Kalsarikänniketju

• 5 308 845
  • 66 757

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
EHM ja viina. Mikä muka vois mennä pieleen?

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaahans, piti katsella tänään Nasumin DVD:tä ja juoda pari kaljaa mutta MAGA hatut vähän pilasivat sen suunnitelman.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Bad Brainsia sekä Dead Kennedysia kuuntelussa, ja siihen kylkeen olutta. Miten muut kalsaroivat?

A Siente

Jäsen
Viestistä on annettu mauttomana ja hyvän maun vastaisena rikepiste
Jollain tapaa kaunista katsoa videomateriaalia missä tapetaan ihmisiä. New Zealandin ampuminen tuli katsottua ja onhan tuo kiehtovaa. Ei jaksa aina pelkkää musiikkia kuunnella. Joskus on hyvä katsoa vähän erilaista materiaalia. Kuolevien epätoivon äänet on kuin musiikkia. Vielä muutama olut ja sit nukkumaan.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jos muutama olut tässä ja pelailua ja musiikkia.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viiniä, Calvadosta ja olutta. Tässähän tämä menee, samalla kun luukuttaa Sleeppiä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nuoriso on pilalla. En olisi halunnut tällaista kuunnella ennen petilaattoriin menoa.
Olkoon vain. Minä silti luukutan Pintandwefall yhtyettä. Ei sinun ole pakko näitä kappaleita kuunnella katsos.

Glove

Jäsen
Ei voi kahta matsia (Juk - IFK, LHF-LHC) katsoa ilman, että alkaisi janottamaan. Muutaman lonkeron olen juonut. Ja vielä on verkkarit jalassa niin ei tätä varmaan lasketa.

Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Meinasin vaan että jos eivät päästä enää peleihin saatana. 35v putkeen oon joka kausi nähny ainakin yhden pelin. Pitää varmaan murtautua tj. perässä johonkin matsiin. Mestaruutta turha ootella, niin. Yleensä en kiroile mutta pitäkää tunkkinne niin.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tämän illan kalsaroinnit sai vähän synkän varjon, kun tuli tieto lappeenrantalaislähtöisen muusikon Pave Maijasen poismenosta. Paven muistoksi on tullut kumottua muutama lasillinen.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Diggasin Pavea kovasti, muusikkona ja henkilönä. En niin kovasti, että mulla olisi hänen soololevyjään 80-luvulta hyllyssä. Ei kai kellään enää ole. On mulla kuitenkin Royalsia ja Nuclear Nightclub. Pave oli hieno muusikko ja luultavasti hieno ihminenkin, kunnioitan ja arvostan.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Onpas ketju valahtanut pohjalle vai ootteko te kalsaroijjat valahtaneet? Vai ujosteletteko kirjoitella ketjuun, kun dokaus on kovin paheksuttua palstalla nykyään?
Itsehhän olen kalsaroinut jo useammankin päivän ja päätin nostaa ketjua ennenkun humallun niin jotten näe kirjoittaa. No ei tänään sellasta vaan ihan pienet vaan, että sais kuuden pintaan unenpäästä kiinni, jotta jaksaa sitten katella sen Super Bowlin.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onpas ketju valahtanut pohjalle vai ootteko te kalsaroijjat valahtaneet? Vai ujosteletteko kirjoitella ketjuun, kun dokaus on kovin paheksuttua palstalla nykyään?
Itsehhän olen kalsaroinut jo useammankin päivän ja päätin nostaa ketjua ennenkun humallun niin jotten näe kirjoittaa. No ei tänään sellasta vaan ihan pienet vaan, että sais kuuden pintaan unenpäästä kiinni, jotta jaksaa sitten katella sen Super Bowlin.
Noh, tässä on ollut muuta tekemistä. Nyt sunnuntain ja Red Wingsin ottelun kunniaksi korkkasin oluen ja muutama muu vielä jääkaapissa viileässä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy