Noh, täällähän taas. Tänään otan kyllä melko varovasti kun on ollut aivan uskomaton krapula, eikä tossa viimeisessä viinapullossakaan ole ilolientä kuin 1/4 -osa jäljellä, mutta parempihan se on juoda pois niin on yksi asia vähemmän mielessä. Tallinnassa pitäis taas käydä, mutta täytyy kyllä ihan suoraan tunnustaa ettei noi kymppipäkit sovellu mulle.
Eilen illalla baarissa oli kyllä äärimmäisen tyhmiä naisia. Vieläkin vituttaa. Kyllä mä ymmärrän että on täyttä ja että tulee samaan pöytään, mutta pakkoko se on alkaa vittuilemaan päin naamaa. "Miks sä yksin juot, eiks sulla oo kavereita?". Siis samallehan se kalja maistuu riippumatta siitä onko yksin vai kaksin, tai vaikka mukana olis sissiteltallinen porukkaa. En mä mitään karnevaalia kallion baareista etsi serpentiinit olalla. Lehdet kävin lukemassa ja hieman hengähtämässä ja miettimässä teorioita samalla kun kiskon kaljaa. "Mut eiks olis kiva bilettää ja bailata?". No ei. Mitä hittoa. Naiset bailaa ja teinit bilettää, ja homoille kelpaa molemmat. Mutta entäs me tavalliset heteromiehet, joita varmaan täällä jatkoajassakin on suurin osa. Ja mitä hittoa mä oikein olisin juhlinut, synttäreistä on kymmenen kuukautta ja joulustakin kohta viis. Tempasin siltä istumalta sen puolikkaan tuopillisen huiviin ja lähdin roskapankkiin siitä hemmetin hippipaikasta. Mielummin spurgujen kanssa juttelee vaikka kolmatta kertaa samaa asiaa kuin teinityttöjen kanssa niiden meikkikokeiluistaan ja naapurin nikosta, joka muuten pelaa lätkää. Pikkuisen kyllä vittuilin niille lähtiessä, ja aivan aiheestakin, niin heti tuli takaisin suurinpiirtein jotain "vitun homo" -juttua. Oliko se joku hemmetin selvännäkijä tai peräti silminnäkijä kun niin pystyi sanomaan vai häh.