Kalsarikänniketju

  • 5 241 771
  • 66 676

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Käänsin töllöstä sattumalta TV2:n päälle ja sieltähän tuli hokia!! Tästä pari minuuttia eteenpäin ja käteeni oli ilmestynyt tölkki Carlsberg'ä. Tässä omituista on se, että en edes älynnyt, että olin tuon hakenut. Mihin tässä illalla vielä kerkiääkään.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Huhhuh, tässä tuli sitten lätkää katsellessa otettua kasipäkki ja alakerran ravintelissa pari-kolme lonkkua. Kelpaa taas huomenna jatkaa noita helvetin tylsiä luentojen kuunteluja.

Täytyisikö sitä lähteä vielä metsästämään sitä "p*llua, kun tänne Helsinkiin asti on joutunut raahautumaan. Tuskin sitä silti täältä Malminkartanosta tälläinen landejanari edes hevillä löytäisi, eikä viitsi muualle lähteä, joten taitaa joutua tyytymään South Parkkiin...
 
Koppa Koffia kaapissa ja raskas viikko takana. Sen verran väsyttää, et kalsarikännit on helvetin jees.

About vuos sitten oon viimeks jatkoaikaan kirjotellu viimeks. Uutta viestiä vois juhlistaa korkkaamalla uuden punasen ku vanha käy vähiin ennen ku loppuu. kippis.

Sainko korkattua tän ketjun tän päivän osalta??
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Jees, raskas työviikko jälleen takana, joten olutta piti ostaa jemmaan... ja työpaikan arpajaisista tuli voitettua 0,7l kossu.

Perkele, erästä palstalaisen kanssa käytyä puhelinkeskustelua lainaten; "saattaa alkaa suu napsamaan". Pitänee olla varovainen.
 
B

Brenahan

Kaljaa juodaan täälläkin, tsekkiläistä semmoista. Maistuu todella hyvälle, sen jokainen kalsarikännääjä tietääkin.
 
Kaljaa juodaan täälläkin, tsekkiläistä semmoista. Maistuu todella hyvälle, sen jokainen kalsarikännääjä tietääkin.

täällä ei tiedetä, mutta luotetaan palstatoverin sanaan. kohta taitaa kalsarikännittely katketa hetkeks jos pitää frendin kanssa käydä paikallisessa parilla. mamikset jää oven suuhun koska käydään aikuisten oikeesti ihan vaan parilla.
 
B

Brenahan

täällä ei tiedetä, mutta luotetaan palstatoverin sanaan. kohta taitaa kalsarikännittely katketa hetkeks jos pitää frendin kanssa käydä paikallisessa parilla. mamikset jää oven suuhun koska käydään aikuisten oikeesti ihan vaan parilla.
Elä nyt koko illaksi kuitenkaan jää. Viimeistään aamun pikkutunneilla taas menoon mukaan.
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Pelastin, tulostin ja ulostin. Lähdin kotiin. Nyt on kitattu halpaa mäyrää. Hyvä känni päällä. Milffiä tekee mieli.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Hyvä känni päällä. Milffiä tekee mieli.
Tämä on taas tätä talteen otettavaa allekirjoitustavaraa.

Marjorie oli muuten yllättävän hyvä tuossa Tartu mikkiin -pläjäyksessä. Tätihän osaa laulaa. "Almaz...". Kaunista.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Kyllä vaan. Yksin himassa, kylpyamme keskellä olohuonetta, ja kylpyhuoneessa joku saatanan härveli imee kosteutta itseensä, ja hyrisee tyytyväisyyttään vittu mun sähköllä.

No mä imen sit kans. Emäntä lähti kaverinsa kanssa keskustaan, ja hyvä niin. Vielä muutama lonkero huiviin, ja sitten paikalliseen käymään. Ehkä sitä ennen voisi hakea kaverilta viskipullon föliin, jos jatkot on paikallaan.

Ja nyt partsille kuselle, huudan varoituksen jos joku on tulossa linjalle. Mutta linja pysyy.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Pakko vetää tänne pienissä rommeissa (tummissa eli oikeissa rommeissa). Tästä tulee vihtoja, MUTTA: I hate beer! Viime vuodet Kanadassa viettäneenä meikäläiseen uppoaa vain Molson Dry ja Coors Light (joo, jenkki, mutta silti). Coorsiinkin tutustuin vain kerrassaan mahtavan tölkin värityksen takia. Mutta näitäkin meni vain se kaksi-kolme illassa ja sen jälkeen oikeisiin juomiin. Kalja on sontaa! No, silläkin levittää Suomi-kuvaa maailmalle että aina vetää vain tiukkaa :)

Yksi asia mitä kaipasin Suomesta ja nyt välivuotena taas se mistä nautin on se, mistä saa vielä enemmän sapiskaa: Rainbow'n light-päärynä. Oikeasti maukasta. Toki niitäkin vain neljä-viisi ennen kuin Appleton-pullo aukeaa, but anywho. I'm a pariah
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kyllä vaan. Yksin himassa, kylpyamme keskellä olohuonetta, ja kylpyhuoneessa joku saatanan härveli imee kosteutta itseensä, ja hyrisee tyytyväisyyttään vittu mun sähköllä.

No mä imen sit kans. Emäntä lähti kaverinsa kanssa keskustaan, ja hyvä niin. Vielä muutama lonkero huiviin, ja sitten paikalliseen käymään. Ehkä sitä ennen voisi hakea kaverilta viskipullon föliin, jos jatkot on paikallaan.

Oot varmaan kaveriporukassa suosittu. Vielä suositumpi jos myös nielet.

Testasin tänään muoviset olutpullot, ei hyvä. Ensi kerralla taas lasipulloja. Jos siirtyisi viskiin. Tosin aamulla autolla ajoa ajoissa tiedossa, kauden viimoiset tuomaroinnit edessä.
 
Viimeksi muokattu:

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ostin kaupasta yhden saunaoluen, joka oli kokoa 1,25 litraa. Todella hieno pullo, melkein itse asia unohtui kun piti pulloa ihailla. Mutta siitä kuitenkin lähti vaihdesilmää ja kovaa kevät kuntoa poteva Iggy ilmoittautuu myös mukaan joukkoon iloiseen;)

Cheers mates!
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Oot varmaan kaveriporukassa suosittu. Vielä suositumpi jos myös nielet.

Testasin tänään muoviset olutpullot, ei hyvä. Ensi kerralla taas lasipulloja. Jos siirtyisi viskiin. Tosin aamulla autolla ajoa ajoissa tiedossa, kauden viimoiset tuomaroinnit edessä.

Osuma! Oli pakko jättää tuo lause tuohon muotoon, että edes joku kommentoi. Ja tulihan se sieltä. NUIJA!!

Ei mulla ole kavereita, oikeastaan sellasia hännystelijöitä suurin osa. No, muutama ystävä löytyy, mutta ihan kaikkea sentään ei ole vielä kokeiltu.

Vielä putoaa pari lonkeroa, lähiöbaarissa sitten jäykkää. Ja vaikka pienet painit puolalaisten kanssa. Ei ne edes tunne Oliwaa, eikä osaa kieliä.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Testasin tänään muoviset olutpullot, ei hyvä.

Paskapuhetta, 1,25l ghettopullo toimii kuin luoti päässä! Vaimolle helppo todeta "en mä ku kolme olutta ihan saunaa varten" ;)

Ja palatakseni vuorokauden ensimmäiseen kalsarikännäilyviestiini:

Vitut, enpä osannut olla varovainen. Tosin kossu säilyy koskemattomana, mutta minttukaakao saattaa maistua, jäi tunturireissulta lähes iskemätön pullo. Eli palataan asialle vielä myöhemmin.

np. Primus - My name is Mud
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Muutto edessä, ja pakkaillessa keittiökaapeista ja -laatikoista löytyy kaiken maailman viinapulloja mitä ihmeellisimmistä paikoista. Koskakohan mä olen jotain kanelilikööriäkin ostanut - ja miksi? Muuttoa voisi helpottaa, jos kaataisi kaikki vaan yhteen isoon astiaan, ja siitä sitten vaikka tupareihin booli, vähän spraittia perään. Tai sitten...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Äijä näkee halluja. Tai siis Tammisen voi nähdä jossain, mutta Kirka. Nyt keräät lelut uudestaan, ja mietit uusiksi. Vai soiko siellä Leijat repeatilla?

Meitin hiippakunnassa ei oo niin väliä onks harhakuva vai olemassa oleva eliö, mut leluja riittää ja leijat on hyvä biisi!

Pitääkin kaivaa se jostain levyarkistoista koneelle.
 
Ilmouttaudun mukaan. Käväisin kaverin luona aloittelemassa, mutta ei sitten jaksanut mitään ihmeempiä niin tulin kotiin vetelemään kalsareita. Nyt sitten parhaan musiikin parissa ja parhaassa seurassa murehdin syntyjä syviä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
No mä imen sit kans. Emäntä lähti kaverinsa kanssa keskustaan, ja hyvä niin.

Jatkan aiheesta hieman. Toivottavasti emäntäsi myös liittyy takaisin tultuaan tähän imeväisten laumaan.

Jaa niin asiaan. Virtasta(krhmm vodkaa ja batterya) tässä "imen". Tosin tarkoitus olisi vielä käydä paikallisessa naitklapissa. Bläkkärihammasta alkoi kolottamaan. Palaan asiaan...
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Jaa niin asiaan. Virtasta(krhmm vodkaa ja batterya) tässä "imen". Tosin tarkoitus olisi vielä käydä paikallisessa naitklapissa. Bläkkärihammasta alkoi kolottamaan. Palaan asiaan...

Hei, käy häviämässä rahasi vaikka hold-emissä, ei vituta niin paljoa eikä kalsareitakaan tarvi vaihtaa.

Joo, edelleen kossu koskemattomana, mutta minttu maistuu. Perkeleen perkele, aamulla ois urheilusuoritusta luvassa, mut menköön. Ei tällä kropalla liikuta muutenkaan, joten keskityn pelinrakentamiseen liikkeen sijasta.

np. Kiss - Strutter
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös