Kalsarikänniketju

  • 5 290 393
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onko jatkiksen paras foorumi oikeasti näin munaton? Ettei tähän aikaan voida rehellisesti puhua naisen sukupuolielimestä, oli ihmisillä sellainen kotona tahi sitten ei! Vittuako sitä tarvitsee peitellä! Myöhemmin se kuitenkin purkautuu vain hiemompien autojen myötä!

Onkelmahan on juuri siinä, että munaa löytyy, mutta vastakappaleet, eli pillut on kateissa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Onko jatkiksen paras foorumi oikeasti näin munaton? Ettei tähän aikaan voida rehellisesti puhua naisen sukupuolielimestä, oli ihmisillä sellainen kotona tahi sitten ei! Vittuako sitä tarvitsee peitellä! Myöhemmin se kuitenkin purkautuu vain hiemompien autojen myötä!

Pimppi, vagina, reva, pillu, lerva, läpsytin, upotin, imuaukko, imumuuri, kanaali. reikä. VITTU!!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Onko jatkiksen paras foorumi oikeasti näin munaton? Ettei tähän aikaan voida rehellisesti puhua naisen sukupuolielimestä, oli ihmisillä sellainen kotona tahi sitten ei! Vittuako sitä tarvitsee peitellä! Myöhemmin se kuitenkin purkautuu vain hiemompien autojen myötä!

Niin, ja tumpuista, tumputtamisesta, toisen tumpuista, tyttölöiden tumputtamisesta...Missäkohtaa meni etiikka / moraali yli?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Nyt mä kyllä sääntöjen vastaisesti lyhensin sun vastausta, mutta totahan sä hait...

Tässä vuosien aikana on kyllä arkipäiväistynyt suhdekin niin että nykyään saa ihan jo huudella "tuu ny kattoo kun tää ottaa aivan järkyn isoa melaa hanuriin!". Muuta kosketusta seksielämään mulla ei toki oo viiteen vuoteen ollutkaan... ;)

No kieltämättä toi oli se varsinainen grande finale!

Mut vituikshan se mäni kun teillä kerta on niin avoin suhde.

"Toooihan on feikki ihan niinku minu org...ööh, origamit ja sillai ne lumienkelihärpäkkeet niinkos..."
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joo, yritin ladella tossa teorian, mutta käytännön esimerkit puuttuu.

Kävisinkö minä käytännön esimerkistä. Viimeiset 14 vuotta olen asunut naisen kanssa (kaksi eri naista) ja nyt pitääkin elää ihan kätensä varassa.
Aijoo, montako kaljaa on liikaa pelkästään silmien sumuttamiseen?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kävisinkö minä käytännön esimerkistä. Viimeiset 14 vuotta olen asunut naisen kanssa (kaksi eri naista) ja nyt pitääkin elää ihan kätensä varassa.
Aijoo, montako kaljaa on liikaa pelkästään silmien sumuttamiseen?

No hitto! Elä nyt vaan ala kun ei oo varaa edes käytännön esimerkin palkkaamiseen, joten on pakko pysyä teoriassa.

Komiteamme laskee myös käden tyttöystäväksi jos sille on piirretty asianmukaisesti silmät.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No hitto! Elä nyt vaan ala kun ei oo varaa edes käytännön esimerkin palkkaamiseen, joten on pakko pysyä teoriassa.

Komiteamme laskee myös käden tyttöystäväksi jos sille on piirretty asianmukaisesti silmät.

Hitto vie. Yli viikkoon ei ole jaksanut kättäkään, mutta nyt kun annoit oivan vinkin, niin eiköhän se ala taas kiinnostamaan. Mutta mä kyllä piirrän siihen naisen perseen, ettei tartte silmiin tuijotella. se kun tuppaa orkku tilanteessa nolostuttamaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
Hahhahhah,huutonaurut aiheutti kyseinen pätkä myös täällä,Loistavaa! Äsken tuli Livessä hakattua 1(mie) vs 2(hurrit) Suomi-Ruotsi maaottelussa hurrit 4-2 mikä lisää halua jatkaa KKK-ketjussa =). Mites muilla?
 
Jaa. Jaksaisko tässä nyt heilua hetken? Kaverit oli pelaamassa guitar herota, mutta lähtivät menemään. Muija meni nukkumaan ajat sitten, joten yksin tässä turistaan. Bisse maistuisi vielä. Kai sitä muutaman vois ottaa ja selailla jatkoaikaa...
 

Jyrla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves.
Eilen hyvässä seurassa hikan grillailua (hirveetä mässäystä) ja juomien maistelua (ihan tööt) ja sitte ravinteliin. Kaverille jatkoille ja tänään aamupalaksi oli viskiä ja kevnnykseksi olutta. Saunan päälle onki nyt soveliasta pohtia onnistuuko "Teatterikesään" meno näillä silmillä vaiko onko amatööromäinen välikuolema pakollinen liike.

Sääs nähä.
 

SpaidAce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Dallas Stars
Onko kukaan menossa mukana tähän aikaan?!

Seuraa kaivataan. Tässä hyvän musiikin äärellä kittaan Karhua ja lämmittelen paljua. Ystävät tulossa vasta 16:00 jälkeen. Otetaan pikkupikku phunsit ja pistetään kesä pakettiin. Muutaman jo kumonnut...
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Onko kukaan menossa mukana tähän aikaan?!

Seuraa kaivataan. Tässä hyvän musiikin äärellä kittaan Karhua ja lämmittelen paljua. Ystävät tulossa vasta 16:00 jälkeen. Otetaan pikkupikku phunsit ja pistetään kesä pakettiin. Muutaman jo kumonnut...
Tottakai. Pikkuhiljaa olokin paranee eilisen jäljiltä ja eiköhän tuo saunan jälkeen ole taas ihan normaali. Kalsareilla ei tosin voi olla pitkään, kun pitäisi lähteä tupareihin. Melkein harmittaa, kun tässä on niin mukava istua ja olla rauhassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös