Me ollaan valittu kansa.Moi Jussi. Jussi minäkin äitini ja siskoa lukuun ottamatta kaikkien muiden sukulaisten mielestä. Ja hieman juovuksissa. Jussit osaa.
Kisck start my heart. Olen ihan varmasti kuullut kerran, mahdollisesti useamminkin. Olikohan tämä jollain videokokoelmalla VHS aikaan? Ei voi muistaa.Kickstart My fucking Heart alkoi soimaan. Rakastan tätä paikkaa.
Baarissa varmaan tynnyreittäin.Paljonks on jäljellä?
Aika vitun kännissä ollaan taas. Koirat hillitsee kun niistä pitää pitää huolta ja rakastan niitä.
Salvatore, romanialaisten versio Unicumista on oikeastaan ihan hyvää. Taitaa kyllä olla vain tämän alueen tuotteita, kun Googlekaan ei tunnu moista herkkua tuntevan. Tuossa tuo pikkuhiljaa tyhjenevä pullo kuitenkin pöydällä on.
Noh noh, äläpä nyt hauku tuota samettisen pehmeää jumalten juomaa. Täytyypä vähän kysellä paikallisilta tuosta Salvatoresta ja sen historiasta. Jemmaan ei tarvitse laittaa, kun sitä saa ihan kaupasta täällä. Ilman muuta maistellaan jossain vaiheessa.Enkä tunne muuten mäkään, Googlen lisäksi. Eipä ole tullut vastaan vaikka täällä oon nyt kohta kymmenen vuotta pyörinyt. Pistäpä vähän jemmaan niin testataan jossain vaiheessa. Unicum kyllä on hirveätä paskaa, mutta ei kai siitä pahemmaksi voi vetää?
Olis kannattanu lukea etiketti tarkemmin, Salvator on kyseessä ja löytyhyhän se Googelistakin. Paikallista juomaa.
E: Linkistä löytyy lisätietoa kyseisestä tuotteesta, en tiedä miltä sivustolta.
Koffia on vielä viis kokonaista tölkkiä tuolla hyllyn hämärässä. Riittänevät täksi viikoksi, ei ehdi juoda kaikkien menojen vuoksi paitsi nyt alkuviikosta.
Eiköhän se lasketa jos siitä tulee känniin. En tiedä käytetäänkö tässä rattijuopumuksen rajaa vai jotakin muuta määrittämään kännitila vai onko se jokaisen oma asia määritellä onko kännissä vai ei?Täyttääkö yksi juotu Koffi kalsarikännien määritelmän? Tarkoitus ei ole missään nimessä vinoilla, lähinnä vain pohdiskelen missä kulkee raja.
Sinänsä myös minulta helvetin typerä nostaa tätä ketjua, koska olen töissä ja juon kahvia maidolla. Perjantaina aion kyllä sitten kalsarikännätä rommin ja lonkeron voimalla! Ah, perjantai tulethan nopeasti.