Kalsarikänniketju

  • 5 245 553
  • 66 703

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
'Aah mä nauran, kun kuvani peilissäin nään'. Mistäs tämä repliikki löytyy?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
- - -puliremmille.

Pulihan on oksalakkaa, joka estää pihkan nousemisen puurakenteen pintaan. Kun aineeseen lasketaan suolaa, putoaa suurin osa pulin eli oksalakan myrkyistä purkin pohjalle. Tämän takia puhutaan puliukoista, puliveivareista ja muista puli-alkuisista spurgujutuista.

Ehkä olen oikeassa väittäessäni, että jatkoaikalaisista ei yksikään veivaa pulia, eli puhdista oksalakkaa suolalla tentusta.

EDIT: ja varsinkaan juo sitä
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Just right. Ja myös minun suustani. ;) Menee nimittäin viina lievästi poskipäihin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hahaa, rikon kaavaa. Menen suihkuun ja sen jälkeen naapuriin ryyppäämään, siellä näyttää olevan pileet.

Ihmettelen kyllä, ettei ole tullut ensimmäistäkään vittuilua mua kohtaan, vaikka tein taas paluun tänne, vaikka toistuvasti olen kertonut viimeisen viesti olevan viimeinen viesti ikinä tänne. No, ehkä huomenna yv poksi pursuaa vittuiluviestejä ja puhelin alkaa punottamaan, mikä ei kyllä onnistu, sillä minullahan on miehekkään vaaleanpunainen puhelin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mistähän vitusta sikiää ne kaikki typerykset, jotka kaupassa repii auki näitä 24kpl selviytymispaketteja ottaakseen sieltä huimaavat 4 (NELJÄ) tölkkiä olutta. Taas tänään yks perkeleen aivoidiootti teki näin, vaikka jumalauta vähänmatkan päässä olisi ollut ihan irtotölkkejäkin tarjolla. Eräänkin kerran tulin just paikalle kun yks pässinpää repi auki viimeisen (VIIMEISEN) karhu 24 päkin ja otti sieltä kolme tölkkiä vitun koriinsa jossa olikin jo tuorejuusto ja salaatti valmiina, saatana kun hajotti miestä siinä.

Nyt olen rauhallinen ja tyytyväinen silti. Enkä juo etanolia.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Hahaa, rikon kaavaa. Menen suihkuun ja sen jälkeen naapuriin ryyppäämään, siellä näyttää olevan pileet.

Ihmettelen kyllä, ettei ole tullut ensimmäistäkään vittuilua mua kohtaan, vaikka tein taas paluun tänne, vaikka toistuvasti olen kertonut viimeisen viesti olevan viimeinen viesti ikinä tänne. No, ehkä huomenna yv poksi pursuaa vittuiluviestejä ja puhelin alkaa punottamaan, mikä ei kyllä onnistu, sillä minullahan on miehekkään vaaleanpunainen puhelin.

Ei täällä vittuilla, täälä tuetaan. Sano naapureille terveisiä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Fluctuat, nec mergitur. 4eva.

Enkä usko, että beefcake oli Ouluensis. Ei meillä tuollaisia. Mutta lähibaariin ei taida olla asiaa puoleen vuoteen!

Et tu ja muuta vakiotavaraa tähän kohtaan.

Hahaa, rikon kaavaa. Menen suihkuun ja sen jälkeen naapuriin ryyppäämään, siellä näyttää olevan pileet.

Ihmettelen kyllä, ettei ole tullut ensimmäistäkään vittuilua mua kohtaan, vaikka tein taas paluun tänne, vaikka toistuvasti olen kertonut viimeisen viesti olevan viimeinen viesti ikinä tänne. No, ehkä huomenna yv poksi pursuaa vittuiluviestejä ja puhelin alkaa punottamaan, mikä ei kyllä onnistu, sillä minullahan on miehekkään vaaleanpunainen puhelin.

Älä luule liikoja itsestäsi. Et todellakaan ole ensimmäinen tällä uralla tässä ketjussa.

Pahoittelen viivettä, frouva palasi illanvietosta ja kesti aikansa jotta sain hänet nukahtamaan kotiteatterin kotoiseen arabiterroristien pommien paukkeeseen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kyllä poijjjjaaat kylmä olut on kiva asia maailmalle. Vie monta murhetta perkele pois ja on kivaa. Kuuntelen Queenia Uleån innoittamana.

Soittolistaa:

Now I'm Here
Seven Seas Of Rhye
Keep Your Self Alive
I Want It All
Fat Bottomed Girls

ja nyyhkyosastolta:

Friends Will Be Friends
You're My Best Friend
It's A Hard Life

Ja ehdoton ykkönen - jos vaikka nukuttaa, tai muuta säälittävää - on tämä herättävä sinut!:

Freddie huudattaa yleisöä ihan täkyllä!

Diiiiiiiidodeeeede... Fuck You... :)
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Pitäähän se kai korkata tämäkin ketju. Koneella pelkissä kalsareissa, joiden merkistä ei kyllä ole aavistustakaan, ei boxerit eikä sepalusta kuitenkaan.

Olvia ja Tapiota, juurikin sen verran, että uskaltaa iltavuoroon autolla lähteä. Maistuisi, mutta kun saatana pakko olla ajokunnossa puoliltapäivin. Töihin vielä julkisilla pääsisi, mutta kun ei enää iltavuorosta kotiin.

Ehkä parempikin niin kun nuo lapsenlapset ovat tulossa viikonlopuksi tänne. Kiva kun tulevat, mutta kiva myös kun lähtevät.

Nyt riisumme kalsarit ja menemme tässä järjestyksessä uimaan, suihkuun, hammaspesulle ja nukq. Hifistelynä voin sanoa, että ulkona on juuri nyt 14,8°C, järvessä vesi 18,2°C ja täällä sisällä järkyttävät 23,5°C. En nyt juuri muista kertooko tämän minulle Biltemasta vai Motonetistä kotoisin oleva hieno näyttö.

Saatana kun ei voi avata ikkunaa, kun tuolla ulkona odottaa useampi hyttynen päästäkseen imemään minua. Olisin ihan yhden muun naaraan imutuksesta paljonkin enemmän mielissäni.

Tölkki tyhjäksi NYT.

t. hanu
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ihmettelen kyllä, ettei ole tullut ensimmäistäkään vittuilua mua kohtaan, vaikka tein taas paluun tänne, vaikka toistuvasti olen kertonut viimeisen viesti olevan viimeinen viesti ikinä tänne.

ERITTÄIN surullista, että Sinä kirjoitat tänne. Eikös sen mitan pitänyt tulla täyteen?

Perkeles. En tykkää yhtään... Soita ja kysy.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Soittolistaa:

Now I'm Here
Seven Seas Of Rhye
Keep Your Self Alive
I Want It All
Fat Bottomed Girls

ja nyyhkyosastolta:

Friends Will Be Friends
You're My Best Friend
It's A Hard Life

Ja ehdoton ykkönen - jos vaikka nukuttaa, tai muuta säälittävää - on tämä herättävä sinut!:

Freddie huudattaa yleisöä ihan täkyllä!

Diiiiiiiidodeeeede... Fuck You... :)

Uleå, myöhän ollaan aina tultu tällä osastolla vitun hyvin toimeen ja niin tullaa nytkin. Huippua jumalauta! Huudatus on kyllä kunkkua.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Uleå, myöhän ollaan aina tultu tällä osastolla vitun hyvin toimeen ja niin tullaa nytkin. Huippua jumalauta! Huudatus on kyllä kunkkua.

Niinhän on noita kavereitakin käännytetty Queenin kannattajiksi juuri tuolla pätkällä.

Täytyy kuitenkin muistaa, että Freddie oli show-miehen lisäksi helvetin hyvä muusikko!

Tämä oli Freddien unelma, jonka hän myös toteutti. Ladies and Gentlemen, Bohemian Rhapsody (vapaasti suomennettuna böömiläinen ilovirsi. Sitä äänitettiin kolme viikkoa ja kappaleen video on ensimmäinen musiikkivideo maailmassa. Can U Dig That Sucka'?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Niinhän on noita kavereitakin käännytetty Queenin kannattajiksi juuri tuolla pätkällä.

Täytyy kuitenkin muistaa, että Freddie oli show-miehen lisäksi helvetin hyvä muusikko!

Tämä oli Freddien unelma, jonka hän myös toteutti. Ladies and Gentlemen, Bohemian Rhapsody (vapaasti suomennettuna böömiläinen ilovirsi. Sitä äänitettiin kolme viikkoa ja kappaleen video on ensimmäinen musiikkivideo maailmassa. Can U Dig That Sucka'?

Tuo biisi on kyllä taidetta ja tykkään varsinkin Wembley -86 liveversiosta.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
No Jerkku kuule, oot pahasti myöhässä mut ei olla nii tarkkoja, mukaan ehtii vielä että kippistä vaan ja juomaa kurkkuun.

http://www.youtube.com/watch?v=L9Ippzdh0Qg

Vähän "puolueellinen", mutta... Broidi soitti tän biisin mun& vaimoni häissä, niin ja lauloi myös. Kunhan muistelen.. Kaunista, vai voiko joku väittää, häh? Vaikka muut biisit onkin sitä prokea itteään, niin tämän luulis uppoavan moneen muuhunkin...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
http://www.youtube.com/watch?v=L9Ippzdh0Qg

Vähän "puolueellinen", mutta... Broidi soitti tän biisin mun& vaimoni häissä, niin ja lauloi myös. Kunhan muistelen.. Kaunista, vai voiko joku väittää, häh? Vaikka muut biisit onkin sitä prokea itteään, niin tämän luulis uppoavan moneen muuhunkin...

Täytyy sanoo, että kun katoin että Emerson, Lake & Palmer on kyseessä niin vähän epäilytti, mut tuo on yllättävän tunnelmallista menoa. Omistan nimittäin jonkun levyn mikä oli aika ihmeellistä maunoilua, eikä siihen juuri saanut otetta. Mutta tää on sellasta mukavan tunnelmallista.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Täytyy sanoo, että kun katoin että Emerson, Lake & Palmer on kyseessä niin vähän epäilytti, mut tuo on yllättävän tunnelmallista menoa. Omistan nimittäin jonkun levyn mikä oli aika ihmeellistä maunoilua, eikä siihen juuri saanut otetta. Mutta tää on sellasta mukavan tunnelmallista.

Jep, hivenen antaa muut piisit sitä "ei ymmärrä, tää on kai prokea", kai.. fiiliksen, mutta toi on aina uponnu.
Entäs tää, cover kylläkin.. http://www.youtube.com/watch?v=J_sEtNrYlC4&feature=related ?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jep, hivenen antaa muut piisit sitä "ei ymmärrä, tää on kai prokea", kai.. fiiliksen, mutta toi on aina uponnu.
Entäs tää, cover kylläkin.. http://www.youtube.com/watch?v=J_sEtNrYlC4&feature=related ?

Tässä on mukava melodiakulku, loppua kohden olis tosin saanut olla enemmän ytyä.

Ei vittu jätkät, mää en kyllä ymmärrä teitä, ihanku olis saatana lappalaisten kanssa baarissa.

Hah, mite niitten kanssa oikeestaan baarissa ollaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös