Kalsarikänniketju

• 5 310 193
  • 66 757

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Paitsi että Eager on ollut guru jo syntyessään, koska on syntynyt samana päivänä kun minä :)
Tätähän ei meiltä kukaan vie!

No tää helpotti kiitos tästä jälleen. Nyt voi sielu taas levätä.

mtqu ja muut joo sorry se karkaa niin helposti. Erja vetää ihan hyvin ei siinä mittään. Tollasta vois vaikka joskus mennä kuuntelemaankin. Kun ei ulkonäkökään heikennä niin ei voi valittaakkaan.

Sangriaakin pitäs joskus taas tehdä. Itse asiassa piti kesällä tehdäkkin varsinkin Espanjan voitettua EM-kisat, mutta jäipä sitten ei niin yllättäen tekemättä. No jospa syksyn iloksi sitten.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Nyt kun täällä kaikenlaista youtube-roskaa tarjoillaan, niin kuunnelkaas kaikki Bluesin ystävät Erjaa.

Täähän tytteli osaa laulaa ja pitää samaan aikaan kitaraa oikeinpäin tumpussa. Ei rumakaan, joten pitääkin tutustua paremmin. Tom Waits on silti Tom Waits.
Kiitos tästä mtuq!

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nonnii, kundit lisää musaa! Jooko?

Ja siis minähän sain yhdyssana-kejtun jumiin, WoHoo Mkh:lle ;))

Viimeksi muokattu:

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täähän tytteli osaa laulaa ja pitää samaan aikaan kitaraa oikeinpäin tumpussa. Ei rumakaan, joten pitääkin tutustua paremmin. Tom Waits on silti Tom Waits.
Kiitos tästä mtuq!

Ei mitään. Mainostin Erjaa jopa BB.Kingille aikoinaan, ja sain vastaukseksi vaan, että "man, that girl can slide"

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Täytyy sanoa, että jos haluu hyvää musaa, niin tästä ketjusta sitä saa. Varsin kiintoisia tuttavuuksia tulee esiin.

Helmi, anna mennä vaan, kyllä ne tykkää elleivät ihan pikkumaisia ole.

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No hitto vie, niinhän se oli et aina pitää kertoa taustat. mun mielestä ihan ok juttu.
kalifornia uppos myös, Mkh oliskos lissää hyviä oivalluksia?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy