Kalsarikänniketju

  • 5 228 338
  • 66 666

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Juomisenhallinta tarkoittaa juomisenhallintaa, ei raivoraittiutta ainakaan minun käsitemaailmassani. Eli ei se taaksejäänyttä elämää ole, vaikka asettamani tavoite ei toteutunutkaan. Aiheesta on keskusteltu avaamassani ketjussa, en jaksa ruveta värkkäämään sen linkittämiseksi tähän koska selvästi tiedät mistä ketjusta on kyse.
Selevä by. En ole sitä ketjua lueskellutkaan vähään aikaan, joten siksi kysäisin.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Piti tulla tänne jo nyt kun sain ns. "vapaapäivän". Illaksi olisi kuitenkin hyvä selvitä. Aamukahvia viskin kera maistelen ja seuraavaksi suunnittelen päivän pitkävetorivin. Lupasin kyllä siivotakin, mutta katsotaan nyt jaksaako sitä kiinnostua.

Ainiin ja vissiin Suomi-Neuvostoliitto on tänään telkussa johonkin aikaan päivällä. Sitä voisi katsella ilman selostusta.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
muutama bisse ja koneella

Koko ilta kuunnellut on hän raskasta rokkia ja siinä samassa juonut luvalla kämppiksen kaljoja.

Uuuh, huomenna ylös puol kasi:)
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Uuuh, huomenna ylös puol kasi:)
Nyt nopeasti sänkyyn, on viisaamman neuvo.

Ja miksi minä olen täällä, niin siihen on vain yksi syy: anoppi!!!!!

Vittu, että voi olla rasittavaa touhua. Kyllä minä teistä huolen pidän ja sitä samaa paskaa kokoajan.

Mun talous yhdistettynä avovaimon vastaavaan on niin hyvä ja täysin hallussa, että anoppi voisi nyt jo mennä kotiinsa, mutta ei kun.......
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Nyt nopeasti sänkyyn, on viisaamman neuvo.

Ja miksi minä olen täällä, niin siihen on vain yksi syy: anoppi!!!!!

Joo, töitä 6 tuntia ja sitten puntille repimään pyhäpäivästä kaikki irti prkl! Kyllä tässä ehtii kohta tutimaan, jahka vaan tän yhen oluen juon!

Anopit, nuo pikkuperkeleet! Kateellisina katsovat vierestä, kun nuoret elävät elämäänsä. Täynnä huolia ovat he ja siksipä heillä vatsahaavakin tulee. Vatsahaavan hoitona on muuten antibiootit nykyään, paitsi jos johtunee liiasta stressistä jolloin voi hyvinkin visiteerata vaikkapa psykiatria.

...kusihätä...
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Lievä vitutus, kun en tällä viikolla pääse kalsareihin osallistumaan...

Noh, ensi viikolla sitten senkin edestä!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Ihmettelinkin jo huolestuneena, että mikäs vakionaamoja vaivaa. Kuolleet himaansa löytyäkseen seitsemän vuoden päästä muumioina vai joutuneet katkolle? Mutta alkaahan teitä ilmestyä taas, tasavallassa kaikki hyvin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ihmettelinkin jo huolestuneena, että mikäs vakionaamoja vaivaa. Kuolleet himaansa löytyäkseen seitsemän vuoden päästä muumioina vai joutuneet katkolle? Mutta alkaahan teitä ilmestyä taas, tasavallassa kaikki hyvin.

Hah! Tässä mittään katkolle jouda kun on kaljaa kaappi täynnä ja virtaa riittää. Ainaskin osin.

Tavoitteellista olisi kuolla kotiinsa ja löytyä aikasintaan kymmenen vuoden piileskelyn jälkeen, sillonkin vaan siksi, että naapuri tulee sokeria lainaamaan ja huolestuu kun kukaan ei avaa.

KYYLÄT PERKELE!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pikkasen tässä.

Eilen illalla pari kaveria soitteli baarista hieman kännissä ja pyyteli mua mukaan. En viitsinyt lähteä, koska kolmen päivän tinttaamisesta johtuen olo oli vielä melko heikko. Olin kyllä kertonutkin kärsiväni krapulaa, ja nuo kaverit varmastikin tietävät juomatottumukseni. Noista kavereista miehet juovat lähestulkoon kuin naiset ja naisetkin juovat lähestulkoon kuin lapset. Siltikin sain kuulla että "mikä sua vaivaa, tuu nyt. sussa on joku vika, miks et sä tuu" jne. Mulla kun oli taas sellainen olo että hengenlähtöä pidin todennäköisempänä vaihtoehtona kuin selviämistä, tällä kertaa jopa niin paljon että kirjoitin tutuille ja sukulaisille viestinkin. Ärsytti suunnattomasti toi tollainen. Noh. Eikö ne jimi hendrixit ja brian jonesit ja kumppanit kuolleet 27-vuotiaana. Itse täytän 27 vasta kesäkuussa. Tota tulee jostain syystä mietittyä aina kovassa krapulassa ja siitä on jotenkin tullut jonkinlainen rajapyykki, jonka saavutettua ei ehkä enää tulisi tota mietittyä.

On muuten hassu juttu, että mä laadin aina seuraavalle viikolle tarkemmin ryyppysuunitelmani, kuin esimerkiksi koulusuunnitelmat tai naisten kanssa olemisten tai muiden kavereiden näkemisten suunnitelmat. Tai siis että ensin mä päätän mitkä päivät vedän esimerkiksi yksin himassa, jonka jälkeen vapaille päiville sovittelen muut menot. Esimerkiksi ennen ensi viikonlopun kertausharjoituksia aion palautua kaksi päivää, jolloin siis keskiviikko on hyvä ryyppypäivä, joten kun torstai menee krapulassa niin perjantaina vois nähdä tyttökaverin jne. Sitä seuraavan viikon maanantai taas on melkein pakko varata tinttaamiseen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
KOFF maistuu Canalin NHL pelin jälkeen. NY voitti Phillyn 0-2, mutta suomalaiset eivät päässeet tehotilastoihin. Asiaa, että Amerikassa pelataan myös näitä päivämatseja ei tarvitse aina keskellä yötä herätä kunnon lätkämatseja katsomaan. Lisää KOFFIA ja rockradio.com PAUHAA. Sivusilmällä vahdin perheemme tervua, jonka vatsa oireilee.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse täytän 27 vasta kesäkuussa.

..

On muuten hassu juttu, että mä laadin aina seuraavalle viikolle tarkemmin ryyppysuunitelmani, kuin esimerkiksi koulusuunnitelmat

aaaaaaaaaahahahaaaa. Jannu on 27 ja koulussa. Ei järkee. Vituttaa vaan maksaa veroja, kun menee näiden iän ikuisten koululaisten pussiin iso osa. Mikä ihme saa miehen joka on 27-vuotias koulunpenkille? En keksi yhtään järkevää syytä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa vaan maksaa veroja, kun menee näiden iän ikuisten koululaisten pussiin iso osa. Mikä ihme saa miehen joka on 27-vuotias koulunpenkille? En keksi yhtään järkevää syytä.
Jotkut ihmiset haluavat kouluttautua paremmin ja oppia uusia asioita. Kaikki eivät halua olla esimerkiksi rekkakuskeja tai muutenkaan perusduunareita. Eikä tuo verojen maksamishommakaan ihan noin mene, kun kouluttautuneet hyvin ansaitsevat maksavat loppujenlopuksi paljon enemmän veroja kuin tavisduunarit. Ja ehkä monien muiden on pitänyt istua koulun penkeillä jo pelkästään senkin takia että sulla on just se homma mitä sä nyt teet ja ne palvelut pelaa mitä sä tarvitset. Se tietenkin on paska juttu että valmistuminen on viivästynyt ilman hyvää syytä parikin vuotta, mutta kaiken kaikkiaan melko pieni asia. Ja onko sillä loppujenlopuksi paljoakaan väliä, opiskeleeko korkeakoulututkinnon esimerkiksi 20-25 vuotiaana, 25-30 vuotiaana, vaiko esimerkiksi että olisi ensin 10v työelämässä ja sitten 30-35 vuotiaana opiskelisi. Taisit kyllä aika kännissä kirjoittaa tuon, kellonajasta ja ketjun luonteesta päätellen.

Noh, asiasta toiseen, kännäämiseen siis. Aina välillä kuulee jonkun sanovan esimerkiksi että ryyppäsi kolme päivää putkeen. Tietenkin voi olla että se oikeasti ryyppäsikin kolme päivää putkeen, mutta mä vähän epäilen että monet tarkoittavat vaan että ryyppäsivät kolmena iltana peräkkäin, joka on eri asia. Tietenkin se voi olla vaikka niin, että päivisin joi tosi hitaasti ja siten humaltuikin vaan vähän, mutta sekin on hieman harhaanjohtavaa ja voiko sitä kutsua ryyppäämiseksi. Onko ne siis oikeasti olleet kokoajan kännissä. Olis kiva nähdä se tyyppi silloin kolmantena päivänä kun vasta aloittaa juomaan, siis että onko sen naama ihan peruslukemilla.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Vinkki kaikille kalsarijuopoille. Jos kalsongit tuntuvat tylsiltä, voi pelata itsekseen seuraavaa juomapeliä. Mene tähän ketjuun ja ota huikka joka kerta, kun joku sanoo parhaillaan selaavansa Jatkoaikaa ja alkavansa kohta tehdä ruokaa. Muutenkin ketjun lukeminen on parasta lääkettä uskossa heikoille, jotka ovat alkaneet epäillä, onko juomisessa järkeä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vinkki kaikille kalsarijuopoille. Jos kalsongit tuntuvat tylsiltä, voi pelata itsekseen seuraavaa juomapeliä. Mene tähän ketjuun ja ota huikka joka kerta, kun joku sanoo parhaillaan selaavansa Jatkoaikaa ja alkavansa kohta tehdä ruokaa. Muutenkin ketjun lukeminen on parasta lääkettä uskossa heikoille, jotka ovat alkaneet epäillä, onko juomisessa järkeä.

Tuosta ketjusta tulee jostain syystä mieleen The fast showsta se sketsi missä Man-saaren asukit kertoivat kuulumisiaan. "tänään olen enimmäkseen juonut maitoa".

No kuitenkin, nyt rupes olut maittamaan. Kohta taidan pistää pyörimään "Pokka pitää" sarjan kolmannen tuotantokauden jaksot.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Asiallisuusketjun olemassaolo näkyy heti, hiljasta on perkele!

Ei se mitään, elämä jatkuu. Nyhräsin tossa jotain vitun verhoja ihan kun joku sisustushint..ihminen. Tiukkaa toimintaa näin sunnuntai-iltaan, onpa ainakin verhot hyvin.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitähän tuo kertoo kun viikonlopun kohokohta oli se kun onnistuin rakentamaan 16 oluttölkin korkuisen tornin (16 x 11 cm).

Edit: Entinen ennätys oli vain 132 cm eli 12 tölkkiä :(
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Voi vittu ihan taikaa miten olut maistuuki sunnuntaina niin helvetin hyvältä ja sitä vieläpä riittää pidemmäks aikaa perketti. Kapon ennätystehtailua odotellessa, kenties uusi Olli "hapokas" Hokkanen on kyseessä? "ei pystyny täristi liikaa...liian tutisevaa, ei pysty. tutisi enemmän kun kotona..ei pysty, nyt ei pysty kyllä, tutisee, tutisee, ei pysty"
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Voi vittu ihan taikaa miten olut maistuuki sunnuntaina niin helvetin hyvältä ja sitä vieläpä riittää pidemmäks aikaa perketti. Kapon ennätystehtailua odotellessa, kenties uusi Olli "hapokas" Hokkanen on kyseessä? "ei pystyny täristi liikaa...liian tutisevaa, ei pysty. tutisi enemmän kun kotona..ei pysty, nyt ei pysty kyllä, tutisee, tutisee, ei pysty"

Kehekehe. vitun hauskaa...pöljä saatana!

Mukava sunnuntai-ilta mäneillään kertakaikkiaan. Enpä muistanu laisinkaan mitne kiva on olla vapaalla iha oikiasti.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Homma eikun jatkuu vaan, mikähän siinä lienee syynä, että aina kun kantaa kaljaa kotiinsa niin se yksi ja sama naapuri tulee rappukäytävässä vastaan ja mulkoilee eeeerittääin arvioivasti. Ei koskaan tuu vastaan kun lähen/tuun töistä selvänä ilman olutlastia. Mitähän sekin luulee.

Kakkospuhelintakin vaivaa jokin kumma, näyttöön ei oikeen tuu kuvaa. Taitaa olla niin että kohta ericssonia viedään kohti yläilmoja pitkässä kaaressa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Nhonii perkkelee! Juoksuutin justiisa akan pihalle perkele kylpyytakissaansa, huara perkele! pennut perässä ja juon viinaa niin perkeleesti. Pakko kaibvaa kirves tuolta kaapista ja alkaa rettelöimää nni että naapuritki herää..

PPERRRKELEE!! ÖRRRMURRR!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös