Swift kirjoitti:Kohtuulliset kalsarit täällä chileläisen punkun muodossa.. vielä ei paras vauhti ole mutta annnas nyt olla.
Aksu kirjoitti:Nyt täs on pyrkimys ihan selkeästi lähteä taistelemaan kohti humalaa ja kenties luovaa hulluuttakin. Tosin etukäteen minua voi jo syytellä rikkuriksi, sillä on täysin mahdollisuuksien rajoissa, että ilta päättyy jossain muualla kuin vähissä vaatteissa yksin kotona.
Väännetäänkö kättä?vilperi#18 kirjoitti:... Tällä hetkellä yli mäyris takana ja lähes kokonainen, itse itselleni ostamani lahja, pullo Jamesonia takana.
...
Aksu kirjoitti:Kumottu kasa, vielä lisää haasteita edessä. Kyl tää tästä. Yhtä ihmistä kyl kaipaisin juttukaveriksi vaikka nettiin, mutta ei näy eikä kuulu. Sellaista se on. Korkinavaaja puhuu miulle, se välittää.
duud kirjoitti:Aina kaipaamaansa ei saavuta eikä tavoita, mutta joskus yksinkin on hyvä olla. Ainakin itselleni tekee hyvää koota ajatuksia ja pohtia, mitä tuli menneenä vuotena tehtyä. Synkistelyyn ei ole syytä, mutta opiksi voi tekemistään virheistä aina ottaa.
Aksu kirjoitti:Niinhän se on. Ajatuksia pitää kasailla ja niitä on kasailtu. Nyt on menossa vaihe, jossa haluaisin kertoa kasattujen ajatusten lopputuloksen, mutta siirretään sitä hamaan tulevaisuuteen.
Synkistelyyn ei kyl ole syytä. Hirvittävän vitutuksen ja väsymyksen alta on nyt noustu ja tää päivä on ollu aika kiva. Hymyilyttää monikin juttu. Elämä on, ihan kivaakin.
Pikkujofa kirjoitti:Minusta tämä koko jouluhössötys on ihan perseestä ja ajattelin vetästä kalsarilärvätpistefi.Koko jouluvouhotus on aivan liian kaupallista pakkopullaa meikäläiselle muutenkin.
Joulu on kuitenkin lasten juhla ja sitä ei saa mennä pilaamaan viinankittauksella.Muuten tällä juhlalla ei oikeestaan olekaan mitään merkitystä.No, onneksi paketit on jo jaettu eilettäin ja tänään maistuu juomingit.Kiitos ja nam.Rouva on hyvä vaan.
duud kirjoitti:Mukava kuulla, että joku muukin tekee samanlaista pohtimista elämästään välillä. Mulla tosin taitaa pohdinnat kohdistua enemminkin omiin tekemisiin ja tulevaisuuden ajatuksiin. Nyt voin täysin rehellisin sanoin sanoa, että olen iloinen että tämän joulun vietän yksikseni. Liian paljon töitä, liian paljon kaikkea.... Saan tässä kasailla itseni muutaman päivän aikaan ihan uuteen uskoon, kun lapseni ovat äitinsä luona joulun. Tuntuu mukavalta juoda vähän/paljon viskiä ja luukuttaa musiikkia, olla ihan itsekseen.
Elämä on kuitenkin ihan hyvä. Sitä ei käy kiistäminen. Välillä tosin muitakin vaihtoehtoja tulee miettineeksi, mutta ei ne pidemmän päälle toimi.
Naura itsellesi, jos itkettää. Niin minä teen, se helpottaa.
-duud-
Aksu kirjoitti:Niin... Liian paljon töitä ja kaikkea. Liian paljon juttuja ollu viime aikoina tämän pienen pään työstettäväksi, mutta kyllä nyt oikeasti tuntuu siltä, että näiden kanssa pystyy taas elämään ja asioita kattomaan sen oman vilpittömän maailman läpi.
Naura itsellesi... niin... pitäisi.
titan kirjoitti:Jesh! Ilmeisesti ainut kalsarihemmo tänäpä? Noo, ei täs hirveitä kaasuja oteta....
Valitan...titan kirjoitti:Jesh! Ilmeisesti ainut kalsarihemmo tänäpä?