Kalsarikänniketju

  • 5 290 175
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Iltoja vaan hyvinkin. Näitä jos alkaa tulla lisää niin tässähän saattaa pian raitistua. Tai ainakin kohtuullistua.

Niin, Se taas edesauttaisi osaltaan nykyisen tilanteen säilymistä ja sitä kautta lopputulema olisi kaikille positiivinen. Se olis semmonen tavallaan hyvänkierre.

Oon tasan vikahenkilö näistä jaarittelemaan, pääasia että homma sujuu ja kaikki on tyytyväisiä.

Mikäs Kapoa vituttaa?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Niin, Se taas edesauttaisi osaltaan nykyisen tilanteen säilymistä ja sitä kautta lopputulema olisi kaikille positiivinen. Se olis semmonen tavallaan hyvänkierre.

Niinhän se on.


-Kysymys iskälle. Miksi juot ja olet pahantuulinen? "No kun vaimo nalkuttaa ja riehuu ja lapsi kiukuttelee ja itkee."

-Kysymys vaimolle. Miksi nalkutat ja riehut? "No kun mies juo ja on pahantuulinen ja lapsi kiukuttelee ja itkee."

-Kysymys lapselle. Miksi kiukuttelet ja itket? "No kun äiskä nalkuttaa ja riehu ja iskä juo ja on pahantuulinen."

Tämä on juuri se kierre joka olisi saatava katkaistua. Valoa tunnelin päässä nähty tänään...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jokos herrat on menneet nukkumaan? Itse en malta vielä, sen verran makusteluttaa tämänhetkinen olotila. Toivottavasti en ole jo itse nukahtanut ja tämä onkin unta.

Merkillistä miten tähän aikaan vuodesta jaksaa valvoa. Eilen kello näytti 3:00 kun viimeisen kerran katsoin, tänä aamuna ylös 7:00 ilman mitään vaikeuksia. Tosin iltapäivällä Tampereelta palatessa olin vähällä ajaa kaiteeseen pari kertaa kun en muistanut juoda kahvia lounaan päälle. Nyt taas ei nukuta pätkääkään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nyt läks viimeinen olut tälle illalle. Senjälkeen vähän aurajuustomakkaraa, tomaattia, patonkia, hillosipuleita ja greippimehua sekä palanpainikkeeksi Suomen Kuvalehti. Palataan aiheeseen.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kuusi siideriä ja kolme olutta velvoittavat minua nostamaan tämän ketjun, joka herra paratkoon oli valahtanut jo toisen sivun puoliväliin.

Rouva Oulussa (kerro Uleå terveisiä jos satut törmäämään), tyttö nukkuu ja Tervetuloa oman ajan pariin on vihdoinkin totta. Autotalli edistyi tänään huimasti, nyt on hyvä draivi päällä ja homma käy kuin luomisen työ.

Kuuntelussa hetki sitten pitkästä aikaa Rushin "poplevy" Roll the Bones. Mitäs seuraavaksi? Laitetaanpas Pekka Pohjola vaihteeksi lauteille.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kuusi siideriä ja kolme olutta velvoittavat minua nostamaan tämän ketjun, joka herra paratkoon oli valahtanut jo toisen sivun puoliväliin.

Rouva Oulussa (kerro Uleå terveisiä jos satut törmäämään), tyttö nukkuu ja Tervetuloa oman ajan pariin on vihdoinkin totta. Autotalli edistyi tänään huimasti, nyt on hyvä draivi päällä ja homma käy kuin luomisen työ.

Kuuntelussa hetki sitten pitkästä aikaa Rushin "poplevy" Roll the Bones. Mitäs seuraavaksi? Laitetaanpas Pekka Pohjola vaihteeksi lauteille.

No morjesta, oluita on ja on myös juotuna ihan riittävästi. Se on kohta autotalli niinkus valmis vai?

Garbagen live-esityksiä tässä katellu ja jokaisesta paistaa sama asia esiin, Shirley Mansonin silmät, jotenkin ne on kyllä melko kaukana toisistaan. Eli kuin tähdet ikään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Terba. Ei siitä valmista tule varmaan ikinä mutta onhan se erinomainen syy olla ulkona pois vaimon jaloista ja ottaa pari asennustarviketta siinä ohessa. Jos se joskus valmistuu niin saatanpa varustella sen sohvalla, jääkaapilla ja videotykillä...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Eli rakennat siis autotallinimikkeellä ukkomiehen poikamiesboxia, johon saa sisälle myös auton jos tarve vaatii.

Kieltämättä tuollaiset askareet on varmasti ihan rentouttavaa kun voi omissa aatoksissaan painattaa menemään kuulematta vierellä nalkutusta ja älämölöä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No miksi ihmeessä niitä peltilehmiä pitäisi sisätiloissa säilyttää, on ne ulkona toimeen tulleet tähänkin asti?

Ehei, autotallissa pelataan pingistä, rakennetaan lentokonetta, harjoitellaan golfswingiä, kuivataan ja huolletaan lätkävarusteita, tarvittaessa pystytetään kisastudio, "järjestellään paikkoja" ja "pestään vanteita" kun siltä tuntuu ja niin edelleen.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
No miksi ihmeessä niitä peltilehmiä pitäisi sisätiloissa säilyttää, on ne ulkona toimeen tulleet tähänkin asti?

Ehei, autotallissa pelataan pingistä, rakennetaan lentokonetta, harjoitellaan golfswingiä, kuivataan ja huolletaan lätkävarusteita, tarvittaessa pystytetään kisastudio, "järjestellään paikkoja" ja "pestään vanteita" kun siltä tuntuu ja niin edelleen.

Joo, itseasiassa näin oon ymmärtänyt kaikilta, joilla autotalli on, niin touhuuvat siellä jotain muuta ja samalla sitten pitää kuulemma ottaa pari asennuskaljaa. Kuulostaa ihanteelliselta.

Tosin meikäläisellä ei oo autotallia, eikä kyllä muijaakaan, kummasta kannattaa alottaa?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Autotallista, ehdottomasti. Paras opettaa muijalle heti kättelyssä miten asiat ovat, myöhemmin se voi olla vaikeampaa. Sitäpaitsi tiukan paikan tullen eli jos kattilat menee jakoon jää autotalli lakipykälien mukaan sinulle jos olet sen omistanut ennen liittoa.

No joo, siinä vaiheessa kun se on menoa niin se on menoa eikä siinä paljon järkeillä. Näin se vaan elämä näyttää kulkevan. Niin kai se on tarkoituskin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Rouva Oulussa (kerro Uleå terveisiä jos satut törmäämään),

En varmaankaan sattunut tapaamaan rouvaasi, kun kävin päivällä paska kaapunnilla ostamassa vaimolle synttärilahjan Kultajousesta. ...Korvaamatonta.
Mutta jos olisin sattunut törmäämään, olisin pahoitellut moista ja häpeillyt raidoitettua hevilettiäni ja savuketta suupielessäni.

Tai sitten tapasin? Onko vaimosi Amnestyn tai Unicefin aktiivi tai huonosti haitaria soittava mustalaisakka? No niinpä, tuskin on, eikä Kultajousen myyjän rinnassa sijaitsevassa nimilapussa lukenut Freeloader.

Voi kauhia kun linkissä on surullinen kappale, olen sen linkittänyt tänne jo aikaisemminkin. Maailman surullisin kappale. Queen: Mother Love.

http://www.youtube.com/watch?v=nCXEdiD040E
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Erothan on tosi likasia jos oikeen sille tielle tahtoo lähteä, oikeeta vanhojen kaivelua ja haavottamista viimeseen asti. Tosin on myös eroja jotka päättyy siihen että edelleen ystävinä ollaan ja hoidetaan esim, lasten kasvatus huolella yhteistyönä. Ikäviähän ne on jokatapauksessa.

Huomenna joutuu kyllä täydentämään olutvarastoa oikeasti, jos sitä menis ostamaan joitakin erikoisoluita myös mukaan. Tää ilta menee kyllä näillä normikarhuilla.

Mikähän helvetti siinä muuten on, että porukat repii kaupassa auki noita 24-päkkejä ja ottaa niistä tyyliin 2 tölkkiä? Ottaako se niin luonnolle ottaa vaikka niiden sijaan niitä isompia tölkkejä, joita on kylmässä aivan vieressä.

Ja morjens iltaa Uleå!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Selvennetääs varmuuden vuoksi. Tarkoitin siis sitä että siinä kohtaa kun tapaat elämäsi naisen (ja se voi tulla ihan puun takaa) se on menoa etkä funtsi siinä että "kun se autotalli puuttuu vielä, taidanpa hankkia sen kuitenkin ensin". Näin on herra isoherra (onkohan se Stephen Hawking?) maailman asiat järjestellyt.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ja morjens iltaa Uleå!

Iltaa iltaa. Tänne sitä taas päädyttiin... Oikeastaan mulla on hyvä syy. Kaksi seuraavaa viikonloppua on "ginestä" juopottelusta - jopa juhannus! Siksi minulla on sallimus jopa vaimon puolesta nauttia sidukkaa tämä ilta niin paljon kuin napa vetää. Ihmeellistä mutta ah, niin todellista. Induktio alkoi kaulakorusta, ja päätyi viimein siideriin, hehe. Oluttahan minä en voi dieetin takia nauttia. Pitää ryystää noita fuckin' light-siidereitä, ugh.

Siksi haastankin kaikki katsomaan ja kuuntelemaan Mannfred's Mann Earth Bandin Davy's On The Road Again -tallenteen. Voin vaikka vannoa käsi Koraanin ja Raamatun ja mitä näitä nyt on päällä, että sä et pety - näin sä-passiivia ja suomen kieltä rappioittaen kirjoitan.

Pyydän arvioitanne. Onko kappale mielestänne ihan paska vai ihan hyvä? Jopa odotusten ylittävä? En koskaan suolla inter-webiin kakkaa, mitä nyt viesteissäni. Tsiigatkaa hei!

EDIT: itse biisi alkaa n. 1.30 kohdalla.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Selvennetääs varmuuden vuoksi. Tarkoitin siis sitä että siinä kohtaa kun tapaat elämäsi naisen (ja se voi tulla ihan puun takaa) se on menoa etkä funtsi siinä että "kun se autotalli puuttuu vielä, taidanpa hankkia sen kuitenkin ensin". Näin on herra isoherra (onkohan se Stephen Hawking?) maailman asiat järjestellyt.

Heh, vittu täähän oliskin kova. "hei könsikäs, olen elämäsi nainen, minulla on miljoonaperintökin odottamassa ja tahon sut just nyt, miten olis hani?"

"oi se olis nastaa, mut kuule beibe, mut pitää ekan hommaa autotalli, mä soittelen sulle beibi heti ensviikon alussa ku keltanen pörssi on ilmestyny.."

plutonoid plutonoid!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Uleå, Manfred Mann'silla on meikäläisen mielestä varsin mielenkiintoista materiaalia, tuo linkissä mainittukkin on sellasta hyvää meininkiä, mutta eniten eniten tykkään Mighty Quinnista. Livenä olis kyllä aika nasta kokemus.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
... Induktio alkoi kaulakorusta, ja päätyi viimein siideriin, hehe...Siksi haastankin kaikki katsomaan ja kuuntelemaan Mannfred's Mann Earth Bandin Davy's On The Road Again -tallenteen....Pyydän arvioitanne. Onko kappale mielestänne ihan paska vai ihan hyvä? Jopa odotusten ylittävä? En koskaan suolla inter-webiin kakkaa, mitä nyt viesteissäni. Tsiigatkaa hei!

Näinhän se menee (tähän kohtaan myhäilyä). Osta naiselle kallis ja hyödytön esine niin saat örveltää rauhassa. Outoa mutta toimivaa.

Mitä tuohon musiikkiin tulee niin arvioijaan arvioijaan jahka ehitään. Ensin on kuunneltava tämä soitannassa oleva Yesin "Union"-albumi loppuun. Muuten menee biorytmit sekaisin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Selvennetääs varmuuden vuoksi. Tarkoitin siis sitä että siinä kohtaa kun tapaat elämäsi naisen (ja se voi tulla ihan puun takaa) se on menoa etkä funtsi siinä että "kun se autotalli puuttuu vielä, taidanpa hankkia sen kuitenkin ensin". Näin on herra isoherra (onkohan se Stephen Hawking?) maailman asiat järjestellyt.

Omassa tapauksessa se tuli niin puun takaa kuin olla ja voi.

Beatlesin mainiossa With A Little Help From My Friends -kappaleessa Ringo kysyy "Would You believe in the love for first sight - yes I'm certain that it happens all the time."

Macca ja John kirjoittivat suurin piirtein vittuillakseen tämän kappaleen Ringolle:

"Lend me your ears and I'll sing you a song,
And I'll try not to sing out of key."

Itse uskon rakkauteen ensi silmäyksellä, koska olen sen itse kokenut. Kymmenen vuotta tulee täyteen syyskuussa ja rakkaus elää, vaikka onkin välillä kokenut kovia.

Se todellakin voi olla menoa ja meininkiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös