtube-roskaa tarjoillaan, niin kuunnelkaas kaikki Bluesin ystävät Erjaa.

Täähän tytteli osaa laulaa ja pitää samaan aikaan kitaraa oikeinpäin tumpussa. Ei rumakaan, joten pitääkin tutustua paremmin. Tom Waits on silti Tom Waits.
Kiitos tästä mtuq!
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nonnii, kundit lisää musaa! Jooko?

Ja siis minähän sain yhdyssana-kejtun jumiin, WoHoo Mkh:lle ;))
 
Viimeksi muokattu:

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täähän tytteli osaa laulaa ja pitää samaan aikaan kitaraa oikeinpäin tumpussa. Ei rumakaan, joten pitääkin tutustua paremmin. Tom Waits on silti Tom Waits.
Kiitos tästä mtuq!

Ei mitään. Mainostin Erjaa jopa BB.Kingille aikoinaan, ja sain vastaukseksi vaan, että "man, that girl can slide"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös