Nykyään oon yrittänyt kirjoittaa kynän ja paperin kanssa ylös kuinka monta viinapaukkua sitä on tullut juotua, niin muun muassa voi suunnilleen päätellä että moneltako sitä seuraavana päivänä kehtaa mennä ihmisten ilmoille, tai no kehtaaminen nyt on väärä sana jos ei nyt ihan täysiä vedä, kun muuten sitä on joko pienessä krapulassa tai pienessä kännissä, maksimeilla taas aivan tollona. Tai no siis esimerkiksi jos on sopinut että näkee kaverin vaikkapa nyt ilta seiskalta, niin voi lopettaa juomisen oikeaan aikaan. Joo mä tiedän kyllä ihan hyvin että kuulostan nyt tosi neidiltä, ja muutenkin toi tapahtuu mulla aika harvoin kun noin yleisesti ottaen en kuulu niihin keskeyttäjiin, vaikka itse sen sanonkin, mutta siis kuitenkin. Ja onhan toi tietenkin tosi vaikeaa lopettaa illalla jos tuntuu aivan uskomattoman hyvältä ja samalla kuitenkin on mahdollisuus vieläkin parantaa olotilaa helpoin ja yksinkertaisin menetelmin.
Mutta siis se kummastuttaa tai ehkä enemmänkin huvittaa, kun monesti huomaan puolen litran vodkapullon juotuani, että siitä on tilastojen mukaan riittänyt esim. vain yhdeksään 0.4 desin paukkuun. Noh, mutta siis kuitenkin. Nyt tässä välissä aattelin kyllä juoda pari kaljaa että vähän saa miedompiakin nesteitä mahaan. Viime aikoina on taas ollut aivan uskomattomia krapuloita. Tai oikeastaan eihän niissä nyt silleen mitään uskomatonta ole, jos kerta tankkaan täyden annoksen.
Olut Öl Ölu Beer Bier. Lukee tuossa tuplapukin laatikossa. Kyllä ne siellä näköjään ajattelee meitä kuluttajiakin. On oikein ohjeet painettu kylkeen että tyhmempikin pärjää ulkomailla ja ihan missä vaan. Ton rimpsun kun opettelee ulkoa niin tässähän sitä tuntee itsensä oikein internationaaliksi eikä tarvitsekaan matkustaa minnekään.