Olut on elintarvike. Ei siitä tule varsinaisesti humalaan. Mielummin siis cokista kuin mitään manhasvattiolutta. Keitto kuuluu asiaan. Itekin olin iltapäivällä vähän klesana rymy-eetussa. Ostosten päätteeksi vajaat neljä litraa koneistoon ja iloinen sekä onnellinen olo. Vähän joutu nukkuu illalla mutta so what. Ei joutunut kiskomaan vatin liiviä päälle, vaikka sekin täällä asunnossa väijyy. Ei ole minun vikani kylläkään.
Olin semipikasesti baarissa, mutten mennyt yökerhoon. Otan tässä eilen avatun valkkarin.
Yläkerran eukko muuten meni tossa äsken tukossa ilmeisesti kämppäänsä kun korkokengät kopisi portaikossa. Syksyllä sanoi minulle ettei käy viihteellä, vaan on mielummin himassa, kun itse kerroin, että käyn viihteellä semi usein. Outoa se että sairastelujen myötä olen itse tottunut olemaan aika paljonkin himassa eli onko meillä vaihto tapahtunut.
Viime yönä muuten hyökkäsi uneenikin. Tosin se on aika nuorennäköinen ja liikaa käteistä. Sairasta silti uneni, vaikkei seksuaalisessa mielessä jne.
Palataan joskus niin sanotusti.
edit. lisätään se, että oon alkanut semisti diggaamaan siitä otuksesta eli jos sillä ei olisi niin paljon käteistä niin saattaisin pyytää lounaalle. Saatan pyytää muutenkin, mutta ongelma on se, ettemme kyllä kohtaa usein. En mene rappukäytävään, kun siellä on ruuhkaa ja vaikka menisinkin niin semiharvoin. Kyllä muutama kerta vuodessa rapussa joku on.