Nakkikastike
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kummelin vanhoja pätkiä kattelin tossa juutuupista, kun ei o tullu katottua aikoihi.
Normipäivä. Paras kaikista.
Kummelin vanhoja pätkiä kattelin tossa juutuupista, kun ei o tullu katottua aikoihi.
Normipäivä. Paras kaikista.
No perkeles. Muistaako kukaan vielä Alfred J Kwakia tai maailman ympäri 80:ssä päivässä piirrossarjoja? Aivan mahtavaa. Loistavia sarjoja aikanaan ja ovat toki vieläkin :) Olut maistuu. Vielä jos muutaman ottais..
T. Karski-Katti
Ja maija-mehiläistä katoin aina ja kerran itkin koko illan kun YLE laitto vahingossa pyörimää ruotsinkielisen jakson. Kovaa hommaa toi lapsena oleminen.[/QUOTE kirjoitti:Maija mehiläinen oli ollut miun suosikkisarja ihan pentuna, mutta vituttaa vaan kun ei itse muista siitä. En edes tiedä oliko se hyvä?
Unilääkkeen ottaminen ja siihen nukahtamatta jättäminen vastaa kyllä lievää känniä. Hupaisa olotila kerrassaan. Oli pakko kirjoitaa siltä varalta ettei aamulla muista mitään. Voi sitten päivitellä.
Saanen kysyä: Mitä vittua jnengi tässä topicissa tekee? Perustakaa edes oikea topic kunnon känneille. Kalsarit on hanurista.
T. juuri baarista armottomassa jurrissa kotiutunut narri.
No mitä vittua? Perusta ite saatana!
No avataan sitten, saatana!
Haha.. Hieno homma, yrityksen makua perkele, pisteet siitä.
Vilkase kierrätyskeskukseen. Yrityksen makua ilmassa, mjötaah?!
PS. 3 viestiä uupuu 6000 viestin maagisesta rajapyykistä!
Tosin kyllähän sellainen baarista kotiin (ilman naista) ketjunkin vois joku perustaa. Mutta uskon että aikamonet ovat tännekkin joskus skrivailleet baarista kotiutuneena (tunnustan) vaikka se ketjun perusideologian vastaista onkin. Ainakin mulle ihan sama. (pahoittelen joissakin palstalaisissa synnyttämääni raivoa)
Tosin kyllähän sellainen baarista kotiin (ilman naista) ketjunkin vois joku perustaa. Mutta uskon että aikamonet ovat tännekkin joskus skrivailleet baarista kotiutuneena (tunnustan) vaikka se ketjun perusideologian vastaista onkin. Ainakin mulle ihan sama. (pahoittelen joissakin palstalaisissa synnyttämääni raivoa)
Iltoja vaan Eager :)
Samoin! Cheers!
Kato sehän avas sen ketjunsa! Ihan sanansa mittainen narri siis ;) (huomatkaa ironia)