Oli taattua tavaraa tuo leffa. Hyvin upposi laatikkovalkkarin ohessa.Punkkua ja brandyä ollaan "maisteltu". Teemalta tulee loistava kännielokuva, italowestern nimeltä "Nimeni on Hallelujah". Ei kun aivot narikkaan ja lisää soppaa!
Eiköhän se tule sanomaan jos liian lujalla. Lisää votkakolaa, nam.
Helvetti, iso mies ja kaikkea (?). Siiderit hiuksista vittuun ja ota varmuudella votkaa. Ei kai kukaan mies siideriä juo?
Saarenmaa nyt niin hyvää vodkaa ole.
Mistä vitusta sää voit tietää, että mitä mun jääkaapissa on? Tai siis luulin, että se on mun jääkaappi.. ja mun vaimo... Oliko hyvää. Sano ny ees järjestys, että kumpaa otit ensin? Tietäs vaan sitten hakee alakerrasta jotain muuta. Vaimoo, tai jotain juotavaa... (hymiöinen..)
Tilaamani kuva saapui tänään, sittne vaan tatuoijjalle aikaa tilaamaan! Perkele, hieno ku kaunis morsian, joka aitanpolulla ilman satylaa polkee kesäisenä päivänä! Kelepaa!
Jumalavita! Nythän mä vasta hogasin! Tuli raahattua 20 kappaleen aski Nordic Jet Linelta Cohiba minejä. Perusostos (sama hinta kuin 10 kpl kioskilla) mutta unohtuu välillä sauhutella. Nyt lähti palamaan. Harmi ettei ole talossa konjamiinia.Helvetti, sikarihan olisi kova sana.
Harmi ettei ole talossa konjamiinia.
Mitä luuserointia, kele!Synkkä yksinpuhelu on ohitse. Menen nukkumaan, kun tuo uni alkaa painamaan.
Epäilen vahvasti, että joku kirjoittaa tähän ketjuun mun nimimerkillä, sillä enhän ole kuin eläissäni kerran maistanut huikan keskiolutta ja senkin huikan oksensin heti pois. Eli en taaskaan ole ottamassa.