Mielikuvitushahmo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Toimittuani hetken arkielämän sankarina on tullut aika taantua normaalitasolle, jote morjesta vaan illan voittajille.
Tämä on taas tätä talteen otettavaa allekirjoitustavaraa.Hyvä känni päällä. Milffiä tekee mieli.
Kyllä vaan. Yksin himassa, kylpyamme keskellä olohuonetta, ja kylpyhuoneessa joku saatanan härveli imee kosteutta itseensä, ja hyrisee tyytyväisyyttään vittu mun sähköllä.
No mä imen sit kans. Emäntä lähti kaverinsa kanssa keskustaan, ja hyvä niin. Vielä muutama lonkero huiviin, ja sitten paikalliseen käymään. Ehkä sitä ennen voisi hakea kaverilta viskipullon föliin, jos jatkot on paikallaan.
Oot varmaan kaveriporukassa suosittu. Vielä suositumpi jos myös nielet.
Testasin tänään muoviset olutpullot, ei hyvä. Ensi kerralla taas lasipulloja. Jos siirtyisi viskiin. Tosin aamulla autolla ajoa ajoissa tiedossa, kauden viimoiset tuomaroinnit edessä.
Osuma!
Komitea on päättänyt myöntää sinulle mitalin.
Komitea? Mä en kyllä usko mihinkään mielikuvitushahmoihin.
Ketkä kuuluu komiteaan? Kummola? Sihvonen? Vai Heikki Kinnunen?
Testasin tänään muoviset olutpullot, ei hyvä.
No tällä hetkellä siihen näyttäs kuuluvan öö..Kirka ja Juhani Tamminen.
Äijä näkee halluja. Tai siis Tammisen voi nähdä jossain, mutta Kirka. Nyt keräät lelut uudestaan, ja mietit uusiksi. Vai soiko siellä Leijat repeatilla?
No mä imen sit kans. Emäntä lähti kaverinsa kanssa keskustaan, ja hyvä niin.
Jaa niin asiaan. Virtasta(krhmm vodkaa ja batterya) tässä "imen". Tosin tarkoitus olisi vielä käydä paikallisessa naitklapissa. Bläkkärihammasta alkoi kolottamaan. Palaan asiaan...
Ei tällä kropalla liikuta muutenkaan, joten keskityn pelinrakentamiseen liikkeen sijasta.
np. Kiss - Strutter
nyt 16 koffin jälkeen alkaa tuntua siltä että tuskin kannattaa enää baariin lähteä klo 1.50. No, ehkäpä huomenna on parempi onnistumis%. Ei tää yksin tissaaminen ihan väärältä tunnu. Aika paljon on tullut mietittyä asioita "omalle kohalleen".
Kyllä vaan. Yksin himassa, kylpyamme keskellä olohuonetta, ja kylpyhuoneessa joku saatanan härveli imee kosteutta itseensä, ja hyrisee tyytyväisyyttään vittu mun sähköllä.
No mä imen sit kans. Emäntä lähti kaverinsa kanssa keskustaan, ja hyvä niin. Vielä muutama lonkero huiviin, ja sitten paikalliseen käymään. Ehkä sitä ennen voisi hakea kaverilta viskipullon föliin, jos jatkot on paikallaan.
Ja nyt partsille kuselle, huudan varoituksen jos joku on tulossa linjalle. Mutta linja pysyy.
Hei, käy häviämässä rahasi vaikka hold-emissä, ei vituta niin paljoa eikä kalsareitakaan tarvi vaihtaa.