Kalsarikänniketju

  • 5 238 714
  • 66 669

Juneau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals, söden jalat, Hifk, kibe
Meinasin tossa jokunen viikko sit ostaa Jaakko Tepon dvd:n mut sillon oli rahat niin vähissä että jätin ostamatta, ehkä tässä uudenvuoden jälkeen käyn hankkimassa sen ihan oikeesti. Hinta tais olla jotain vajaa 20e.


Kyllä sitä on mukava kuunnella välillä. Sanat on aivan loistavat ja nykyään karaokessakin tulee jumalattomat ablodit kun on vähä reenannu tuota Hilmaa ja Onnia(hymiö)

Jos oot ostamassa Jaakon levyä niin osta tuo Ruikonperän suosikit A-P. Sain anopilta lahjaksi ja oon hykerrelly aika moneen otteeseen...

Lähtee vitutukset(hymppis tähän)
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kännissä ollaan ja hyvä on meininki..

Np. Linkin Park Feat. Jonathan Davis - One step closer
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Oho? Nouseepa nopeesti kuuppaan. Mitäs tää nyt on? Eihän tän pitänyt näin mennä? Mopedi taitaa karata käsistä. Haista paska minä. Vai onko pakko?

- Randy Orton - entrance music
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Oho? Nouseepa nopeesti kuuppaan. Mitäs tää nyt on? Eihän tän pitänyt näin mennä? Mopedi taitaa karata käsistä. Haista paska minä. Vai onko pakko?

- Randy Orton - entrance music

Jotain outoo tässä kyl on joo, ihan ku ´nousis päähän, mut koska ei voi olla ihan varma niin pitää jatkaa tutkimuksia.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Jotain outoo tässä kyl on joo, ihan ku ´nousis päähän, mut koska ei voi olla ihan varma niin pitää jatkaa tutkimuksia.

Millos nämä tutkimukset jatkuvat? Vittu kai sulla nyt jotain arviota on olemassa ettei tarvitse itse kelailla? ,) Hahahaha.. bye bye beautiful.mp3
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Millos nämä tutkimukset jatkuvat? Vittu kai sulla nyt jotain arviota on olemassa ettei tarvitse itse kelailla? ,) Hahahaha.. bye bye beautiful.mp3

No tutkimusta hankaloittaa lihapullaperuna-annos, joka itsepintasesti pyrkii hidastamaan etenemistä, mut tiedotan kyllä heti ku jotain selviää, iha varmasti.

Arviona voin sanoo että kannattaa varautua siihen että se...ööh, nousee päähän...joo, näin.
 

J.Petke

Jäsen
Liitytään taas kerran tähän Jatkoajan eliittiin mukaan. Drinkeillä aloitin iltani ja nyt on vuorossa Leijona pastilli-shot (erittäin loistava) ja seuraavaksi Leijona-Ed-Cointreau kokeilussa (arvostelu jonkinajan kuluttua). Viinipullo vielä tuolla parin metrin päässä huutelee joten täytyy sekin korkata vielä tänään.
 

J.Petke

Jäsen
Wuhuu. Miltä maistuu? Luulenpa että melko loistavaa kamaa.

Siis tuo on ihan Alkossa myytävää kamaa. Puolen litran pullo ja hinta oli joku vähän yli 10€. Tämä on tällainen fishermans friendin sukulainen.

Sen sijaan tuo cointreau+Ed ei ollut ihan mitään jäätävää. Ihan ok mutta ei tarvitse toista tehdä. Onneksi olen päässyt ohi jo siitä että olisi illalla aina pakko lähteä baariin. Yleensä kaikki illat menevät huonompaan suuntaan kun astuun baarin kynnyksen yli. Tämä on mukavaa, tuijotella telkkaria, turista DK:laisten kanssa seka odotella että maailman kovin jätkä - Jack Bauer jatkaa päälliköintiä klo 24.00.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Siis tuo on ihan Alkossa myytävää kamaa. Puolen litran pullo ja hinta oli joku vähän yli 10€. Tämä on tällainen fishermans friendin sukulainen.

Okei. Mulla ei ole mitään tietoa noista Alkon tuotteista. Juon alkoholia hyvin harvoin. :)
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
So fuck your rules man! Ketään menossa mukana? Tietääkö kukaan mitenkäs baarit palvelee näin joulupäivänä?
 

Rexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä. Oon saatanan humalassa. Tällä hetkellä soi ac/dc ja kaikki on helvetin kännissä. Ei ole kalsareita päällä, mutta yritystä löytyy.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Jouluinen tervehdys vaan täältäkin.

Tänään on vedetty hyvällä ruualla, erinäisillä juomilla, hyvällä musiikilla ja leffoilla. Ihan mukava päivä siis.

Katos sieltähän tulee vähän ajat kuluttua C.S.I:ta, jospa sitä sitten.
 

Juneau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals, söden jalat, Hifk, kibe

manager3

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juneau!!! Give me twenty

Eipäs haukuta Karhua.... melkein parasta olutta mitä Suomesta löytää.



Mites muuten onkos noi ravindellit auki näin pyhäpäivänä.... täällä vipattaa meinaa menojalka

LOPPU
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös