Kalsarikänniketju

• 5 309 405
  • 66 757
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Meinasin kirjoittaa jotain top5-ketjuun. Jätän väliin, koska en voi luottaa, että kirjoittaisin juuri nyt erehtymätöntä faktaa - edes omasta mielestäni. Muistuttakaa, jos olen kuitenkin kirjoittanut jotain! Siis tämän jälkeen.
Varoaika x tuntia...

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaahas sitä on menty 5 tuntia kalsaroidessa. Ihan kivaa hommaa tämä on kyllä vaihteeksi, vaikka mieluummin olisin riekkunut muualla.

K

Kiekkokatsoja

Olipa mukavaa olla tänään laivan kannella hetki ihan itsekseen, ja tissutella kaljaa + räplätä kännykkää. Lisäksi tuo aurinko, on lämmittänyt mua kohdassa, jossa ei juuri tuule.
Wäinämöinen soitti aikanaan kannelta, meitsi lähinnä räpläsi nettiä, ja kuunteli musaa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kaljaa tietokoneen ääressä. On sitä huonompiakin tapoja viettää aikaa. Voi olla esimerkiksi tietokoneen ääressä ilman kaljaa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Duval ale 6,66 on aika makoisa tuote. Sitten on toki YouTubessa jatkuva Freemans Brainin katsominen. Viihdyttävää.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Aston Villa näköjään antaa Evertonille oikein kunnolla turpaan, niin "lievitetään" häviön vitutusta musiikilla ja lonkerolla.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Aston Villa näköjään antaa Evertonille oikein kunnolla turpaan, niin "lievitetään" häviön vitutusta musiikilla ja lonkerolla.
Pikkulapsuudesta asti ole valioliigassa Evertonia kannattanut ja vaikka ei ole vuosikausiin tullut valioliigaa seurattua niin ymmärrän tuskan ja lievitän myös.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Pikkulapsuudesta asti ole valioliigassa Evertonia kannattanut ja vaikka ei ole vuosikausiin tullut valioliigaa seurattua niin ymmärrän tuskan ja lievitän myös.
Meiltä puuttu mm. Pickford, DCL, Richarlision, jos haluais tekosyitä keksiä. Noh eka häviö tälle kaudelle valioliigaan, niin ei tämä niin paskasti ole menny mitä ajattelin.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Suomalaista Everton-faniutta on muuten hei tutkittu. Törmäsin tähän opiskeluvuosinani. Vähän vanha, mutta tosi maukasta luettavaa näin muutenkin:

Mulla on toi kirja, joten ei tartte kauempaa etsiä. Ja siinä siis muutakin kuin Everton-faneja, mutta ovat yksi osa kirjaa. Ja ovat kannessa!

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Suomalaista Everton-faniutta on muuten hei tutkittu. Törmäsin tähän opiskeluvuosinani. Vähän vanha, mutta tosi maukasta luettavaa näin muutenkin:

Mulla on toi kirja, joten ei tartte kauempaa etsiä. Ja siinä siis muutakin kuin Everton-faneja, mutta ovat yksi osa kirjaa. Ja ovat kannessa!
Aikoinaan menin isälleni paljastamaan tämän Everton- kannatukseni, niin hän vain nauroin päin naamaa! (kai aiheesta),Kyllä me näytetään vielä, vaikka sitten 2100-luvulla milloin se menestys saattaa olla mahollista kun on se uus stadion ynnä muut. (Stadion tapahtuu, mutta menestys?, vitut)

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aikoinaan menin isälleni paljastamaan tämän Everton- kannatukseni, niin hän vain nauroin päin naamaa! (kai aiheesta),Kyllä me näytetään vielä, vaikka sitten 2100-luvulla milloin se menestys saattaa olla mahollista kun on se uus stadion ynnä muut. (Stadion tapahtuu, mutta menestys?, vitut)
No niin, lue säkin toi Kulttikirja. Ihan ilmaiseksi promoan.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja kyllähän sä nyt @Skruf tiedät Soulssit ja Hävärit varmaan. Timantinkovaa Kouvola-skeneä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No, en tiedä kehtaanko sanoa itteä oululaiseksi vai lappilaiseksi, niin Soulssit on tuttu kun googlasin. (19 vuotta asuin rollossa näin ohimennen sanoen)
Sori, kouvolalaiseksi luulin! Mutta hyvä jos Soulssit on tuttu. Siitä on hyvä alkaa. Kohta säkin asut Kouvolassa. (Ja minäkin asuisin, mutta kun ei korkeakoulutetuille eikä minun alalta löydy töitä, niin Stadissa pitää olla.)

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No en sitä sulje pois mikäli hyvä työtarjous tulis eteen sieltä!
Mä ainakin muuttaisin heti. Valitettavasti oma ala on niin paholaismainen, ettei siinä duunia maakunnissa usein ole. Mutta jos olisi pienikin mahdollisuus palata taas Kouvolaan, niin palaisin. Ehkä jonain päivänä. Nykyinen duuni vaikuttaa lupaavalta.

@nummenkallio Huipputason pesäpalloa ja liigaa ois siellä tarjolla ja ei kai se Imatra ole niin kaukana etteikö RoKin pelejä pääsis vahtaamaan silloin tällöin.
Imatran etäisyys vaikuttaa toki. Olen IPV:n miehiä, ihan suvusta. Sori Kopla. Siis tässä.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Mä ainakin muuttaisin heti. Valitettavasti oma ala on niin paholaismainen, ettei siinä duunia maakunnissa usein ole. Mutta jos olisi pienikin mahdollisuus palata taas Kouvolaan, niin palaisin. Ehkä jonain päivänä. Nykyinen duuni vaikuttaa lupaavalta.

Imatran etäisyys vaikuttaa toki. Olen IPV:n miehiä, ihan suvusta.
Rovaniemiki houkuttelee kun sieltä on ollut pois sen 7 vuotta. pl. ne parin päivän reissut. Luontokohteet se on syy miksi mietin tätä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy