Vähän liian hyvät kalsarikännit. Heräsin kun tuntuu et puskee juomat ylöspäin. Ei ole vielä ylös tullut kuitenkaan vaikka siltä tuntuu vieläkin. Kun on tuore parisuhde (alle 2kk tunnettu) niin ei huvittaisi sänkyyn/naisen päällekään oksentaa.
Ehtis jauhamaan paskaa ku menen kotia päin.Vähän liian hyvät kalsarikännit. Heräsin kun tuntuu et puskee juomat ylöspäin. Ei ole vielä ylös tullut kuitenkaan vaikka siltä tuntuu vieläkin. Kun on tuore parisuhde (alle 2kk tunnettu) niin ei huvittaisi sänkyyn/naisen päällekään oksentaa.
Olisin hyvin voinut soitellakin, mutta tuo toinen heräsi ihmettelemään mihin katosin. Tuoreen suhteen omituisuuksia.Ehtis jauhamaan paskaa ku menen kotia päin.
Loppuiko viina? Aina sitä jostain löytää. Mikään ei ole niin kekseliäs elämänmuoto kuin suomalainen juoppo joka tarvitsee lisää viinaa.Kaikki hyvä päättyy aikanaan ja niin humala vaihtui laskuhumalaksi ja tunnen jo krapulan kolkuttelun. Lyhyt oli onni katsella YouTube videoita ja juoda kaljaa. Tällä hetkellä maailma tuntuu aika turhalta paikalta.
Löytää toki. Saako humalassa ajaa baariin?Loppuiko viina? Aina sitä jostain löytää. Mikään ei ole niin kekseliäs elämänmuoto kuin suomalainen juoppo joka tarvitsee lisää viinaa.
Lakikirjasta saattaa löytyä vastaus tuohon.Löytää toki. Saako humalassa ajaa baariin?
Lakipykälä taisi olla että humalassa saa ajaa oman kunnan alueella kotiinpäin.Lakikirjasta saattaa löytyä vastaus tuohon.
Jos on tuttu nimismies.Lakipykälä taisi olla että humalassa saa ajaa oman kunnan alueella kotiinpäin.
Juo vaikka käsidesiä, kyllä sillä promillet nousee jos se on se juttu.Kaikki hyvä päättyy aikanaan ja niin humala vaihtui laskuhumalaksi ja tunnen jo krapulan kolkuttelun. Lyhyt oli onni katsella YouTube videoita ja juoda kaljaa. Tällä hetkellä maailma tuntuu aika turhalta paikalta.
Naapurissa on urheileva kauppamaisteri. Nainen, ja ihan hyvännäköinen. En usko, että hällä niin viinaa on, mutta voisi olla jotain muuta. Urheiluvaatteissa näyttää kovin herkulliselta.Naapurilla voi olla viinaa. Soita ihan rohkeasti ovikelloa, esittele itsesi ystävällisesti ja kysy onko viinaa. Että laskut pukkaa päälle, nyt tarvitaan ja heti. Lupaa lainata kahvikupillinen sokeria tai pari kananmunaa jos hyö tarttee.
Mä ymmärsin, että viinaa kyllä olisi ollut mutta Youtubesta loppui klipit.Juo vaikka käsidesiä, kyllä sillä promillet nousee jos se on se juttu.
Tämmöinen evilin käänteinen Roudasta rospuuttoon -sketsi että aikansa pihalla mekastettuaan vaimo avaa pirtin oven ja sanoo että eikö se olisi sinun jo aika mennä tuonne naapurin pihalle huutamaan...Naapurilla voi olla viinaa. Soita ihan rohkeasti ovikelloa, esittele itsesi ystävällisesti ja kysy onko viinaa. Että laskut pukkaa päälle, nyt tarvitaan ja heti. Lupaa lainata kahvikupillinen sokeria tai pari kananmunaa jos hyö tarttee.
Enpä muista milloin olisin juonut pullolisen rommia. Siitä olen varma, että se on joskus tapahtunut, mutta siitä on aikaa. Tänään tyydyin pariin lonkeroon. Enkä minä oikeastaan voisi edes kirjoittaa tähän ketjuun kun olen verhoutunut pelkkään pyyhkeeseen. Kalsarit meni pyykkikoriin.Huh-hah-hei ja rommia pullo!
Joo, ei ole hetkeen tullut rommia nautiskeltua. Varmaan sellaiset 4-5 vuotta sitten viimeksi. Giniä olisi tehnyt mieli, mutta enää ei pysty. Syystä tai toisesta saan nykyisin jonkin ihmeellisen allergiareaktion kyseisestä tisleestä. Harmi, sillä gin tonic oli yksi suosikkidrinkkejäni aikoinaan. Ja ketjun etikettiä rikon käyttämällä pelkkiä shortseja.Enpä muista milloin olisin juonut pullolisen rommia. Siitä olen varma, että se on joskus tapahtunut, mutta siitä on aikaa. Tänään tyydyin pariin lonkeroon. Enkä minä oikeastaan voisi edes kirjoittaa tähän ketjuun kun olen verhoutunut pelkkään pyyhkeeseen. Kalsarit meni pyykkikoriin.