Kalsarikänniketju

  • 5 240 093
  • 66 676

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä kans, kotona ja pahan makuista Sol-olutta.., yök. Jäi kaverilta tuo pullo viime vkonloppuna. Ikinä en ostais.
Onneksi on muutakin juotavaa.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Oluetpa ne kummasti hupenee. Mittään en oo ottanut, mutta silti jääkaappi on tyhjentymään päin. Kummallista? Kyllä. Mutta vielä on iltaa jäljellä ja paljonkin, mutta tiedä sitten miten alkaa väsy painamaan. Sen verran on viikolta univelkaa varastossa että parempi antaa vaan nukkumatin tulla kun on tullakseen, mutta se aika ei ole vielä, joten uutta olutta auki.

Huomenna sitten pesiksen turpakäräjät jatkuvat ja lisäksi tulisi Ruhrin derbyäkin UK:lta tarjolla. Frakfurt - Karlsruhen joutuivat siirtämään onnettoman Madonnan keikan jälkien seurauksena. No kyllähän kakkosbundesliigakin kelpaa varsinkin kun oli ihan viihdyttävä ottelu, mutta silti että Madonnan keikan seurauksena (nurmi paskana) ottelu jouduttiin siirtämään ei käsitä ei. Olisivat nyt iskeneet sen kotkan veisaamaan jonnekkin muualle. Mihin tämä maailma on menossa tsiisus.

Mutta siis vaihdanpa nyttem levyä siis ihan sanan varsinaisessa merkityksessä, jotain räväkkää tarvitaan tähän väliin.

edit. Niin ja mitä Soliin tulee niin aika keskinkertaisesta tuotoksesta on kyse. Kesä helteellä ihan paikallaan, mutta muuten ei oikein nappaa.

edit2. Menipä tää nyt vaikeaks. Piti kysyä vielä että mitä Valkkaria sulla Helmi siellä on?
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Nyt mulla soi tereoista . Ja kaljatkin alkaa olla vähissä. Repikää juopot siitä!

Miks toi Yö on noin pienellä präntättynä tossa? Eihän sitä sokeampi edes huomaa. Ethän vain häpeile musiikkivalintaasi? Vai onko toi vain sellainen graaffinen hienous? No oli mitä oli, mutta täällä ei Yö ainakaan soi eikä tulekkaan soimaan.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eager: ihan simppeliä lemppari viiniäni Nederburg, Etelä- Afrikkalainen sopivan kuiva ja pirtsakka mun makuun. Ei kyllä mikään ruokaviini, mut eihän nyt tarvitsekkaan olla.

Toi Sol ei kyllä tosiaankaan mahdu mun jääkaappiin enää ;))
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kontin Karjalaa ostin päivällä ja muutama olut jo takana (en laske). Lähinnä tullut uutta NHL peliä pelattua ja mietittyä elämän ihmeellisyyksiä..
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Mötiköiden vanhaa korvissa, kalsareissa reikä takareidessä. Nautitaan, kaikki nukkuu täällä paitsi ite. Humala keskitönkkö, hui kaikille.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Eager: ihan simppeliä lemppari viiniäni Nederburg, Etelä- Afrikkalainen sopivan kuiva ja pirtsakka mun makuun. Ei kyllä mikään ruokaviini, mut eihän nyt tarvitsekkaan olla.

Joo olen tainu juoda joskus totakin jos siis oikein muistan. Ihan ok viini oli muistin varassa siis mennään. Oma suosikkini Etelä-Afrikkalaisista on Out of Africa joka on semmonen perushyvä ja varma viini jos kuivaa haluan. Käy hyvin ruokaviininä, mutta myös puhtaana nautintoviiininäkin jos ei mitään hirmu aromikasta ja runsasmakuista juuri sillä kertaa halua. Hyvä viini siis.

Kovasti tässä Conania koitan katella, mutta ei oikein jaksa kiinnostaa. Jos sitä leffan iskis vielä pyörimäään vai sittenkin nukkumaan. Täytyy hakea funtsimis olut.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Nyt kävi niin että lääkkeeksi ostettu Karhu-mäyris on viimeistä vetoa vaille juotu. Olo on ihan hyvä, muttei pätkääkään humalainen. Kyllä mun kai täytyy kohtapuoliin korkata taas yks virolainen pottu. Ku ei tätä voi oikein keskenkään lopettaa tähän näin, mitä järkeä siinä nyt olis?

Harmin paikka vaan etten tajunnu ostaa koko pakettia sitte samoin tein. Tosin rouva olis ehkä alkanu vähän kyseenalaistamaan mun parantelua sellasella määrällä.. Toi viina ku ei oikein mulle sovi, mutta eipä tässä oikein vaihtoehtoja ole. Ja baariin en saatana lähe, siellä kun törmää ihmisiin näin perjantai ehtoona. Olispa hienoa jos joku teistä asuis tossa naapurissa ja lainais vaikka puolikkaan laatikkoa mulle vielä. Mut lienee turha toivo :(

Noh, jospa tossa sitten muutaman tiukan grogin laskis ja katotaan sitten et mikä on meininki. Äkkiäkös tässä menee koko yö! Eipä olis ensimmäinen kertta. Oonpa jo hetken aikaa miettiny että mitä herkkuja latais youtubesta seuraavaks, mut nyt on vähän tyhjä pää. Täytyy kai sokkona vaan alottaa jostain alphavillestä ja sitä kautta löytää taas lisää kasari- ja ysärihelmiä sieltä. Zemiä ukkelit! Hazaaa ja hojohojoooo!!!
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tilittäisköhän tänne muutaman jälkeen, kun ei viiti muualllekaan kirjoitella.

Olutta ja Fernettiä. Saunomista ja jatkoajan lueskelua.. Lisää olutta, jatkoajan lueskelua, ja vitutusta..

Mä en tajua tota show-tappeluista jeesustelua.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo olen tainu juoda joskus totakin jos siis oikein muistan. Ihan ok viini oli muistin varassa siis mennään. Oma suosikkini Etelä-Afrikkalaisista on Out of Africa joka on semmonen perushyvä ja varma viini jos kuivaa haluan. Käy hyvin ruokaviininä, mutta myös puhtaana nautintoviiininäkin jos ei mitään hirmu aromikasta ja runsasmakuista juuri sillä kertaa halua. Hyvä viini siis.

Haa, totahan vois sitten joskus kokeilla.

Nyt just kuuntelen sellasta musiikkia etten kehtaa täällä edes kertoa, eikä onneksi tarviikkaan.

Eilisestä matsista vieläkin hyvä fiilis, kyllä Nordis on aina Nordis. Pelottaa ajatellakkin että HIFK pelais jossain muualla..
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
AINA mukana.
Olutta, vaniljasikareita, kaikkea.

Tänään on helvetin hieno päivä. Kaverilla olin istumassa iltaa ja kotiin päin suunnistin sieltä. Huomenna on myös pirun hieno päivä. On lauantai, on yksi Bluesin kauden ainoista kotimatseista, on kova jengi, JYP, vastassa, on olutta, on kaikkea vittu!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Jeps Queens Of The Stone Age soi ja ihan hyvin menee, mutta siitä huolimatta alkoi väsymys nyt painamaan ja rankasti saatana, joten tää ei taida olla mun ilta tai jotenkin siten. No kattellaan vielä.

Niin ja Helmi mikään ei ole niin kamalaa ettei sitä meille kehtaisi kertoa ja kokeile sitä viiniä ehdottomasti. Suosittelen. No mutta piiri pieni pyörii ja lapset siinä hyöriii ja sitä rataa mennään.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin ja Helmi mikään ei ole niin kamalaa ettei sitä meille kehtaisi kertoa ja kokeile sitä viiniä ehdottomasti. Suosittelen. No mutta piiri pieni pyörii ja lapset siinä hyöriii ja sitä rataa mennään.

Juu, kiitti vinkistä tota vinkkua kokeilen ehdottomasti.

No nyt kuuntelen Hectorin Nukkuvaa Stadia :)
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös