Kalsarikänniketju

  • 5 286 793
  • 66 740

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Joku vitun diu diu diu diu?
Pienet Jypin kuudennelle peräkkäiselle voitolle. No kippis, no kippis joo!
Saunassa on käyty ja tää ilta menee Hurriganesin DVD:tä kattellessa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei saatana. Mä olin täällä jo eilenkin. No joo, samapa tuo, kaappi on pullollaan kaljaa joten eiköhän tämä tästä.

Otanpa oluen runkosarjan kakkoselle!
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Jaahas jaahas, o' my brothers... Täällä jälleen MMake jyrähtelee ja imuskelee KARHUjaan.

Koitin väkipakolla äänestää Kankaanpään ja Satakunnan omaa "poikaa", mutta oli kyllä niin paskaa musaa etten pystyny siihen. Vaik olihan se sen verran ruma ämmä, et olis voinu ihan mattinykäs-mielessä äänestää :)

Nyt ku kuuluu Teräsbetonia, niin tuli pakollinen tarve panna MANOWAR soimaan. Täältä se tulee...

Muuten koko viikko meni influenssas, alkaa näemmä vanha heikentymään jo :( Mut vielä tääl hyrrätään! Manantaina olis työhaastattelu, et ei oikein sopis yötä myöten riekkua ku muistaa ne kahden päivän darrat. Mut katotaan nyt. Jano on kyl edelleen kova... Hei!: "Warriors of the world - Manowar-" *SCCHHWWIIIINNNGG* :)
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Mukana!

Päivällä työkaverin muutossa mukana. Hirson mailabaletin jälkeen saunaan ja nyt Fostersia kitusiin. Samalla irc-päivystys ja töllö taustalla auki €ooh-viisuja.
Kaipa se tästä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saamari sentään mikä hemmetin muovinen juttu tossa Stolichnaya pullon kaulassa oikein on. Korkin aukaisin ja ihmettelin kun ei tuu matskua. Noh, saksilla oon nyt sitten tökkinyt tonne ja nyt se on paskana. Onneks sentään viina virtaa läpi. Pari muoviosaa vaan killuttelee tuolla pullossa nyt. Siis mikä toi oikein on ja mitä sille olis pitänyt tehdä? Melko monimutkaiseltakin näyttää. Noh, onhan ne venäläiset avaruudessakin käyneet.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Olutta sopiva määrä ennen saunaa ja nyt sen jälkeen olut ja Dooleysia. Maistuu!
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Valkovenäläinen * 4. Joo, tää on hyvä vaihtelu tähän saumaan. Itseasiassa joka ilta on tullu otettua jonkun verran viikon ajan. Äijä on sen näkönenkin toisaalta. Eihän täsä edes baariin pysty lähtemään enää.
Dance paradise joku tällänen tilulilu hei.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Oho! Kalsarikännipäissäni pelasin Paffilla automaatti-pokeria ja napsahti 1600€ voitto herttavärisuoralla 2€ panoksella! Perkele nyt joutuu availemaan kalliimpia pulloja.. Toivottavasti rahat löytää tilille!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Joopa joo...

Alku illan ja päivänkin tissuttelin ihan iloisissa merkeissä. Hyvää (tai siis ennakkoon) futistaja ja lätkää seuratessa. Hirson ämmäilyjen päivittelyjen jälkeen saunaan ja valmistautumista Barcan matsia varten. Hyvin siis meni. Join siis ilooni.

No Barca meni häviämään ja Realkin voitti, joten nyt juodaan sitten vitutukseen. Näin ne mielialat vaihtelee. No kyllä se tästä vielä...Saatana! Juotavaa onneksi riittää.

Hextallille kuitenkin onnittelut. Sä varmaa tarjoot seuraavat ;)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä muu tekeminen kuin kännääminen voi tuntua niin pitkään niin hyvältä? Jossakin Linnanmäen vuoristoradassa tuntuu kivalta vaan alamäissä, ja jossakin Korkeasaaressa vain jos näet leijonien paneskelevan keskenään ja itse runkutat lasin takana sitä katsoen, mutta himassa taas sun ei tarvii kuin pari tuntia tempoa viinaa niin jo tuntuu uskomattoman hyvältä.

Siis mä en oo mikään homppeli mutta kyl viina on poikaa.
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jewgen ilmoittautuu paikalle... Harjakaisissa tuli käytyä ja nyt nautitaan punaviiniä onnellisina kotona, emäntä ja muksut nukkumassa joten on aikaa lueskella jatkoaikaa ja ryypätä...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Toistaiseksi about 16 kertaa repeatilla: http://www.youtube.com/watch?v=IrJAwCBbnuc

Oisin päässyt palstatoverin siivellä bileisiin missä olisi ollut jotain 20-22-vuotiaita tyttölapsia. Tosin, hittojako siellä olisin tehnyt?
Parempi se vaan on kotona vetää kalsarit. Vähän vituttaa kyllä kun kaveri esitteli hyvän bändin ja se kävi Tampereella viime kesänä. Seuraavaa kertaa odotellessa...
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Monsters of rock \o/
Tarkoittanet legendaarista Giants of Rockia Ahveniston hornankattilassa. :) Toki samana vuonna järjestetty Monsters of Rock Moskovassa oli myös kova tapahtuma. Siitä todisteena Monsters in Moscow livetaltiointi, josta löytyy yksi kovimpia keikkoja Metallican uralta. 500 000 ryssää kädet ilmassa huutaa die, die, die... Creeping Deathin mukana, huhhuh...

Lisää kaljaa koneeseen ja ehkä kohta baariin, mutta vain ehkä.
 

M10

Jäsen
Tarkoittanet legendaarista Giants of Rockia Ahveniston hornankattilassa. :) Toki samana vuonna järjestetty Monsters of Rock Moskovassa oli myös kova tapahtuma.

No päde nyt sitten siellä saatanas.

Mun änhooäl08:ssa Richards pelaa Modanon ja Lehtisen kanssa. Ruuti ollut tosi märkää

mulla on vähän ongelma, että pitäisi valvoa kolmeen kun alkaa Brad-show, mutta kun ei ole kuin yksi olut enää. Tuossa olisi R-kioski vieressä, pitäisikö murtautua? Sieltä pari siideriä ja neljätoista olutta. Kylkiäisiksi vielä Jallu, kismet ja 50 senttiä tähteen ja tuplaus vituiksi.

Soitellaan jookos kookos ehkä vittumaisin webbisivun nimi ever niin o
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tähän sellaista Dressman ääntä... "Onnea Morrow!" Jannu on perillä jo.

Tuli tuossa kaverin häistä palattua, muijan kanssa rähinöityä, mutta sittemmin löysin jemmaamani jekkupullon! Enää ei haittaa.

Lasketaanko kalsarikänneiksi, jos tulee abaut keskiyöllä kämpille ja jatkaa munasillaan hyvää nousua? En nimittäin muista missä akuankkakalsarit piilevät, liekö pesussa.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
mulla on vähän ongelma, että pitäisi valvoa kolmeen kun alkaa Brad-show, mutta kun ei ole kuin yksi olut enää.
No vittu niin pädenkin saatana. Taitaa baarireissut jäädä välistä joten tulee oikee kalsarikännäily tästä päivästä vaikka verkkarit onkin jalassa.

Mulla olis täällä lonkkua ja kaljaa, lälläslää. Muuten voisin tarjota mutta etpä taida jaksaa kävellä Myllymäkeen ja takaisin koska mulla ei näy Brad-show, puhumattakaan mistään muusta showsta.

edit: No ei kun vittu näkyyhän. Siihen mitään telkkareita tarvita että näkee kunnon hokia.
 

M10

Jäsen
No vittu niin pädenkin saatana. Taitaa baarireissut jäädä välistä joten tulee oikee kalsarikännäily tästä päivästä vaikka verkkarit onkin jalassa.

Mulla olis täällä lonkkua ja kaljaa, lälläslää. Muuten voisin tarjota mutta etpä taida jaksaa kävellä Myllymäkeen ja takaisin koska mulla ei näy Brad-show, puhumattakaan mistään muusta showsta.

edit: No ei kun vittu näkyyhän. Siihen mitään telkkareita tarvita että näkee kunnon hokia.

Brad-alkaisi reilun tunnin päästä. Voisihan tuossa käydä lähipubissa yhdellä, mutta onko kukaan ihminen todistettavasti ollut joskus yksin baarissa`? Small step for a human, giant step for Wilma Shczliewsckhki
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös