Kalsarikänniketju

  • 5 241 428
  • 66 676

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Centrebetillä on tullut pelailtua jo muutama vuosi. Turmion kätilöt tuli nähtyä viime lauantaina Juvalla Puustockissa. Pitäiskin tuo levy imutella, vaikka en yleensä tuon tyylistä kuuntelekaan.
Oliko kova keikka? Kyllä tämä levy kannattaa itselleen ladata, kivalta kuulostaa kyllä. Muutama kappale on jopa väännetty englanniksi.

Taidan seuraavaksi ottaa lonkeron. Ja otankin. Juuri muuten tipuin siitä 3e turneesta sijalta 4 pois. Piru, kun ei tullu rahoja siitä. Eli ei muuta kun uutta matoa suoleen.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Jääkaapissa ~15 pulloa kaljaa ja meno on päätä huimaava..

Saa nähdä avautuuko jokin muukin pullo illan aikana ;)

Fewe0 kuittaa..
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ihme ja kumma. Olen vetänyt kalsareita melkein joka päivä 3 viikon ajan, mutta tänne en ole paljoa rupatellut. No, syyhän on siinä, kun akka jätti, niin on pitänyt roikkua luurissa koko ajan, välillä purkamassa tuntoja ja välillä vikittelemässä naisia. Juuri "kotiuduin" tunnin mittaiselta puhelulta hyvin kauniin naisen "luota", jota tosin en ole livenä ikinä edes nähnyt, mutta pakko se on jostain aloittaa tää poikamieselämä uudestaan. Ainoa paha, että juotava loppuu ihan kohta.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Hei Uuleoporkir ja Kepa! Pitäskö meidän kolmen perustaa JA:n virallinen PPB-yhteisö. Eli siis Pizza, Poker and Beer-yhteisö?

Itsellä soi nyt Flogging Mollyn uusin lätty Float. Hyvää kaljamusaa ja festareilla toimii eritoten huikeasti! Junttikaljaa kumotaan, niinkuin tuo uuleoporkiri kertoi. Ja pokerissa ollaan tappiolla hippasen.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Onko suonikohju käyny suonikohjuraveissa?

Mitättä? Mies ei ymmärrä, mutta mitäpä siitä. Kuuden päivän iskelmämusiikin jälkeen on hyvä antaa alasimille hunajaa, siispä metallia ja Stone olkaa hjuva.

Tuli syötyä itse pyydettyä kalaa enemmän kuin vuoden aikana yhteensä. savulahnaa, kuhaa, haukea, ahventa...nam!

Rassaillaan.
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Hei Uuleoporkir ja Kepa! Pitäskö meidän kolmen perustaa JA:n virallinen PPB-yhteisö. Eli siis Pizza, Poker and Beer-yhteisö?

Itsellä soi nyt Flogging Mollyn uusin lätty Float. Hyvää kaljamusaa ja festareilla toimii eritoten huikeasti! Junttikaljaa kumotaan, niinkuin tuo uuleoporkiri kertoi. Ja pokerissa ollaan tappiolla hippasen.

No perkele! Ja siihen ei jaeta jäsenyyksiä kun tänä iltana!
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
No perkele! Ja siihen ei jaeta jäsenyyksiä kun tänä iltana!

EI NIIN! Eli PPB on perustettu. Kokouksia järjestetään KKK:ssa aina tarpeen tullen. Näin se on!

Ps. Suonikohju, suonikohjuravit ovat naistentanssit. :P Eks tienny?
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
EI NIIN! Eli PPB on perustettu. Kokouksia järjestetään KKK:ssa aina tarpeen tullen. Näin se on!

Kyllä itse varmaan kokoonnun seuraavan kerran huomenna. Ai niin, onnea Uleåborgille syntymäpäivien johdosta! Jos vaikka kävis sille Karhun hakemassa..

ps. pokeri ei suju enää, parempi lopetella
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Kyllä itse varmaan kokoonnun seuraavan kerran huomenna. Ai niin, onnea Uleåborgille syntymäpäivien johdosta! Jos vaikka kävis sille Karhun hakemassa..

ps. pokeri ei suju enää, parempi lopetella
Aivan, ONNEA Uleåborgir! Lahjana olkoon pääst PPB-seuraan. :) Itsellä pokeri menee nyt mukavasti kun vaihdoin käteispelihin. Ollaan noustu jo lähemmäs sitä +-rajaa. Nyt +3e enää.

Itsekin haen oluset. Flogging Molly soi.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
suonikohjuravit ovat naistentanssit. :P Eks tienny?

Vittu ei mitään hajua, ei kuulu repertuaariin. Tarina menee niin, että näin kerran semmoset amazonit naisen pohkeessa, mitään asiaa normaaliin unimaailmaan ei sen jälkeen ole ollut. Jostakin ne painajaiset on revittävä.

Reissaillaan, täytynee lähtä leppuuttamaan silmiä.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
muutama alla. kautta odotellessa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
No perkele! Ja siihen ei jaeta jäsenyyksiä kun tänä iltana!

Ja minä oon mukana oli yö eli ei! Mukana PPB:ssä!

And Then There Was Three...

Mutta kuka on Charles de Batz-Castelmore, Comte d'Artagnan?

Ehdotan sille paikalle ptk:ta.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
mukana PPB:ssä miinus se pizza, kun on vaan hampurilaista tarjolla.

Ois ihan jees jos KKK -kolmoskentänlaituri osi mukana tässäKIN! :)

ja niin.. Nyt pihalle möyG!
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
NONII!!! PPB laajenee, iihjeah. Kohta valtaamme jatkoajan hirmuisella nudisti rynnäköllä... tai sitten emme. Voin kertoa, että rahasta tanssaanm ja tänään oon tarjouksessa. Ja senkin voin kertoa että kylmällä talolla mä hengaan, tsiigaan tyhjiä seiniä....

Lissee olutta kun pokerikin sujuu.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Kiva, mihin pääsin?
Jos et halut lukea muita tämän päivän viestejä niin kerrottakoon se tässä ja nyt. PPB on minun Keban ja Uleåborgin JA:n sivuorganisaatio Pizza, poker and Beer-yhteisö. Sinä, arvoisa ptk, päästi tähän "klubiin" kunniajäsenenä numero 4. Minä itse olen numero 1, keba numero 2 ja Ullis numero 3. Miltä tuntuu ja kuulostaa?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kaljakylä Rangers by ptk & Uleåborgir

Manageri: BlueJ

MV: Freddie Freeloader (luukkuvahtina Sir von Aulis)

1. ketju:

ptk - Mielikuvitushahmo - Shayne

Sherminator - Eager

2. ketju

Morrow10 - Jarner - Uleåborgir

Tulppu - Cosmo

3. ketju

mtuq - Jääkoneenkuljettaja - Pete2004

teemu73 - jere#3

4. ketju

puuha-pete - Nurmijärven Peto - Hauptmann

Johnny Freak - timppa

7. pakki: Suonikohju

Tämä on ainoa ja oikea Uleåborgirin ja ptk:n joukkue, joka edustaa kalsarikänniketjua. Muutokset ovat mahdollisia ainoastaan lisäämällä viestejä kk-ketjussa.

Johnny Freakia ei voi tiputtaa joukkueesta, koska osumatarkkuus on eri luokkaa kuin kenelläkään muulla (moderaattorit tiputti. 150 laukausta, 93 osumaa).

P.S.

Katsokaa Tero Lehterän opastuksia. Juokaa viinaa ja reenatkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ja Kaljakylä Rangers muuten pelaa HockeyArenassa jo toista kautta. Voitti viime kaudella sarjansa mestaruuden ja nousi tasoa ylemmäksi.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Jee jee jee. Jee jee jee jee jee. Näin lauloi Eput. Vaikka peppu ei ollutkaan normaali, on sama fiilis kuin Epuilla...

...

Okei tuossa ei ollut mitään järkeä, joten pointtia esille. Olutta on jäljellä 2 tölkkiä. Taidan nautti ne tuolla tv:n ääressä ja katsoa Emmanuelle 2... tai siis yöuutiset.... Eiku eihä niitä enää tähän aikaan tule. Merisään voisi kuunnella.

Yhtä kaikki. Poistun hetkeksi katsomaan telkkua (jallua lukemaan) telkkua katsomaan (JALLLLLUUUUUJA LUKEMAAN!!!!). Hepaa.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
3. ketju

mtuq - Jääkoneenkuljettaja - Pete2004

teemu73 - jere#3

Meikäläinen kuuluu kolmosketjuun! ..Vasen laitalinkki ja that's it!

Hockeyarenassa pelataan myös!! jo tiesmonennettako kautta!

Onko muut jo menneet pois torstai illan vietosta?
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Onko muut jo menneet pois torstai illan vietosta?

Nyt on kyllä heikkoa toimintaa.. Luotin teihin!

Nyt kahvit naamaan ja uutta kaljaa alle.. Toivottavasti joku vielä ilmestyy viettämään kanssani perjantai aamua
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Qstock tuossa vieressä, joten otan aurinkoa parvekkeella ja kuuntelen tuota sekametelisoppaa Kuusisaaresta. Sukujuhlilla käväisin, vaimoke Hämeen Linnassa viikonlopun. Kyllä kelpaa, kun kelikin on kohdallaan.

Leppoisia iltamia muillekin.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Iltapäivää.

Olen läsnä. Yritän tässä pokeria pelata ja juoda kaljaa. Mielettömän hyvä yhdistelmä. Kohta koirien kanssa ulos ja grilli kuumaksi, ehkä jopa saunaan.

ps. Johanna T on hot!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös