Kalsarikänniketju

  • 5 240 513
  • 66 676

Bruce S

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muu perhe anoppilassa ja hiihtolenkin jälkeen piti ottaa vain yksi saunaolut. Mutta kun laittamani iltapala suorastaan vaati punaviiniä, ja ruoan laittoa inspiroi GT (tehty tietenkin Bombay Saphireen), niin nyt joutuu huomaamaan että ainakin semi kalsareita vedetään. Olin ajatallut mennä huomenna aamupäiväksi töihin, mutta huomisesta saattaakin tulla etätyöpäivä (onpa typerä sana).
 

titan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Jesh! Ilmeisesti ainut kalsarihemmo tänäpä? Noo, ei täs hirveitä kaasuja oteta.... muuten vaan muutama panos empoori jotain Brasilialaista sapuparaa..(ilmeisesti jotain yhteyttä caipirinhaan..?) Helevetin pahaa noin raakana juotuna, but who cares...:) Jalassa perinteiset Man basicit.-Lyhyt malli! :)

Hyvät uudetvuodet kaikille JA:n selailijoille & jäsenille.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
titan kirjoitti:
Jesh! Ilmeisesti ainut kalsarihemmo tänäpä? Noo, ei täs hirveitä kaasuja oteta....

Luulet nää, että saat kaiken kunnian itelles? Erehdyit pahasti. :-) Eräs viettää kesälomaa juurikin.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
titan kirjoitti:
Jesh! Ilmeisesti ainut kalsarihemmo tänäpä?
Valitan...

Albertin (A.Le Coq) kanssa täällä iltaa istuskelen ja selailen Jatkoaikaa. Huomenna puolenpäivän pintaan pitäisi lähteä Ms.Foxien kanssa viettämään vuodenvaihdetta hänen vanhempiensa luokse (siis ANOPPILAAN). Ms.Foxien veljen tietokone on ollut mulla tämän viikon päivitettävänä ja nyt on Windows asentumassa (Asennetaan blaa, blaa, blaa... Odota hetki.) eli selvä kutsu Albertin seuraan...

Jalassani tosin on Niken shortsit, mutta sentään ilman paitaa istuskelen. Hyvin tässä silti tarkenee välillä käydä parvekkeella haukkaamassa "raitista".

EDIT: Ms.Foxie taitaa olla huomenna ajovuorossa...
 
Viimeksi muokattu:

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mihin sie oot menos?
Häh?
Mihin sie oot menos?
Alkoon!
No hyvä!

Whisk-hillä ja minttuviinalla etiäppäin...tuota...
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
aceman81 kirjoitti:
minttuviinalla etiäppäin...tuota...

Minttuviinalla pestään hampaat aamulla....
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Muutama ikkunan välissä jäähdytetty elokuva lonkero on aina kohdallaan. Kyllä olen muuten selvästi pullo-olut ihminen, tölkki on hieman outo. Ainostaan Saku on hyvää tölkistä, muut litkua. Jännä juttu. Noo, JLH! 7minuuttia ja MTV3, odotan hyvää elokuva iltaa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Mr.Fox kirjoitti:
Jalassani tosin on Niken shortsit, mutta sentään ilman paitaa istuskelen. Hyvin tässä silti tarkenee välillä käydä parvekkeella haukkaamassa "raitista".
Nyt palautat ne mun shortsit välittömästi. Vittu mä olen etsinyt niitä.

Mulla vähän reilumpi drinkki. Harmi että huomenna on työpäivä.
 

M10

Jäsen
Nikke kirjoitti:
Nyt palautat ne mun shortsit välittömästi. Vittu mä olen etsinyt niitä.

Mulla vähän reilumpi drinkki. Harmi että huomenna on työpäivä.

Kato Nikke my Man! Oletko ihan varma että haluat shortisisi vielä takaisin Mr.Foxin käytön jälkeen?

Täällä uudessa kämpässä siemailen punaviiniä kynttilän valossa, samalla kun emäntä nukkuu. 22 pistepirkon uuden DVD:n juuri katsoin ja toimiva dokkari oli noista pitkän linjan kulkijoista.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Olen joutunut siirtymään täyspäiväisesti näiden lujempitekoisten shortsien käyttöön, kun toiset kuluivat, ihan rehellisesti, perseestä puhki. Näillä nyt istuu vielä aika monta viikonloppua, olettaisin. Vähän on rispaantunut pinta hanurin kohdalta, mutta siihen on vielä matkaa kunnes päivä paistaa läpi.
 

Malone#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Wolverhampton Wolves
Kalsarithan täälläkin on menossa. Ja piiseinä taustalla kuuluu Irwinin eri piisejä, just nyt "Yksi tykkää äidistä". Juomiselle tulee pieni katkos, kun telkkarin ruutuun iskeytyy Keen Eddie ja Sienna Miller. Ou jee, etten muuta sanoisi ;)

Juomahan on mallia Talu Viin & joku lantrinki ja hieman karhua väliin.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Morrow10 kirjoitti:
Kato Nikke my Man! Oletko ihan varma että haluat shortisisi vielä takaisin Mr.Foxin käytön jälkeen?

Täällä uudessa kämpässä siemailen punaviiniä kynttilän valossa, samalla kun emäntä nukkuu. 22 pistepirkon uuden DVD:n juuri katsoin ja toimiva dokkari oli noista pitkän linjan kulkijoista.
Mä laitan ne "tuulettumaan" tohon parvekkeelle, kyllä ne jollekin laitapuolen kulkijalle kelpaa.

Huolestuneena seuraan veli Morrow10:n kapitalisoitumista. Muutto hienostoalueille on näköjään tuonut mukanaan minulle tuntemattomia sanoja kuten "siemailen", "kynttilän valossa" ja "emäntä". Plussat kuitenkin punaviinistä. Se on aatteen väristä.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Ave, Calsaricum!

Sitä ois vielä ihan ajokunnossa. Ja jos pari tuntia odottelisi ja antaisi maksan tehdä pyyteetöntä työtään, niin voisi lähteä jopa autolla vielä kaiken lisäksi! Hah-haa. Ja paskat.
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siemaillen: Pullo Suomiviinaa! (32)
Kynttilän valossa: Kunhan joku takoista palaa, niin hyvä on!
Emäntä: Kunhan joku makaa takan valossa niin hyvä on!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Malone#32 kirjoitti:
Kalsarithan täälläkin on menossa. Ja piiseinä taustalla kuuluu Irwinin eri piisejä, just nyt "Yksi tykkää äidistä". Juomiselle tulee pieni katkos, kun telkkarin ruutuun iskeytyy Keen Eddie ja Sienna Miller. Ou jee, etten muuta sanoisi ;)

Juomahan on mallia Talu Viin & joku lantrinki ja hieman karhua väliin.
Muistelinkin joskus palstalla nähneeni jollain suosikkijoukkuekohdassa pallokerhoista mielenkiintoisimman, Wolvesin. Sinähän se näemmä olit! Siis Wolves, Wolverhampton Wanderers? Onko täällä joku toinenkin oldtime-wolvesin pumppaaja? Steve Bull! Kippis!

Varsinkin näin joulunaikaan on suuri riski, että maksa tekee itsestään pyyteettömästi laatikkoa. Rusinoilla.
 

M10

Jäsen
Mitä musiikkia teillä juopoilla soi tällä hetkellä taustalla?

Minä kuuntelen kuulokkeilla Trio Töykeiden uusinta. Pakko oli heittää lisää löylyä tuohon Niken "M10 on kapitalisoitumassa"-mantraan.

Mutta soiko Dong Haissa Staleyn Lane?
 

Afan

Jäsen
Jewgen kirjoitti:
Kunhan joku makaa takan valossa niin hyvä on!

Emäntä sammui jo?

Oli miten oli, itse olen huono ihminen ja suunnistan baariin. Saa nähdä pääsenkl sisään, sillä näin perusteellisia pohjia ei vähään aikaan tullut otettua.

Jatkoja!
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Morrow10 kirjoitti:
Mutta soiko Dong Haissa Staleyn Lane?
Tällä viinasiepolla soi Scott Weiland and his orchestra "Core"- levyllä. Tosin Trio Töykeät on jees. Iirokin juo kuin tosimies.

PS: DH suljettu 9.1 asti. Olen tästä johtuen laihtunut arviolta noin kolme kiloa.

Edit; kuuntelet siis kuulokkeilla? Putosin. Kasaa itsesi - ole mies ;-)
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No perjantai....ei mitään ihmeempää mutta mutta valmistautumista huomiseen :)
 

M10

Jäsen
Nikke kirjoitti:
PS: DH suljettu 9.1 asti. Olen tästä johtuen laihtunut arviolta noin kolme kiloa.

Holy sheit?! Juuri kun ajattelin tehdä ensi viikolla invaasion sinne kaikkien kiinalaisten kuningaspulttiin, niin ne laittavat ovet säppiin? Mä väitän että täältä uudelta asuinalueeltani ei löydy vastaavaa mestaa tai vastaavaa kiinalais-mimmiä. Onhan tossa toi Jaskan Grilli, mutta siinä myyjässä ei ole karismaa.

Nikke kirjoitti:
Tällä viinasiepolla soi Scott Weiland and his orchestra "Core"- levyllä. Tosin Trio Töykeät on jees. Iirokin juo kuin tosimies.

Elääkö Weiland vielä? Töykeät on tosi jees.

Nikke kirjoitti:
Edit; kuuntelet siis kuulokkeilla? Putosin. Kasaa itsesi - ole mies ;-)

Tyydyn sanomaan; kuulokkeet ovat osa mua ja mä olen osa kuulokkeita.

Onko muuten laitapuolenkulkija jo tullut kyselemään sovituskoppia?
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Morrow10 kirjoitti:
Onko muuten laitapuolenkulkija jo tullut kyselemään sovituskoppia?
Noup. Oletan että kestää pari päivää ennekuin Mr.Fox a) tokenee b) saa mun shortsit Turusta tänne. Laitan kyllä viestin huomenna ilmoitustaululle että 3 ja 4 kerroksen väliseltä tuuletusparvekkeelta löytyy ennen loppiaista.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Nikke kirjoitti:
Tällä viinasiepolla soi Scott Weiland and his orchestra "Core"- levyllä. Tosin Trio Töykeät on jees. Iirokin juo kuin tosimies.

Where did Mary go? Saman porukan Purplea sahasin silloin joskus varmaan vuoden tauotta. Nytkin siitä taitaa näkyä läpi, ja levyn halkaisija on kasvanut varmaan sentillä kun se on venynyt kekispakovoiman vaikutuksesta pyörittyään niin paljon soittimessa.

Hieno bändi ja tämä höpöhöpö Revolver ei kyllä vedä vertoja millään.
 

Malone#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Wolverhampton Wolves
Shayne kirjoitti:
Muistelinkin joskus palstalla nähneeni jollain suosikkijoukkuekohdassa pallokerhoista mielenkiintoisimman, Wolvesin. Sinähän se näemmä olit! Siis Wolves, Wolverhampton Wanderers? Onko täällä joku toinenkin oldtime-wolvesin pumppaaja? Steve Bull! Kippis!

Varsinkin näin joulunaikaan on suuri riski, että maksa tekee itsestään pyyteettömästi laatikkoa. Rusinoilla.

Nimenomaan Steve Bull!!1! The One And Only. Wolvesille huikka...
Veikeä homma tuossa Wolvesissa, että kun kävi Valioliigassa pyörähtämässä, niin ei se porukka kiinnostanut niinkuin divarivuodet ja Steve Bull.

Sekavaa, mutta menköön...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Malone#32 kirjoitti:
Veikeä homma tuossa Wolvesissa, että kun kävi Valioliigassa pyörähtämässä, niin ei se porukka kiinnostanut niinkuin divarivuodet ja Steve Bull.
Lupasin joskus 90-luvun alussa kaveriporukalle, että sitten kun Wolves nousee ykkösdivariin, niin tarjoan illan. Nousihan se viimein ja tarjosin, mutta eipä se Valioliigaksikutsuttuykkösdivarikausi lopulta juurikaan säväyttänyt. Nousu oli saavutettu, mutta liian myöhään. Bullin jälkeen Keane vienosti säväytti, mutta Steve on aina Steve. Omistan nyt edessäni olevan oluen Steve Bullille. Taas kerran. Niille 306:lle maalille on jokaiselle omistettu olut. Moneen kertaan.

Voi olla shearereita ja henryjä, mutta vain yksi voi olla kuningas Steve Bull.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös