Kalsarikänniketju

  • 5 290 451
  • 66 740

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
No helkkari,kai me nyt Tepolle tömpsyt otetaan. Yks Suomen suurimmista pakeista ja ura eikun jatkuu vaan. Täällä korkkaillaan edelleen! Ei kai muut rupea väsymään? Laitetaan tosta lonksu auki ja koitetaan pilata tämä ketju mukahauskuuksilla!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mitäs marjoja se jerkku on viimeks pominu? Mustikat on siitä kivoja, että niitä voi pomia kesällä, puolukoiden poiminta-aikana on jo syssy pitkällä, se on mälsää.

Niin, täytyy myöntää, että Marjoja vähän vähemmän vimeaikoina, mutta Satuja, Jaanoja, Tanjoja... Mää oon vaan niin piryun huono tässä, kun olen puna-vihreä-värisokea, mutta nenä toimii. Niinkuin IFK:ssa kaikilla.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Niin, täytyy myöntää, että Marjoja vähän vähemmän vimeaikoina, mutta Satuja, Jaanoja, Tanjoja... Mää oon vaan niin piryun huono tässä, kun olen puna-vihreä-värisokea, mutta nenä toimii. Niinkuin IFK:ssa kaikilla.

Niin, ettet sitten haluakaan puhua marjoista? Eiku siis marjastamisesta?

PS: Satu ja Jaana kyllä, Tanja ajoittuu jonnekin tuonne 60-70 -luvun vaihteen tuotoksien puolelle...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Niin, ettet sitten haluakaan puhua marjoista? Eiku siis marjastamisesta?

Tehdääkö niin, että otat helvetin paljo ilmaa kehkoihisi ja puahallat kaiken ulos nenun kautta? Josko ne herneet alkas tulemaan ulos pikkuhiljaa...
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
EIks Eager ollakkin sitämieltä että sympaattisimman suomalaiskiekkoilijan ura päättyy siihen ansaittuun kannuun, minulle on ihan sama missä seurassa. Pääasia on että saisi mitä ansaitsee perkele!

Joo kyllähän Tepolle kannun soisi ja sen ehdottomasti ansaitsisi. Eri asia on vain tarjoaako Buffalossa jatkaminen tätä mahdollisuutta sillä en usko että Teppo kauaa jaksaa enää painaa. Olis tullut Flyersiin vaan niin...mutta Tepolle. Toivotaan parasta.

Oot muuten todellakin aika nätin ketjun saannut puolvahingossa aikaseksi. Mutta on se kyllä tosi että välillä on vituttanut kun viimeinen laatikko vaikkapa Karhua on menty avaamaan ja otettu ne pari onnetonta sieltä pois. Hyllyssä olisi kuitenki ollut niitä 0,5 tölkkejä, mutta joku laski pennosiaan sitten. Itse en ole koskaan avannut pakkauksia kaupassa enkä aio avatakkaan. Se on saletti se.

No takas hivenen leppoisempiin tunnelmiin. Pikku hiljaa alkaa väsytulla, mutta kyllä sitä vielä pitää jaksaa painaa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Oot muuten todellakin aika nätin ketjun saannut puolvahingossa aikaseksi. Mutta on se kyllä tosi että välillä on vituttanut kun viimeinen laatikko vaikkapa Karhua on menty avaamaan ja otettu ne pari onnetonta sieltä pois. Hyllyssä olisi kuitenki ollut niitä 0,5 tölkkejä, mutta joku laski pennosiaan sitten. Itse en ole koskaan avannut pakkauksia kaupassa enkä aio avatakkaan. Se on saletti se.

Heh, kaikesta parasta on se että kyhäsin tuon kommenttini kokoon vittuuntuneena ruokiksen aikaan ootellessa että kahvinkeitin kyhää kokoon kahvit...ja siitä sitten näköjään lähti. En olis uskonu. Ainoo itkukommentti tosin on herra Tinkezionelta, mikä on aika hyvin.

Pääasia että ihmeisillä on asioita mistä jauhaa. Kippis perkele!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Katkeran makuisia sanoi Pentti tsekkiläisistä oluista.

Kuuntelen nyt Anna Erikssonia, joka on nyt ok jätettyään sen mokoman lettiheikin.

Mah~tawan ketjun pistit tuonne pystyyn Mielis! Otan shotin Fernet Brancaa sille. Eikun ehkä sittenkin Metaxaa.

Kävin Kalliossa tuttavapariskunnan kanssa parilla. Sitä ennen Kampissa oli laitettu hiekat ja katsomo, ja ilmeisesti Nyströmin siskot kouluttivat jotain toista kimalaisparia Rahnasto-Turhapuro-lukemin. Sponsorina BMW, kuolasin itseasiassa niitä mainosautoja eniten.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Mikäs vitun Jortikka tätäkin tiimiä johtaa vittu!

Pääasia että heittää vaan "juoma"pulloja kentälle. Sopimusehdot on kyllä melko persiistä ja piiskaa tule jatkuvasti. Pitäsköhän sitä alkaa lakkoilemaan.

Tahtiksellakin on jotenkin puurot ja vellit näköjään sekaisin. Kiviharjuko se siellä? No ei anneta yhden happaman häiritä pojat.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Tere tulemast kokeilemaan vaan. Baarissa olen ehkä nyhverö, mutta kotiani puolustan kuin olisin "MIES"!
Hyvähän se on Helsingin, Hämeenlinnan, Porin, Tampereen tai Vaasan pojille huudella, mutta muista, että aina voi joku olla yllättävän lähellä. Riittävän kauan kun mussuttaa, niin voi tulla wanha kunnon ahteritaklaus a la Maukka Kuusisto. Keräile siinä sitten varusteita ja mieti, että kannattiko huudella. No ei vaan! Tuli jo aiemmin todettua, että sarkasmi on vaikea taiteenlaji.

Joo, ei mitään välikuolemaa sentään, mutta päätin vähän (pikku hönössä) järjestellä papereita tähän väliin. Huomisiltaan mennessä kun saisi tämän suursiivouksen valmiiksi, niin saattaa olla, että jopa jokiranta/baarit kutsuvat. Börs Night Clubiin on tehnyt tässä jo pitkään mieli. Siellä odottaa kuitenkin se yksi saatanan munahaukka, joka ei tajua jättää rauhaan edes kivittämällä. Pitäisi varmaan seuraavaksi koittaa panemista: täydellä höyryllä, puolilöysällä ja ilman rasvaa! Ja karjuntaa ei pidä unohtaa...
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hyvähän se on Helsingin, Hämeenlinnan, Porin, Tampereen tai Vaasan pojille huudella, mutta muista, että aina voi joku olla yllättävän lähellä. Riittävän kauan kun mussuttaa, niin voi tulla wanha kunnon ahteritaklaus a la Maukka Kuusisto. Keräile siinä sitten varusteita ja mieti, että kannattiko huudella. No ei vaan! Tuli jo aiemmin todettua, että sarkasmi on vaikea taiteenlaji.

Sarkasmi on minulle ehkä vaikea taiteenlaji, mutta Jatkoaika on mitä parahin paikka sitä harjoitella...
 

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
Kato Mieliksellä on samanlainen sitova sopimus tämän jengin kanssa kun Pentillä oli ifk:n kanssa. Tosin jos rupeaa menemään huonosti sen n. 7 vuoden jälkeen niin sit tulee fudut ja siirrytään lehtiin kommentoimaan hylkäämistä jne. Jatketaan!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kato Mieliksellä on samanlainen sitova sopimus tämän jengin kanssa kun Pentillä oli ifk:n kanssa. Tosin jos rupeaa menemään huonosti sen n. 7 vuoden jälkeen niin sit tulee fudut ja siirrytään lehtiin kommentoimaan hylkäämistä jne. Jatketaan!

Joo, mut aattele, jos rupian umpiolestaksi niin kestätte sitten sen seittemän vuotta meitin jokailtaista paasausta täällä. Tosin just nyt ei oo tilausta kuulemma mihinkään uskontokuntaan, johtuu kuulemma meitin liian avoimista elämäntavoista..vitut höistä saatana!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kävin muuten Kallion baareista taas Soul Kitchenissä. Ex-oottisesta nimestään (viitannee musiikkiin ja jopa amerikanlaiseen sellaiseen) huolimatta paikasta saa mm. läskisoosia ruokana. Parhautta! Myös pitkään haudutettu kaalilaatikko on kuulema herkkua, läskisoosia olen testannutkin. Oikeaoppisesti oli tehty.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Valitettavaa mutta totta. Mutta laitetaan taas kannustusta Manowarin muodossa http://www.youtube.com/watch?v=mbKWBDeojNg&feature=related .
Kuunteleeko muuten kukaan näitä linkkejä? ainakin minä tarjoan ainoastaan A-olut luokan musiikkia vaikka keskaria itse juonkin.

Totuushan on että jos haluat jonkin niitä kuuntelevan, niin et missään nimessä mainitse mitä ne sisältää. Muutoin prosentti on nollaa. oon huomannu tämän. Tai ehkä johtuu meikäläisestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös