Kalsarikänniketju

  • 5 238 971
  • 66 672

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Menin sitten terassille sikarille. King Edward imperial oli ihan jees. Ei kyllä päihitä Cohibaa, mutta menee tuo näinkin. Meinas tulla uni jo vähän ennen sikkeä, nyt ei väsytä. Noh, eiku lisää juotavaa. Tiedä mitä seuraavaksi. Ehkä lonkeroa, ehkä jotain snapsia. Vai miltä kuulostaa gini-melonilikööri-ouzo-sekoitus? Kaapista löytyisi.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Edelleen ylhäällä. Siirryin lonkeroon. Kuuntelen edelleen tilulilua, ei ainakaan helposti väsytä. Väännän samalla joistain biiseistä soittoääniä. On tää vaan eri metkaa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Synkkä yksinpuhelu on ohitse. Menen nukkumaan, kun tuo uni alkaa painamaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Epäilen vahvasti, että joku kirjoittaa tähän ketjuun mun nimimerkillä, sillä enhän ole kuin eläissäni kerran maistanut huikan keskiolutta ja senkin huikan oksensin heti pois. Eli en taaskaan ole ottamassa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Epäilen vahvasti, että joku kirjoittaa tähän ketjuun mun nimimerkillä, sillä enhän ole kuin eläissäni kerran maistanut huikan keskiolutta ja senkin huikan oksensin heti pois. Eli en taaskaan ole ottamassa.

Mitä se uhoaa täällä...:)
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
GM on scouttausreissujensa jälkeen palannut taas kehiin, mutta ei juuri nyt suostu yhteenkään kokoonpanomuutokseen, koska se vaatisi ihan liikaa vaivaa ja jossain vaiheessa pitäisi känniäkin ylläpitää.

Ystävällisesti kutsun tiistaikalsaroitsijoita uhoamaan lisää!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Epäilen vahvasti, että joku kirjoittaa tähän ketjuun mun nimimerkillä, sillä enhän ole kuin eläissäni kerran maistanut huikan keskiolutta ja senkin huikan oksensin heti pois. Eli en taaskaan ole ottamassa.

En minäkään. Jotkut irstakset juopot ovat hakkeroineet syvälle uumeneen kryptatun salasanani ja kirjoittelevat tänne ihan niin kuin olisin joskus muka juonut. Nytkään en ole mitään ottanut. Tai oikeastaan juuri mitään. Tai juurikin olen ottanut. Tai olen ottanut juuri.

Whotevahhh.

Dopita.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, töiden jälkeen ostin ja tempasin huiviin kuusi puolen litran grafenwalderia. Sitten olin lähes kaksi tuntia kuivin suin, ennen kuin ostin pullollisen kossua. Oli muuten taas uskomattoman vaikeat tunnit. Noh, nyt sitten tinttaan täällä tätä. Pikku hiljaa alkaa olemaan sellainen känni että kohta täytyy sammuttaa netti. Pizzankin tossa äsken hain, niin hitasti oon siis juonut että nälkäkin on tullut. Noh.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En minäkään. Jotkut irstakset juopot ovat hakkeroineet syvälle uumeneen kryptatun salasanani ja kirjoittelevat tänne ihan niin kuin olisin joskus muka juonut. Nytkään en ole mitään ottanut. Tai oikeastaan juuri mitään. Tai juurikin olen ottanut. Tai olen ottanut juuri.

Whotevahhh.

Dopita.

Eikös olekin läpimätiä tommoiset ihmiset, jotka meidän maineen pilaa ihan tuosta vaan? Pistähän luurilla laulaen.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nyt on jotain pahasti vialla.

Tämä ketju piti hakea toiselta sivulta.

Nyt GM on sitä mieltä että pelipaikat ovat hakusessa. Palkkaa ei ainakaan makseta näin laiskalle jengille.

Muuten olen sitä mieltä, että Jahti on miltei kelvollista yrttilikööriä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nojhäh?

GM on penatilassa eli valmiina ottamaan vastaan minkä tahansa lassekorhosen ykkäsketjuun! Elämänne tilaisuuus!

Mielikuvitushahmo on sitten edelleen ykkösketjun hyökkääjä.

Onneksi ei tarvitse itse pelata. Riittää kun tinttaa holtittomasti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Vuorotyöläinen on päiväduuninsa kärsinyt. Duunin jälkeen käytin perheen koirat kävelyllä. Takapihan helteessä kuuntelin rockia KOFFin voimalla, mutta nyt siirryin sisätiloihin. Työt koittaa vasta maanantaina ja KOFFIA maakellarissa riittää. Selailen jatkista KOFFIA siemaillen.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
TERRRRRVE!

Täällä pitkästä aikaa. Kaapissa on kylmää San Miguelia (Kiitos CM) riittävästi ja myös muutama lonkero, vaikka se alkaa hikottamaan. Luvassa pokeria ja jatkista ja Juicen tuotantoa boxin muodossa. Otetaan nyt vaikka sen kunniaksi, että ostin uudet kannut mitä paukutella. Hepaa!

"Voi räkä räkä räkä räkä räkä räkä räkä räkä räkä räkä räkä räkä räkä mikä kosminen runkku!"
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Viikon Suomen kiertue takana ja reilu donitsi auton mittariin. Ei jaksa ajaa enää, joten tartun pulloon. Silloin ei voi ajaa, nih. Vettä tuli aivan saatanasti.

Asian kiteytti vanhempi herrasmies Siilinjärven ABC:llä:"Eepähän mua halakeile!" Anteeksi savolaiset, jos meni viärin tuo lainaus. Mukavaa, sanavalmista ja lepposta porukkaa.

Ai niin asiaan. Kebukkaa ja Tapsaa, niillä jaksaa.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Onko suonikohju käyny suonikohjuraveissa?

Kolmatta keskiketterää naatitaan, että tässä vasta siis alotellaan... Nollavitosia kuitenkin riittää, ONNEKSI!

Mene kotiin laulaa Juice, mut fittu mähän oon jo kotona. Höh.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Missä kaikki on?

Itse olen tässä pokeria nyt pelannut ja +-nolla. Kulutetaan aikaa...
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Täällä ollaan.. Pokeria väännetään täälläkin ja pikkusen plussalla ollaan. Emäntä yövuorossa, pakastepizza uunissa ja hyvää musiikkia. Ja tietysti olutta!
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Täällä ollaan.. Pokeria väännetään täälläkin ja pikkusen plussalla ollaan. Emäntä yövuorossa, pakastepizza uunissa ja hyvää musiikkia. Ja tietysti olutta!

Aika samaa settiä! HYVÄ MJE!

Mulla on pizza vielä pakkasessa.... Täytyy se tuossa illan mittaan laittaa uuniin. Pelaatko sittareita vai cash-gameja? Itellä menossa huikea "highroller" turnaus. 3e sisäänmaksu. :D No, otetaas taas. San Miguel on muuten ihan peruskivaa olutta.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kissa söi internetin ja kalsarit samalla. Tai no ei se oikeasti sitä asustusta, mutta yhteyden tänne viikoksi.

Näin päivänpolttavaa ketjua ei tietenkään ruveta taaksepäin lukemaan. Eiköhän se tästä pikkuhiljaa aukene mikä on tilanne.
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Aika samaa settiä! HYVÄ MJE!

Mulla on pizza vielä pakkasessa.... Täytyy se tuossa illanmittaan laittaa pakkaseen. Pelaatko sittareita vai cashgameja? Itellä menossa huikea "highroller" turnaus. 3e sisäänmaksu. :D No, otetaas taas. San Miguel on muuten ihan peruskivaa olutta.

Nyt sittareita ja sit jotain noita Freezeoutteja. Pikkupanoksella iso jännitys. Eli en ole mikään ammattilainen. Hupimielessä vaan pelailen. Niin, ja pizza on hyvää, valkosipulia ja habanero Tabascoa päälle. Toimii!
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Niin, ja pizza on hyvää, valkosipulia ja habanero Tabascoa päälle. Toimii!
Mulla ei ole kumpaakaan, vaikka olen kovasti vähän tulisen perään ja valkosipulistakin tykkään!

Tässä seuraavan olusen (vai otanko lonkeron) jälkee voisi Grandiosan uuniin tyrkätä. Pelaatko muuten millä sivustolla? Club4acesille ite jumiutunut, on eurot ja kaikki.

Nyt kuuntelen Turmionkätilöiden uusinta U.S.C.H-levyä. Ilmaiseksihan tuon sai netistä ladata. Ihan ok teokselta vaikuttaa...
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Mulla ei ole kumpaakaan, vaikka olen kovasti vähän tulisen perään ja valkosipulistakin tykkään!

Pelaatko muuten millä sivustolla? Club4acesille ite jumiutunut, on eurot ja kaikki.
Nyt kuuntelen Turmionkätilöiden uusinta U.S.C.H-levyä. Ilmaiseksihan tuon sai netistä ladata. Ihan ok teokselta vaikuttaa...

Centrebetillä on tullut pelailtua jo muutama vuosi. Turmion kätilöt tuli nähtyä viime lauantaina Juvalla Puustockissa. Pitäiskin tuo levy imutella, vaikka en yleensä tuon tyylistä kuuntelekaan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Täällä ollaan.. Pokeria väännetään täälläkin ja pikkusen plussalla ollaan. Emäntä yövuorossa, pakastepizza uunissa ja hyvää musiikkia. Ja tietysti olutta!

Aika samaa settiä! HYVÄ MJE!

Mulla on pizza vielä pakkasessa.... Täytyy se tuossa illan mittaan laittaa uuniin. Pelaatko sittareita vai cash-gameja? Itellä menossa huikea "highroller" turnaus. 3e sisäänmaksu. :D No, otetaas taas. San Miguel on muuten ihan peruskivaa olutta.

Käsittämätöntä yhteisyyttä!

Muija kans yövuorossa, kajareista tulee hyvää musiikkia ja pokeria pelataan! Don't Stop Me Now. Sittareista tulee päntiönä bensarahoja... Ja tunnin päästä olen 30-vuotias. Voi Kristuksen Jeesus. Tiiä sitten tuosta San Miguelista... Espanjalaista junttikaljaa... Hehehe.

Pizzan sijaan tosin on itselläni varattuna kanadaa valkosipulissa. Kohta pitäisi saada myös yhteys erääseen ja-ystävään.
Kippis, rai rai!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös