Nakkikastike
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Seppo Räty on jumala ja Gambina on kuninkaiden juoma.
Niin ja moro Eager.
Laivalta kotiuduttiin hetki sitten
Oliko mitään tyttöjä?
Vaimon kanssa reissussa olin, mutta suoraan sanottuja ihan järkyttäviä krapulaisia ämmänkuvatuksia ainoastaan kulki vastaan...
Ei ole minulla sitten selkärankaa. Ei ollut selkärankaa jättää kahta jääkaapissa ollutta olutta juomatta. Ei sinäänsä ole hätää, mutta piti sitten vetää nekin vielä. Ihan selvä olen jo noin 8.00, kun ajomatka alkaa 11.00,
Joopa joo, olenkin juonut vain 2 olutta. Oikea summa on yli 4 kertaa enemmän, mutta Max Power lieneekin huumoriveikkoja. Mutta hyvä, että saatiin äksiöniä tähän ketjuun. Jatkakaa!Ihan varmasti olet selvä huomenna aamulla, jos olet tänään juonut kokonaista kaksi olutta. Muista kuitenkin puhaltaa aamulla promillemittariin ennen kuin käynnistät auton. Sen verran kovat ovat kalsarikännisi.
Juhannuksen jäljiltä löytyi "kätköstä" pienet siivut Bacardia. Otetaas ne tosta pois kuljeksimasta ja päälle pari siideriä, niin kyllä se tästä.
Stella-yhtyeen Piste on kyllä hyvä biisi, mutta veikkaan etteivät moderaattorit diggaa tuosta ptk:n ytimekkäästä kannanotosta.
Vitun mulkku, hedonisti ja itseriittoinen tuppikullin omaava paskiainen. Ei, se että on itsellä mukavaa, pitäisi olla jo päivänselvää. Mutta että sitä vielä alleviivaten esittäydytään?Vitunväliä, pääasia että itellä on kivaa.