Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 317 563
  • 66 757

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Kyllä itse varmaan kokoonnun seuraavan kerran huomenna. Ai niin, onnea Uleåborgille syntymäpäivien johdosta! Jos vaikka kävis sille Karhun hakemassa..

ps. pokeri ei suju enää, parempi lopetella
Aivan, ONNEA Uleåborgir! Lahjana olkoon pääst PPB-seuraan. :) Itsellä pokeri menee nyt mukavasti kun vaihdoin käteispelihin. Ollaan noustu jo lähemmäs sitä +-rajaa. Nyt +3e enää.

Itsekin haen oluset. Flogging Molly soi.

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
suonikohjuravit ovat naistentanssit. :P Eks tienny?

Vittu ei mitään hajua, ei kuulu repertuaariin. Tarina menee niin, että näin kerran semmoset amazonit naisen pohkeessa, mitään asiaa normaaliin unimaailmaan ei sen jälkeen ole ollut. Jostakin ne painajaiset on revittävä.

Reissaillaan, täytynee lähtä leppuuttamaan silmiä.

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
muutama alla. kautta odotellessa.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
No perkele! Ja siihen ei jaeta jäsenyyksiä kun tänä iltana!

Ja minä oon mukana oli yö eli ei! Mukana PPB:ssä!

And Then There Was Three...

Mutta kuka on Charles de Batz-Castelmore, Comte d'Artagnan?

Ehdotan sille paikalle ptk:ta.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
mukana PPB:ssä miinus se pizza, kun on vaan hampurilaista tarjolla.

Ois ihan jees jos KKK -kolmoskentänlaituri osi mukana tässäKIN! :)

ja niin.. Nyt pihalle möyG!

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
NONII!!! PPB laajenee, iihjeah. Kohta valtaamme jatkoajan hirmuisella nudisti rynnäköllä... tai sitten emme. Voin kertoa, että rahasta tanssaanm ja tänään oon tarjouksessa. Ja senkin voin kertoa että kylmällä talolla mä hengaan, tsiigaan tyhjiä seiniä....

Lissee olutta kun pokerikin sujuu.

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiva, mihin pääsin?
Jos et halut lukea muita tämän päivän viestejä niin kerrottakoon se tässä ja nyt. PPB on minun Keban ja Uleåborgin JA:n sivuorganisaatio Pizza, poker and Beer-yhteisö. Sinä, arvoisa ptk, päästi tähän "klubiin" kunniajäsenenä numero 4. Minä itse olen numero 1, keba numero 2 ja Ullis numero 3. Miltä tuntuu ja kuulostaa?

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kaljakylä Rangers by ptk & Uleåborgir

Manageri: BlueJ

MV: Freddie Freeloader (luukkuvahtina Sir von Aulis)

1. ketju:

ptk - Mielikuvitushahmo - Shayne

Sherminator - Eager

2. ketju

Morrow10 - Jarner - Uleåborgir

Tulppu - Cosmo

3. ketju

mtuq - Jääkoneenkuljettaja - Pete2004

teemu73 - jere#3

4. ketju

puuha-pete - Nurmijärven Peto - Hauptmann

Johnny Freak - timppa

7. pakki: Suonikohju

Tämä on ainoa ja oikea Uleåborgirin ja ptk:n joukkue, joka edustaa kalsarikänniketjua. Muutokset ovat mahdollisia ainoastaan lisäämällä viestejä kk-ketjussa.

Johnny Freakia ei voi tiputtaa joukkueesta, koska osumatarkkuus on eri luokkaa kuin kenelläkään muulla (moderaattorit tiputti. 150 laukausta, 93 osumaa).

P.S.

Katsokaa Tero Lehterän opastuksia. Juokaa viinaa ja reenatkaa.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ja Kaljakylä Rangers muuten pelaa HockeyArenassa jo toista kautta. Voitti viime kaudella sarjansa mestaruuden ja nousi tasoa ylemmäksi.

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jee jee jee. Jee jee jee jee jee. Näin lauloi Eput. Vaikka peppu ei ollutkaan normaali, on sama fiilis kuin Epuilla...

...

Okei tuossa ei ollut mitään järkeä, joten pointtia esille. Olutta on jäljellä 2 tölkkiä. Taidan nautti ne tuolla tv:n ääressä ja katsoa Emmanuelle 2... tai siis yöuutiset.... Eiku eihä niitä enää tähän aikaan tule. Merisään voisi kuunnella.

Yhtä kaikki. Poistun hetkeksi katsomaan telkkua (jallua lukemaan) telkkua katsomaan (JALLLLLUUUUUJA LUKEMAAN!!!!). Hepaa.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
3. ketju

mtuq - Jääkoneenkuljettaja - Pete2004

teemu73 - jere#3

Meikäläinen kuuluu kolmosketjuun! ..Vasen laitalinkki ja that's it!

Hockeyarenassa pelataan myös!! jo tiesmonennettako kautta!

Onko muut jo menneet pois torstai illan vietosta?

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Onko muut jo menneet pois torstai illan vietosta?

Nyt on kyllä heikkoa toimintaa.. Luotin teihin!

Nyt kahvit naamaan ja uutta kaljaa alle.. Toivottavasti joku vielä ilmestyy viettämään kanssani perjantai aamua

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Qstock tuossa vieressä, joten otan aurinkoa parvekkeella ja kuuntelen tuota sekametelisoppaa Kuusisaaresta. Sukujuhlilla käväisin, vaimoke Hämeen Linnassa viikonlopun. Kyllä kelpaa, kun kelikin on kohdallaan.

Leppoisia iltamia muillekin.

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Iltapäivää.

Olen läsnä. Yritän tässä pokeria pelata ja juoda kaljaa. Mielettömän hyvä yhdistelmä. Kohta koirien kanssa ulos ja grilli kuumaksi, ehkä jopa saunaan.

ps. Johanna T on hot!

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jos kyse on tuosta Takiaisesta, niin mene nyt hyvä mies itseesi.

Keskustelun avaus onnistui loistavasti. Itseasiassa tiedän yhden Johanna T:n joka on oikeasti helvetin kuuma tapaus...

edit. toisaalta, jos sitä olisi sinkku niin mikäs siinä käydä löllyttämässä läskejä Jollaksessa. Pillu se on piikkisiallakin..

Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis on kyllä aivan uskomaton fiilis kun tietää että nyt voi vetää niin paljon kuin sielu sietää. Tälläkin viikolla oon ottanut joka ilta vaan sen noin reilun 6-päkillisen, paitsi kahtena iltana, jolloin tuli otettua vähän enemmän, vikaa viikkoa kun olin töissä niin voihan sitä vähän gonahtaa. Noh. Kasasin kaljatölkeistä pinon tohon pöydälle silmien eteen. Jotenkin rauhoittaa toi näky tossa, ihan ihmeellisesti kun muuten tulis stressattua kaljan riittävyydestä. Oli se vaan niin paska fiilis mennä sänkyyn jos oli keskeyttänyt juomisen ja jättänyt sen maksimaalisen nautinnon saavuttamisen kesken. Mitä enemmän on juonut sitä vaikeammaksi se menee, jos ei vedä maksimeja siis. Kymmenen seksin keskeyttämistä vastaa yhtä ryyppäämisen keskeyttämistä. Noh, tänään kyllä täytyy mennä loppuun asti, ei muu auta. Ja vaikka huomenna onkin kauhea krapula, on samalla se uskomattoman vapautunut fiilis, jos siis on saanut nollattua tilanteen.

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Yarr, me here again!

Joo, kakkosveskarin paikka tuli että heilahti, which is nice, koska voi oman pullon laittaa ja sitä luukulla maistella. Ei vaan, jos Freddien tsekkinivunen pahenee, voin kyllä maalille mennä. Rairai.

Ja viikonloppu vapaata, tänään siis täällä. Karhua maistelen, ei jaksanut erikoisoluisiin panostaa. Ehkäpä huomenna ;)

np. Cream - Crossroads

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
edit. toisaalta, jos sitä olisi sinkku niin mikäs siinä käydä löllyttämässä läskejä Jollaksessa. Pillu se on piikkisiallakin..

Sanotaanko että saa kyllä olla melko epätoivoinen tilanne päällä että tähän sortuisin. Varmaan sitten eläkepäivillä viaganappula hyppysissä ajattelen toisin, mutta nyt on nyt. Pyrin elämään elämäni ilman Takiaisen näkemistä livenä. Parempi molempien kannalta se.

Parasta tässä Tukiaiskassa on että kyseinen lyyli on vasta 29 vuotias, mutta näyttää...no hieman vanhemmalta. Ei ole geenit oikein suvussa kunnossa.

Mutta siis itse asiaan eli kaljaa tässä kittailen ja musiikkia kuuntelen. Päivä oli sen verran helteinen että pakkohan sitä on hivenen viilennellä. Illempana tulisi yleisurheiluakin telkusta, mutta kattoo sitten. Saunaan vois kanssa mennä. Mutta ei kannata sen enempää suunnitella. Antaa mielen vain viedä. Pokeria en tänään kuitenkaan pelaa tai no näkee sitten.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy