Kalsarikänniketju

  • 5 290 230
  • 66 740

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Nyt lähdetään pelaamaan beachia, juomaan olutta, tämän jälkeen alkaa kesän odotetuin tapahtuma..HUH HUH! Alkaa olla aikamoinen täpinä päällä. Tulispa jo maanantai ja C-lohko! Hyvää kalsaria Teille muille. Itse lähden ihmisten sekaan nyt!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
No niin ensimmäinen auki.

Pakko sitä tässä hyvän sään ja EM-kisojen alun hurmiossa tempautua mukaan.

Ainoa miinus on vaan päällä oleva jonkinasteinen flunssa. Siis kesällä! Koko helvetin talvena en mitään sairastanut, mutta nyt kun helteet paukahtavat niin sitten iskee päälle. Saatana! Ei flunssassa mitään, mutta kun kurkkukin on jotenkin saatanan karkea eikä oikein tykkää juuri nyt kylmästä oluesta. On kyllä aikoihin eletty. No pienet vastoinkäymiset ei tätä venettä kaada, joten eikun ulappaa päin. Pitää varmaa juoda aina välillä jotain hivenen lämpimämpää jospa kurkku tykkäis.

Vielä pitää ehtiä saunassa käymään ennen Lehtisen pehmeä ja nautinnollista selostusta. Kuka muuten selostaa kisoja ruotsiksi Kunnas? en nyt viittis YLE:n sivuilta käydä tiirailemas. Vois vaikka iskeä Lehtisen hivenen pannaan.

No mutta jatketaan...ei saatana tätä kurkkua...no mikä ei tapa niin vahvistaa...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ilmoittaudun mukaan joukkoon t(k)ummaan. Otinpa äsken näkäräiset Finlandia-merkkistä karpaloaromista votkaa. Ilkeä hedari katosi saman tien. Ryyditin tosin migreenin tuhoa Imigranilla. Mainittakoon tässä, että yhdistelmä alkoholi ja Imigran ei tuota mitään "fiiliksiä".

Voin nostaa itselleni maljan myös siitä hyvästä, että laihdutuskuuri, joka alkoi pääsiäisen jälkeen, on toiminut sen verran, että painoa on vihdoin lähtenyt yli 20 kg. Pidän suoritusta vaikuttavana. Maaliskuu: 107 kg - nyt 86,5 kg. Ja kun mittaa on 183 senttimeetriä, alkavat painoindeksin normaalirajat pian paukkua. Yes!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No niin, tästä se taas lähtee, kotitarvehumala vol. 2 tänään. Pari ekaa tuntia pitää ottaa hissukseen, kun tulee velpoek pohojanmaalta käymään. Sit ku hää on lähtenyt, niin rännit aukeaa urakalla.
Maaliskuu: 107 kg - nyt 86,5 kg. Ja kun mittaa on 183 senttimeetriä, alkavat painoindeksin normaalirajat pian paukkua. Yes!

Ei paha. Itellä on pituutta 185cm ja painoa n.70kg, ehkä hippasen alle, painoa oli kaksi ja puol vuotta sitten n.90kg.

Mitäpä borgir sanoo minun päivän suunnitelmasta, jonka tänne kerroin jo tuossa aamutuimaan? Ja mikset vastannut YV:hen?

Ja nyt saunaan. Löytyykö seuraa? Kyselenkö liikaa? Miksi?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mitäpä borgir sanoo minun päivän suunnitelmasta, jonka tänne kerroin jo tuossa aamutuimaan? Ja mikset vastannut YV:hen?

Ja nyt saunaan. Löytyykö seuraa? Kyselenkö liikaa? Miksi?

Jossakin vaiheessa putosin palstalta ja luin YV:n vasta äsken. Sorppa.

Tuo sinun suunnitelmasi kuulostaa erittäin "haastavalta" niin kuin nykyään pitää sanoa, jos puhutaan hankalasta, vaikeasta tai muuten vain vittumaisesta asiasta. Vitutusketjukamaa, mutta antaa tulla vaan kun kerran on pää auki.

Minä en pystyisi tuollaiseen migreeninperkeleen takia. Omat kännini ovat sellaisia kaasu pohjaan -tyyppisiä, joissa ei jarrutella vaan mennään täysillä päätyyn rytisten ja tajun menettäen.

Damn, pitäisi lähteä kauppaan hakemaan esanssia.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No niin, saunanraikkaana ja toteemipaalu rasvattuna jatketaan.

Oikeastihan tämä seuraava olisi naisketjukamaa, mutta tahdon laittaa asian mieluummin tänne. Kuten moni jo tietää, meikä on eroamassa, vaimo muuttaa heinäkuun alussa.

Mutta itse asia, tässä pari viikoa taaemmin oli tarkoitus lähteä työkaverin kanssa kartsalle, mutta eihän me mun kämppää pidemmälle päästy. No, tuli sitten ihastuttua hyvin voimakkaasti tähän naiseen ja hän minuun, mutta koska olen juuri eroamassa, niin hän ei halua aloittaa suhdetta minun kanssa, pitää kuulemma odottaa vähintään vuosi (se on 31-vuotiaalle liian pitkä aika odottaa). Miksi pitää odottaa vuosi? Jo tilanne olisi se, että olisin yhä yhdessä vaimoni kanssa, niin silloin tuskin tarvitsisi odottaa yhtään, mutta kun eroprosessi on kesken, niin minusta ei kuulemma ole vielä siihen????

No, eihän tässä vielä kaikki. Eilen illalla kun menin töihin, niin tuli yhden toisen työkaverin kanssa puhetta yllättäen seksistä. Tämä työkaveri on ihan uusi ja kaikki sanoi, että ihan hirviö tuli töihin. No, kun itse näin hänet, niin hän oli mielinkielin mua kohtaan. Syy: Minulla on ihanat pitkät hiukset. Takaisin asiaan. Eli eilen kun hän oli lähdössä siinä sitten kotiin, niin sanoin notta jää töihin yöksi, niin... sano, ettei voi , kun mies on just hakemasta töistä. Sanoi lähtiessä, että huomen illalla tavataan, johon minä, että ei tavata, kun ein ole töissä ja sitten tähän hän vastasi: No ei sitten, tai joo, nähdään jokatapauksessa huomenillalla.

Ja sitten kysymykset. Odotanko työkaveri no.1:stä (olisi ihan varmasti väärtti)? Oliko työkaveri no.2 tosissaan? Jos oli, niin lähetänkö viestiä, että tulee rasvaamaan mun toteemipaalua (mun tatuointi ;) )? Vai, odotanko no.1:stä ja panen no.2:sta (laittaen tietenkin kakkoseen)? Vai unohdanko molemmat? Vai juonko vain kaljaa joka päivä niin paljon, ettei enää seiso ja vietän tulevaisuuteni A-klinikalla? Antaisko joku pesää?

Joo, juon kaljaa, ettei mene ihan off topiciksi.
 

julle-jr

Jäsen
Vai juonko vain kaljaa joka päivä niin paljon, ettei enää seiso ja vietän tulevaisuuteni A-klinikalla?
Älä juo pelkkää kaljaa. Juo punkkua, kuten minä nyt. Toki kaljaa vähän siinä sivussa, mutta ei pelkkää kaljaa oikein jaksa. Vodkaa ajattelin myös juoda caipiroskan muodossa.

Mutta mutta, mielestäni voit varsin hyvin panna numero kakkosta, eikö se ole kaikinpuolin parempi vaihtoehto eronneelle miehelle kuin perustaa heti uusi suhde?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Älä juo pelkkää kaljaa. Juo punkkua, kuten minä nyt. Toki kaljaa vähän siinä sivussa, mutta ei pelkkää kaljaa oikein jaksa. Vodkaa ajattelin myös juoda caipiroskan muodossa.

Mutta mutta, mielestäni voit varsin hyvin panna numero kakkosta, eikö se ole kaikinpuolin parempi vaihtoehto eronneelle miehelle kuin perustaa heti uusi suhde?

Punkkua juon välillä, mutta pääasiassa kaljaa. Kirkkaisiin kosketaan vain ja ainoastaan laskuhumalassa.

Eli meinaat, että kakkonen oli tosissaan??? Antaakohan se kakkkosta? Hyväksyykö ykkönen vielä minut myöhemmin, jos olen laittanut kakkosta? Ei, ei minulla ole kyselyikä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Shermi. Äkkiä linjoille. Tätä menoa, olen tänään listalla muuten kolmosena. Luulevat pian ihmiset mua juopoksi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Punkkua juon välillä, mutta pääasiassa kaljaa. Kirkkaisiin kosketaan vain ja ainoastaan laskuhumalassa.

Eli meinaat, että kakkonen oli tosissaan??? Antaakohan se kakkkosta? Hyväksyykö ykkönen vielä minut myöhemmin, jos olen laittanut kakkosta? Ei, ei minulla ole kyselyikä.

Paratraagisessa tilanteessasi varaisin itse hotellihuoneen, soittaisin kummalekin ja jättäytyisin suosiolla alivoimalle.

Kannattaa kuitenkin pukea kaksi Näkkiä, että voit pelata alivoimaa pitempään kuin sen perinteisen 15 sek.

EDIT: mullakin on muuten pitkä tukka. Sillä saa jostakin syystä naiset lämpimiksi. Kihlasormus vielä pahentaa asiaa. By the way, en ole langennut.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Paratraagisessa tilanteessasi varaisin itse hotellihuoneen, soittaisin kummalekin ja jättäytyisin suosiolla alivoimalle.

Kannattaa kuitenkin pukea kaksi Näkkiä, että voit pelata alivoimaa pitempään kuin sen perinteisen 15 sek.

EDIT: mullakin on muuten pitkä tukka. Sillä saa jostakin syystä naiset lämpimiksi. Kihlasormus vielä pahentaa asiaa. By the way, en ole langennut.

No.1 on muuten bi.

Riittääkö kaksi? Uskoisin, että tässä tilanteessa tarttisin jarrua, että kestäis edes 10 sek.

Haluatko sen mitä yöllä tarjosin?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ai saatana! Vaimo ei anna enää tota soittaa täysillä 03.00 yöllä täysillä. Voi niitä aikoja kun vielä sai... OOOOEEEEOEEOEOEOEEEEEEE ja Wembley haltuun! Chears Freddy! Kiitos että olit maailman paras viihdyttäjä!

Meikäläisen vaimo on siitä ihana ihminen, että hänkin pitää Queenista. Mulla on vain sellainen "paha" tapa, että alan pillittää kun katson sitä keikkaa. Jotenkin vain niin hyvä ihminen kuin Mercury vietiin pois... Se on niin saatanan väärin.

Kun katsoin keikan DVD-taltioinnin Disc-2:ta, niin Taylor ja May sanoivat haastatteluissa, että Freddien "Vocal Impressions" tuli heille täysin yllätyksenä.

Diiidodeede! Ja sitten se paras: DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDO!

Ja sitten lopuksi "diidodidedodedodideedo... Fuck You!" ja 100 000 ihmistä hurraa!
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Maailman kauhein hedari on kärsitty ja uutta putkeen.
Voi perseen suti, että ihan hirvittää tää tuleva kuukausi.
Nyt on ihan hyvä sratti tehty ja kohta odottais melkeen 3 viikon mökkireissu.
Näenkö selvää päinä sinä(kään) aikana. No en niin vittu!

Edit. hesari ei oo kovin kauhee, mutta hedari kylläkin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Maailman kauhein hedari on kärsitty ja uutta putkeen.
Voi perseen suti, että ihan hirvittää tää tuleva kuukausi.
Nyt on ihan hyvä sratti tehty ja kohta odottais melkeen 3 viikon mökkireissu.
Näenkö selvää päinä sinä(kään) aikana. No en niin vittu!

Kuule, et tiedä mitään maailman kauheimmasta hedarista, jos olet jo nyt jalkeilla.

Tärkeintä kuitenkin on, että et ala kikkailla venhossa sepalus auki. Se on vienyt monta miestä Ahdin valtakuntaan. Olen sitä kerran kokeillut itsekin ja lähtö oli lähellä.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Kuule, et tiedä mitään maailman kauheimmasta hedarista, jos olet jo nyt jalkeilla.

Voi olla kyllä. Korjataan sen verran, että kamalin hedari mitä mä oon koskaan kokenu.
Vhiiinästä se ei voi johtua, koska sittenhän mulla olis sellanen joka perkeleen päivä.
Moottoriöljyä ja kirkasta, siin on tän illan setti, koska 2 litraa lonkeroa vei todellakin vaan sen nestehukan vithuun.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mutta hei, onko tämä joku kapitalistien yhteismaa, kun ei tule tarpeeksi vastauksia päivän polttavaan kysymykseen? Nyt on nimittäin kiire, kassit ei paina, mutta "kassit" painaa.
 

julle-jr

Jäsen
Eli meinaat, että kakkonen oli tosissaan??? Antaakohan se kakkkosta? Hyväksyykö ykkönen vielä minut myöhemmin, jos olen laittanut kakkosta? Ei, ei minulla ole kyselyikä.
Vaikea sanoa, veikkaan, että ykkösellä ei ole muuta mahdollisuutta kuin hyväksyä, kun kerran itse on ehdottanut vuoden odotusaikaa.. Tosin naisistahan ei koskaan tiedä, varsinkaan kaltaiseni kokematon pojankloppi..

No, pienet sille.
 

julle-jr

Jäsen
Jaahas, punkkua on nyt tullut juotua litran verran, joten on aika siirtyä vodkaan. Siitä saa muistaakseni ihan hyvät kännit. Jyväskylän yöelämä odottaa, haha
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
No niin paluu sorvin ääreen.

Ai täällä tarvittais naisneuvoja. No autetaan miestä hädässä (Ptk kannattaa toimia just mun neuvon vastasesti, suositus ;) ) Mutta itse asiaan. Riippuu toki paljon millainen saalis tämä number one on? Millainen juoruilija tämä kakkonen olisi? Tosin eiköhän se selviäsi sille toiselle vaikka kuinka salaisitte. Eli riippuu siis siitä miten tämä ykkösnaises suhtautuis tähän toisen kanssa sekstailuun. Itse voisin sanoa näin että jos kerran sanoo että vuos väliä ja sitten niin ei kai kukaan voi mitään selibaattia odottaa kuin Paavilta, vai? Joten eikun isompaa vaihdetta silmään vaan ja melaa mekkoon! Tosin vielä parempi olisi jos löytäisit sen väliratkaisus jostain muualta kuin työpaikaltas (siis oletan että molemmat ovat töistäs, vai?) mutta sehän nyt olis jo liian täydellistä. Pitäähän sitä jotain draamaa ja kielettyä hedelmää olla!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nih näh, mikäs hemmetin nuorisolehtipalsta tästä on tullu sillä välin kun selkänsä kääntää.

Kas kun menee vaihteeks hyvin. Outo tunne kun likka kävi ajoissa nukkumaan, vaimo ei natkuta vaikka on tullut vedettyä kohtuu tumut tässä illan mittaan. Joskus edes näinnikkäänkin. Kyllä se rankaisee taas sitten aikanaan.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
8 yksikköä lapinnestettä uponnut ja muutama vielä edessä. Smirrevodka aukeaa kuhan kaljat on lipitelty, nyt saunaan ja sitten parvekkeelle kattelemaan järvimaisemaa ja mietiskelemään miksi olen joutunut tähän tilanteeseen.

np: Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Lintu.mp3
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
äätänä meikäläinen on niiin kännissä, ettei mitään jiitä. Just katsoin Queenin Mother Love -"videon" ja tursasin. Vitalis, nykyään kun olen kännissä niin itku tulee saatanan herkästi. Mikä lienee syynä?

Tekisi nyt perkele Turkki pörssin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös