Kalsarikänniketju

  • 5 228 201
  • 66 666

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Jos olet sen männävuosina sinne kaappiin laittanut niin parasta lienee pitää se myös siellä. On nimittäin saattanut hieman kuivahtaa eli ei ehkä tänään enää ihan parasta laatua.
Näin meinasinkin. Tarkoitus oli lähinnä mielenkiinnosta kysyä eikä laittaa palamaan.
 

Hufsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
No jes! Korkataan sitten oma neitsyys tähänkin ketjuun, joka muuten on omasta mielestäni Jatkoajan ehdotonta parhaimmistoa. Tässä on jo aika paljon ehtinyt lonkeroa ja väkeviä kulumaan, taustalla on soinut Nick Cavea ja Metallicaa. Kaikin puolin raukea olo. Jos kuolisin nyt, kuolisin onnellisena miehenä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Muija paistaa lettuja ja vittuilee. Ei taida riemurasiaa herua tänäiltana? Lähden kohta baariin jos homma jatkuu tämänkaltaisena.

Np. - Peter / Kohtalon Ruusu ! Kai ny vittu joku tän tietää?
 

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
No perhana... ajattelin ettei koskaan olis niin tylsää, että rupeaisin pikkunousuissa tänne kirjottelemaan, mutta nyt sekin sitten tuli tehtyä.

Onnistuin ensimmäiset 26 vuotta lähes täysin välttämään viinin lipittämisen (kotitekoisia viinejä(kiljuja) ei lasketa). Nyt sen jälkeisen vuoden aikana on tullut hurahdettua punaviiniin... se ei ollutkaan niin pahaa kuin teininä nuo kotipolttoiset =)

Tänään otin ensiaskeleen viininjuojaksi ostamalla hetken mielijohteesta pari pulloa punaista ja yhden vaaleeta + parit viinilasit. virittelin naiselleni erilaisia juustoja, karkkeja ym tuohon pöydälle ja aloimme katsomaan elokuvaa pikkuiset taka-ajatukset mielessä.

2 tuntia myöhemmin:

Kattoo ny mihin ilta etenee, kun emäntä alkoi jo parin lasillisen jälkeen ottamaan lukua sohvalla ja mulla olis tuossa pitkälle toista pulloa tuhottavana. Makuuhuoneessa ei taida olla tänään muuta meininkiä kuin lähtöselvitys höyhensaarille... tosin nukkumatti on kova jätkä tarjoomaan höyhensaarten rantabaarissa (kenties lisää punkkua?), joten se lohduttaa ettei tartte aamuun asti yksin hörppiä.

Ei osaa kuvitella itteensä litkimästä tuota punaista suorastaa mainiota humaltumisjuomaa. Tarttee ny varoa ettei sitä löydä itteensä kaupungin yöelämästä, sillä ei tartte odottaa makuuhuoneeseen asti nukkumatin tapaamista jos sen teen, vaan sen hoitaa puolestani 28cm leveä hackmanin kovanaama.

Aika jännää mun mielestä...
 

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
Phuuh.. tuntuu pikkuhiljaa että kalsarikännejä täs vedetään.. baariin pitäis lähteä mutta kun toi akka ei taas löydä mitään päällepantavaa. Ite oon ollu valmis yhdeksästä lähtien muutta tää yks pyörii vielä peilin ja vaatekaapin väliä. Ketähän se yrittää lähteä sinne miellyttämään? Mullekkun kelpais vaikka ilma vaatetusta. Sooom moro!
 

Nätti Masa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kuka teidän maalit tekee? Meiltä sentään löytyy snaippereita luojan armosta kuten Teemu Paakkarinen ja Mikko Hakkarainen! Vapise JYP! Sitäpaitsi A-P.Selinillä on tukka päässä toisinkuin teidän Mestis-Duffallanne ;)

Nyt otetaankin sitten muutama terävä. Vapiskaa kaikki.

Ja löytyyhän teiltä fanikatsomosta jannu joka huutaa Saipaaaaaaaaaaaaaaa. Btw ainoa elonmerkki Saipan fanikatsomossa imho, kävin tsekkaamassa 2007 uudenvuoden alla Saipa-Jypi pelissä. Itsehän en ole humalassa tällä hetkellä, vain muutama Tapio drinksu alla + vinkkua. Röyh. Hajotkaa kaikki.

p.s. PSSS
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Heeeeiiii!!! En oo kuollut, vaan kävin kokeilemassa sosiaalisuutta, ei ollu kyllä yhtään meikäläisen juttu.

Nyt olutta ja musaa ja kaikkea, kunhan ei tarttii hiipiä tuolla kylmässä tuulisessa ulkoilmassa enää metriäkään tänään. KIPPISTÄ VAAN!!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nyt kun olen tuosta vitutuksesta (eikun harmitushan se virallisesti oli) selviytynyt, niin ilolla totean että Jatkoaikakin toimii taas kuin länsimaissa ikään. Takana pullo chileläistä Errazuriz -punaviiniä (shiraz), uusi tuttavuus mutta erittäin miellyttävä sellainen.

Nyt asiaan, eli tänään vihdoinkin kunnon pakkaspäivä ja vanha talvi-iltojen ilo Murphy´s Irish Stout odottaa jo avaamistaan.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Päivää.

Kysyin tuolla viski ketjussa aikaa sitten, mitä hankkiman Jamesonin tilalle, joka perkele loppui. Vastausta en käsittääkseni saanut. Kertokaa te tenukepit, mikä viski olisi seuraavaksi hankintalistalla.

Itse juon taasen kaljaa, harrastus sekin. Muija nukkumassa, samoin Sivuverkko. Tylsää.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kun olen tuosta vitutuksesta (eikun harmitushan se virallisesti oli) selviytynyt, niin ilolla totean että Jatkoaikakin toimii taas kuin länsimaissa ikään. Takana pullo chileläistä Errazuriz -punaviiniä (shiraz), uusi tuttavuus mutta erittäin miellyttävä sellainen.

Kyseinen viini on ihan jees.

Nyt asiaan, eli tänään vihdoinkin kunnon pakkaspäivä ja vanha talvi-iltojen ilo Murphy´s Irish Stout odottaa jo avaamistaan.

Olis saatana edes kunnon pakkaspäivä. Pari hassua astetta, ja lumetkin loistaa poissaolollaan. Tämmösenä tehokkaan 4wd-auton omistajana vituttaa tää lumettomuus, joten juodaan nyt sitten vaikka kaljaa, kun ei voi huvitella autollakaan.

Muijakin päätti nukahtaa heti alkuunsa, joten ihmettelin tässä aikani duunijuttuja, kävin saunassa, join parit bisset, ja tais se mennä kalsongeiksi..
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivää.

Kysyin tuolla viski ketjussa aikaa sitten, mitä hankkiman Jamesonin tilalle, joka perkele loppui. Vastausta en käsittääkseni saanut. Kertokaa te tenukepit, mikä viski olisi seuraavaksi hankintalistalla.

Aika paha kysymys, riippuu niin omasta mausta. Itselle uppoavat lähes kaikki Islay-tuotteet aika hyvin. Maistuvatko savunmakuiset viskit?

Itse juon taasen kaljaa, harrastus sekin. Muija nukkumassa, samoin Sivuverkko. Tylsää.

Vähän joo samaa vikaa. Tuli tosin tossa lämmiteltyä saunaa ja tsiikailtua duunihommia aikansa, sillä aikaa muija ehti nukahtaa, joten joutuu litkimään bisseä ihan itekseen. :)
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olis saatana edes kunnon pakkaspäivä. Pari hassua astetta, ja lumetkin loistaa poissaolollaan.

No kyllä meillä täällä -9 astetta ja siihen päälle 8 m/s tuulta tuntui näin äkkiseltään ihan kunnon pakkaselta, varsinkin kun tällainen konttorirotta vietti siinä tänään 8 tuntia autotallin rakennustyömaalla.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika hyvä luonnehdinta. Toimii kyllä, kaikki periaatteessa kohdallaan. Mutta mutta...se lopullinen leimahdus jäi syttymättä. Vähän kuin Toyota autona.

Nykyään jäänyt "viiniharrastus" aika vähiin, ja tulee lähinnä satunnaisesti otettua safkan lisänä pari lasia. Toi vaan jäi mieleen sellaisena "ihan ok" viininä.

Lisää olutta!
 

Nätti Masa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Päivää.

Kysyin tuolla viski ketjussa aikaa sitten, mitä hankkiman Jamesonin tilalle, joka perkele loppui. Vastausta en käsittääkseni saanut. Kertokaa te tenukepit, mikä viski olisi seuraavaksi hankintalistalla.

Itse juon taasen kaljaa, harrastus sekin. Muija nukkumassa, samoin Sivuverkko. Tylsää.

Jos single maltia haluat, niin henkilökohtaisena suosikkina ehdottaisin Balvenie viskiä. Aloittele vaikka 10 vuotta vanhasta herkusta. Muussa tapauksessa suosittelen lämpimästi Johnny Walkerin Red/Black/Green/Blue labelia. Nam.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos single maltia haluat, niin henkilökohtaisena suosikkina ehdottaisin Balvenie viskiä. Aloittele vaikka 10 vuotta vanhasta herkusta. Muussa tapauksessa suosittelen lämpimästi Johnny Walkerin Red/Black/Green/Blue labelia. Nam.

Ei voi mikään red label olla nam? :)

Ja kyllä mä suosittelen Balvenien sijaan ensimmäiseksi tuttua ja turvallista Laphroiaigia. ;)
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Lisää olutta!

No lähdetään tältä pohjalta liikkeelle. Lisää Irlannin herkkua ylähuulen alle. Joskin on mahdollista että raittiissa pakkasilmassa koko päivän ruumiillista työtä tehneenä saattaa palaveri N. Matin kanssa osoittautua hyvinkin todennäköiseksi lähiaikoina.
 

Nätti Masa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei voi mikään red label olla nam? :)

Ja kyllä mä suosittelen Balvenien sijaan ensimmäiseksi tuttua ja turvallista Laphroiaigia. ;)

Toki toki red label voi olla nam my friend :). Makuasia tosin mistä me emme lähde kiistelemään.. Mielestäni jos blendediä halajaa, niin nappaa Johnnya. Single maltin puolella suosikki on edellisessä meilissä mainittu Balvenie.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei voi mikään red label olla nam? :)

Ja kyllä mä suosittelen Balvenien sijaan ensimmäiseksi tuttua ja turvallista Laphroiaigia. ;)

En ole asiantuntija J.W. -viskien suhteen (tästä on minua kurmootettu jo Viskien ystävät -ketjussa), mutta kyllä red/black/gold/green/blue -viskien niputtaminen samaan kastiin saa jo luullakseni J.W. -asiantuntijatkin takajaloilleen.

Laphroaig on single malteista (huom. MINUN MIELESTÄNI) hinta-laatu -suhteeltaan yksi parhaista, mutta kannattaa kokeilla myös vaikkapa Lagavulinia ja ratkaista itse, mikä on omasta mielestä hyvää.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole asiantuntija J.W. -viskien suhteen (tästä on minua kurmootettu jo Viskien ystävät -ketjussa), mutta kyllä red/black/gold/green/blue -viskien niputtaminen samaan kastiin saa jo luullakseni J.W. -asiantuntijatkin takajaloilleen.

Laphroaig on single malteista (huom. MINUN MIELESTÄNI) hinta-laatu -suhteeltaan yksi parhaista, mutta kannattaa kokeilla myös vaikkapa Lagavulinia ja ratkaista itse, mikä on omasta mielestä hyvää.

Blue label on ihan jees, ja Laphroaig on oma lempiviski. Lagavulin ym. on hyvää.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Blue label on ihan jees, ja Laphroaig on oma lempiviski. Lagavulin ym. on hyvää.

Laphroaig on myös oma lempiviskini. Lagavulin myös hyvää, joskaan ei niin hyvää kuin mitä hintaero vaikka Laphroaigiin antaisi olettaa. Pointtini on että oma lempiviski on itse kokeilemalla löydettävä.

Mielipiteeseeni J.W. -viskeistä liittyy, että joku joskus kysyi Viskien ystävät -ketjussa vinkkejä hyvistä viskeistä ja sai joltakin vastaukseksi J.W.n. Minä sitten siihen kommentoin, että jos hyviä viskejä haluat niin unohda nuo J.W.t. Tämän kommentin heitin sillä olettamuksella että jos keskiverto aloitteleva viskiharrastaja menee ensimmäisen kerran ostamaan J.W. -viskiä, hän ostaa epäilemättä Red Labelia, joka MINUN MIELESTÄNI ei ole erityisen hyvä viski.

Green/Gold/Blue Labelit ovat epäilemättä hyviä viskejä muttä edelleen se oma suosikki on löydettävä itse.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Olo on helvetin hyvä, koska "ryyppääsin viinaa...." tiedätte loput ilman kertomistakin. Missäs on muuten Kapo00?
Saattaa olla että tulee tähän ketjuun asiaa myöhemmin illalla ihan oikeasti. Eilen ei huvittanut/voinut juoda koska olen tänään lähdössä Lappeenrantaan peliä katsomaan (on muuten edelleenkin ainoa SM-liiga halli missä en ole JYP:n voittoa nähnyt).
Meinaan 440 kilometriä fanibusissa saattaa aiheuttaa sellaisen olotilan, että se on turha edes kuvitella mihinkään ravintolaan pääsevänsä :)
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Aika paha kysymys, riippuu niin omasta mausta. Itselle uppoavat lähes kaikki Islay-tuotteet aika hyvin. Maistuvatko savunmakuiset viskit?

Taliskeria olen maistanut ja pidin. Itsehän tiedän viskeistä yhtä paljon kuin paavi pillusta, mutta Talisker oli minusta hyvinkin savunmakuinen, eli joo pidän savunmakuisista viskeistä.

Edit. Bowmore aged 12 yeaars adoptoitu handelista.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös