Täällä vinkkua ja lonkeroa sekä hieman konjakkia.Kiitos samoin. Tänään vuorossa on ainakin punkkua ja olutta, ehkä myös pikkaisen likööriä.
Täällä vinkkua ja lonkeroa sekä hieman konjakkia.Kiitos samoin. Tänään vuorossa on ainakin punkkua ja olutta, ehkä myös pikkaisen likööriä.
Olo on kyllä kuin yrittäisi Lammiolle puhua järkeä. Joten täältä tähän.
Yv av hv raportoitu ignoroitu.Siirsin lainauksena tämän tärkeän viestin kalsarikänniketjuun, jonne se, siis tämä viesti, kuuluu. Minähän olen selvänä nytkin ja tulin äsken kotiin 15 kilsan lenkiltä (toivun yhä, ei voinut enempää). Mutta jos joku on kännissä, niin en minä sitä moiti, ääneen, mielessäni vain. Moitin.
En minäkään, mutta vastakohdat kai viehättää ja minä olen tuohon jo tottunut. Toisaalta hyvä kun itse ei tarvitse keksiä tikusta asiaa vaan puhetta riittää automaattisesti. Voitte sitten kuvitella millainen on serkkuni (nainen hänkin), jonka juhannuksena tavatessaan puolisonikin joutui olemaan hiljaa. Ihastuivat toki toisiinsa välittömästi.Jahas, hyvä tietää, kun en se puheliain kaveri alkuun ole, mutta kyllä se sitte lähtee :)
Joo no oon minä ennenkin ollut hiljaa koko viikonlopun kun olen yksin täällä koton pällistellyt.En minäkään, mutta vastakohdat kai viehättää ja minä olen tuohon jo tottunut. Toisaalta hyvä kun itse ei tarvitse keksiä tikusta asiaa vaan puhetta riittää automaattisesti. Voitte sitten kuvitella millainen on serkkuni (nainen hänkin), jonka juhannuksena tavatessaan puolisonikin joutui olemaan hiljaa. Ihastuivat toki toisiinsa välittömästi.
Onnittelut!Syntymäpäivä on oikeasti vasta tiistaina, mutta tuli jo tänään haettua koppa sun muut virvokkeet valmiiksi kun huomenna niitä jo vietetään sen vuoksi että lisäkseni 4 muulla kaverilla on niin lähekkäin synttärit että päätettiin lauantaina lähteä ulos viettämään jonkinmoisia karkeloita. No, oli ehkä virhearvio hakea koppa jo tänään kun juomishommiksihan tuo jo meni.
Kohta lähteä katsomaan mitä kaupungilla näkyy.
Kiitos. Välivuosia vietetään (33) joten mitään suuria kinkereitä ei ole tiedossa, mutta mukava kuitenkin kun on muitakin tuttuja joiden kanssa päätettiin saada hyvä veruke lähteä ulos pussikaljoittelemaan. Taas.Onnittelut!
Pitäkäähän hauskaa!Pussikaljottelua iteki mietin, mutta taitaa se kalsarointi viedä tällä kertaa voiton.Kiitos. Välivuosia vietetään (33) joten mitään suuria kinkereitä ei ole tiedossa, mutta mukava kuitenkin kun on muitakin tuttuja joiden kanssa päätettiin saada hyvä veruke lähteä ulos pussikaljoittelemaan. Taas.
Et ole ainoa. Eikä pysty edes korjaamaan kun pitää illalla ajaa autolla.Vittu että oon hutikassa, vieläkin eilisen jäliltä..
En aja ennen kuin tiistaina, aikaisintaan. Siksi -rairaiEt ole ainoa. Eikä pysty edes korjaamaan kun pitää illalla ajaa autolla.