Kalsarikänniketju

  • 5 290 526
  • 66 740

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Perkele,täydellinen video toi Siika-pätkä =) Sain hyvät naurut. Kiitos !
Jos hyviä pätkiä haetaan Suomi-viihteestä, niin seuraavahan on aivan loistava!

Kummeli - Lentäjä

Aavistuksen nimittäin käytetty repliikki tuo: "No en ole mitään juonut, enkä juo! Kyllä sä sen tiedät, mä oon - - -."

EDIT: toinen aivan legendaarinen pätkä on:

Velipuolikuu - Ravintolassa

Mielestäni yksi parhaimpia PPP:n näyttelijäsuorituksia. Niin monia lainattavia repliikejä (onko tuo edes sana?), ilmeet, eleet... Aivan mah~tavaa (kiitos GA)!

Hura-raipati-raipati-rai!
"Nyt mie kyllä perkele tällään sitä jo turpaan!"
 
Viimeksi muokattu:

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Eikä tässä vielä uinumaan mennä!
No ei missään nimessä, kun ensin inistään miehissä ja sitten painutaan koisaamaan. Kuten aiemmin mainitsin; viisi miestä ja vartti!

"Matkalaukku, mandoliini ja menolippu Miamiin..."

EDIT: niin ja päivitetään tilanne. 38h 3tunnin unilla, 36 yksikköä jäljellä ja stereoissa Ian van Dahl - Ace.
 
Viimeksi muokattu:

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joko on ystävillä hammaspesun aika? Mä aattelin tässä yhenpari otella ja sitten mennä petiin, että huomennakin ehtii muutaman ottaa.

Mutta hetken pitää vielä popittaa kun kerran kuulokkeetkin ostin päivällä ettei naapurit taas suutahda niinkuin tuossa vähän yli viikko sitten kun meinasivat ihan vuokran-antajalle raportoida melusta. Tylsää sakkia. Otetaan sille.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Joko on ystävillä hammaspesun aika? Mä aattelin tässä yhenpari otella ja sitten mennä petiin, että huomennakin ehtii muutaman ottaa.
No way José!

Vielä menee hyvin. Matkustellaan tässä vielä hetken aikaa. Fillarikin on keksitty, millä pääsee huomenna optikon juttusille...

EDIT: jotain parempaa musaa vain pitäisi keksiä kuin tämä Ian van Dahl. Finaalipöytä tosin lähestyy, joten ei viitsisi hirvittävästi lähteä penkomaan noita levyhyllyjä. Jori Hulkkonen - Different olisi tossa pöydällä; toivottavasti se ei nukuta liikaa...
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juu kait sitä tässä itekin vois pikkuhiljaa suunnata tuonne makuuhuoneeseen. Ei tee pahaa sekään. Kahtellaan millon sitä taas tähän ketjuun... Heps.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
"Niin on! No niin olenkin ryypännyt. Mitäs sitten? Kai tässä nyt ryyppää, kun koneet hajoaa ja lunta sataa. Saatana! Haista itse! Aivan se ja sama!"

btw: $796,14 tuli tilille äsken "hyvän miehen lisänä" neljännestä tilasta ja tässä kunnossa. Näitä rahoja tosin ei käytetä mihinkään normaaliin elämään. Olen luvannut itselleni, että kaikki nämä käytetään leluihin. Kovakattoiseen BMW Z4 on vielä hieman matkaa... Hyvällä suunnalla tosin ollaan!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Juodaan nyt sitten jonkun verran. Sakua olisi varattuna tälle päivälle vaikka kuinka paljon, mutta mitään perseitä en tänään vedä olalle, ehkä. Näillä näkymin keskiviikkona kolmannen kerran kuukauden sisään Tallinnaan, jep jep, kivaa on. Töitä ehkä vasta perjantaina. Aika pitkä loma siis tiedossa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Juodaan nyt sitten jonkun verran. Sakua olisi varattuna tälle päivälle vaikka kuinka paljon
Itse olen paikassa A ja Sakut on paikassa B, joten piti sitten mennä ostamaan kaupasta 8-pack Santtua. Sinäänsä harmi ostaa kaupasta juotavaa, kun paikassa B olisi juotavaa mielettömästi, mutta on uhrauduttava herra Kännin edessä. Sakuja kuitenkin takana 8 alkoholiannoksen verran ja Santtuja varattuna 8 annoksen verran lisää.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Harjoitus tekee mestarin ja mestari harjoittelee aina. Eli heti kun vaimokkeen silmä välttää, kalsarikännit! Näin se homma etenee.

Vaikka kyllä täytyy sanoa, että hivenen haikeissa tunnelmissa tässä kirjoitellaan. Tuo Oksanen kun eilen sitten vihdoin riisui nahkaliivit, onhan tämä yksi sivu käännettynä omassakin historiassa. Kalevan juttu kuolemasta, jossa tuo viestien määrä kyllä kertonee olennaisen...

RIP Oksanen, otan sinulle.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Tänään juodaan vitutukseen. Elämä on niin sekaisin ettei koskaan ennen ole ollut ja viikonlopun tapahtumat vain pahensivat asioita. Tuntuu ettei ulospääsytietä tästä paskasta ole. No, kalsarikännittely on iloinen asia joten en viitsi avautua enempää. Homer Simpsonia lainaten: "Ah, alkoholi. Syy ja ratkaisu kaikkiin elämän ongelmiin" Onneksi sentään rallit on ohi ja saa kaupungilla liikkua vähän vapaammin.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tässä taas kaljan kanssa leikin. Niin ja kyllähän juutuupista löytyy helmiä:

Seppo on Seppo

Myyntitykki Stenu Useita pätkiä löytyy. Searchia vaa kehiin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tuo lause ja tuo nimimerkki, ei mene läpi.

Itse tässä kesäloman olen saanut aluille ja pientä tissuttelua pitää harrastaa. CCR soi soittimessa ja tässä mietiskelen mitä drinkkejä sitä tekisi.

Niin joo, ja Football managerissa West Ham valloittaa maailmaa.

CCR!!!!

Ei iha ntosi sivistyneesti tässä männän, ku on noita töitäki homenna.

hävjyy eveeeeer siin the reeiiiin.....
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Niin joo, ja Football managerissa West Ham valloittaa maailmaa.

In your dreams'!!
Noo, makunsa kullakin, mutta kylähän me kaikki tiietään, että Liverpool on se, joka määrää marssin tahdin.
Perskuta, kävi taas köpelösti. Päivän tossa touhusin ja paljon sainkin aikaan, mutta erehdyin sanomaan naiselle, että pistäs pari sinne kylmään. Puolentunnin kulttua sanoi, että ne sun juomat on vieläkin pakastimessa. Siis täh, oli tunkenu 4 Sakua pakastimeen, joten kiireen vilkaa niitä pelastamaan. Jokunen, ehkäpä puolikoria on sitten mennynnä pelastaessa. Mitäs menit.
Sauna takana ja eläm' hymyilee, huomiseen asti...
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Hienoa että on muitakin maanantai-juoppoja. Vähän jo kerkesin vittuuntua Elorannan TPS-sopimuksesta kun oli vahvoja huhuja että tulis tänne Jyväskylään mutta eikai sille mitään mahda. Olutta on ja kait JYPille vielä joku tulee ennen kauden alkua. Juutuubin säestyksellä mennään.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Noo, makunsa kullakin, mutta kylähän me kaikki tiietään, että Liverpool on se, joka määrää marssin tahdin.

Näinhän se on!

Mukana ollaan, asusteena toki kalsarit. Olutta löytyy jääkaapista.
 

J.Petke

Jäsen
Hienoa että on muitakin maanantai-juoppoja. Vähän jo kerkesin vittuuntua Elorannan TPS-sopimuksesta kun oli vahvoja huhuja että tulis tänne Jyväskylään mutta eikai sille mitään mahda. Olutta on ja kait JYPille vielä joku tulee ennen kauden alkua. Juutuubin säestyksellä mennään.

Jaa, että se vituttaa kun 43-vuotias kehäraakki ei tullut Jyväskylään perkeleen kovalla palkalla?

Ja tuohon Liverpool hehkutukseen en jaksa sanoa muuta kuin, että sitten kun:

A Liverpool fan walks past a shop and sees the video "Liverpool - The Glory Years". He goes into the shop and asks how much. "£100" says the shopkeeper.
"That's a bit steep, how come it's so dear ??"
"Well its a tenner for the video and £90 for the Betamax recorder!!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
A Liverpool fan walks past a shop and sees the video "Liverpool - The Glory Years". He goes into the shop and asks how much. "£100" says the shopkeeper.
"That's a bit steep, how come it's so dear ??"
"Well its a tenner for the video and £90 for the Betamax recorder!!

Old one, old one...
Mää kun ajattelin, että tuollainen kevyt provo sentään nostais pintaan tunteita..
Eipä tässä, koitetaan lusia aamua uutta. Mielen kuvittelma hahmokin tais mennä unten maille, että saa itsesnä ylös... trukilla..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös