Perskules, älä paljasta Kiiralle (niin Kiirahan lukee tätä palstaa ;)) mun lahjaa ;)
Näin varmaan tapahtuu eri puolilla Suomea. Mielikuvitus laukkaa yhdellä sun toisella.
Kiira mun mielestä vähä "sössöttää" vaikka kaunis onki.
Perskules, älä paljasta Kiiralle (niin Kiirahan lukee tätä palstaa ;)) mun lahjaa ;)
Näin varmaan tapahtuu eri puolilla Suomea. Mielikuvitus laukkaa yhdellä sun toisella.
Niiden kaljojen kohtaloa olen tässä mietiskellyt jo monta päivää.
Tänään ei varmaan jaksa käydä missään. Varsinkin kun poliisitkin kyttäävät tuolla, että onko jollain glögistä nollavitonen vai ei.
Se olis yks joulu taas takanapäin ja kuten tavallista niin siitä selvittiin ihan voittajana, nyt sitte voitto-oluiden aika. Tuntuu ihan sunnuntailta.
Tuntuu ihan maanantailta (hymiö) Kuokkavieraaks sinne mänin minä päessään, kostin Hilimalle ja pierasin häissään...
Takanapäin? Miten niin? Miten voi joulu olla takanapäin kesken joulupäivän, varsinkin kun vielä on toinenkin joulupäivä jäljellä? No, mutta vedänpä tästä aimo annoksen terästettyä glögiä.Se olis yks joulu taas takanapäin ja kuten tavallista niin siitä selvittiin ihan voittajana, nyt sitte voitto-oluiden aika. Tuntuu ihan sunnuntailta.
Takanapäin? Miten niin? Miten voi joulu olla takanapäin kesken joulupäivän, varsinkin kun vielä on toinenkin joulupäivä jäljellä? No, mutta vedänpä tästä aimo annoksen terästettyä glögiä.
Onks toi jotain Jaakko Teppoa toi pätkä? Kuulostaa tutulta.
Jepulis, Jaakko on aika bueno. Pörsänmäki mätäkuu tuhatyheksänsataakakskytviis on kans aika hyvä.
Meinasin tossa jokunen viikko sit ostaa Jaakko Tepon dvd:n mut sillon oli rahat niin vähissä että jätin ostamatta, ehkä tässä uudenvuoden jälkeen käyn hankkimassa sen ihan oikeesti. Hinta tais olla jotain vajaa 20e.
Jos oot ostamassa Jaakon levyä niin osta tuo Ruikonperän suosikit A-P. Sain anopilta lahjaksi ja oon hykerrelly aika moneen otteeseen...
Lähtee vitutukset(hymppis tähän)
Oliks anopin ostamalla levyllä mukana tää: http://www.youtube.com/watch?v=94cKs-BWta0
Aivan loistava, mutta harmittaa ku noita Jaakko tepon parhaita biisejä ei löydy juutuubbarista. Mulla ainakin lähtee vitutus aina kun kuulee "saako siskonmies nyt uuden langon"
Ainaskin selkee konsti vitutuksen poistoon :)