Kalsarikänniketju

  • 5 286 695
  • 66 740

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onkohan meikäläinen alkoholisti vai onko mulla vaan paskoja kavereita? Intoa olis kyllä ollut jopa aina yhtä tylsään stadin yöhön, mutta melko vähän oli lähtijöitä seuraksi. Kalsarihommiksi meni siis tämäkin ilta. Vaan eipä näytä ihan järisyttävän suuri tämä osanotto täälläkään suunnalla olla... eikös se tipaton pitänyt olla ohi jo?
 

d2uce

Jäsen
Ei Laphroaigia turhaan kehuta, myös minun suosikkiviskini on se. Hienoa ainetta, suosittelen lämpimästi!
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
No niin, täällä taas parin viikon tauon jälkeen!

Vähän väsyttää, mutta nyt tässä alkaa jo piristyä. Karhua löytyy jääkaapista. Myös jokin liettualainen olut + muutamia tsekkiläisiä löytyy varastoista.

Onko muita kalsaroitsijoita tänään?
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Onko muita kalsaroitsijoita tänään?

Yristystä ja halua oli, mutta perkele juoma loppui kesken! Nyt alkaa pääkin jo selvenemään kun juomaa ei ole ja taitaa sänky kutsua piakkoin.

Ensi kerralla paremmalla valmistaumisella, ei siinä muu auta.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Yristystä ja halua oli, mutta perkele juoma loppui kesken! Nyt alkaa pääkin jo selvenemään kun juomaa ei ole ja taitaa sänky kutsua piakkoin.

Ensi kerralla paremmalla valmistaumisella, ei siinä muu auta.

Tähän voisi todeta: Nyt kävi näin.

Eli jatketaan hommaa omin voimin.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mukavaa maanantaina vietetään. Kylmää olutta ja hyvää ruokaa. Kohta voisi katsoa yhden leffan. Se on joku Scarlett Johanssonin leffa, vaikka sitten pelkästään sen takia :)
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Mukavaa maanantaina vietetään. Kylmää olutta ja hyvää ruokaa. Kohta voisi katsoa yhden leffan. Se on joku Scarlett Johanssonin leffa, vaikka sitten pelkästään sen takia :)

Katso Ghost World. Oli vielä hyvännäköinen siinä ja/eli sopivan ikäinenkin. Bonuksena Steve Buscemi. Match Pointissa myös aika kuuma, leffa on muutenkin pirun hyvä.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Match Pointissa myös aika kuuma, leffa on muutenkin pirun hyvä.

Itse asiassa leffa on juurikin tuo Match Point. Odotukset nousivat nyt. Voisinkin saman tien alkaa katselemaan tuota.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Eiköhän tässä nyt jouda nykimää olutta naamaan kiekkokierrosta seuratessa. Joku vittu lukuvammanen toukka jättäny autonsa minun paikalle. Perkele!
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Loppu viikko vapaata ja perjantaina risteilylle. Eiköhän täsä nyt tehdä varaslähtö siihenkin reissuun. Viru valgee + Sprite ja kiekkoa.
Ei mitään hirveitä kännejä oo tarkotus vetää, mutta vittuakos tässä selvinpäin olemaan!?
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Champions Leagueta seurailessa tuli jokunen olut nautittua ja nyt on jatkettu samalla linjalla. Jotenkin hiljaista täällä näin keskellä viikkoa, joten pitää pitää lippu korkealla ja ketju parrasvaloissa.

Nyt soi muuten Kelly Clarkson ;)
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Noniin pitkästä aikaa sitä täällä ollaan ja nautitaan kullanväristä kuohuvaa! Mikä tässä on ollessa ku on talviloma päällä ja otin duunista loparit, pakkohan sen on alkaa kaatamaan. Tää ja ens kuu vielä nii opintojen pitäis olla klaarissa ja päättötyönkin jätin arvosteluun viime perjantaina. Aihetta suureen juhlaan siis. Unless you are pissed with a hockeyteam that never fuckin' wins... :)
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kyllähän tää ilta taasen on tässä kaljotellessa männy, pitäs lopetella että huomenna töihi pääsee. Työ häiritsee juomista perkatti.

No pari vielä ainakin ja sit katon tilannetta uudestaan. Mikäs MusanMakesta tulee isona kun paperit saa kouraan?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kyllähän tää ilta taasen on tässä kaljotellessa männy, pitäs lopetella että huomenna töihi pääsee. Työ häiritsee juomista perkatti.
Samoilla tulilla istutaan, paitsi että huomenna olisi opinahjoon mentävä...

Tässä ketjun avatessani koin jotain spirituaalista, kuin jokin ylempi voima olisi totuuden minulle valaissut: Olut on suurissa määrissä ja tiheällä frekvenssillä nautittuna pahasta! Siksipä toimin noiden ohjeiden mukaisesti, aion juoda pois joka ikisen noista pienistä ja sievistä tölkeistä joita täällä on riettauden teille mahdollisia muita janoisia houkuttelemassa!

EDIT: Onko silloin riittävän humaltuneessa tilassa, jos kuvittelee olevansa istumassa tulilla jonkin mielikuvitushahmon kanssa juomassa olutta?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
EDIT: Onko silloin riittävän humaltuneessa tilassa, jos kuvittelee olevansa istumassa tulilla jonkin mielikuvitushahmon kanssa juomassa olutta?

Nyt ollaan äärimmäisten kysymysten äärellä, olen vahvasti sitä mieltä, että humalatila alkaa olla opiskelijalle otollinen, kun näkee ja kuulee kaiken mitä ei ole olemassa.

Kyllähä toi silti kipeeltä kuulostaa :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Vuosilomaa vietetään KOFFIN voimalla. Laitoin jälkikasvun nukkumaan ja emäntä lukee kirjaa sohvalla. Saunassa on käyty ja mallasta riittää. Nettiradiosta rokkia ja jääkaapista KOFFIA.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
No pari vielä ainakin ja sit katon tilannetta uudestaan. Mikäs MusanMakesta tulee isona kun paperit saa kouraan?
Sorry I'm late... Toivottavasti ei ainakaan yhtään isompi :) Prosessijuttuja olen lueskellu ja nyt on ihan viimeisillään siis. Paperihommat saanee unohtaa viime aikojen tapahtumien takia, mutta eiköhän sitä jonkun sortin liksaa sitten jossain vaiheessa ala tekemään.

Mutta palataksemme aiheeseen, niin aloin loiventelun kolmisen tuntia takas kun emäntä läks töihin ja nyt alkaa olee aika rento fiilis. Päiväkänni on kiva asia ja mua ainakin hymyilyttää niin maan perkeleesti. Maidenin Live after death luonnollisesti taustalla. Vittu et elämä osaa olla mukavaa ja mä oon mahtava mies! :)
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Suuri pettymys näin torstaille, ettei kukaan ole jaksanut kalsarikänniketjuun ilmoittautua. Kai se on itsekin pian kadottava kartalta, mutta sitä ennen lasken pahennukseni siitä että lienen tämän illan ainoa suoriutuja täällä.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Suuri pettymys näin torstaille, ettei kukaan ole jaksanut kalsarikänniketjuun ilmoittautua. Kai se on itsekin pian kadottava kartalta, mutta sitä ennen lasken pahennukseni siitä että lienen tämän illan ainoa suoriutuja täällä.

DamnShitFuck, unohdin ihan kokonaan ilmoittautua.

Eli tässä muutaman ison tölkin verran olen jo särpinyt, mutta valitettavasti viimeistä vetelee. Kiitos messiaanisen univelan, olokin on aika saatanan sekava. Päivemmällä nukun niin vitun pitkään ja jos joku saatana herättää mut kesken unien (avovaimoa ei lasketa), tulen puukottamaan sitä mokomaa kasvoihin.

Mut mennään näillä mitä nyt on, viimeinen Foster's-barrel meneillään. Nautitaan elämästä ja hyvästä musiikista.

np: Dropkick Murphys - Rude Awakenings
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Yesshh täällä jälleen!!!

Emäntä tekee safkaa ja mä juon kaljaa ja ehtoolla varmaan yritän panna sitä. Vaik aika harvoin siitä mitään tulee juovuspäiten.. :)

Sit joskus yöllä ajattelin katella taas kerran Football Factoryn ja mietiskellä miten kivaa olis varmaan pahoinpidellä toi yläkerran äijänraato. Vähän typerää, mut kai sitä nyt miettiä saa..?

Trainspottingin soundtrack pauhaa taustalla ja fiilis on leppoisen loistava. Kaljanjuonti kannattaa! *thumbs up*

Katoin hetki sitte youtubesta Metallican St. Anger videon ja se on kyl aika helevatan kova biisi. Ja video. Kai noi vankihäiskätkin ihan oikeita kovanaamoja on? Ainaki näyttää kovasti siltä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Känni päällä ja hyvä fiilis tietenkin vaikka vituttaakin. Jatketaan. Pitkä ilta/yö edessä.
 

zorro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Jok, Jokerit
Kossua

naamariin ja vitustusta kun Jukurit ei saa mitään aikaiseksi Kupittaalla. Vitun Virpiöt ja muut...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös