Kalsarikänniketju

  • 5 228 534
  • 66 666

Spectre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Luistelevat ja taistelevat
Kalsarikännien paikka, etten sanoisi.

Vatsa - OK! (tutkimuksien mukaan ei syöpää eikä muutakaan vakavaa)

Ei kun känni päälle ja jouluilemaan.

But something to remember - no tupakki! (just to remember for myself :-)

Yep yep!
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on hassua, että ei tarvii kuin pari päivää olla ja ryypätä kavereiden kans, niin jo tekee mieli omaa rauhaa ja "kalsarikännejä". Ei tätä hetkeä voi korvata millään, eikä tämä oikein ole verrattavissa muiden ihmisten kanssa kännäämiseen... Viisi tuntia ja kuudes lasillinen viskiä menossa.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hoh hoijaa! Joko olin eka sen joululahjojen jaon jälkeen?

Täällä oli ainakin karmaisevan hurja meininki. Vaimokkeen suku tuli syömään, joten piti pitää porukka ruoissa. Ja keittiössä kun ei ole tilaa kahdelle kokille, niin tuli vissiin sanottua ruma sana vaimokkeelle. Kuten tosin hänen myös minulle. Vissiin?

Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Kaikki sai ruokansa ja kinkku oli keittiömestarin mielestä hyvää (aiheuttaa aina tuo vaimokkeen siskon mies lisäpainetta ruoanlaiton suhteen).

Mutta nyt kalsareilla jatketaan kun taas on omaa aikaa.

Hyvää joulun tai muun sellaisen jatkoa kaikille.

Siis jopa raumalaisille...
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jep, kalsaareita täälläkin vedetään.... Ja Absolutpokerin freerollissa 25 parhaimman joukossa..... Joulu on turha juhla, mutta ku on vapaata, niin voi hyvin vetää viinaa ja tehdä sitä mitä ei muuten kerkeä... musiikki soi tietokoneesta, ja fiilis on hyvä ja rauhallinen.... ja viina maistuu hyvältä... Nautitaan, elämä on kivaa
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Kohtuulliset kalsarit täällä chileläisen punkun muodossa.. vielä ei paras vauhti ole mutta annnas nyt olla.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Kalsarit

No, kait ne nämäkin on kalsareiksi luettaviksi. Perheaattoilun jälkeen on nyt tullut nautittua se 10+ keskiolutta ja hyvältähän se tuntuu.

Ja muuten, Irinan Hiljaisuus on pe**eleen hyvä biisi!
 
Swift kirjoitti:
Kohtuulliset kalsarit täällä chileläisen punkun muodossa.. vielä ei paras vauhti ole mutta annnas nyt olla.

Chileläistä punkkua sitä aina ostetaan. Eilen tuli juotua Cato Negroa.

Tänään viiniä, olutta ja mitä sattuu. Hiljakseen mutta on tässä sopivasti päissään.
 
Heh, just äsekn tossa ulkona mietin, että rikonko pyhää, jos tulen JA:n kalsarikänniketjuun avautumaan?
Noh, onhan täällä muitakin, joten todetaan, että pikku tuiterissa ollaan, ja on muuten perkeleen hyvä fiilis!
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Piti jo eilen kirjoittamani tähän ketjuun. Taas. En tohtinut. Tällä hetkellä yli mäyris takana ja lähes kokonainen, itse itselleni ostamani lahja, pullo Jamesonia takana.

Jos Luoja (Raimo) suo ja Sota syttyy, on huomenna pitkästä aikaa kunnon krapula päällä.

Tällä hetkellä kumminkin rock soi, naiset laulaa ja rauhaoituttua on arjesta. Se kai lienee joulun tärkein funktio, vaikei ns. perseitä ollutkaan tarkoitus nautiskella kolmen päivän kaljajuopotelun jälkeen.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
elämä on, tai jotain
 

Aksu

Jäsen
Nyt täs on pyrkimys ihan selkeästi lähteä taistelemaan kohti humalaa ja kenties luovaa hulluuttakin. Tosin etukäteen minua voi jo syytellä rikkuriksi, sillä on täysin mahdollisuuksien rajoissa, että ilta päättyy jossain muualla kuin vähissä vaatteissa yksin kotona.
 

Aksu

Jäsen
Aksu kirjoitti:
Nyt täs on pyrkimys ihan selkeästi lähteä taistelemaan kohti humalaa ja kenties luovaa hulluuttakin. Tosin etukäteen minua voi jo syytellä rikkuriksi, sillä on täysin mahdollisuuksien rajoissa, että ilta päättyy jossain muualla kuin vähissä vaatteissa yksin kotona.

Kumottu kasa, vielä lisää haasteita edessä. Kyl tää tästä. Yhtä ihmistä kyl kaipaisin juttukaveriksi vaikka nettiin, mutta ei näy eikä kuulu. Sellaista se on. Korkinavaaja puhuu miulle, se välittää.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lasketaanko punkulla haihattelu kauhtunut flanelliyöpaitapukutsydeemi (muumiosastoa melkeimpä!!!) päällä - kalsarikänniksi? Tjaa...ehkei. Mutta ainakin yritin!
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
vilperi#18 kirjoitti:
... Tällä hetkellä yli mäyris takana ja lähes kokonainen, itse itselleni ostamani lahja, pullo Jamesonia takana.

...
Väännetäänkö kättä?
Nimimerkki. "Ihme uhooja"
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aksu kirjoitti:
Kumottu kasa, vielä lisää haasteita edessä. Kyl tää tästä. Yhtä ihmistä kyl kaipaisin juttukaveriksi vaikka nettiin, mutta ei näy eikä kuulu. Sellaista se on. Korkinavaaja puhuu miulle, se välittää.

Aina kaipaamaansa ei saavuta eikä tavoita, mutta joskus yksinkin on hyvä olla. Ainakin itselleni tekee hyvää koota ajatuksia ja pohtia, mitä tuli menneenä vuotena tehtyä. Synkistelyyn ei ole syytä, mutta opiksi voi tekemistään virheistä aina ottaa.

Mulla on juttukaverina Mr Balvenie, tosin teini 12 yrs old, mutta hänelläkin on hyviä ajatuksia ollut minullekin pohdittaviksi. Luontoelementin luokoon karhu-beer ja eväänä olkoon itse Sika!

Tärkeintä on, että itse välittää itsestään ja hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Muista elollisista ei niin väliä ole.

Jouluja,
-duud-
 

Aksu

Jäsen
duud kirjoitti:
Aina kaipaamaansa ei saavuta eikä tavoita, mutta joskus yksinkin on hyvä olla. Ainakin itselleni tekee hyvää koota ajatuksia ja pohtia, mitä tuli menneenä vuotena tehtyä. Synkistelyyn ei ole syytä, mutta opiksi voi tekemistään virheistä aina ottaa.

Niinhän se on. Ajatuksia pitää kasailla ja niitä on kasailtu. Nyt on menossa vaihe, jossa haluaisin kertoa kasattujen ajatusten lopputuloksen, mutta siirretään sitä hamaan tulevaisuuteen.

Synkistelyyn ei kyl ole syytä. Hirvittävän vitutuksen ja väsymyksen alta on nyt noustu ja tää päivä on ollu aika kiva. Hymyilyttää monikin juttu. Elämä on, ihan kivaakin.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aksu kirjoitti:
Niinhän se on. Ajatuksia pitää kasailla ja niitä on kasailtu. Nyt on menossa vaihe, jossa haluaisin kertoa kasattujen ajatusten lopputuloksen, mutta siirretään sitä hamaan tulevaisuuteen.

Synkistelyyn ei kyl ole syytä. Hirvittävän vitutuksen ja väsymyksen alta on nyt noustu ja tää päivä on ollu aika kiva. Hymyilyttää monikin juttu. Elämä on, ihan kivaakin.

Mukava kuulla, että joku muukin tekee samanlaista pohtimista elämästään välillä. Mulla tosin taitaa pohdinnat kohdistua enemminkin omiin tekemisiin ja tulevaisuuden ajatuksiin. Nyt voin täysin rehellisin sanoin sanoa, että olen iloinen että tämän joulun vietän yksikseni. Liian paljon töitä, liian paljon kaikkea.... Saan tässä kasailla itseni muutaman päivän aikaan ihan uuteen uskoon, kun lapseni ovat äitinsä luona joulun. Tuntuu mukavalta juoda vähän/paljon viskiä ja luukuttaa musiikkia, olla ihan itsekseen.

Elämä on kuitenkin ihan hyvä. Sitä ei käy kiistäminen. Välillä tosin muitakin vaihtoehtoja tulee miettineeksi, mutta ei ne pidemmän päälle toimi.

Naura itsellesi, jos itkettää. Niin minä teen, se helpottaa.

-duud-
 

Pikkujofa

Jäsen
Minusta tämä koko jouluhössötys on ihan perseestä ja ajattelin vetästä kalsarilärvätpistefi.Koko jouluvouhotus on aivan liian kaupallista pakkopullaa meikäläiselle muutenkin.

Joulu on kuitenkin lasten juhla ja sitä ei saa mennä pilaamaan viinankittauksella.Muuten tällä juhlalla ei oikeestaan olekaan mitään merkitystä.No, onneksi paketit on jo jaettu eilettäin ja tänään maistuu juomingit.Kiitos ja nam.Rouva on hyvä vaan.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täällä kanssa kalsarit meneillään.... tosin varaan itselleni oikeuden rikkoa tämän pyhän ketjun sääntöjä, ja mahtollisesti suunnata tieni kohti juottolaa illemmalla. Ans kattoo nyt...

Kavereina täällä on mäyriksen verran Olvin ohrapirtelöä ja jotain Chileläistä valkoviiniä.... löytyis tuolta punaviiniäkin, mutta siihen myrkkyyn en koske kuin 8 promillen humalassa ja silloinkin jonkun pitää osoitella aseella selän takana. Tosin jos viina loppuu kesken, varaan itselleni oikeuden rikkoa tätäkin, ja juoda sen huiviin alle kahdeksan promillen humalassa..

Jatkakaa, I'll be selkä sometimes on this ketju....
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pikkujofa kirjoitti:
Minusta tämä koko jouluhössötys on ihan perseestä ja ajattelin vetästä kalsarilärvätpistefi.Koko jouluvouhotus on aivan liian kaupallista pakkopullaa meikäläiselle muutenkin.

Joulu on kuitenkin lasten juhla ja sitä ei saa mennä pilaamaan viinankittauksella.Muuten tällä juhlalla ei oikeestaan olekaan mitään merkitystä.No, onneksi paketit on jo jaettu eilettäin ja tänään maistuu juomingit.Kiitos ja nam.Rouva on hyvä vaan.

Jokainen juhlahan on sellainen, kuin itse sen teet. Mä en ostanut kuin kaksi lahjaa tänä vuotena. Toinen meni vanhemmilleni ja toinen siskolleni joka minua on paljona menneiden vuosien kuluessa hankalissa tilanteissa auttanut. Hyviä ne sapuskat kuitenkin joka vuosi ovat.

Ei tietenkään lasten juhlaa saa juopottelemalla pilata. Tuossa olet absoluuttisen oikeassa. Oli mulla eilen silti todella mukavaa viettää vanhempieni ja siskoni kanssa aattoa. Kävimme saunassa, söimme hyvin, lauloimme joululauluja, siskonpoika lauloi säveltämänsä ja sanoittamansa biisin. Meille joulunaika on kuitenkin ainoa aika, jolloin olemme kaikki vapaalla ja rauhoittuneita olemaan toistemme kanssa. Kenelläkään ei puhelin soi, eikä ketään vaadita mihinkään muualle kuin olemaan oma itsensä, oman perheensä kanssa. Tuo on minulle hieno ja iso asia...

-duud-
 

Aksu

Jäsen
duud kirjoitti:
Mukava kuulla, että joku muukin tekee samanlaista pohtimista elämästään välillä. Mulla tosin taitaa pohdinnat kohdistua enemminkin omiin tekemisiin ja tulevaisuuden ajatuksiin. Nyt voin täysin rehellisin sanoin sanoa, että olen iloinen että tämän joulun vietän yksikseni. Liian paljon töitä, liian paljon kaikkea.... Saan tässä kasailla itseni muutaman päivän aikaan ihan uuteen uskoon, kun lapseni ovat äitinsä luona joulun. Tuntuu mukavalta juoda vähän/paljon viskiä ja luukuttaa musiikkia, olla ihan itsekseen.

Elämä on kuitenkin ihan hyvä. Sitä ei käy kiistäminen. Välillä tosin muitakin vaihtoehtoja tulee miettineeksi, mutta ei ne pidemmän päälle toimi.

Naura itsellesi, jos itkettää. Niin minä teen, se helpottaa.

-duud-

Niin... Liian paljon töitä ja kaikkea. Liian paljon juttuja ollu viime aikoina tämän pienen pään työstettäväksi, mutta kyllä nyt oikeasti tuntuu siltä, että näiden kanssa pystyy taas elämään ja asioita kattomaan sen oman vilpittömän maailman läpi.

Naura itsellesi... niin... pitäisi. Se on näitä miun elämän suuria kompastuskiviä. Hirveä tarve ollu, ja valitettavasti yhä on, päteä ja osoittaa maailmalle olevansa luottamuksen ja arvostuksen arvoinen. Se perusoleminen ja tekeminen ei ole oman pään mielestä riittänyt. Loputon suo tuon tanner ja pitää vaan kasvaa ihmisenä kiinni siihen, että oikeasti virheitä ja hölmöilyjä tulee. Ja ne pitää vaan unohtaa, oli keinovalikoimana sitten nauraminen tai mikä muu tahansa, mutta siitä en kyllä luovu ettenkö näyttäisi primitiiviseltäkin tuntuvat tunteet. On itketty, on naurettu. Useimmiten tuntuu siltä, ettei elämään ole jääny mitään tuolla tavalla, mutta en toisaalta voi kuvitella miten tyhjää tämä kaikki olisi jos piilottelisin omissa oloissani laskelmoiden jokaista siirtoani. Hei, mie ymmärrän tän jutun. Viel tulee se päivä kun uskallan elää ohjenuorieni mukaan... Ikä oppia kaikki, kaikki ei koskaan. Mie olen jossain siellä välissä juuri nyt.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aksu kirjoitti:
Niin... Liian paljon töitä ja kaikkea. Liian paljon juttuja ollu viime aikoina tämän pienen pään työstettäväksi, mutta kyllä nyt oikeasti tuntuu siltä, että näiden kanssa pystyy taas elämään ja asioita kattomaan sen oman vilpittömän maailman läpi.


Naura itsellesi... niin... pitäisi.

En tarkoita, että väkisin pitäisi itselleen naureskella. Itsekin tässä ihmettelen mitä tarkoitan. Ehkä kuitenkin sitä, että hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. Älä koskaan yritä muuttua toisenlaiseksi, muiden tahtoa noudattaaksesi. Se on loputon suo, siitä ei selviä Pesonenkaan.

-duud-
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Keskiviikon kunniaksi pientä kalsaria. Ihmeen paljon tuntuu käyvän päähän, ehkä vähän nukuttu yö vaikuttaa. Muuten ottaisin enemmänkin, mutta huomenna oltava aamupäivällä ratissa, niin ei viitsi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös