Kalsarikänniketju

  • 5 238 940
  • 66 672

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Känni kasvaa ja nettipokeria pelaan tässä. Vielä pari tuntia ainakin. Vein juuri 50$ hämeenlinnalaiselta. Hyvä, että Zambooni-mies jaksaa!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Taas on noin tunti kulunut edellisestä ilmoittautumisesta ja muut lienevät jo unten mailla. Pokeri sujuu hyvin ja rommipullo on kohta tyhjä. Tilanteesta riipuen voisi ilmoittautua 7.43, mutta aika hiljaiselta vaikuttaa meno.

edit. Hitto tästähän voisi ottaa tavan, että ilmoittautuu ryypätessään aina minuutilleen tunnin välein tähän ketjuun. Se vaatii tarkkaavaisuutta ja hyvää tuuria.
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Mä on kans täällä. Mike Oldfield menee minullakin, Shadon on the Wall justiinsa nyt.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mä on kans täällä. Mike Oldfield menee minullakin, Shadon on the Wall justiinsa nyt.

Shadow on the wall on mieletön biisi ja ihmetyttää minkätakia aina esiin nousee ainoastaan Moonlight Shadow, kun puhutaan Mike Oldfieldistä. Kaverilla on niin paljon loistavaa ja tunteikasta materiaalia ettei viiti alkaa keuhkota tässä.

Mutta kippis Sola, olet kyllä oikealla tiellä :)
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ihan uskomatonta. Olin perjantaina jossain kaverin luona ryyppäämässä, enkä tavanomaisesti yksin kotona vittuuntuneena vetämässä kalsareita ja olin eilen ihan vesi selvänä kattomassa Maidenii. Nyt pitänee ottaa jokunen ihan vain varastoon.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Talon isäntä ja koira sammuivat. Vain minä ja Sandels hereillä ja tieten kiuas. Vettä ropistaa niskaan, eli kalsareita ylös...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Taitaa näyttää siltä että lähtee kohta kone käymään.
Pistin tehosekoittimeen jääpaloja, Baileys creme caramelia, vähän Minttua ja suklaakastiketta. Rouva ei tykännyt, joten join suurimman osan. Nyt sitten kola maistui väljältä, lisäsin votkaa. Maku parani. Nyt kasarimusaa koneelta, pääasiassa WASPia ensi viikon keikan kunniaksi. Katotaan mihin tästä päästään.
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Punkkua ja brandyä ollaan "maisteltu". Teemalta tulee loistava kännielokuva, italowestern nimeltä "Nimeni on Hallelujah". Ei kun aivot narikkaan ja lisää soppaa!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Votka ja kola-linjalla mennään. Ja WASPin musiikilla. Irkki auki taustalla ja musa soi. Kyllä loma on huikeata aikaa.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
On tämä vuorotyö välillä hienoa aikaa, nyt on maanantaina ihan perjantaifillis kun huominen on vapaata!

Olutta otetu tasaiseen tahtiin tänään. Saa nähdä miten pitkään pysyn remmissä.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Punkkua ja brandyä ollaan "maisteltu". Teemalta tulee loistava kännielokuva, italowestern nimeltä "Nimeni on Hallelujah". Ei kun aivot narikkaan ja lisää soppaa!
Oli taattua tavaraa tuo leffa. Hyvin upposi laatikkovalkkarin ohessa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Vaihdoin tiluliluun. Rouva meni ainakin makuuhuoneeseen, tiedä nukkuko vielä. Tuskin tällä musiikintasolla. Eiköhän se tule sanomaan jos liian lujalla. Lisää votkakolaa, nam.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Eiköhän se tule sanomaan jos liian lujalla. Lisää votkakolaa, nam.

Perskutarallaa. Kylmät oluet loppus tuossa puuhommis ja saunoes ja kuten myäs, Rva Jergus painus pehkuihi, niinpä ajattelelin, että tokkopa tarviaa jo valmiiksi jäähtyneitä sidukoitaan.. Minähän ne olen sinne kaappiin kantanu, joten kaiketi osaan paikata huomenna. Tai siis sen verran, että nuo oluset jäähtyy/ keksin iskeä vodkan kimppuun. Tai siite ajattelen huomista ja minua haulikon kanssa trappiradalla krapulassa... tai sitten en ollenkaan. Skippis ja skulaus, elämän munaus..
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Helvetti, iso mies ja kaikkea (?). Siiderit hiuksista vittuun ja ota varmuudella votkaa. Ei kai kukaan mies siideriä juo?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Helvetti, iso mies ja kaikkea (?). Siiderit hiuksista vittuun ja ota varmuudella votkaa. Ei kai kukaan mies siideriä juo?

Ja itte laitat (hyvän) vodkan sekaan kolaa? Sehän on valmiiksi lantrattu, hyvä palstaveli? Ihte ny lähinnä tein inventaarion JO kylminä oleviin juomiin. Parempi kaiketi kylmä sidukka, hetken, kuin mansikkainen pillimehu, jonka puuttuessa jääkaapista mukulat aloittaa kolmannen maailman sodan aamusenlla. Ei se, että meillä niitä pillimehuja muksut lipittelis, niinkuin isänsä keppanaa, vaan se, että kun sitä ei sitten olekaan.
Ja joo, kyllä, minä ajattelin, kunhan tuo nestetasapaino tasoittuu, ottaa ihan kylmää vodkaa, kohtapuoliin. Tekee tuo viileä juoma ihan hyvää, saunan ja puutarhassa vedetyn sikarin jälkeen.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Saarenmaa nyt niin hyvää vodkaa ole. Pakkasessa on jotain kyrilliset merkit kyljessään omistava pullo. Se on hyvää vodkaa. Kolahan sopii lähes kaikkiin juomiin, sanon ma. Huonoon viskiin, votkaan, rommiin, jne jne.

Helvetti, sikarihan olisi kova sana. Ois kyllä sitäkin tuossa hyllyssä. Serkku toi 5-packin Thaimaasta. Onneksi sentään jotain muuta kuin thaimaalaisia. Pitäisiköhän sitä oikein...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Saarenmaa nyt niin hyvää vodkaa ole.

Mistä vitusta sää voit tietää, että mitä mun jääkaapissa on? Tai siis luulin, että se on mun jääkaappi.. ja mun vaimo... Oliko hyvää. Sano ny ees järjestys, että kumpaa otit ensin? Tietäs vaan sitten hakee alakerrasta jotain muuta. Vaimoo, tai jotain juotavaa... (hymiöinen..)
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Mistä vitusta sää voit tietää, että mitä mun jääkaapissa on? Tai siis luulin, että se on mun jääkaappi.. ja mun vaimo... Oliko hyvää. Sano ny ees järjestys, että kumpaa otit ensin? Tietäs vaan sitten hakee alakerrasta jotain muuta. Vaimoo, tai jotain juotavaa... (hymiöinen..)

Katsoin kristallipallosta mitä siellä on. Saarenmaa on ihan ok, vaimostasi en tiedä. Jätin koskematta, kotona olisi kuitenkin tullut turpaan. Viina on parempaa.

Nyt on vain ongelma. Lantrattu viina loppui. Pitäisi lantrata 80-prossaista. Sitä ei parane vetää raakana. Voi tulla vaikka komplikaatioita.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Aww, jaujau!

Täällä, kyllä, tosin promillea sen vertan veressä, että ehkä yhden paukun vielä siemasen ja sitten unelle..

Tilaamani kuva saapui tänään, sittne vaan tatuoijjalle aikaa tilaamaan! Perkele, hieno ku kaunis morsian, joka aitanpolulla ilman satylaa polkee kesäisenä päivänä! Kelepaa!

ps.Meikku, parantele. Tuun hakemaan muna/piparimankelin sieltä joku päivä. Vai onko se vielö tallessa?
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Itsekin hommasin tänään sikareita, ihan maukkaita ovat mutta ei nytr mitään makuelämyksiä. Taidan silti nyt käydä polttamassa yhden sikarin kun puheeksi tuli.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tilaamani kuva saapui tänään, sittne vaan tatuoijjalle aikaa tilaamaan! Perkele, hieno ku kaunis morsian, joka aitanpolulla ilman satylaa polkee kesäisenä päivänä! Kelepaa!

nooh, ootellaanhan syssyä tai talvea, niin parenee paremmin ja on tilaa, kun kaikki wannabii hörhöt ei ole siellä haluamassa kaikenmaailman ruusuja ja perhosia.
Itsellekkin on viimeisen kahden kuukauden aikana selvinny lopullisesti yksi kuva. Pitää mennä tapaamaan hakkaajaa, mutta olen ajatellunna, että antaa noiden muiden ensin mennä ja sitten mennä vasta, kun ei ole kiire. Onhan noita muutama jo ennestään, eli ei yhdellä ole kiire enään...
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Helvetti, sikarihan olisi kova sana.
Jumalavita! Nythän mä vasta hogasin! Tuli raahattua 20 kappaleen aski Nordic Jet Linelta Cohiba minejä. Perusostos (sama hinta kuin 10 kpl kioskilla) mutta unohtuu välillä sauhutella. Nyt lähti palamaan. Harmi ettei ole talossa konjamiinia.

Yhtäkkiä olen muutenkin hyvällä tuulella. Rotta Karadzic on raudoissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös