Kalsarikänniketju

  • 5 245 385
  • 66 701

Veikko

Jäsen
Juu, päättyi tuossa juuri hiukan reilun 1000 tunnin mittainen tipaton putki ja melkoisen hyvältähän tuo tauon jälkeen taas maistui.

Taidanpa korkata toisenkin...

Otsikkoonhan tämä viesti liittyy siten, että tein kyseisen suorituksen tyylillä ja perinteitä noudattaen kalsarit ylläni.
 
Veikko kirjoitti:
Taidanpa korkata toisenkin...

Ei huono vaihtoehto. Minä siirryin oluesta ED+viru valge sekoitukseen.

Veikko kirjoitti:
Otsikkoonhan tämä viesti liittyy siten, että tein kyseisen suorituksen tyylillä ja perinteitä noudattaen kalsarit ylläni.

Mää vedän verkkarikännejä. Tosin siirryn tästä saunaan, eli tuleeko niistä sitten pyyhe/aataminasukännit?

Ja kyllähän tässä on jatkettava ottamista tasaiseen tahtiin, on se Lukko vaan niin huono, että ihan senkin takia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Perinteinen lauantaisauna on käyty ja nyt maistuu mallas. Naisväki on nukkumassa eli saa ihan rauhassa nautiskella. Lisempää olutta koneeseen ja Canalin kautta Toronto-Rangers ottelua seuraamaan.
 
Nurmijärven Peto kirjoitti:
Perinteinen lauantaisauna on käyty ja nyt maistuu mallas. Naisväki on nukkumassa eli saa ihan rauhassa nautiskella. Lisempää olutta koneeseen ja Canalin kautta Toronto-Rangers ottelua seuraamaan.

Mulla on sauna vieläkin kesken, maistuu se vaan niin perkeleen hyvälle kera oluen! Änärimatsin voisin myös katsoa. Ei tässä varmaan taaskaan ennen viittä tipahdeta...
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uleåborgir kirjoitti:
Jääkaapissa odottaa marinadissa paistamista odottavat possun ulkofilepihvit. Marinadin tein oliiviöljystä, mustapippurista, valkosipulista, suolasta ja sulasta voista... Kajareista tulee Metallicaa, Beatlesia ja SYODia. Ja miksei klassista tai mitä ikinä juolahtaa mieleen. Oma ylijumalansa on mukava olla.

Parasta on ettei tarvitse lähteä mihinkään vitun baariin (lihatiskille) vaan omassa himassa voi mitä tykkää (lue sammua kun huvittaa, tosin muija ei sammu koska ei kauheasti juo), eikä tarvitse välittää eurooppalaiset juomatavat omaksuneista muka-hauskaa-pitävistä nirppanokista ja uraohjuksenaluista jotka katuvat kun eivät tehneet rahoillaan mitään oikeasti järkevää (matkat, hupa, vedonlyönti, hauska) kun olivat alle 30-vuotiaita.

OK, mulla ei ole kavereita tahi muijaa. But I'm happy with that!

Mä tein ihan itselleni itsekkäästi tänään: tuore pastaa, victorian ahventa vakoviini/valkosipuli-kastikkeessa, sekä salaattia mozzarella palasilla höystettynä. Juomana tietenkin sopivaa Ranskalaista viiniä.

Tuollaisen iltapalan jälkeen onkin mukava ollut juoda konjakkia ja rommia, sekä olutta sopivassa määrin (A LOT). Ei tulisi mieleenkään lähteä minnekään hengailemaan, vaan koti ja kalsarikänät rokkaa taas. Taas? ;)

-duud-
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eilen lauantaina oli työpäivä (yövuoro), joten aamulla noin kello 7.30 pääsin nukkumaan. Puolen päivän tienoilla ylös sängystä ja vaimokkeen kanssa auton keula kohti Tamperetta. Sieltä pääsin kotiutumaan oluideni/viskieni luokse tuossa kello 21 jälkeen. Onneksi seuraava työpäivä koittaa vasta keskiviikkona. Ja maanantaikin rassaa mieltä koska se on tilipäivä. Oi tätä elämää.

Nyt sitten musaa ja olutta. Vaimoke painui nukkumaan tuossa puolenyön tienoilla. Joten nyt on aikaa itselle, itselle ja itselle.

Hieman tosin vituttaa se, että edelliset kalsarit menivät pilalle vaimokkeen ilmestyttyä pelipaikalle kommentoimaan suoritustani. Oli silloin perhesovun vuoksi keskeytettävä suoritukseni. Harmittaa vieläkin.

Mutta nyt uusi yritys.

Rock.
 
duudilla on asiameininki, juurikin tällaista sen pitää olla.

Itsellä olisi tuossa parit naudan pippuripihvit odottamassa. Ai kun hyvää. Eiköhän ne vielä löydä tämän illan aikana tiensä mun vatsaan.

Olutta ei liiemmin enää ole minulla, mutta kyllä tätä alkomaholia löytyy, että sikäli ei ole hätää.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Helou, helou - sanoi Kindermuna mainoksessa. Täällä karvanaama vaikuttaa taas. Olutta on juotu ja hyvin voidaan. Ainoa asia, mikä iltaa häiritsee on joku likka (toiv.), joka tekstiviesteillään häirtitsee meikäläistä. Vaikka tässä kuinka puutteessa ollaan, ei pyhää toimitusta - kalsarikännejä - viitsi keskeyttää.

Vituttaa vaan nää likat (toivottavasti), jotka ovat niiiiin ihastuneita (ja/tai liian humaltuneita) ja lähettelevät nimettömiä tekstiviestejä.

Päätinpä illan ratoksi koijata apina(tart)a ja katsoa, mikäli hänestä saa jotain irti. Pienissä sievissä, kun tuntuu aina silloin tällöin pääsevän jotain järkevääkin suusta.

Tässä kumminkin pienoinen referaatti viesteistä ja vastauksistani, joita tuolle, joka meikäläiseen lienee ihastunut on lähettänyt ja mitä sielä päin on tullut:

??: "Missä "V#18" mennöö?"
V#18: "Kotona ollaan ja vietetään laatuaikaa hyvän musiikin ja oluen parissa. Mitäs itse?"
??: "ööh, tiäksä ess, kuka mä oon? No mä oon (eräässä tamperelaisessa baarissa, jossa en ole ole käynyt sitten viime vuoden toukokuun).... Ekkös säkin yleensä sie käy?"
V#18: "En, selvinnäkijä, kun en ole, vaikka muuten lähes täydellinen olenkin. Viimeks oon siellä vieraillut joskus toukokuun tienoilla. Kertooko se sitten absolutismistani vai laiskuudestani."
??: "No niin... Ei ainakaan ehkäsun tapauksessa absolutismista... =p"
V#18: "Kuka paljasti? Pois se minusta, että oluen mausta pistäisin. Lienee maine karismallini höystettynä kiirinut toiselle puolelle koskea (viestissä lukee "korkea", kiitos ennakoivan tekstin). Sen siitä saa, kun on helppo ja hyvännäkönen"
??: "=p no ehkä hyvännäkönen joo..."
V#18: "Tuskin vaan. Tai sehän on suoraan verrannollinen vineton määrään."

Prkle. Kerrankin sitä saisi olla rauhassa ja juoda olutta. Nyt joutuu päätään vaivaan häiriötekijöillä. Minulla, kun on paha tapa pistää numeroani kiertoon puolitutuillekin.

Mistäs muuten pystyy selvittämään tekstiviestillä tuntemattomia numeroita? Tätä koitin Soneran finderista hakea, mutta eipä löytynyt.

Noooh, yksi kalja edessä ja yksi jääkaapissa. Sitten nukkuun tai siirtyminen jäykempään. Saa nähdä. Tässä ketjussa kumminkin vaikutetaan näin illan ratoksi.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse just upotin naamariin aiemmin vääntämäni tonnikalapastan joka maistui kovin hyvältä. Noin 20 olutta jäljellä, siis 0,45 fosterseja. Niillä voi huoletta jatkaa. Tosin "pohjilla" on sen verran hyivn että pitää jo tässä vaiheessa hieman yrittää hillitä, parin juomakilpailun jälkeen.


Edit mites muuten lukolla on menny tää kausi?
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuvernööri kirjoitti:
Itse just upotin naamariin aiemmin vääntämäni tonnikalapastan joka maistui kovin hyvältä

Tunapastaa on olemassa, juurikin ajattelin mennä lämmittämään. Ihan noin paljon ei ole lisukkeita, mutta riittävästi kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Saunassa on käyty ja mallas maistuu. Canalilta kattelin jalkapalloa ja loppuilta menee netin ja kaljan seurassa. Perjantaina seuraava työpäivä ja keskiviikkona alkaa leijonien urakka Torinossa. Täytyy varata paljon olutta, että pystyy katsella leijonien pyristelyä kun suurmaat kyykyttävät Erkan porukkaa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään on kalsonkihönöjen paikka. Viikko tehty vähintäänkin riittävästi töitä, nyt sitten auto parkissa, ukko kotosalla kalsareissa ja juoma avattu. Suunnitelma on selvä, kisoja seuraillaan syrjäsilmällä samalla hieman siivoillen ja juomasta/musiikista nauttien. Tänään en perkele lähde kirveellä uhatenkaan baariin, kalsarit rulettaa ja ulos en poistu, ellen sitten saa päähäni lähteä saunomaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oikeasti. Säälittävän paljon jatkoaikalaiset vetelee näitä kalsarikännäyksiä... voisi melkein huolestua. Eikö ihmisillä ole oikeasti muuta tekemistä kuin öljytä maksaansa alkoholilla ja riekkua pikkutunneille asti jääkiekkofoorumilla kertoilemassa humalansa eri vaiheista? Ehkä niitä ihmissuhteita ulkomaailmaan kannattaisi viritellä...? Tai pitää yllä.

...

Alkaa nousta jo hieman päähän tämä olut. Viinipullokin odottelee avaajaansa!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ted Raikas kirjoitti:
Oikeasti. Säälittävän paljon jatkoaikalaiset vetelee näitä kalsarikännäyksiä... voisi melkein huolestua. Eikö ihmisillä ole oikeasti muuta tekemistä kuin öljytä maksaansa alkoholilla ja riekkua pikkutunneille asti jääkiekkofoorumilla kertoilemassa humalansa eri vaiheista? Ehkä niitä ihmissuhteita ulkomaailmaan kannattaisi viritellä...?
Absolument non ! Muutakin tekemistä varmaan löytyisi, mutta ei mitään sellaista, missä saisi hyvässä seurassa, kalsareihin pukeutuneena ja lämpimässä tehdä mitä huvittaa. Tää on luxusta.

Ted Raikas kirjoitti:
Alkaa nousta jo hieman päähän tämä olut. Viinipullokin odottelee avaajaansa!
Kippis, anna vinkun hieman ottaa happea ennen nauttimista. Pullolle voi myös jutella sillä aikaa.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
bozik kirjoitti:
Kippis, anna vinkun hieman ottaa happea ennen nauttimista. Pullolle voi myös jutella sillä aikaa.
Noniin.. nyt rupesi kuulostamaan tutulta : D
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rinoa kirjoitti:
Noniin.. nyt rupesi kuulostamaan tutulta : D
A vot, kas siinä vaiheessa kun puteli ryhtyy vinoilemaan takaisin on aika lopettaa. Siihen asti voi antaa palaa ;)

Virka-asu eli kalsarit on edelleen päällä, joskin siivousprojektini ei ole oikein edennyt. Vaan eipä tuo oikeastaan haittaa, lähinnä tuo siivoilu oli suunnitelltu puhdetöiksi varsinainen kalsarihönäilyn lomaan. Josko sitä taas yhdestä kaapista poistaisi kaiken, puhditus ja kamat takaisin. Voi venyä pitkään... projekti nääs.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
bozik kirjoitti:
A vot, kas siinä vaiheessa kun puteli ryhtyy vinoilemaan takaisin on aika lopettaa. Siihen asti voi antaa palaa ;)
Mutta mistäs sitä voi sitten tietää, ettei siellä ole se pullonhenki joka antaa sen kolme toivetta? ; )
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Hitaasti hyvä tulee, sanotaan.
Ei ollut kaapissa olutta. Tosin en tiedä olisiko edes maistunut. Äkkiähän se tuossa viilenisi, jos tarvitsisi. Mutta nyt on tunne, että ei tarvitse. Skippaan ykkösvaihteen, ja isken kakkosen suoraan sisään.

Toisin sanoen, lipittelen tuossa Ilves-viinaa Lidlin "Spritella". Puolilämmin "Sprite" maistuu aika eläimelle. Noh, kaipa se tästä. Ja huomasin, että turboboostia saa pakkasessa olevasta salmiakkikossusta.

Musaa, töllö mutella tuossa vieressä ja Jatkiksen kanavalla meno kiihtynee Uusiksen päästessä tuijottamaan. Mukava tapa viettää perjantaita.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rinoa kirjoitti:
Mutta mistäs sitä voi sitten tietää, ettei siellä ole se pullonhenki joka antaa sen kolme toivetta? ; )
Jos/kun näin käy, niin elämähän on otettava vastaan sellaisena kuin se tulee. Eli tuohon olisi siis tyydyttävä. Yksi vaihtoehto toivomuksiksi voisi olla, että kello kävisi hitaammin=tämä ilta jatkuisi pidempään. Loput toivomukset voisi ystävällisesti lahjoittaa hengelle, koska tämä oli niin ystävällinen. Sanoisinko nauttivani juuri nyt "päivä kerrallaan" fiiliksestä. Hyvä mulla olla on näin.

Varjoja tosin taivaalla, kovaa houkuttelua on tullut saunomaan ja baariin ystävien kanssa. En kuitenkaan ainakaan vielä ole luovuttanut, kalsarit ja koti rulettaa. Mä olen Wanha.

B1 kirjoitti:
Puolilämmin "Sprite" maistuu aika eläimelle
Jep jep, toi on minusta miehuuskoe, laita pikkaisen lämpöstä spriteä ja viinaa lasiin ja koeta juoda. Vain tosimiehet pystyvät siihen, minulta onnistuu vasta loppuillasta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
bozik kirjoitti:
Jep jep, toi on minusta miehuuskoe, laita pikkaisen lämpöstä spriteä ja viinaa lasiin ja koeta juoda. Vain tosimiehet pystyvät siihen, minulta onnistuu vasta loppuillasta.

Maistakaapa +22 -asteista Fernet Brancaa ja 1% Gefilus -piimää. Ei sentään sekaisin, mutta peräkkäin. Siinä on miehuuskoe.

EDIT: juuri äsken testasin, fernushkaa ruoan päälle ja piimää maun peittämiseksi. Luulin, että Gefilus peittäisi maun ja estäisi närästyksen. Jälkimmäisen se osittain teki mutta ei edellistä. Yhteismaku oli aika miehekäs, niin kuin naiset sanovat karmeasta mausta tai hajusta. Miehet ovat siitä ylpeitä kuten minä äätänä.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
bozik kirjoitti:
- - -
Jep jep, toi on minusta miehuuskoe, laita pikkaisen lämpöstä spriteä ja viinaa lasiin ja koeta juoda. Vain tosimiehet pystyvät siihen, minulta onnistuu vasta loppuillasta.

Ihan ohimennen todeten, Kossun tarjoilulämpötilahan on mainittu ihan siinä etiketissä. 38 astetta eli taskulämpimänä. Raakana.

Juohtui vain mieleeni.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uleåborgir kirjoitti:
Maistakaapa +22 -asteista Fernet Brancaa ja 1% Gefilus -piimää. Ei sentään sekaisin, mutta peräkkäin. Siinä on miehuuskoe.
Meni viimeinenkin miehuus minulta. Kumpaakaan jaloa juomaa ei minulta löydy. Tosin pelkän kuvitelmankin perusteella toivon, ettei Uleåborgir ole moista kokeillut.

Mun projekti etenee. Sain taas kaapin siivottua. Ei kerrota kenellekään, että oli sellainen ns. maustekaappi. Neljä hyllyä joiden syvyys n.10 senttiä. Olipa urakka. Huh, nyt voi taas ottaa rauhallisemmin hetken.

Edit. vielä fiftyeightille, mä allekirjoitan. Taskulämmin kossu on kansallisjuoma. Kukaan Viljoa nähny ?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Uleåborgir kirjoitti:
Maistakaapa +22 -asteista Fernet Brancaa ja 1% Gefilus -piimää. Ei sentään sekaisin, mutta peräkkäin. Siinä on miehuuskoe.
Heti hampaat harjattuaan kun juo tuoremehua, se se on hyvää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös