Kalsarikänniketju

  • 5 290 716
  • 66 740

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pitää vissiin ilmoittautua ketjuun ihan sen vuoksi että olen täällä. Mitään sanottavaa ei ole, mutta onko tuo nyt ennenkään haitannut näillä main. Aika harva taitaa olla hereillä, mutta heitetään koukku veteen. Ammattiryyppääjä ei tule nykyään edes pahemmin känniin kymmenestä tuopista.
 

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
Suomen MAD sen aikanaan sanoi pistämättömästi; alkoholittoman oluen perimmäinen idea on siinä, että humalaan tuleminen on riesa, jota ihmiskunnan on täytynyt sietää tuhansien vuosien ajan vain saadakseen nauttia oluen mausta.

Alkoholiton oluthan maistuu ihan perseelle, joten tässä on nyt pointti hukassa.
 

scholl

Jäsen
Olut on elintarvike. Ei siitä tule varsinaisesti humalaan. Mielummin siis cokista kuin mitään manhasvattiolutta. Keitto kuuluu asiaan. Itekin olin iltapäivällä vähän klesana rymy-eetussa. Ostosten päätteeksi vajaat neljä litraa koneistoon ja iloinen sekä onnellinen olo. Vähän joutu nukkuu illalla mutta so what. Ei joutunut kiskomaan vatin liiviä päälle, vaikka sekin täällä asunnossa väijyy. Ei ole minun vikani kylläkään.

Olin semipikasesti baarissa, mutten mennyt yökerhoon. Otan tässä eilen avatun valkkarin.

Yläkerran eukko muuten meni tossa äsken tukossa ilmeisesti kämppäänsä kun korkokengät kopisi portaikossa. Syksyllä sanoi minulle ettei käy viihteellä, vaan on mielummin himassa, kun itse kerroin, että käyn viihteellä semi usein. Outoa se että sairastelujen myötä olen itse tottunut olemaan aika paljonkin himassa eli onko meillä vaihto tapahtunut.

Viime yönä muuten hyökkäsi uneenikin. Tosin se on aika nuorennäköinen ja liikaa käteistä. Sairasta silti uneni, vaikkei seksuaalisessa mielessä jne.

Palataan joskus niin sanotusti.

edit. lisätään se, että oon alkanut semisti diggaamaan siitä otuksesta eli jos sillä ei olisi niin paljon käteistä niin saattaisin pyytää lounaalle. Saatan pyytää muutenkin, mutta ongelma on se, ettemme kyllä kohtaa usein. En mene rappukäytävään, kun siellä on ruuhkaa ja vaikka menisinkin niin semiharvoin. Kyllä muutama kerta vuodessa rapussa joku on.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
edit. lisätään se, että oon alkanut semisti diggaamaan siitä otuksesta eli jos sillä ei olisi niin paljon käteistä niin saattaisin pyytää lounaalle.
Vai liikaa käteistä? Kannattaisikohan muuttaa esim. Jakomäkeen? Ei olisi vaaraa siitä, että joutuisi dissaamaan neitoja noin triviaalilla perusteella.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kamala olo, koko ajan keinuttaa ja aivan vitun pahalta tuntuu. Koitan kuitenkin viimeiseen asti välttää oksennuksen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Nettirokki pauhaa ja KOFF maistuu. Perheen naisväki nukkuu, mutta isäntä vasta ens maanantaina töihin kirmaa. HIFK voittoputkesta nauttii ja uusi pakki Helgeä torstaina paikallisessa tanssittaa.KOFFIA lisää jääkaapista ja rokkia netistä.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Kamala olo, koko ajan keinuttaa ja aivan vitun pahalta tuntuu. Koitan kuitenkin viimeiseen asti välttää oksennuksen.
Olisiko krapulaketju sitten sopivampi paikka?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Perhana! Tuli sitten lipsahdettua koiruuden tielle! Kaiken takana on ruoanlaitto ja nainen.

Aloin väsätä rakkaudella ylitöitä paiskineelle vaimolleni suosikkitekelettäni karjalanpaistia. Kun asetin lihalientä lihabiittien sekaan, alkoi päähäni tulla flashbackeja edellisistä karjalanpaistinlaitoista. Takaumat sekavia mutta.

Lähdin sitten ostamaan pekonia karjalanpaistin savu-, liha- ja natriumkloridilisäksi. No tottahan sieltä hyppäsi kylmiön oven läpi ostoskoriin siidereitä ynnä lonkeroita. Minä mitään tehnyt - tana - eikä lasi mennyt edes rikki.

Loppu ei vielä ole historiaa.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viimeiset kaksi viikonloppua (+viikkoa tottakai) tehty niska limassa töitä, ensi viikonlopuksi en varmasti tule tänne. Synttäritkin vielä lauantaina. Pitää juhlapäivän kunniaksi käydä ostamassa uusi pari kalsareita, pukea ne päälle ja vetää kunnon kalsarikännit. Pitkästä aikaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
KOFF maistuu , kun töistä vapaata on. Nettiradion kautta kunnon rockmusaa ja KOFFIA maakellarissa riittää. Ei vaikuta nostettu mallaksen hinta meikäläisen dokaamiseen. Antais hallitus duunareiden dokata ja keskittyis tärkeimpiin asioihin. Pois Suomesta turha paapominen jatkuvasta oluen suurkulutuksesta.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
KOFF maistuu , kun töistä vapaata on.

Noh, muuten täysin sama tilanne, mutta Kilkenny Koffin tilalla.

Tässä samalla pelailen emulaattorilla NHL 95-peliä. On muuten hieman koukuttava peli, itse Bruinsilla tahkoan, seuraavassa pelissä vastassa San Jose Sharks.

Bruinsin avaus;

Casey
Iafrate-Bourque
Neely-Oates-Kvartalnov

Sharksin avaus;

Irbe
Ozolinsh-Norton
Dahlen-Larionov-Makarov

Hieman haikea olo tulee, noistakaan taida enää muu kuin Ozo pelata.

No, kaljaa huiviin niin maalliset murheet unohtuu, velat muuttuu saataviksi, viholliset ystäviksi ja naiset kauniiksi, paitsi Tapolan Mervi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, itsekkin tässä hieman maistelen. Valkkaripullon tempasin jo huiviin ja nyt parhaillaan imasen punkkupulloa, jonka muuten voitin matkamessuilla Viron pisteen arvonnassa. Kiitos vaan sinne rapakon taakse, kyllä mä ne rahat tuon sinne takaisin eli ihan oikeaan osoiteeseen voitto meni. Parin viikon päästä olis suunnitteilla seuraava ralli, tällä kertaa aattelin olla siellä ihan yötäkin.

Noh, olis tossa edessä odottamassa myös vodkapullokin vuoroaan. Harmi kun aamupäivästä pitäis yks puhelu soittaa, mut onneks livenä ei tarvii ihmisten ilmoilla esiintyä kuin ilta kasilta, joten voihan tässä tänä iltana jonkin verran irroitella mieltä kehosta, kuitenkaan ton menon takia ei ihan övereitä voi millään ottaa.

Siis noista juomista. Ton punkun voitin arvonnasta ja valkkarin ostin yhdelle ämmälle joka ei tykännytkään valkkarista joten otin sen takaisin itselleni, niin ajattelin sanoa ettei siis niin silleen ainakaan kovinkaan paljoa noiden juomien perusteella homoksi epäillä.
 

Waldemar

Jäsen
Ja mukana ollaan... Kaljaa menny tässä konetta asentaessa kohtuu mukavasti ja nyt on siirrytty järeimpiin aseisiin eli viskiin. Taliskeria näin ens hätäään ja siitä etiäppäin bushmillsillä... Onneks ei oo huomen mitää ja voi rauhassa viettää rapulaa. Ei muuta kun Devildriveria kuulokkeisiin ja pöytäkoneen asennus jatkuu!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä tuli itekin yli vuoden tauon jälkeen laitettua NHL07 koneeseen ja onhan tätäkin ihan kiva pelailla yksittäisotteluina samalla, kun siemailee olutta ja rentoutuu. Huomenna ei mitään menoja edessä, joten voi vain nauttia elämästä taas. Tuntuu taas kaikki sujuvan loistavasti. Tyttöystävän kanssa menee hyvin ja rahaakin löytyy tarpeeksi tämän hetken tarpeisiin. Ja perjantaina tiedossa kaverin synttäripartyt, jotka eivät kovin pienet tule olemaan. Sinne siis tyttöystävä kainalossa nauttimaan kavereiden seurasta ja hauskanpidosta.
Elämä on ihmisen parasta aikaa!
 

Waldemar

Jäsen
No mutta. Jotkut kertoo tässä ketjussa mitä musiikkia ne kuuntelee. Mun mielestä varsiinkaan juodessa on tosi vaikea keskittyä musiikkiin, tai siis jos kirjoittaa tai lukee silloin samalla netistä jotain. Sitten huomaakin yhtäkkiä että oho toikin biisi meni jo noin nopeasti, ja eihän siinä silloin ole järkeä kuunnella samalla musiikkia. Mietityttää.

No mulla menee tää täysin toisin päin, eli: jurrissa uppoutuu musiikkiin ja sit huomaakin yhtäkkiä että perskeles sehän on windows jo asentunut, Ja ei muuta kun uutta levyä peliin ja huomaa valokuvien ja musan siirtyneen uudelle koneelle musan pauhaessa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tänään vietetään jälleen kalsari-iltamaa. Ajatus oli alunperin vetää sellaiset pienet ja kivat tumunpoikaset mutta saattaa kuitenkin olla että riipasen kovan kännin tänään :)
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
saattaa kuitenkin olla että riipasen kovan kännin tänään :)

Saattaa olla, että niin riipasen määki. Antakaa, määkin huudan, määkin olen..
No en kännissä vielä, mutta alku on ihan hyvä.
Muutaman kuukauden työttömyys loppuu maanantaina, eli vedetään tähän sellanen muutaman päivän ränni, jos voimat antaa myöden ja tehään tollanen jonkunlainen "loman lopetus".
Kippis!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Saattaa olla, että niin riipasen määki. Antakaa, määkin huudan, määkin olen..
No en kännissä vielä, mutta alku on ihan hyvä.
Muutaman kuukauden työttömyys loppuu maanantaina, eli vedetään tähän sellanen muutaman päivän ränni, jos voimat antaa myöden ja tehään tollanen jonkunlainen "loman lopetus".
Kippis!

Ensinnäkin onnea uudesta duunipaikasta! Otetaan sille :) Mikäs tässä on ollessa. Viina maittaa ja fiilis on muutenkin vähintään hyvä tällä hetkellä. Jatketaan..
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Ensinnäkin onnea uudesta duunipaikasta! Otetaan sille :) Mikäs tässä on ollessa. Viina maittaa ja fiilis on muutenkin vähintään hyvä tällä hetkellä. Jatketaan..

Kiitoksia! Pienet sille joo! =) Tähän paikkaan sanois jo eräs legenda, että "Kännissä on kätevää". Tai myöhemmin yöllä: "Ryyppäsin olutta, ryyppäsin viinaa". Heh.
Ehdotuksia, ja ennenkaikkea hyviä sellasia, että mitäs sitä poistais Alkosta huomenna? Perus Suomiviinat sun muut alkaa olla nähty jo.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ehdotuksia, ja ennenkaikkea hyviä sellasia, että mitäs sitä poistais Alkosta huomenna?

Osta Gambinaa tai Markiisia. Pääset halvalla ja todennäköisesti tulet olemaan kännissä. Ei sillä kansalaisuudella ole niinkään merkitystä näissä asioissa :) Baarissa voit sitten liekittää ja tilailla kaikenmaailman drinkkejä. Tarjoilet niitä sitten lahkeissa roikkuville munahaukoille ja siemailet siinä samassa itsekin niitä.. Aina kannattaa varata pullo jos toinenkin Jormaa tai Valdemaria joko jatkoille tai seuraavan aamun sarastukseen..
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdotuksia, ja ennenkaikkea hyviä sellasia, että mitäs sitä poistais Alkosta huomenna? Perus Suomiviinat sun muut alkaa olla nähty jo.
Ricardin Pastista voisit kokeilla. Anisviinaa tuo on niinkuin Pernod´kin, mutta Pastiksessa on parempi maku ts. se vieno lakritsin maku tekee siitä paremman. Siitä sitten kaataen normipaukku pitkään lasiin, ja kylmää vettä lasi täyteen. Taitaakin muuten olla ainoita viinoja johon vesi sopii erinomaisesti lantringiksi. On muuten siitä kiva juoma, että naisetkin usein tuosta pitävät. Eli jos et koko pulloa juo, niin loput kannattaa säästää vaikka sen päivän varalle, kun tuot naisen kotiisi yömyssylle. :)
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Kiitoksia vinkeistä, pannaan korvan taakse, jos ei muuten :P
Anis-viinasta hyviä kokemuksia jo Turkin reissuilta. Aivan erinomaista settiä.
Ja mikäs sen paremmalta kuulostaakaan kun hyvät kännit ja halvalla. Tosin tää tulee muuttumaan vilä, kuhan pääsee jaloilleen.

Mites ois Viron Reissu 2008, arvon KK:laiset?!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mites ois Viron Reissu 2008, arvon KK:laiset?!

Kyllä! Viro tulee kutsumaan todennäköisesti jo ensi kuussa! Loppupeleissä sillä ei ole kovinkaan suurta merkitystä mitä tulee kurkusta alas kumottua. Pääasia että homma on kivaa! Tätä jaksaa tehdä niin kauan kuin tämä tuntuu hyvältä. Siinä vaiheessa kun viinan juominen rupeaa tuntumaan väkinäiseltä, on aika kävellä K-Rautaan ja ostaa kahdeksan tuuman rautanauloja ja iskeä kalsarit seinälle. Se on siinä saatana. Onneksi ura on vielä Rookie-vaiheessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös