Kalsarikänniketju

  • 5 286 772
  • 66 740

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei, kun ei vaan viitsi / jaksa tehdä mitään muuta... Kaapit täynnä ruokaa muttei saa aikaiseksi väsätä evästä :D
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rinoa kirjoitti:
Ei, kun ei vaan viitsi / jaksa tehdä mitään muuta... Kaapit täynnä ruokaa muttei saa aikaiseksi väsätä evästä :D
Nyt olet perimmäisten kysymysten äärellä. Juuri tuosta on kalsarihönöjen osalta kysymys. Kaikki olisi mahdollista, mutta ei viitsi. Minä vakavasti ottaen lasken tällaisen ns. omaksi ajaksi, jota jokainen tarvitsee. Saa ihan aidosti tehdä mitä huvittaa tai olla tekemättä. Tässä yhteiskunnassa ja tällä työtahdilla kalsarihönöt ovat helvetin tärkeitä. Ollaan vaan. Safkaakin tulee tehtyä kun on tarpeeksi nälkä. Tai sitten tilaa pizzan (uus-vanha suomalainen kansansanonta)

Mä paljastan salaisuuden, ei ne maustekaapin hyllyt mitään 10 cm syviä olleet, lähempänä 5 cm. Sain mä sen silti "siivottua". Muu osuus on vielä projekti, sillä nyt nautin swedu-tyttärien menestyksestä. Ja ihan rauhassa.
 

hockeym0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja NY Rangers
Täällä kalsareita otetaan ja katsellaan Deathin Live in L.A settiä.Suosittelen Opethin miehelle eli Morrow kybälle tätä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Saatanan Ouzala, nyt olisi kermalikööri poikaa. Vähän vaihtelua. Pitää varmaan ottaa vähän salmaria, niin sillä se lähtee.
Itse paistoin jauhelihaa, pilkoin vihannekset ja pistin maissilätyn väliin. Tortilloja, jeps. Hyvää oli. Pitänee käydä vielä varkaissa jääkaapilla myöhemmin.

"khöörlink"-peliä katsellaan ja #jatkoajalla on väkeä. Juotavaakin on. Pyhä kolminaisuus.
 

M10

Jäsen
Tekisi mieli pistää pystyyn äänestysketju, milloin Bone kirjoittaa seuraavan kerran Ketä sit polkasisit -ketjuun.

H0ckeymon, kerro lisää tuosta jutustas.

Vittu, alkaa valkkari loppumaan ja tulkkari Jägermaisterit olis jäljellä. Mutta enhän mä sitä juo.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Ja täällähän sitä itsekin taas ollaan. Pitäsköhän huolestua kun tuntuu että viettää eniten aika juuri tässä ketjussa...

Toisaalta tuttuja naamoja täällä näyttää taas olevan.

Niin ja itseni valinta tällä illalle on Black Horsen boxerit sekä perinteisesti olutta.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Morrow10 kirjoitti:
Tekisi mieli pistää pystyyn äänestysketju, milloin Bone kirjoittaa seuraavan kerran Ketä sit polkasisit -ketjuun.

Hahaha. Kirjoitan seuraavaksi että "rouvaa".
Viimeistään kesällä painitaan.

Sama linja menossa. Salmari oli kyllä buenoa. Muodostunut hieman jäähilettä ja se vaan passaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Vaimo lähti lasten kanssa Itä-Suomeen ja meikäläinen imee olutta minkä kerkiää. Saunassa tuli käytyä ja nettiradio pauhaa. Mukava korkkailla keppanaa, kun ei kukaan laske montako on mennyt. Nettiradiona käytän rockradio.com sieltä tulee kunnon musaa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Los Sin Nombre kirjoitti:
Niin ja itseni valinta tällä illalle on Black Horsen boxerit sekä perinteisesti olutta.
Ou tziisus, tärkein jäi mainitsematta, mulla AMC merkkiset kalsarit, lähinnä pehmeät boxerit ja ei hajuakaan mistä olen nuo ostanut. Vaatimattomana miehenä totean, että todenäköisesti Pariisista. Enkä edes huijaa.

Kalsarikänniketju meinas mennä ilman kalsaritunnustusta, voi meitä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
bozik kirjoitti:
Ou tziisus, tärkein jäi mainitsematta, mulla AMC merkkiset kalsarit, lähinnä pehmeät boxerit ja ei hajuakaan mistä olen nuo ostanut. Vaatimattomana miehenä totean, että todenäköisesti Pariisista. Enkä edes huijaa.

Joopa joo..todennäköisesti Dressmanista olet ne ostanut. Niinkuin minäkin...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
B1 kirjoitti:
Joopa joo..todennäköisesti Dressmanista olet ne ostanut. Niinkuin minäkin...
Löytyykö sieltä moista merkkiä ?

Mä jo luulin pääseväni pätemään ja puhuin Pariisista samassa lauseessa mun kalsarien kanssa. Tosiasia on, ettei mulla ole hajuakaan mistä nämä loistavat kalsarit olen ostanut. Sen verran kuitenkin haluan päteä, että ainakin kalsarisarjani "dim dim dim.." on Pariisista. En mä ihan turha jätkä ole.

Ja juon muuten Lidl:n siideriä.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
bozik kirjoitti:
Sen verran kuitenkin haluan päteä, että ainakin kalsarisarjani "dim dim dim.." on Pariisista. En mä ihan turha jätkä ole.

Ja juon muuten Lidl:n siideriä.
Ah miten loistava yhdistelmä! :D
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
bozik kirjoitti:
Löytyykö sieltä moista merkkiä ?

Ja juon muuten Lidl:n siideriä.

No hitto mää muista mistä ne mun kalskeet ovat tulleet. Veikkaan Dressmania, tuota hitaasti kävelevien miesten vaatekauppaa. Tai sitä Pariisia. Tosin viimeksi olin Pariisissa vuonna 1991, ja silloin olin aikalailla kapeampi kuin nyt. Mut kalsarit menevät hyvin päälle, eivätkä hierrä persusta. Joten taitavat olla bueno.
 

super

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvissä kyttäysasemissa
Vaimo ja tyttö nukkumaan. Telkkarista curlingia ja lasiin jotain lime finlandia vodkaa. On tää taas niin perkeleen mukavaa. Ymmärsin päivällä varautua ja hain sinistä belmontia kioskilta. Kohta saa virkistävän piristävää raikastavaa savuketta.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Ei ole vaihtoehtoa, kiitos Markku Uusipaavalniemen.

Ähäpäs. Olín jo emännän kanssa katsomassa Kummelia, pienessä. Ihan hyvä, totuus futishommista kuitenkin latisti leffaa.

Aecht Rauchbier, Caol Ila & curling.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Unohdin mainita varustukseni.

Elikäs...

Valkoiset boxerit, seksikkäät, tyköistuvat. Naiset tykkää varmasti. Sisällön parasta ennen pvm: 13.8. 2013

Eli kiirettä pitää.

P.S. Ei ole kyse kakasta.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
B1 kirjoitti:
Mut kalsarit menevät hyvin päälle, eivätkä hierrä persusta. Joten taitavat olla bueno.
Miehen ja kalsarien pitää tehdä mitä miehen ja kalsarien pitää tehdä (vanha kansainvälinen sanonta).

Kunhan halusin päteä, olen nimittäin koko laila varma, että olen nuo AMC kalsongit ostanut Pariisista, en kuitenkaan niiiiiiin varma, että uskataisin väittää. Nyt olen kuitenkin onnellisesti kotona ja kalsarien parissa, tämä on paljon parempaa kuin asuminen/duuni Pariisissa. Pasilan TV-torni voittaa mun sydämessä turhaan hehkutellun Eiffelin.

Edit. loppu pois. ei kuulu aiheeseen.

ps. kynttilät rulettaa.
 
Viimeksi muokattu:

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä siinä muuten on, ettei naisilla ole samanlaista pakonomaista tarvetta kertoa kalsarikännien aikana kalsareistaan? ;)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rinoa kirjoitti:
Mikä siinä muuten on, ettei naisilla ole samanlaista pakonomaista tarvetta kertoa kalsarikännien aikana kalsareistaan? ;)
Ei teil ole, läl lää lää. Pikkarit, pyh sanon mä, voi vetää edes kalsareita.

Älkää huolestuko, kyllä mä kohta nukahdan. Vielä vois laukoa kiekko-ketjuissa jotakin viisasta.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ouzala kirjoitti:
Eipäs yleistetä! Mulla ei ainakaan ole pakonomaisia tarpeita kertoa, että olen alasti...

Hyi hitto. Menee juomahalut.


Rinoa kirjoitti:
Mikä siinä muuten on, ettei naisilla ole samanlaista pakonomaista tarvetta kertoa kalsarikännien aikana kalsareistaan? ;)

Varmaan liittyy tähän sukupuolien taisteluun?

Enivei, rouva oli tyytyväinen muuttaessaan tänne, joten so not.

UUSIS! voitti pelin ja ilta hymyilee.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Rinoa kirjoitti:
Mikä siinä muuten on, ettei naisilla ole samanlaista pakonomaista tarvetta kertoa kalsarikännien aikana kalsareistaan? ;)
Koska naiset eivät käytä kalsareita, vai häh?
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mikkoz kirjoitti:
Koska naiset eivät käytä kalsareita, vai häh?
Okei, jos naiset eivät käytä kalsareita, miksi naisten "kalsari"kännejä kutsutaan? : )
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
mikkoz kirjoitti:
Koska naiset eivät käytä kalsareita, vai häh?

Ei. Naiset vetää pikkareita. Vastauksia kysymyksiini tässä ketjussa odottelen maurilta edelleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös