Kalsarikänniketju

  • 5 290 197
  • 66 740

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
"Olen täällä kalsaroimassa ruotsinlaivalla...

Tää oiskin aika kurko touhua. Toki jos esiintyjänä olisivat tyyliin Matti ja Teppo Mikko Alatalo seuranaan niin...

Pitäsköhän kutsua joku KKK:n kriisipalaveri koolle? Mistä löydetään se hukattu moraali perkele.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
... Saatana, nykymusiikin eräs kauneimmista sävellyksistä...

Nyt mä näkisin että sä olet asian ytimessä. Kertoo kaiken siitä missä nykymusiikissa mennään.

Ei sen puoleen, saa diggailla rauhassa, ei se ole multa pois. Kun ei vain mene hissillä yläkertaan meikäläiselle tämä Metallica niin ei mene. Vikaa tuskin on lastissa sen enempää kuin hississäkään. Meitä on moneen junaan ja vielä jää asemallekin.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt olen ihan kotikoneella, aika lailla olisi hyvä hetki sammahtaa. Freddie Freeloaderille hyviä hetkiä vaan toivottelen, toivottavasti maanantai ei iske kovin pahasti silmille.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Maanantai iskee kuten maanantailla on tapana iskeä itse kullekin. Ei tämä mitään rakettitiedettä ole (vaikka sitäkin on tullut joskus opiskeltua, enimmäkseen perinteisiä kemialliseen ajoaineeseen, kuten vetyyn, perustuvia reaktiomoottoreita. Nykyisin käytössä ovat kehittyneemmät teknologiat joista en ole täysin viivalla).

Sitäpaitsi tänä maanantaina minulla on se etuoikeus että voin lorvia kotona halutessani vaikka koko päivän. Kuten joskus aikaisemmin johonkin ketjuun kirjoitin, kotitoimistolla on puolensa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Pitää tässä ottaa uus yritys nyt, kun kaapeista löytyy muutakin kun alkoholijuomia. Vapisuttanu niin helvetisti koko päivän.

Nyt kuiteskin jääkylmä olut sulatti sydämeni.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Masentaa vitusti. Viimeiset viisi kaljaa (ehkä ikinä). Huomenna tohtorin pakeille hakemaan pitkää saikkua ja antabus-kuuria. Tiedä vaikka elämä pääsis uuteen nousuun.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Masentaa vitusti. Viimeiset viisi kaljaa (ehkä ikinä). Huomenna tohtorin pakeille hakemaan pitkää saikkua ja antabus-kuuria. Tiedä vaikka elämä pääsis uuteen nousuun.

Se on hieno teko, kun ottaa itse ohjat käsiinsä sensijaan, että antaa alkoholin viedä ja pilata kaiken sen mitä vielä on pelastettavissa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Se on hieno teko, kun ottaa itse ohjat käsiinsä sensijaan, että antaa alkoholin viedä ja pilata kaiken sen mitä vielä on pelastettavissa.

Niin, mä vähän pohdinkin, kun tarvin naisten ja työn takia saikkua, niin tarvin siihen antabusta tukemaan, ettei saikku mene ryyppämiseksi ja sitten saikun jälkeen olisin vielä pahemmin down. Eli pelastetaan vielä se mitä on pelastettavissa, minun mielenterveys.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Niin, mä vähän pohdinkin, kun tarvin naisten ja työn takia saikkua, niin tarvin siihen antabusta tukemaan, ettei saikku mene ryyppämiseksi ja sitten saikun jälkeen olisin vielä pahemmin down. Eli pelastetaan vielä se mitä on pelastettavissa, minun mielenterveys.

Pienillä askelilla suuriin muutoksiin ja sitäkautta se uusi lehti elämässä kääntyy hissukseen.

Samanlainen ympäripyöreys mitä Jutila hokee yhden jääkiekko-ottelun aikana n.38 kertaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Niin joo, se paha tässä on, että ihminen ei ymmärrä tehdä mitään itsensä hyväksi, ennen kuin suurinpiirtein kaikki on menetetty. No, on mulla vielä työpaikka ja lasten yhteishuoltajuus, mutta se tärkein, perhe, on menetetty. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Niin joo, se paha tässä on, että ihminen ei ymmärrä tehdä mitään itsensä hyväksi, ennen kuin suurinpiirtein kaikki on menetetty. No, on mulla vielä työpaikka ja lasten yhteishuoltajuus, mutta se tärkein, perhe, on menetetty. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Toisinaan perhe on mahdollista saada yhteen uudestaan, tällainenkin on nähty läheltä pariin kertaan, kun tilanne on lähtökohdiltaan näyttänyt täysin tuhoontuomitulta ja epätoivoiselta ainakin toiselle osapuolelle.

Molemmissa tapauksissa se vaati kuitenkin hurjasti työtä ja ponnisteluja.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Sitäpaitsi tänä maanantaina minulla on se etuoikeus että voin lorvia kotona halutessani vaikka koko päivän. Kuten joskus aikaisemmin johonkin ketjuun kirjoitin, kotitoimistolla on puolensa.

"kotitoimisto" aka autotalli on mullakin, joten jossain on taas lorvittu, kun kylmä olut turruttaa tumppua. Kotitarvehumalaa haetaan, tosin hivenen hallitusti ja "valvotusti", mutta asia etenee ja toimii yhtä varmasti, kuin perinteinen veeärrän vessa.
Pahoillani ptk. Latteuksia/ fraaseja voisin ladella, mutta siihen oloon ne ei auta varmaan yhtään. Voisi varmaan lisätä kurjuuden maksimoimista ja muutenkin, niitä saa kuulla ihan tarpeeksi. Vrt hautajaiset; otan osaa.... siihenkin kyllästyy, kun tarpeeksi saa kuulla, vaikka kukaan ei tarkoita pahaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Toisinaan perhe on mahdollista saada yhteen uudestaan, tällainenkin on nähty läheltä pariin kertaan, kun tilanne on lähtökohdiltaan näyttänyt täysin tuhoontuomitulta ja epätoivoiselta ainakin toiselle osapuolelle.

Molemmissa tapauksissa se vaati kuitenkin hurjasti työtä ja ponnisteluja.

Sen toivossa minäkin kait tämän teen.
Laita nyt mulle vielä muutama viesti mihin on "pakko" vastata, niin saan näemmä kolmannen tilan tässä ketjussa väliaikaisesti haltuun. Pitää sitä nyt saatana jossain päästä mitaleille.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kaksi viestiä tasatilanteeseen ja kolme yksinäiseen kolmoseen. Vaikkakin tämän viestin jälkeen niitä puuttuu kaksi tai yksi, miten haluaa. On tää kovaa peliä.

Elämä muuttuu kovaks, kun mennään napa-alueilla tai KKK:ssa. Armoa ei tunneta ja heikommat syödään elävältä.

Osaatko ptk soittaa yhtään kitaraa tai mitään muuta soitinta?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Elämä muuttuu kovaks, kun mennään napa-alueilla tai KKK:ssa. Armoa ei tunneta ja heikommat syödään elävältä.

Osaatko ptk soittaa yhtään kitaraa tai mitään muuta soitinta?

Soitan kitaraa, sävellän, sanoitan (tosin se ei ole edes kovinkaan hyvää, mutta muutaman kerran osuttu kohdille), soitan myös jonkin verran rumpuja ja bassoa. Pianoakin harjoittelin soittamaan pikkupoikana. Niin, se mitä kitaralla soitan, on lähes yksinomaa minun tekemää mjusiikkia, ei riitä hermot opetella toisten tekeleitä. Korvakuuloa ei ole pätkääkään, eli kitara viritetään mittarilla.

Vielä puolitoista kaljaa jäljellä, sitten untenmaille ja kohden uutta huomista.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Soitan kitaraa, sävellän, sanoitan (tosin se ei ole edes kovinkaan hyvää, mutta muutaman kerran osuttu kohdille), soitan myös jonkin verran rumpuja ja bassoa. Pianoakin harjoittelin soittamaan pikkupoikana. Niin, se mitä kitaralla soitan, on lähes yksinomaa minun tekemää mjusiikkia, ei riitä hermot opetella toisten tekeleitä. Korvakuuloa ei ole pätkääkään, eli kitara viritetään mittarilla.

Kaikenmaailman soitinten näppäily on rentouttavaa, mitään en osaa soittaa, mutta onhan se näplääminen ihan kivaa ajanvietettä. Ajatukset pois arjesta.

Eikös tohon saagaan olis männy vielä klassinen viulu, patarummut, banjo sekä sähköhirvi?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kaikenmaailman soitinten näppäily on rentouttavaa, mitään en osaa soittaa, mutta onhan se näplääminen ihan kivaa ajanvietettä. Ajatukset pois arjesta.

Eikös tohon saagaan olis männy vielä klassinen viulu, patarummut, banjo sekä sähköhirvi?

Ton sähköhirven unohdin repertuaarista.

No, niin viimeinen huikka ja korkki kiinni. Piste (ja väliaikainen pronssimitali).
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ton sähköhirven unohdin repertuaarista.

No, niin viimeinen huikka ja korkki kiinni. Piste (ja väliaikainen pronssimitali).

Tässä pronssimitali, jota komistaa kolmijalkainen jänis syystä jota kukaan ei tiedä Kalervo Kummolaa lukuunottamatta.

Hyvää jatkoa valitsemallasi tiellä ja roimasti jaksamista ja tahdonlujuutta. Tapaamme tästedes muissa ketjuissa. Kiitti seurasta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tässä pronssimitali, jota komistaa kolmijalkainen jänis syystä jota kukaan ei tiedä Kalervo Kummolaa lukuunottamatta.

Hyvää jatkoa valitsemallasi tiellä ja roimasti jaksamista ja tahdonlujuutta. Tapaamme tästedes muissa ketjuissa. Kiitti seurasta.

Mene heti katsomaan juuri avaamaani ketjua. Mars.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Korkkasin kozelin ja pistin oikeen musat soittelemaan. Olishan tota juomaa kaappi täynnä, mutta katellaan. Tilinsaldokin yllätti positiivisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös