Noista viivoista tajua... Saako tänne tsätätä, että läskihippipunkkari? Mun isi sano, että se on paljo kovempi, mekko ja kaikki. Vai sanokohan se että seksikkäämpi?
Noh. Uusi Nightwish ei iske. En tykkää.
Noista viivoista tajua... Saako tänne tsätätä, että läskihippipunkkari? Mun isi sano, että se on paljo kovempi, mekko ja kaikki. Vai sanokohan se että seksikkäämpi?
Mun isi sano, että jos tytöllä on mekko, aina on tuulahdus... Tarjalla on toki omat viisunsa, mutta SoW sopii mun mielestä paremmin Anetelle samalla tavalla kuin ensi kevään kultakin sopii Kärpille. Känniketju vai mikä tää oli?Selvennyksenä siis, että itse pidän Tarjasta enemmän, eikä uuden bimbon ääni tee juurikaan vakutusta. :)
Mun isi sano, että jos tytöllä on mekko, aina on tuulahdus... Tarjalla on toki omat viisunsa, mutta SoW sopii mun mielestä paremmin Anetelle samalla tavalla kuin ensi kevään kultakin sopii Kärpille. Känniketju vai mikä tää oli?
Kiitos vaan Senareille. Ihan jees.
klips..
Tähän ketjuun faktana tuskin tähän aikaan kirjoittaa kukaan koskaan mitään. Kärpät voittaa mestaruuden perkele!
Ja faktana voin kertoa myös että se on ÄSSÄT mikä voittaa! :)
Ja sitäpaitsi Saarenmaan Viina jyrää!
Ja sitäpaitsi faktana en voi sanoa muuta ku ton ekan lausekkeen, vai oliko se lauseen?
Näin vajaalla ekalla kotimaisella.. :)
... Marek Zidlicky ...
Pelimies. En nyt tähän hätään löydä niitä Ilves-pakkeja jotka joutuivat jalkakikkaa läheltä seuraamaan. Mutta tiedä löytääkö ne itseäkään mistään? Ei kai Järvi Mara ollu toinen, ei kai?! Tenki vei siltä silloin Jokeri-nutussa jo kaiken...Zeta mainittu!
Lähe ny helevettii :)
Kaikkee sitä lukee! Sun on pakko olla oikees elämäs ihan hyvä jätkä, ku tässä vaikutat niin "böögiltä" et huhhuh.. :) Saako kysyä et paljonko painat?
Pelimies. En nyt tähän hätään löydä niitä Ilves-pakkeja jotka joutuivat jalkakikkaa läheltä seuraamaan. Mutta tiedä löytääkö ne itseäkään mistään? Ei kai Järvi Mara ollu toinen, ei kai?! Tenki vei siltä silloin Jokeri-nutussa jo kaiken...
EDIT: Paita lisätty
EDIT II: Marek löyty
Täällä Vladimir Kames. Karvat pystyssä vieläkin kun jossain soi "Armotontaa menooaaa..." Ei herran jestas.... Tenkrat on toinen, mutta senhän tietää Brian Campbellkin. (5:08 av)Meikäläisen kaikkien aikojen suosikki HIFK:n ulkkareista (no toki Boykoa pitää kunnioittaa). Täydellinen paketti taitoa ja kovuutta, ja vittu että toi kikka oli hieno.
Toivotaan et nää on mun viimeiset sanat tänään..: mut alle satakiloisilla ei oo mielipiteitä :)
Tässä mitää kommareita olla. Öitä silti... ;)Hyvää yötä toveri!
Juon, olen siis olemassa. Päivä on ollut kertakaikkisen uskomattoman vittumaisen paska.
Vaan ei haittaa enää. On kaljaa on musaa on eläm...
Kato Mielis! Paukahtiko tonni?