Mielikuvitushahmo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Aksu kirjoitti:Täällähän minä. Huomenna duunia 10-22.
Pitkää päivää painat, onko tuo työaika ihan jokapäiväistä?
Aksu kirjoitti:Täällähän minä. Huomenna duunia 10-22.
Mielikuvitushahmo kirjoitti:Pitkää päivää painat, onko tuo työaika ihan jokapäiväistä?
Aksu kirjoitti:Alkavan viikon maanantai on tuo, muut päivät ti-pe on 8-21. Ei ihan normaalia, mut näitä tulee säännölliseen tahtiin. Yhdistyshommat ja freelancer jutut sit päälle. Älä kysy onko mitään järkeä. Ei ole. Mut ei ole paljon muutakaan just nyt mihin energiansa käyttäis.
Mielikuvitushahmo kirjoitti:Kyllähän meikäläinen on viimenen henkilö, jolla on varaa sanoa jonkun muun ajankäytöstä yhtään mitään, mutta kyllähän noissa työmäärissä rentoutumisen hetket on äärimmäisen arvokkaita, joten antaa musiikin soida ja juoman rentouttaa tässä kevään valoisia päiviä odotellessa.
Pete2004 kirjoitti:Noh. Seiskalta olis herätys, ja vielä ottamassa huikkaa. Ei tässä paljoa ehdi nukkua. Noin kahdeksas lasillinen viskiä menossa. Vai että douggia huhuillaan jokereihin. Lisää viskiä lasiin, ei tätä selvinpäin kestä.
koohela kirjoitti:Eikös täällä ketään torstaisin vaivu pullon puolelle, meneekö mulla näin huonosti.
koohela kirjoitti:Eikös täällä ketään torstaisin vaivu pullon puolelle, meneekö mulla näin huonosti.
koohela kirjoitti:Seurahan on aina tervetullutta, ite sain tuossa kossupullon palkkioksi hyvin tehdyistä virapelihommista ja sitä nyt tuossa maistellaan :)
Pyörii telkussakin jopa niin hyvä leffa kuin Scary Movie 2
Riippuu tilanteesta ja paikasta. Mutta jos kutsut tummiksi, onhan se vähiintääkin outoa.Seti kirjoitti:Äy.
Miten on saako neekeriä kutsua neekeriksi vai pitäisikö heitä kutsua esim. tummiksi ?
mikkoz kirjoitti:Riippuu tilanteesta ja paikasta. Mutta jos kutsut tummiksi, onhan se vähiintääkin outoa.
Seti kirjoitti:Miten on saako neekeriä kutsua neekeriksi vai pitäisikö heitä kutsua esim. tummiksi ?
pernaveikko kirjoitti:Vähän oudossa ketjussa kyselet, mutta neekeri on kaunis suomenkielinen sana ja siksi käytössä.
Valmista ohjeistusta ei ole, koska emme kuulu Kolmanteen Valtakuntaan tai poliisit eivät halua paljastaa tarkempia tuntomerkkejä.Seti kirjoitti:Jankkaa.. kun seuraavan kerran poliisi-teeveessä ehdotetaan epäillyksi tummaa niin onko tähän olemassa joku valmis ohjeistus ? Epäilty on romani, epäilty on somali, epäilty on neekeri ? Mikä lie tapaus, niin oma rikoksenselvittämis arvo hipoo joka tapauksessa nollaa. Olisi vain kiva tietää ettei vahingossa itse joudu betonimatolle.
mikkoz kirjoitti:Mikä on betoni matto?
Ah, tuo tuttu onnekkaan kodittoman yösija, tuo epäonnisen ravintolassarähjääjän epäoikeudenmukaisuudenkehto tai mellakkaan eksyneen retkeilijän vihankohde, varsinkin kun ei politiikka tai seura ei paljon kiinnosta.Seti kirjoitti:putkan lattiana.
mikkoz kirjoitti:Ah, tuo tuttu onnekkaan kodittoman yösija, tuo epäonnisen ravintolassarähjääjän epäoikeudenmukaisuudenkehto tai mellakkaan eksyneen retkeilijän vihankohde, varsinkin kun ei politiikka tai seura ei paljon kiinnosta.
No hieman väritin olosuhteita, ilmeisesti en tarpeeksi postmodernisti koska putkista kuuluu marinaa.Seti kirjoitti:Marinaa.... mistä lähtien Hämiksen putkissa on ollut nettiyhteys...
mikkoz kirjoitti:No hieman väritin olosuhteita, ilmeisesti en tarpeeksi postmodernisti koska putkista kuuluu marinaa.