Kalsarikänniketju

  • 5 218 139
  • 66 665
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Täälähän on vitullinen härdelli päällä. Ite tässä vaan kaljalla höykyytän ittiäin. Sen enempä ottamastta kantaa mihkään jääkiekkoo.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kalsarit jatkuu ja heavy soi...

Rammstein on muuten helvetin kova bändi kuunneltavaksi kännissä. Fiilistelen täysillä.

Sie ist der hellste stern von allen... Jep. Toivottavasti se Sonne paistais huomennakin!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Joka tapauksessa "olisi Kanttia elää niin kuin kirjoitettu on." on sisällöltään nerokas lause.

Kiitos sanoistasi. Lauseen substanssin ja sen "nerokkuuden" tunnistin kyllä jo sitä laatiessani.

Sen sijaan kaikkia mainitsemiasi filologisia ulottuvuuksia en suinkaan kyennyt tunnistamaan, mikä luettakoon heikkoudeksi minulle.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh taas mennään. Tänään ei alunperin ollut tarkoitus tempoa, kun tossa tuli muutamanakin iltana peräkkäin tintattua ja tänäänkin on vielä ollut niin heikko olo etten kavereita oo pahemmin viitsinyt nähdä. Eilen siis oli kuitenkin jo krapulapäivä ja tänään toinen sellainen, mutta tää on vaihtumassa känni-illaksi. Ja onhan se aina helpompaa lopettaa putki jos vetää kunnon sata nolla -kännit että siitä jää hyvä mieli, kun niinhän se on että jos jää vähänkin hampaankoloon ettei tullut nollattua tilannetta kunnolla, niin silloinhan sitä monesti tekee mieli juuri vetää kännit. Tai no vedin mä tässä aiemminkin aika huolella, mutta silloin ei vielä miettinyt seuraavaa päivää, niin se ei oo silleen sama asia. Noh. Eilen näin sen paris hiltonin. Totta puhuen kieltämättä suoraan sanottuna lähestulkoon pusikoissa piti pedon lailla väijyä pikkutyttöjen ja toimittajien kanssa. Eikä se saamarin ämmä sitten viitsinyt edes vilkaistakaan mua kohti. En mä kyllä varmaankaan muutenkaan tohon 1 night in parisiin olis nimmaria kehdannut pyytää. Noh, nyt mä sitten olen nähnyt lähes kaiken, tai no jos vielä kerran veisitte pikkukukan luo. Tai näin kännäämällähän sitä pääsee mikämikämaahan. Oman ämmän kanssa on tullut hieman kiukuteltua ja saamari sentään mököteltyä, sekös tässä taitaakin kännätyttää näin kivasti. Mutta eihän sitä oikein kesällä viitsisi muutenkaan seurustella kun missaisi niin paljon kivoja pimppei. Noh nyt mä katosin aiheesta. Tänään jos vielä vetäisi peffat eikä mitään datanomikännejä, niin sitten voisi pitää taukoa, paitsi että huomenna pitäisi nähdä kaveri illasta. Ai hitto. No jos sitä vaan miedoilla vähän jäähdyttelis.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Täällähän sitä taas ja vähän myöhässä.. Ei nyt jaksa oikein lätkä kiinnostaa, niin mieluummin kattelen autoja mitä voin ostaa sit ku oon rikas :)

Paljon on otettu ja jonninverran on viel jäljellä. Mahtaneeko piisata..

Katoin just peilistä itteeni ku olin kusemas ja oon mä kyl aiiiika vitun kommee äijä :)
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Täällähän sitä taas ja vähän myöhässä.. Ei nyt jaksa oikein lätkä kiinnostaa, niin mieluummin kattelen autoja mitä voin ostaa sit ku oon rikas :)
Sama. Säälärit on jo ohi, ja niihinhän kiekkokausi perinteisesti tällä paikkakunnalla päättyy. Ja rikas ennoo määkään... ainakaan vielä.

Paljon on otettu ja jonninverran on viel jäljellä. Mahtaneeko piisata..
Sama. En tiedä miten porissa, mutta Turussa ainakin piisaa.

Katoin just peilistä itteeni ku olin kusemas ja oon mä kyl aiiiika vitun kommee äijä :)
Nooh, kait tämänkin voi kompata. Naisten mielipiteet ne kuitenkin ratkaisee, ja onhan sieltä ainakin joskus sensuuntaista kommenttia tullut.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Niin siis lisättäköön tähän vielä se, että mulla on kaunis penis. Ei siis iso, vaan kaunis. Ja pystyvä. Paitsi ei tänään.

On tää helvettiä ku köyhä joutuu koffia juomaan ku taas kerran kunnon kalja maksaa femman enemmän ku tää kusi. Vittu pitäis kai muuttaa Turkuun tai takas Stadiin et sais kunnon kaljaa ihmismäiseen hintaan. Tai sit pitää alkaa ite tuomaan taas.. ;)

Taidan alkaa katto bravehearttia, ku eukko oli ostanu. Magee leffa.
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
xxx
 
Viimeksi muokattu:

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Fair Play

Antaa tulla PLÄSKIT! 12.4.08 30v täyteen ja Makkaraa Espooseen. Kiitos ja näkemiin. Ville Leino on ikuinen punaviininmaistelija. Kova äijä, mutta MVP? On se kova hyökkäyspäässä, mutta kokonaisvaltaisesti. Jos katsotaan Villen omanpään pelaamista esim. Bluesin Heiskasen kääntölämärissä, niin kannaataako se lähteä kalastelemaan läpiajoa vai onko omanpään pelaaminen kaiken a ja o ? Mitä tekisi MVP? EI AINAKAAN NOIN! Pelaako mies muuta kuin YV:tä? Ei se osaa! Onko se hyvyyttä jos kerää minuutteja ylivoimalla ja Ville yrittää "Hinurina" hinata joukkuettaan finaaleihin. OOPS! Tehot loppui yks-kaks kun Santala loukkaantui. HYPPY! ÄMMÄ mikä ÄMMÄ!

Tarjoan huomenna ensimmäiselle Raksilassa näkemälleni Blues-fanille hiivan, voi olla, että tuun jopa halaan. Aivan vain sen takia mitä teitte narreille. KIITOS! Luvattu mikä luvattu. Go Blues, Fair Play! Tiedän, että te osaatte ottaa sentäs lakin pois päästä kun Maamme -kajahtaa. Osa ei vuosi sitten osannu, that was the Jokerit way.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Bröm bröm... Dagen efter tuli hätisteltyä takavasemmalle eiliseltä jääneen puolikkaan punaviinin (chileläinen Santa Carolina Cabernet Sauvignon 2006, suosittelen) voimin.

Ensimmäisen finaalin alkua odotellessa pökköä pesään, josko tässä vielä päästäisiin jatkamaan filosofisia pohdintoja illan mittaan tässäkin ketjussa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kohta se filosofointi itelläkin alkaa, kun alan kokoamaan muutamia hyllyköitä ja uutta atk-pöytää läjään. Veikkaan että olutta menee siinä hommassa ja aamulla on jäljellä iso kasa "ylimääräisiä" osia.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pitänee ilmottautua mukaan jo nyt, vaikka ensimmäistäkään ei ole vielä korkattu. Syy: liian vähän juotavaa ja ilta on pitkä, mutta eiköhän sitä jonkinlainen pörinä illaksi aikaan saada. Pullo punkkua(tosin vaimon), litra Bailey'sia (sekin vaimon) ja Karhukoira (oma).
 

TmiT

Jäsen
Suosikkijoukkue
<Your ad here>
Ilmeisesti ensimmäinen viestini tähän ketjuun, vaikka aihetta olisi jo jokusen kerran ollut.
Edit: Perskele, olihan se jo toinen!

Kohta kunhan töistä pääsen, menen kauppaan ja sieltä hilipatihippaa nasta laudassa kotiin. Kello on sopivasti vaille viisi siinä vaiheessa, ruoat tulille (ts. eukko hakemaan kebsut lähi-karvakäsilästä) ja nelosta silmään telkkarissa. Siinä vaiheessa kultani mun (mallia Lapin) sanoo *räks* ja koko loppuillan kestävä kiekkonautinto med öl on valmis alkamaan. Aion ottaa niiiin rennosti koko loppuillan, katsoa kahden maan kiekkofinaalit ja olla välittämättä mistään maallisista murheista. Kaiken pitäisi olla täydellistä. Telkkaristakaan ei pitäisi tulla mitään sarjaa, mitään elokuvaa, ylipäätään mitään, mitä emännän pitäisi välttämättä saada katsoa.

Senhän tietää, että nimenomaan tänään hänen on pakko saada katsoa jokainen Tv-nytt ja vanha kotimainen elokuva Teemalta. Tietenkin tänään. Sitten taas neuvotellaan ja lopputuloksen tiesi jo lähtiessä.

Kävi miten kävi, olut ei lopu. Ja aamulla lenkille.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nyt on auton renkaat vaihdettu ja sauna saunottu. Pikkuisen tuppas vituttamaan, kun otin ensimmäisen renkaan irti ja olin kesäkumia alle asentamassa, niin ihmettelin kovasti kun jenkoja ei löydy. No, joku aika sitten autoon vaihdettiin kaikki jarrulevyt ja -palat, eikä takajarrulevyjä oltu vaivauduttu kiinnittämään millään muulla kuin rengaspulteilla. Joku tovi siinä kesti, kunnes keksin keinon miten saan pultit paikoilleen (ei pysynyt reiät paikoillaan). Vartin työhön tuhrautui sitten reilu tunti ja vettäkin rupesi taivaalta pukkaamaan. Onneksi oli sentään edes yksi asennuskalja mukana, notta aivot sai virtaa ja kesärenkaat löysi paikkansa. Kolmas olut meneillään ja ruumis puhdas.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Hitto toi renkaijenvaihtokin vielä.. tuutko ptk vaihtamaan myös meikäläisen autoon kesärenkaat nyt kun oot päässy ikäänkun vaihtamisen makuun?

Päivä on sitte kaikesta huolimatta menny ihan vaan löhöilyks vaikka piti tehä vaikka mitä suuria. Pitänee ottaa uus startti oluella.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hitto toi renkaijenvaihtokin vielä.. tuutko ptk vaihtamaan myös meikäläisen autoon kesärenkaat nyt kun oot päässy ikäänkun vaihtamisen makuun?

Päivä on sitte kaikesta huolimatta menny ihan vaan löhöilyks vaikka piti tehä vaikka mitä suuria. Pitänee ottaa uus startti oluella.

Uskoisin, notta olen saanut renkaiden vaihosta hetkeksi tarpeeksi. Itsekään en muistanut koko renkaiden vaimoa, vaan vaimo perhana meni muistuttamaan.

Itsekin piti tehdä suuria tänään, kuten esim. siivota (tarkoittaa sitä, että akka siivoaa ja minä katson), mutta se nyt jäi tänään väliin. No, muita suuria suunnitelmia ei sitten ollutkaan.

Ei pitäisi ikään mennä syömään, kun on pari olutta alla. Tein just sen virheen ja nyt väsyttää kovasti. Pelko persuksissa, että kännääminen jäi kolmeen kaljaan, kuten annosmäärissä jäi eilenkin. Vanhuus iskemässä?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ei pitäisi ikään mennä syömään, kun on pari olutta alla. Tein just sen virheen ja nyt väsyttää kovasti. Pelko persuksissa, että kännääminen jäi kolmeen kaljaan, kuten annosmäärissä jäi eilenkin. Vanhuus iskemässä?

Tätä on sattunu itellekkin eräitä kertoja, kun nälkä on yllättäny. Ei oikeen viiti olla sitte syömättäkään. Ehkä joku paukku auttas asiaa, ite pienen oottelun jälkeen otan mahdollisimman vauhdilla yhen oluen, sillä saa vähän virtaa lisää ja jaksaa taas pohtia elämänraadollisuutta.

Vanhuus iskemässä, älä myönnä mitään!

Ainiin, tohon väsymykseen vois auttaa semmonenkin, että eukko kun pyyhkii jotain pöytää niin meet siihen vierelle, avaat oluen, otat pitkän huikan, röyhtäset ja sanot "Voishan sitä rättiä tehokkaamminkin liikutella"
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Uskoisin, notta olen saanut renkaiden vaihosta hetkeksi tarpeeksi. Itsekään en Ei pitäisi ikään mennä syömään, kun on pari olutta alla. Tein just sen virheen ja nyt väsyttää kovasti. Pelko persuksissa, että kännääminen jäi kolmeen kaljaan, kuten annosmäärissä jäi eilenkin. Vanhuus iskemässä?

Jos aikoo syödä kännäämisen ohella, pitää varastossa ehdottomasti olla teräviä. Massiivisen syömisen ja oluen tai muun miedon alkoholijuoman yhdistelmä on väsymys ja välikuolema.

Vatsan sisällön rasvapitoisuus suhteessa etanoliin kohoaa dramaattisesti, jos syö jotakin rasvaista kuten pizzaa tai Hesen burgereita. Rasvapitoisuus taas sitoo alkoholia itseensä, mikä näkyy toivottomana kaljan kittaamisen humalahakuisuuden epäonnistumisena.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Hii :) Pohdin ilmeisesti ihan tosissaan voisiko napa pamahtaa auki. Kyseessä kuitenkin naru joka on solmussa. Vähän niinkuin pakastepussi. Aika vaikee niitäkin on kyllä saada auki.

Leijonaa ja mummin puolukkamehua, weeee!

Lohduttaako yhtään jos sanon, että olen joskus pohtinu samaa asiaa, että voiko se aueta, saattas nimittäin vähän harmittaa. Tulin muuten siihen tulokseen ettei se voi aueta, päätelmä loogisesti siitä, että edes megalihavilla ei ole käsittääkseni ollut ongelmia pitää napaansa solmussa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Lohduttaako yhtään jos sanon, että olen joskus pohtinu samaa asiaa, että voiko se aueta, saattas nimittäin vähän harmittaa.

Oishan se miehekäs esitys kun jossain saunaillassa räpläis napasolmunsa auki ja huutais tadaa. Siihen kun päälle pyöräyttäis sellasen pöllöjen oksennuspallon niin olis the äijän maine pidemmän aikaa voimassa.
 

julle-jr

Jäsen
Jaah. Punkkua ja olutta nauttiessa (tai no, alkoholin vaikutuksen alaisena ylipäätään) tulee aina mietittyä suomalaisuuden syvintä olemusta. Olemmeko me jotenkin poikkeuksellinen kansa siinä mielessä, että haluamme juoda viinaa ihan yksiksemme? Siis onko meillä geeneissä jokin ominaisuus, että kaipaamme omaa rauhaa ja itsekseen vietettyä laatuaikaa muita ihmisiä enemmän?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jaah. Punkkua ja olutta nauttiessa (tai no, alkoholin vaikutuksen alaisena ylipäätään) tulee aina mietittyä suomalaisuuden syvintä olemusta. Olemmeko me jotenkin poikkeuksellinen kansa siinä mielessä, että haluamme juoda viinaa ihan yksiksemme? Siis onko meillä geeneissä jokin ominaisuus, että kaipaamme omaa rauhaa ja itsekseen vietettyä laatuaikaa muita ihmisiä enemmän?

On.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Oishan se miehekäs esitys kun jossain saunaillassa räpläis napasolmunsa auki ja huutais tadaa. Siihen kun päälle pyöräyttäis sellasen pöllöjen oksennuspallon niin olis the äijän maine pidemmän aikaa voimassa.

Hah, mistäs tuon vision repäsit? Pöllöjen oksennuspallokin vielä...

Tuommosen kaverin kanssa tuskin tulis lähettyä toistakertaa. "eivittu en tuu ku se yks alkaa taas viruttelemaan napaansa ja rykimää niitä palloja"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös