Vielä on maistamati, toki hankittu, toi Hartwallin Brandy. Huomenna sitten. Ei tarkoita 31 min päästä toki.
Joko olet sedättynyt, parahin Arnold?
Oon kyllä säästäväinen tyyppi. Kesän oon vetänyt kalsareita kotona. Jos olisin juossut baareissa ja yökerhoissa, menisi varmaankin satanen tai yli, illassa. Kotona saa kännit 20-30e hintaan. Ja turvallista, kun saa sammua mihin vaan.
Oon varmaankin tienannut tonnin pari, tässä kesällä.
Hmmm, houkuttaa kyllä!Joo olen baarissa (yksin) kun kalsarit oli liian hyvät ja juomat loppui. Mutta tässä nyt taas suunnitteilla uutta pikkumiittiä, mikä johtuu siitä että gennadi haluaa tavata nummiksen.
Molemmat siis ihan lähellä asuvia palstaveljiä, mutta jostain syystä eivät ole ikinä tavanneet minua samaan aikaan eli eivät ole tavanneet toisiaan. Mutta siis syyskuulle ajateltiin jotain "pohjat minun luona (vaskipelto) ja yleinen pahennus myyrmäessä" tyylistä illanviettoa. Tiedän että täällä lähiseudulla asuu muitakin kuin palstabestiksiä, joten jos kiinnostaa tätä ilmeisesti spurguringiksi nimettyä jengiä tavata niin siihen olisi taas kerran mahdollisuus (ajankohta ei vielä tiedossa).
Nuorena ei ollut kai mitään noista Arnoldin mainitsemista. Nuorena oli Heikki Hietamiehen Lauantaitanssit, Kalkitokset, Jokerit divarissa, Manchester City divarissa, Kekkonen elossa, Eput soitti punkkia eikä takapenkeillä ollut turvavöitä.
No jos sulla on kalsarit jalassa niin hyväksytään. Mulla on vielä tuulihousut jalassa niin ei lasketa.Onkohan tämä kalsarointia, kun olen tallinnan vanhan kaupungin keskellä hotellihuoneessa juomassa lonkeroa? Päivä menikin baareissa, ja rouva väsähti kesken kaiken.
Aissamari. Farmarit vielä jalassa. Kohta meinasin vielä savuille mennä. Sen jälkeen vetäisenkin eroottisesti alavartaloni vapaaksi kankaiden kalhlinnasta. Ylävartalolle meinasin tehdä saman. Kuvaa teille runkkareille ei heru!No jos sulla on kalsarit jalassa niin hyväksytään. Mulla on vielä tuulihousut jalassa niin ei lasketa.
Riesling on kyllä hyvää ilman suklaatakin. Minulla on tosin valikoimassa lonkeroa. Useita eri vaihtoehtoja, mutta olen tullut siihen tulokseen, että Original Gin Long Drink on parasta.Ulkona sataa ja on pimeää, riesling auki suklaan ja kirjan kanssa.
TUleeko sinullekin aina välillä tilanne, että musiikki loppuu ja ruudulla kysytään "kirjaudu sisään"?Mie oon muodin huipulla, joten lasissa aperol spitziä. Youtubessa musiikkia, joka ei ihan viimeisintä uutta. Dion aikaikasta Rainbowta juutuubista.
En nyt tässä tilassa osaa kommentoida tuohon. Nyt ollaan jo kohtuu messevässä hiprakasssa.TUleeko sinullekin aina välillä tilanne, että musiikki loppuu ja ruudulla kysytään "kirjaudu sisään"?
Olenko tossun alla kysymykseen, ei tarvinne vastata. Tyydyn tilanteeseni.En nyt tässä tilassa osaa kommentoida tuohon. Nyt ollaan jo kohtuu messevässä hiprakasssa.
Terassilla istuskelen saunan jälkeen. Aperol spritsiä lasissa, ja kolmisen kaljaa kanssa. Myös täysi bodega blond sikari aski kanssa. Kerran saan rouvan mukaan täydentämässä juomavarastoa illan kuluessa...