Kalsarikänniketju

• 5 301 666
  • 66 744
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Morjesta vaan, toi ei ulkona oikeen tiiä mitä paskaa sieltä pitäs tulla alas, ekana tulee vitunmoisia rättejä ja sitte tulee vettä ja tuulee niin ettei tupee kestä otsalla. Helvettiäkö sekoilee...

No sisällä on kuiteskin ihan hyvä olla kun jääkaappikin toimii.

M10

Jäsen
Tossa nyt jääkaapissa on tuota Stowford Pressiä ja San Miguelia. Niin ja kohta sieltä alkaa Boston-NY Rangers ja Dallas-Columbus nettistreameina, joten eiköhän sitä ala kohta viihtymään.

E V

Jäsen
on kunikaiden juoma. Iso-Gee. Ai ai ai. Siinä sellainen tuote että pakko verestää hieman muistoja. Hyväähän se on jos on asenne kohdallaan. Toimi muuten aikanaan hyvin halpojen Euroshopperin suklaatäytekeksien kanssa.

Suosittelen myös tutustumaan Fisu-G:hen toimii kuin tupakki tahi Sisu-Soppa, jotka molemmat toimivat kuin junan vessa.

E V

Jäsen
....

Illalla vielä tuli kintuille oikein kunnolla kun menin hölmöyksissäni lukemaan työsähköpostini ja kävi ilmi, että entinen esimieheni (jonka takia aikanaan vaihdoin paikkaa), saatanan tunari, käytettyjen autojen kauppias ja valehtelijoiden kuningas, on nimetty neuvottelemaan sopimusosapuolena minun projektissani....

Toimitaankos sitä pelaaja-agenttina talonrakennuksen ohella kun ilmeisestikin Virmas Masan kanssa kauppoja hierotaan.

E V

Jäsen
Mut eiks Virmas olis hyvä, kun sille vois myydä ladan ferrarina.

Ja on aika helvetin monta kertaa myytykin ja tullaan vielä myymään. Joten halukkaat vaan tarjoamaan.

Edit:
Ketjun aiheeseen; vaikken näistä kiljulonkeroista juurikaan perusta, niin laitilan panimon tekemät Into greipit ja limetit ovatten kylminä kohtuullisen maukkaita. Makeita tosin mutta siltikin. Ja kyytipoikana loota Karjalaa joka pitäisi saada takaisin.Ja saarelaisten viskiä. Ja tällä hetkellä vielä The Poskea, enkä tarkoita Cheekiä, sterkoista.

Viimeksi muokattu:

M10

Jäsen
Ohoi. Dallas on Columbuksen jyrän alla, mutta vielä johdetaan ja kaljakin maistuu. Ei edes tappeluita (Orman Mollista kuitenkin kiinnostaa), vaikka Crombeen (kyllä, se Ässien turhake) onkin pelannut aggressiivisesti uransa ekassa NHL-pelissään.

Antti Miettisen syöttö Morrow`n avausmaaliin oli muuten aika uskomaton. No look-pass maalin takaa suoraan lapaan.

EDIT: ja sitten Crombeenin hanskat putosivat. Lisää tappeluketjussa.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Känni päällä. Kalsari-iltama jälleen pitkästä aikaa edessä. Kippis vaan kaikille. Youtube tulee varmasti olemaan kovassa käytössä.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
No niin tänään täytyy avata tää vuos myös tällä saralla, joten kotona ollaan ja kotona pysytään.

Tänään on muutenkin ollut hieno tammikuinen sääkin ;) joten parempi vaan nauttia ihan kotioloista.

Saunassa on käyty ja Sandelsien tuhoaminen jatkuu nyt pokerin ja loistavan musiikin siivittämänä. Änäriä en tänään aio katella, mutta toivottavasti tappeluita nähtäisiin enemmänkin.

Onko muitakin mukana vai olenko ihan ypö yksin taistelussa yön pimeyttä vastaan?

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Hello fuckers. Iltapäivällä olin jo ajokunnossa ja myrskytuuli meinasi kipata WRC:ni katolleen kesken shoppailureissun. No, onneksi sain uutta lastia jääkaappiin lopulta tuotua, parempi pysytellä ihan tässä kotona vaan nyt toistaiseksi. Eiks jeh?

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
No, onneksi sain uutta lastia jääkaappiin lopulta tuotua, parempi pysytellä ihan tässä kotona vaan nyt toistaiseksi. Eiks jeh?
Joo, jos menet ulos niin luulen että käy huonosti. Tuulenpuuska aiheuttanee sen että loukkaannut ja (kuten molemmat tiedämme) ura on paketissa.

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitää ilmoittautua tähän ketjuun. Kävin tuossa salakapakassa, mutta en ehtinyt Helsingin bussiin, joten kalsarikännit kutsuu. Tai pari tuntia on jo tuosta äksidentistä. Olvia on mäyrällinen lasipulloissa sekä viinaa mehun kanssa jo edellä mainitut ei riitä.

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo, jos menet ulos niin luulen että käy huonosti. Tuulenpuuska aiheuttanee sen että loukkaannut ja (kuten molemmat tiedämme) ura on paketissa.
Totta turiset, nimittäin ikinä en ole kotona loukkaantunut niin pahasti kuin tuolla ulkona.

Nimim. Aina kausi ohi ja joka kerta ura paketissa

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mutta makuasioista ei sopine kiistellä...
Niistähän nimenomaan täytyy kiistellä, kun ei niistä voi olla samaa mieltäkään. Faktat ovat faktoja, niistä ei voi kiistellä.

Kalsariksi män. Iltapäivällä käytiin 80 km päässä anopin kuuskytvuotispäivillä; minä ajoin sinne ja koska booli oli niin maukasta, ajoi vaimo takaisin. Kaupan kautta. SM-liigan suosikkijoukkueeni sponsorin Bob- eiku Sinebrykoffin 24-tölkkisestä vielä noin puolet juomatta, eli kuivin suin ei tarvitse vielä vähään aikaan nuilottaa. Up the Atoms!

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko kukaan muuten vielä uskaltanut kokeilla noita Sinebrychoffin alkoholittomia oluita, joita puffataan nyt joka päivä jossain? Mainoksia olin nähnyt jo aiemmin, mutta viime kotipelin jälkeen löivät siinä pihalla käteen vaaleaa ja tummaa. En ole uskaltanut maistaa, tuolla jääkaapissa odottavat aikaa huonompaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alkoholitonta olutta? Sehän on kai vähän sama kuin menisi kylmään saunaan tai rakastaisi naista platonisesti. En aio kokeilla.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Kohta kähtee taju. Ei alkoholin, vaan väsymyksen aiheuttamana, gut nacht alles. Viru Valge ja Russchian tehny tehtävänsä. (yömyssssyyyy)

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alkoholiton olut saattaa olla ihan hyvän makuista, mutta ei mulla ole varaa semmoista riskiä ottaa.

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
batman83 kirjoitti:
[...] Panin parhaan kaverin pikkusiskoa 3 kuukautta [...]

Stahanovilaisesta kestävyydestä melkeinpä papukaijamerkki! Mulla on ennätykset jäänyt sinne 40 sekunnin paikkeille...

Niin joo. Täällä sitä taas ollaan. Projektit takana ja humalan tila tanakka ynnä mukava.

Mä vaan ihmettelen, että miksi ihmeessä voin kirjoittaa näin virheetöntä (?) tekstiä tänne ja ylipäänsä ympäri Internetiä, kuin yleensä näillä promilleilla ei muista esim omaa nimeään tai puhelinnumeroaan.

Go, kännääjät, ottakaa!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä vaan ihmettelen, että miksi ihmeessä voin kirjoittaa näin virheetöntä (?) tekstiä tänne ja ylipäänsä ympäri Internetiä, kuin yleensä näillä promilleilla ei muista esim omaa nimeään tai puhelinnumeroaan.

Go, kännääjät, ottakaa!
Mie en oikeasti muista puhelinnumeroani, kännissä tai selvänä. Jos soittaisin itselleni useammin, voisi se jäädä mieleen.

Otetaan.

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
Vittu, pokerissa tullaan jatkuvasti ohi joka puolelta, vaadin nimimerkki douppia ja valtiota puuttumaan tähän!

Rolli mäni, mutta jatketaan kalsarointia oluella, lonkerolla ja hyvällä musikilla :D

:tuoppi:

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Onko kukaan muuten vielä uskaltanut kokeilla noita Sinebrychoffin alkoholittomia oluita, joita puffataan nyt joka päivä jossain?

Torstaina Rinkelinmäellä jakoivat hallilta poistuttaessa ilmaiseksi alkoholitonta Nikolaita. Otin kaksi tölkkiä ja vein faijalle tuliaisiksi, kiusa se on pienikin kiusa. Suomen MAD sen aikanaan sanoi pistämättömästi; alkoholittoman oluen perimmäinen idea on siinä, että humalaan tuleminen on riesa, jota ihmiskunnan on täytynyt sietää tuhansien vuosien ajan vain saadakseen nauttia oluen mausta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy