Kalsarikänniketju

  • 5 241 371
  • 66 676

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Juu. Matsi alkaa näyttää siltä, että on parasta keskittyä siihen, minkä parhaiten taidan. Tarjoilija! Ai niin, olen yksin täällä. Kun peli kääntyy hetkessä 2-1:stä 2-5 tilanteeseen, niin eipä loppumatsissa ole enää näkemistä.

No olihan yli erän verran ihan kivaa katsottavaa. Jään pohtimaan, että mistä Suomelle voisi kehittää lähivuosina kunnollisia puolustajia.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Tappio tuli, mutta se on hukutettu jo hyvin.

Matsin jälkeen kun kattelin Foota niin se pelasti!

Kyllä Foo on vaan saatanan kova bändi. Ei voi muutakaan. Tällä hetkellä soi heidän uusimpansa.

Pokerikin luistaa ihan hyvin, joten mikäs tässä.

Niin...ketään muuta enää mukana?
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Loma on kyllä ihana tekosyy, mutta mitä sä Olvia juot?

Semmosta kuraa ainakin mulle, että pitää melki ilmaiseksi saada kaupasta kantaa, jotta sitä tulee ostettua. No Lappari on vielä paskempaa.

Täällä on Karhua kovassa käytössä. Lisäksi alkuillasta oli semmoinen sekalainen seurakunta erilaisia olusia.
 

DummBell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJD
Loma on kyllä ihana tekosyy, mutta mitä sä Olvia juot?

Semmosta kuraa ainakin mulle, että pitää melki ilmaiseksi saada kaupasta kantaa, jotta sitä tulee ostettua. No Lappari on vielä paskempaa.

Täällä on Karhua kovassa käytössä. Lisäksi alkuillasta oli semmoinen sekalainen seurakunta erilaisia olusia.

Olvi vaa nyt sattuu oleen parasta mitä tossa huoltsikalla myytii. Oli siellä Lappariaki, mut nii puutteessa en ollu...

Jos valita sais, ni Fostersia ottasin. Mut tyydytää nyt tän kerra Olvii. Sen ku ekan vetää huivii, ni loput menee sit omalla painollaa...
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Joo Fostersiakin on tullu tänään juotua. Ihan hyvää tavaraa. Vaikka on niitä parempiakin olusia, mutta hinta/laatusuhde on Fostersilla ihan kohdallaan.

Katso kengurun loikkaa...jne...

Niin ja kun ne muutamat on saanut juotua niin samapa se mitä sen jälkeen juo. Siksi itse usein ostankin pari/kolme tölkkiä jotain parempaa ja sitten juon jotain tarjous kaljaa. En kuitenkaan Olvia tai Lapparia. Karjala? Koff ja Karhu on ihan kelpo tavaraa. Sandellsia vetää jo ihan ilosta.

Tällä hetkellä Kotiteollisuus pauhaa jo pokeri kusee ;)
 

DummBell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJD
Karjala? Koff ja Karhu on ihan kelpo tavaraa. Sandellsia vetää jo ihan ilosta.

Tällä hetkellä Kotiteollisuus pauhaa jo pokeri kusee ;)

Karjalaa ainoastaan ravintolassa, Koff ja Karhu maistuu kyllä ihan muutenkin. Sandells on todellakin herkkua olueksi!

Soitossa tällä hetkellä In Flames.

"This is a free fall..."
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Joku Jatkoaika-hifisti varmaan väittää vastaan, mutta täällä ollaan taas, kalsareissa.

Sviddu, joku repi minut baariin ja nyt ollaan entistä ehompana paikalla.

Joku vielä kehissä? Häh? Tää on viimeinen kerta kun osaan kysymysmerkkiä näppikseltä käyttää. Että tervetuloa. Akka on edelleen poissa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No, nyt on niin että kuunteleen Ruotomieli-nimistä yhtyettä. Harvinaisen rehtiä rockia.

Moses Hazyn perjantain keikkaa ootellessa. Onhan siellä Kauko röyhkäkin mutta moses on tällä hetkellä yksi Suomen kovimmista livebändeistä. Tulkaa katsomaan! Tampereen Yo-talolla perjantaina! Ei voi pettyä.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
In Flames on ihan hyvä bändi eli voi sanoa että Ruotsistakin tulee jotain hyvää ;)

Huomenna pitääkin käydä sitten Alkossa sillä huomasin että toi viina puoli ei kovin hyvin enää vetele. Pikkasen puutteita siis sillä osastolla.

Tässä on nyt hienoa aikaa sillä Joulun ja Uudenvuoden välissä ei voi oikeastaan kuin juoda, vai? No jos sitä jotain yleishyödyllistäkin sais tehtyä.
 

DummBell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJD
In Flames on ihan hyvä bändi eli voi sanoa että Ruotsistakin tulee jotain hyvää ;)

Huomenna pitääkin käydä sitten Alkossa sillä huomasin että toi viina puoli ei kovin hyvin enää vetele. Pikkasen puutteita siis sillä osastolla.

Tässä on nyt hienoa aikaa sillä Joulun ja Uudenvuoden välissä ei voi oikeastaan kuin juoda, vai? No jos sitä jotain yleishyödyllisätälin sais tehtyä.

Soon kuule alkoholivero sen verta korkee, et juo vaa nää välipäivät, ni autat maamme taloutta! ;)

Ja todellakin, armas Ruotsi on antanut meille In Flamesin ja... no siihe se jääki...
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Soon kuule alkoholivero sen verta korkee, et juo vaa nää välipäivät, ni autat maamme taloutta! ;)

Kiitti kun muistutit tosta veronnoususta. Olin jo ihan unohtanut. Pitääkin varastoida ihan kunnolla siis ;)

Tuleehan Ruotsista vielä Kenttikin. Tosin eipä sitä nyt niin hirveesti tuu kuunneltuu ja eikä se nyt niin maaginen bändi oo, mut pitää aina mainita kuitenkin. Mut nyt loppuu tää Ruotsin kehuminen! Saatanan pellet!

Hur mår du?
 

DummBell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJD
Kiitti kun muistutit tosta veronnoususta. Olin jo ihan unohtanut. Pitääkin varastoida ihan kunnolla siis ;)

Tuleehan Ruotsista vielä Kenttikin. Tosin eipä sitä nyt niin hirveesti tuu kuunneltuu ja eikä se nyt niin maaginen bändi oo, mut pitää aina mainita kuitenkin. Mut nyt loppuu tää Ruotsin kehuminen! Saatanan pellet!

Hur mår du?

Kent nyt on vähä... ruotsalaista, you know!?

Ja kiitos kysymästä, voin vallan mainiosti!

Räty oli muuten aikoinaa täysin väärässä. Saksa on hieno maa! Siel mie opin olutta aikoinaa juomaa, ku pesis porukan kans käytii Saksan maajoukuetta vastaa pelaa. Ruotsi on paska maa... ja paikallinen olut on jotain iha hirveetä!!!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Mites tässä pelissä kävi? Niin ja ootko kovallakin tasolla pesistä pelannut, superi, ykkönen jne...? Näin hyvinkääläisenä kyselen ;)

Joo Kent on vähän semmosta svedu touhua...mutta kyllä niitten viimestäkin ihan kuuntelee. Ei kuitenkaan mitenkään hirveän maagisesta musasta ole kyse.

Ne pari kertaa mitä oon ruotsissa käynyt (ne kerrat lapsena) niin ei se nyt niin hirveästi tarjonnut.

Saksa sen sijaan on huomattavasti parempi matkakohde. Pitää joskus vielä käydä niillä Octoberfesteillä.
 

DummBell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJD
Mites tässä pelissä kävi? Niin ja ootko kovallakin tasolla pesistä pelannut, superi, ykkönen jne...? Näin hyvinkääläisenä kyselen ;)

Saksa sen sijaan on huomattavasti parempi matkakohde. Pitää joskus vielä käydä niillä Octoberfesteillä.

Kyllä me ainaki toinen peli voitettii, ku ei oltu juotu ku yks päivä. Oli Saksan pojaat ihmeissään ku suomalaiset veti neljään asti kaljaa aula baarissa ja tuli yheksältä aamulla reenaa...;) Toinen peli meni vähä hapoille...;)

En mie oo ku suomi-sarja tason jantteri...
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Toinen peli meni vähä hapoille...;)

Nänhän se tässä ammatissa vähän tapana on :)

Huomasin juuri, että jätkähä pitää majaansa Riksussa eli terve vaan kuntanaapuri! Asut vaan väärässä läänissä ;) Muutenkaan en oo Riksusta koskaan oikeen tykännyt/ymmärtänyt vaikka veljeni siellä amista yrittääkin käydä ;)

Onks muuten se teitin uus Prisma millanen? Kun en oo vielä sattunu käymään.

Yks mistä teille oon kateellinen...teillä on kaksi Alkoa :'(

No onhan tännekkin suunnitteilla parikin keskusta korttelia, jolloin tännekkin sitten se toinen Alko saadaan. Tosin silloin en enää tässä cityssä majaani pidä. Ainakaan toivottavasti.
 

DummBell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJD
Nänhän se tässä ammatissa vähän tapana on :)

Huomasin juuri, että jätkähä pitää majaansa Riksussa eli terve vaan kuntanaapuri! Asut vaan väärässä läänissä ;) Muutenkaan en oo Riksusta koskaan oikeen tykännyt/ymmärtänyt vaikka veljeni siellä amista yrittääkin käydä ;)

Onks muuten se teitin uus Prisma millanen? Kun en oo vielä sattunu käymään.

Yks mistä teille oon kateellinen...teillä on kaksi Alkoa :'(

No onhan tännekkin suunnitteilla parikin keskusta korttelia, jolloin tännekkin sitten se toinen Alko saadaan. Tosin silloin en enää tässä cityssä majaani pidä. Ainakaan toivottavasti.

No en mä muutes, mut pakon eres...;) eli aikanaa emäntä ja opiskelut toi mut Riksuu. Pois lähtisi jos voisi, mut ei viel kykene.. Mä muute huomasin ton sun asuinkuntas jo ajat sitte, mut en viitiny rueta huutelee...;) Ei siinä, Riksu on hieno kaupunki olla ja asua ku ei yritä ymmärtää miks ite asuu täälä. Ja Helssinkkii on vaa vajaa tunnin juna... Prismasta en tierä, ku en oo viel käyny, vaik se koulu reitin vieressä onki. Mut se Riksusta...

"Kuuluu ammattii" = sieki pelaat, vai?
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
"Kuuluu ammattii" = sieki pelaat, vai?

Joo, joskus junnuna tuli pesistäkin lätkittyä, mutta pikku hiljaa se jäi ja vaihtui katsomo hommiin. Viime kaudella tosin kelpas Pihkalassa (No Sisu-stadion) olla. Lähinnä hain tota alkoholistin/juopon hommaa ;) Toki en itsekkään mikään alkoholisti ole niinkuin et sinäkään, mutta näin opiskellessa on kuppi/pullo/tölkki jos toinenkin mukava/helppo ottaa.

Eikä mulla mitään Riksua vastaan, mutta meidän kaupunkien välillä sattuu olemaan tällainen perus kilpailu/halveksunta tilanne ;) Tai ainakin täällä aina haukutaan Riksua ;) Ihan asumiskelpoineinenpaikka, vaikken muutamaa kertaa usemmin vuodessa siellä vierailekkaan.

Aamuposti on kovasana ;)
 

DummBell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJD
Joo, joskus junnuna tuli pesistäkin lätkittyä

Turhaan lopetit, vasta "aikuisena" sitä vasta ymmärtää koko lajin hienouden, peli reissut yms...;)

Lähinnä hain tota alkoholistin/juopon hommaa ;) Toki en itsekkään mikään alkoholisti ole niinkuin et sinäkään, mutta näin opiskellessa on kuppi/pullo/tölkki jos toinenkin mukava/helppo ottaa.

Tää opiskelu on vaa maksalle aikas rankkaa, eikä tuo pesiskää (ainakaa meidä jengissä) ole mittää absolutistin hommaa ;) Mut alkkikseks en tunnustaudu ainakaa ennen ku inssin paperit on käsissä...

Eikä mulla mitään Riksua vastaan, mutta meidän kaupunkien välillä sattuu olemaan tällainen perus kilpailu/halveksunta tilanne ;) Tai ainakin täällä aina haukutaan Riksua ;) Ihan asumiskelpoineinenpaikka, vaikken muutamaa kertaa usemmin vuodessa siellä vierailekkaan.

Aamuposti on kovasana ;)

Juu, ton kilpailun mie oon huomannu, sillä mie en viittiny mittää sannokkaa...;) En määkää Hyvingestä pidä just nyt, mut voi olla eri juttu ens kesänä, jos siellä suomista pelaan;)

Ja meil on COCKs;)

On vissii taas se aika, ku miun pitää taas maata pää selväks...
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Pitää täs varmaan yhden sun toisen ruveta pikku hiljaa nukkumaan ja selviämään, joten eikun hyvät unet vaan sinne hämeeseen ;)

Nykyään sitä saa sitten myöhemmin uuden maksan ;) jos saa...no joo...

Käsipallo on perseestä, sellainen suomenruotsalaisten peli! ;) Ei millään pahalla...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aina välillä kuulee jonkun sanovan että "mä osaan pitää hauskaa ilman viinaakin". Siis mitä tuo lause oikein tarkoittaa? Melkein aina tuon lauseen kuulee ihmisiltä jotka eivät juo alkoholia, ja se usein lausutaankin hieman negatiivisella äänensävyllä, ihan kuin hieman jopa vittuillakseen. Siis kyllähän kaikki osaavat pitää hauskaa ilman viinaa. Sehän on vain yksi tapa pitää hauskaa. Eikä viinanjuonnista ensimmäisenä tule mieleen mikään hauskanpito. Kun lapset menevät linnanmäelle niin niillä on siellä hauskaa. Viinaahan voi vetää vaikka pimeässä huoneessa yksin lattialla istuen, joka voi olla kivaa ja rentouttavaa jne, mutta ei kait nyt hauskanpitoa. Tuosta sanasta tulee ainakin itselleni ensimmäisenä mieleen jotkut teinibileet, eikö joillakin teineillä tee kännissä mieli jotenkin sekoilla tai jotain sellaista? Mä itse en tiedä kun aloin juomaan vasta teini-iän loputtua.

Toinen asia mikä ihmetyttää suuresti, on kännipuhelut. Aina välillä kuulee joiltakin että niitä harmittaa kun esimerkiksi edellisenä iltana tai jopa keskellä yötä oli kännissä soitellut tutuille ja puolitutuille. En mä itse ainakaan ole koskaan kännissä silleen soitellut. Siis kyllähän kaikki ihmiset jotka ovat juoneet vaikka viinapullon tai esimerkiksi kymmenenkin kaljaa, tietävät ja tuntevat sen että ovat kännissä, ja ettei silloin kannata soitella puhelimella. Ehkä noi kännipuhelutkin ovat enimmäkseen teinien puuhaa.
 

Viikatemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Hifk
Kuin hyvää puuroa, kuin jaloa kastiketta, ja päälle prosentteja 8,5.

Tutustukaa ihmeessä, varsinkin kaikki maukkaiden oluiden ystävät!

Corsendonk Christmas Ale, 0,75l huippu olutta. Ja vielä komeassa peltipönikässä, vaimoke ei edes suutu kun nauttii tällaisen sivistyneen "yhden" oluen...
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Sen verran ottaa päähän Pelsujen tämän esitys HPK:ta vastaan, että hallilla hankittua pohjaa jatketaan himassa. Kaiken kukkuraksi tuli hankittua oma asunto, joten mikäs tässä on velkataakan alla kuppia kaataa.
 

M10

Jäsen
Kirjoitanpas tänne pitkästä aikaa. Pientä siemailua pitäisi tänään harrastaa, kun on kuitenkin perjantai. Yläkerrassa on jotkut bileet ja sieltä kuuluu naisten kirkumista ja jotain punkia. Itse otan rauhallisemmin.

Punaviinin merkki on Trivento ja musiikista vastaa The Mars Volta.

Kuuleeko Espoo, Nikke hereillä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös