on kunikaiden juoma. Iso-Gee. Ai ai ai. Siinä sellainen tuote että pakko verestää hieman muistoja. Hyväähän se on jos on asenne kohdallaan. Toimi muuten aikanaan hyvin halpojen Euroshopperin suklaatäytekeksien kanssa.
....
Illalla vielä tuli kintuille oikein kunnolla kun menin hölmöyksissäni lukemaan työsähköpostini ja kävi ilmi, että entinen esimieheni (jonka takia aikanaan vaihdoin paikkaa), saatanan tunari, käytettyjen autojen kauppias ja valehtelijoiden kuningas, on nimetty neuvottelemaan sopimusosapuolena minun projektissani....
Toimitaankos sitä pelaaja-agenttina talonrakennuksen ohella kun ilmeisestikin Virmas Masan kanssa kauppoja hierotaan.
Mut eiks Virmas olis hyvä, kun sille vois myydä ladan ferrarina.
Joo, jos menet ulos niin luulen että käy huonosti. Tuulenpuuska aiheuttanee sen että loukkaannut ja (kuten molemmat tiedämme) ura on paketissa.No, onneksi sain uutta lastia jääkaappiin lopulta tuotua, parempi pysytellä ihan tässä kotona vaan nyt toistaiseksi. Eiks jeh?
Totta turiset, nimittäin ikinä en ole kotona loukkaantunut niin pahasti kuin tuolla ulkona.Joo, jos menet ulos niin luulen että käy huonosti. Tuulenpuuska aiheuttanee sen että loukkaannut ja (kuten molemmat tiedämme) ura on paketissa.
Niistähän nimenomaan täytyy kiistellä, kun ei niistä voi olla samaa mieltäkään. Faktat ovat faktoja, niistä ei voi kiistellä.Mutta makuasioista ei sopine kiistellä...
batman83 kirjoitti:[...] Panin parhaan kaverin pikkusiskoa 3 kuukautta [...]
Mie en oikeasti muista puhelinnumeroani, kännissä tai selvänä. Jos soittaisin itselleni useammin, voisi se jäädä mieleen.Mä vaan ihmettelen, että miksi ihmeessä voin kirjoittaa näin virheetöntä (?) tekstiä tänne ja ylipäänsä ympäri Internetiä, kuin yleensä näillä promilleilla ei muista esim omaa nimeään tai puhelinnumeroaan.
Go, kännääjät, ottakaa!
http://tw.youtube.com/watch?v=U15IeWrPOf4katon irkistä niemisen matsia eikä sen pää kestä.
Onko kukaan muuten vielä uskaltanut kokeilla noita Sinebrychoffin alkoholittomia oluita, joita puffataan nyt joka päivä jossain?