Kalsarikänniketju

  • 5 196 299
  • 66 617

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Monet karsastaa kotiviinejä, tuovat varmaan muistoja nuoruuden kiljuista. Kunnolla kun tekee ajan kanssa ja huolehtii puhtaudesta ja desinfioinnista niin kyllä tulee hyvää. Vielä kun malttaa kunnolla kypsyttää, niin avoth!
Kyllä, kiljuista on vahvoja muistoja. Vaikka se, kun pitkään säilötty kiljupönikkä meinasi räjähtää omassa huoneessa ja hädin tuskin pystyi peittämään tätä vanhemmilta. Mehukatti-tölkistä lensi jo korkki ja herkku alkoi tulvia pitkin kaappia.

Selitin tämän vanhemmille, että käynyttä mehua liikkatunnilta. Meni läpi.

Oikeastaan tuon jälkeen olen luottanut muiden valmistamaan alkoholiin. Se on varmasti parempaa.
 

Glove

Jäsen
Kyllä, kiljuista on vahvoja muistoja. Vaikka se, kun pitkään säilötty kiljupönikkä meinasi räjähtää omassa huoneessa ja hädin tuskin pystyi peittämään tätä vanhemmilta. Mehukatti-tölkistä lensi jo korkki.

Oikeastaan tuon jälkeen olen luottanut muiden valmistamaan alkoholiin. Se on varmasti parempaa.
Yläasteella oli jokaisella semmoinen pieni kaappi, missä saattoi säilyttää tavaroitaan. Yksi tuttu ylemmällä luokalla oleva sitten keksi viedä sinne kaappiin kiljupurkin käymään. Sinnehän se sitten räjähti.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kiljua tuli teinivuosina tehtyä paljonkin. Maanantaina käymään ja perjantaina jo pystyi juomaan. Olihan se aivan järkyttävää juotavaa.

Tosin oivallettiin myöhemmin että kaatamalla käymisastiaan kaksi päärynämehukattilekkeriä sekaan niin se muuttui juomakelpoiseksi.
 
Suosikkijoukkue
Suomi
Oranssihousuisia iloisena jäällä, ja myös jokunen ilmapallo jäällä.
Pääjoukko lähtee kotiin, hieman allapäin.
Hyvä oli tarjoilu, vaikkakin peli epätasainen.
Kiitos, ja näkemiin.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Onnistuneen pilkkireissun kunniaksi korkkasin itse tekemäni ja 30.9.2020 pullottamani Raparperi-pihan marjat kotiviinin. Pakko kehaista itseäni. On muuten hyvää!!
Kotiviinihän on oikein tehtynä erinomaista juotavaa. Säästyy myöskin pitkä penni. Itselle viininteossa matka on tärkein, ei lopputulos, heh. Itse puuhasteluvaihe on mukavin, ja kun pääsee nauttimaan oman kädenjälkensä lopputulemaa, niin parempaa palkkiota ei voi juuri olla.

Niin joo, pysytään aiheessa. Olutta ja Koskenkorvaa mennyt, kohta nukkumaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllä, kiljuista on vahvoja muistoja. Vaikka se, kun pitkään säilötty kiljupönikkä meinasi räjähtää omassa huoneessa ja hädin tuskin pystyi peittämään tätä vanhemmilta. Mehukatti-tölkistä lensi jo korkki ja herkku alkoi tulvia pitkin kaappia.

Selitin tämän vanhemmille, että käynyttä mehua liikkatunnilta. Meni läpi.

Oikeastaan tuon jälkeen olen luottanut muiden valmistamaan alkoholiin. Se on varmasti parempaa.


 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Jospa sitä pienet ottais tänään kun huomiselle ei ole mitään tärkeää tekemistä, eli musiikkia ja lonkeroa tähän iltaan.
 

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Olen munasilleen, lasissa Finsbury- giniä, tonicia ja pari kurkun siivua. Kyllä, olen mukavassa nosteessa.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Pitääpä muuten muistaa, että huomisen Liiga- ja Mestis pelit alkaa jo klo. 17. ja maanantaina myös. Helkkarin (arki)pyhäpäivät ku sotkee aikatauluja.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen näköjään kirjoittanut yli 1900 viestiä tähän ketjuun. Lienen kuten Aleksi Valavuori, ei pelaa muisti ja huono pikkuasioissa.
 

Glove

Jäsen
Olen näköjään kirjoittanut yli 1900 viestiä tähän ketjuun. Lienen kuten Aleksi Valavuori, ei pelaa muisti ja huono pikkuasioissa.
Se on aika helvetin paljon enemmän kuin mitä minä olen kirjottanut. Olen siis ihan noviisi näissä asioissa. Ehkö se on ihan hyvä juttu.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Olen näköjään kirjoittanut yli 1900 viestiä tähän ketjuun. Lienen kuten Aleksi Valavuori, ei pelaa muisti ja huono pikkuasioissa.
Mulla 148. Ei pidä paikkaansa tämä on 149.

On mulla enemmän, kun palstalle vuosia sitten tehty päivitys sotki määriä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Voi taivahan taivas ja taivahan Jeesus, miten hyvä tuo Houses Of The Holyn avausraita on. Ihan uutta Zeppeliniä siihen aikaan, Jimmyn heliseviä kitaroita ja John Paul Jonesin bassosooloja. Muistakaa muuten Jonesy tästä! Ja monesta muustakin bassosta.

Ja tottakai Roopen kiimaista laulua ja Bonzon takomista.

Kyllä tuo Houses Of The Holy oli neroutta ensimmäisestä sekunnista lähtien. Zepukan paras levy, vaikka niillä oli niitä lähes yhtä parhaita monta muutakin.


 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös