Otanpa oluen runkosarjan kakkoselle!
Juon lapparia ja katselen juutuupista Sepulturan Hämeenlinnan keikkaa vuodelta 1991. Mikäs sen hienompaa.
Tarkoittanet legendaarista Giants of Rockia Ahveniston hornankattilassa. :) Toki samana vuonna järjestetty Monsters of Rock Moskovassa oli myös kova tapahtuma. Siitä todisteena Monsters in Moscow livetaltiointi, josta löytyy yksi kovimpia keikkoja Metallican uralta. 500 000 ryssää kädet ilmassa huutaa die, die, die... Creeping Deathin mukana, huhhuh...Monsters of rock \o/
Tarkoittanet legendaarista Giants of Rockia Ahveniston hornankattilassa. :) Toki samana vuonna järjestetty Monsters of Rock Moskovassa oli myös kova tapahtuma.
No vittu niin pädenkin saatana. Taitaa baarireissut jäädä välistä joten tulee oikee kalsarikännäily tästä päivästä vaikka verkkarit onkin jalassa.mulla on vähän ongelma, että pitäisi valvoa kolmeen kun alkaa Brad-show, mutta kun ei ole kuin yksi olut enää.
No vittu niin pädenkin saatana. Taitaa baarireissut jäädä välistä joten tulee oikee kalsarikännäily tästä päivästä vaikka verkkarit onkin jalassa.
Mulla olis täällä lonkkua ja kaljaa, lälläslää. Muuten voisin tarjota mutta etpä taida jaksaa kävellä Myllymäkeen ja takaisin koska mulla ei näy Brad-show, puhumattakaan mistään muusta showsta.
edit: No ei kun vittu näkyyhän. Siihen mitään telkkareita tarvita että näkee kunnon hokia.
No mää olen. Yksin on aina parhaassa seurassa ja saa mennä minne haluaa. Jos aatellaan että mitä "lähipubeja"Brad-alkaisi reilun tunnin päästä. Voisihan tuossa käydä lähipubissa yhdellä, mutta onko kukaan ihminen todistettavasti ollut joskus yksin baarissa`? Small step for a human, giant step for Wilma Shczliewsckhki