Kalsarikänniketju

  • 5 207 051
  • 66 637

A Siente

Jäsen
Olen miettinyt onko oikeassa elämässä mahdollista leikata elävältä ihmiseltä aivonpalasia ja syöttää ne sille. Tuli vanha hannibal elokuva mieleen kaljaa juodessa.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Koffia on vielä viis kokonaista tölkkiä tuolla hyllyn hämärässä. Riittänevät täksi viikoksi, ei ehdi juoda kaikkien menojen vuoksi paitsi nyt alkuviikosta.

Täyttääkö yksi juotu Koffi kalsarikännien määritelmän? Tarkoitus ei ole missään nimessä vinoilla, lähinnä vain pohdiskelen missä kulkee raja.

Sinänsä myös minulta helvetin typerä nostaa tätä ketjua, koska olen töissä ja juon kahvia maidolla. Perjantaina aion kyllä sitten kalsarikännätä rommin ja lonkeron voimalla! Ah, perjantai tulethan nopeasti.
 

Glove

Jäsen
Täyttääkö yksi juotu Koffi kalsarikännien määritelmän? Tarkoitus ei ole missään nimessä vinoilla, lähinnä vain pohdiskelen missä kulkee raja.

Sinänsä myös minulta helvetin typerä nostaa tätä ketjua, koska olen töissä ja juon kahvia maidolla. Perjantaina aion kyllä sitten kalsarikännätä rommin ja lonkeron voimalla! Ah, perjantai tulethan nopeasti.
Eiköhän se lasketa jos siitä tulee känniin. En tiedä käytetäänkö tässä rattijuopumuksen rajaa vai jotakin muuta määrittämään kännitila vai onko se jokaisen oma asia määritellä onko kännissä vai ei?
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Eipä ole hetkeen tullut kalsareita vedettyä, mutta tänään otetaan pienet. Punaviiniä pari mukillista ja kohta saunassa vielä jokunen olut.

Aamulla toki työt odottaa, mutta voipihan tässä alkuillasta pienet ottaa, kun ei tarvitse 0,0 puhaltaa aamulla, kuten tuolla tehdas alueella, jossa työkeikkaa heitin jokusen viikon. Ei siellä kyllä kertaakaan puhallutettu, mutta uhka oli päällä silti, eikä leikkiäkään tuon suhteen uskaltanut.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
No vittu. Maanantaina alkaa opiskelujen työpaikkajakso ja nyt on flunssa päällänsä. Poistan sen olusilla ja kuulokemusiikilla.

Koskakohan on muuten sellanen tötterö päässä, mikä tunkee ääntä korviin, kuvia silmiin ja hajua nenään?

Joskus 80-luvulla Walkmanin aikakaudella naureskelin, että pian on varmaan silmälappuvideotkin. No nyt on VR-lasit, joten kyllä toi hajukin mukaan tulee neljänkymmenvuoden sisällä, uskon ma. Nopeemminkin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Perjantai ja ketju hiljaa. Kui?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Original Long Drink Brandya löytyi vihdoin lähikaupasta ja ostin yhden tölkin melko suolaiseen n. 4 euron hintaan (litrahinta siis reilut 8 €). Tuon tyhjennettyäni totean Jutin sanoin: eteenpäin. Ihan karseeta kuraa, se Laitilan versio upposi paremmin ja oli litrahinnaltaankin taatusti halvempaa.

Takaisin oluen pariin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vielä on maistamati, toki hankittu, toi Hartwallin Brandy. Huomenna sitten. Ei tarkoita 31 min päästä toki.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Vielä on maistamati, toki hankittu, toi Hartwallin Brandy. Huomenna sitten. Ei tarkoita 31 min päästä toki.

Lisää Jutia: älä lähre sinne!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ennen oli kova kombo; Jatkoajan keskustelupalsta, Ässien IRC-kanava ja kalsaripöhnä. Nuorena.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nuorena ei ollut kai mitään noista Arnoldin mainitsemista. Nuorena oli Heikki Hietamiehen Lauantaitanssit, Kalkitokset, Jokerit divarissa, Manchester City divarissa, Kekkonen elossa, Eput soitti punkkia eikä takapenkeillä ollut turvavöitä.
 
K

Kiekkokatsoja

Oon kyllä säästäväinen tyyppi. Kesän oon vetänyt kalsareita kotona. Jos olisin juossut baareissa ja yökerhoissa, menisi varmaankin satanen tai yli, illassa. Kotona saa kännit 20-30e hintaan. Ja turvallista, kun saa sammua mihin vaan.
Oon varmaankin tienannut tonnin pari, tässä kesällä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Oon kyllä säästäväinen tyyppi. Kesän oon vetänyt kalsareita kotona. Jos olisin juossut baareissa ja yökerhoissa, menisi varmaankin satanen tai yli, illassa. Kotona saa kännit 20-30e hintaan. Ja turvallista, kun saa sammua mihin vaan.
Oon varmaankin tienannut tonnin pari, tässä kesällä.

Onnea. Kävin eilen "yhdellä" kaverini houkutuksesta ja noin klo 00:40 olimme baarissa. Tiliotetta päivällä katsoessa tuli kevyt tirskahdus kun huomasin, että vajaa 150e hävinnyt tililtä. Noh, eipä täältä mukaan mitään saa kun aika jättää...
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Pienissä sievissä jo muutaman tunnin verran. Sama meno jatkunee aamuyöhön saakka, tosin välillä voi joutua kuppilaankin asti. Sinne ei sentään kalsareissa, eihän tuolla edes tarkene.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Venetsialaiset. Hyvä syy juoda.

Paljon herkkuruokaakin!
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Alkoi sataa Vantaalla juuri nyt. No uusi Riesling auki, ei kai muu auta...
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Joo olen baarissa (yksin) kun kalsarit oli liian hyvät ja juomat loppui. Mutta tässä nyt taas suunnitteilla uutta pikkumiittiä, mikä johtuu siitä että gennadi haluaa tavata nummiksen.

Molemmat siis ihan lähellä asuvia palstaveljiä, mutta jostain syystä eivät ole ikinä tavanneet minua samaan aikaan eli eivät ole tavanneet toisiaan. Mutta siis syyskuulle ajateltiin jotain "pohjat minun luona (vaskipelto) ja yleinen pahennus myyrmäessä" tyylistä illanviettoa. Tiedän että täällä lähiseudulla asuu muitakin kuin palstabestiksiä, joten jos kiinnostaa tätä ilmeisesti spurguringiksi nimettyä jengiä tavata niin siihen olisi taas kerran mahdollisuus (ajankohta ei vielä tiedossa).
Hmmm, houkuttaa kyllä!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Hartwall Brandy-lonkero. Tykkään. Ehkä siksi, koska konjakki on hyvää.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Nuorena ei ollut kai mitään noista Arnoldin mainitsemista. Nuorena oli Heikki Hietamiehen Lauantaitanssit, Kalkitokset, Jokerit divarissa, Manchester City divarissa, Kekkonen elossa, Eput soitti punkkia eikä takapenkeillä ollut turvavöitä.

Kaikki ovat hyvin tuttuja, mutten muistanut termiä "kalkitos", piti googlata. Jumaleissön että tulikin nostalginen olo, nehän olivat aivan parhautta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös