Pick your choice.
Lähdin Kolibriin yhdelle.
Pick your choice.
Aika sanattomaksi vetää... Mä voisin lähteä Hanniin parille, mutta suahan ei kuulemma sinne saa. Ääh, parempi vaan pysyä himassa juomassa loppuun omat eväät ja katsoa SG: Atlantis loppuun.Lähdin Kolibriin yhdelle.
Lähdin Kolibriin yhdelle.
Höh. Tosimies(tm) olisi käynyt vittuilemassa!Lähietäisyydellä näkyi suht humalaanen Jonne Virtanen...piti lähtee karkuun.
Höh. Tosimies(tm) olisi käynyt vittuilemassa!
Hitto kuule, en ookkaan tosimies, kokoero oli vähä liikaa. Olis tarvinnu jonkun tosimies-paukun siihen.
Nyrkinkuva otsassa käy nimmarista?
Joo no onhan se Jonne tosiaan vähän pienikokoinen. En tiedä miksi se olis sun nimmarias kaivannut? :)
Kukapa ei haluaisi nimmaria mieheltä joka on opettanut Heleniuksen luistelemaan ympyrää, Pavarottin laulamaan ja voittanut gepardin sadalla metrillä, sekä voittanut missikisat.
muuten kiitos popcorn -chili reseptistä about vuoden takaa. Suht loistelias.
Tervetuloa minun maailman. Teen töitä pelkästään öisin. Tänä aamuna kun matkasin bussilla töistä kotiin rupesi huvittamaan ajatus siitä, kun muilla bussimatkustajilla työviikko alkoi, niin samalla minun työviikko juuri päättyi. Ja ei muuta kuin kaljaa koneeseen.Olin viikonlopun yötöissä ja rytmi meni täysin sekaisin. Eilen menin nukkumaan tämän päivän puolelta aamukasilta ja heräilin viideltä iltapäivällä, sen jälkene olen lähinnä juonut olutta. Meneehän se näinkin, huomenna pirteänä luennolle.
Piti lähteä kauppaan ostamaan ruokaa, kunnes kävelin kaljahyllyjen ohi. Ihan mielenkiinnosta aloin kattelemaan hintoja. Eihän tota Olvin mäyrää voinu olla ottamatta, kun kerran alle 10 euron sai. Ruuat jäi ostamatta, mutta eihän tässä nälkä ollukkaan.
Onhan nyt mielenkiintosempaa seurata illan kierrosta kun voi huolella kiskasta 12 pikkukaveria naamaan. Eikä huomenna ole edes mitään menoja.