Noh taas mennään. Tänään ei alunperin ollut tarkoitus tempoa, kun tossa tuli muutamanakin iltana peräkkäin tintattua ja tänäänkin on vielä ollut niin heikko olo etten kavereita oo pahemmin viitsinyt nähdä. Eilen siis oli kuitenkin jo krapulapäivä ja tänään toinen sellainen, mutta tää on vaihtumassa känni-illaksi. Ja onhan se aina helpompaa lopettaa putki jos vetää kunnon sata nolla -kännit että siitä jää hyvä mieli, kun niinhän se on että jos jää vähänkin hampaankoloon ettei tullut nollattua tilannetta kunnolla, niin silloinhan sitä monesti tekee mieli juuri vetää kännit. Tai no vedin mä tässä aiemminkin aika huolella, mutta silloin ei vielä miettinyt seuraavaa päivää, niin se ei oo silleen sama asia. Noh. Eilen näin sen paris hiltonin. Totta puhuen kieltämättä suoraan sanottuna lähestulkoon pusikoissa piti pedon lailla väijyä pikkutyttöjen ja toimittajien kanssa. Eikä se saamarin ämmä sitten viitsinyt edes vilkaistakaan mua kohti. En mä kyllä varmaankaan muutenkaan tohon 1 night in parisiin olis nimmaria kehdannut pyytää. Noh, nyt mä sitten olen nähnyt lähes kaiken, tai no jos vielä kerran veisitte pikkukukan luo. Tai näin kännäämällähän sitä pääsee mikämikämaahan. Oman ämmän kanssa on tullut hieman kiukuteltua ja saamari sentään mököteltyä, sekös tässä taitaakin kännätyttää näin kivasti. Mutta eihän sitä oikein kesällä viitsisi muutenkaan seurustella kun missaisi niin paljon kivoja pimppei. Noh nyt mä katosin aiheesta. Tänään jos vielä vetäisi peffat eikä mitään datanomikännejä, niin sitten voisi pitää taukoa, paitsi että huomenna pitäisi nähdä kaveri illasta. Ai hitto. No jos sitä vaan miedoilla vähän jäähdyttelis.