Kalsarikänniketju

  • 5 241 701
  • 66 676

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Jos tänne biisejä aletaan linkittään, niin nyky Nightwishin Sacrament Of Wilderness on Luzin mielestä kovempi setti kun Tarjan aikainen plaah plaah.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole jalassa edes kalsareita. :(

Reiällinen vihollinen iski yllättäin ja juuri silloin, kun sitä osasin vähiten odottaa, eli luullessani naisen menneen nukkumaan. Siinä vaiheessa iski se saastainen peto salaa ja pyytämättä nurkan takaa, salakavalasti ja viekoitelevasti.

Lopputulos oli aika kamalaa katseltavaa normaalille kkk-miehelle, mutta jotenkin vaan raahauduin tänne antamaan raportin.
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
En usko. ;/
Noista viivoista tajua... Saako tänne tsätätä, että läskihippipunkkari? Mun isi sano, että se on paljo kovempi, mekko ja kaikki. Vai sanokohan se että seksikkäämpi?
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Selvennyksenä siis, että itse pidän Tarjasta enemmän, eikä uuden bimbon ääni tee juurikaan vakutusta. :)
Mun isi sano, että jos tytöllä on mekko, aina on tuulahdus... Tarjalla on toki omat viisunsa, mutta SoW sopii mun mielestä paremmin Anetelle samalla tavalla kuin ensi kevään kultakin sopii Kärpille. Känniketju vai mikä tää oli?
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun isi sano, että jos tytöllä on mekko, aina on tuulahdus... Tarjalla on toki omat viisunsa, mutta SoW sopii mun mielestä paremmin Anetelle samalla tavalla kuin ensi kevään kultakin sopii Kärpille. Känniketju vai mikä tää oli?

Makuasia sano koira...

Enpä kuuntele juurikaan Nightwishiä nykyään, kumpaakaan...
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Näin sivustahuutelijana (mistä en tykkää) niin nykyinen laulaja on v*tusti parempi ja nykyinen musa on v*tusti parempaa. Näin siis ihan vaan radiorockista kuunneltuna. En oo fani ollu enkä varmaan tuu olemaan, mut nykyään niiden biisit kuullostaa siltä et viitsii kuunnella! Näin siis yhtään levyä omistamatta, joten sorry hemmot..

Sen oon kuullu kavereilta että nykyinen laulaja ei livenä ehkä ole ihan ykkönen, mut kuitenkin. Parempi mun mielestä näin ku että se "wanha" laulaja tulee sekottaa pakkaa omalla ylimielisyydellään, koska joukkuepeliä toi bändihomma on. Omat kuskit ja omat managerit ja kaikki, perkeles.. Naurettavaa mun mielestä. Vähän tollee ykspuolinen pelaaja se oli joukkuees niinku Mave on meillä. Poislukien että Mavea ei voi korvata :)
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Tähän ketjuun faktana tuskin tähän aikaan kirjoittaa kukaan koskaan mitään. Kärpät voittaa mestaruuden perkele!
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Joo sori et äidin kieli ;) ei oo ykkönen. Mut ei mulla sen kummempaa faktaa oo. Onko sulla? Sen tiedän mitä oon kuullu. Ja se ei oo kivaa kerrottavaa.. Voin olla tietty väärässäkin, mut eikö silloin olis laulaja lähteny ja jättäny bändin (mitä niin monta vuotta uhosi), kuin että bändi olis jättäny laulajan?
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Ja faktana voin kertoa myös että se on ÄSSÄT mikä voittaa! :)

Ja sitäpaitsi Saarenmaan Viina jyrää!

Ja sitäpaitsi faktana en voi sanoa muuta ku ton ekan lausekkeen, vai oliko se lauseen?

Näin vajaalla ekalla kotimaisella.. :)
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Varmasti näin! ;) Paitsi että se on Marek Zidlicky mikä täällä pohjoisessa jyllää eli Koff III ja sitten tietysti Sentenced - Consider Us Dead. Kaunista!
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja faktana voin kertoa myös että se on ÄSSÄT mikä voittaa! :)

No sehän on selvä!

Ja sitäpaitsi Saarenmaan Viina jyrää!

Olet taas väärässä :(

Laphroaig ja olut jyrää, ihan kohta uni.

Ja sitäpaitsi faktana en voi sanoa muuta ku ton ekan lausekkeen, vai oliko se lauseen?

Näin vajaalla ekalla kotimaisella.. :)

No nyt sun ei auta muu, kun tehdä Konstituenttianalyysi.

Ei vaan. Leikki leikkinä.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Lähe ny helevettii :)

Kaikkee sitä lukee! Sun on pakko olla oikees elämäs ihan hyvä jätkä, ku tässä vaikutat niin "böögiltä" et huhhuh.. :) Saako kysyä et paljonko painat?
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Viimeksi muokattu:

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähe ny helevettii :)

Kaikkee sitä lukee! Sun on pakko olla oikees elämäs ihan hyvä jätkä, ku tässä vaikutat niin "böögiltä" et huhhuh.. :) Saako kysyä et paljonko painat?

Painoa on sopivasti, kiitos kysymästä.

Pelimies. En nyt tähän hätään löydä niitä Ilves-pakkeja jotka joutuivat jalkakikkaa läheltä seuraamaan. Mutta tiedä löytääkö ne itseäkään mistään? Ei kai Järvi Mara ollu toinen, ei kai?! Tenki vei siltä silloin Jokeri-nutussa jo kaiken...

EDIT: Paita lisätty

EDIT II: Marek löyty

Meikäläisen kaikkien aikojen suosikki HIFK:n ulkkareista (no toki Boykoa pitää kunnioittaa). Täydellinen paketti taitoa ja kovuutta, ja vittu että toi kikka oli hieno.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös