Kalsarikänniketju

  • 5 207 426
  • 66 637

ace

Jäsen
Pakkokirjoittaa ketjussa juuri hehkutettiin tulevaa viikonloppua, mutta itsellä koko vkl töitä, joten tänään tissutellaan. Bisse+Unicum kombolla Kotiteollisuuden siivittämänä parempaa huomista kohti.
 

ace

Jäsen
Onko jäänyt vielä Unkari päälle (unicum) vaikka käsittääkseni vaihdoit asemapaikkasi sinne HPL76 seuduille eli etelänaapuriin?
Transylvania missä vaikutan, on vanhaa Unkarin hallinnoimaa aluetta ja tietojeni mukaan täällä 99% porukasta puhuu unkaria ja muutenkin unkarilainen kulttuuri rulettaa. Unicumia on siis tarjolla, kelpaa minulle.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Syntisesti ketju oli valunut jo kakkossivun puolelle. Nostellaas nyt ylöspäin, kun rupesi kalja vähän maittamaan kalastusreissun jälkeen ja vähän kyllä sen aikanakin jo. Nallukkaa tässä hörpin ja mietin että pitäisikö lähteä ihan uloskin asti vai vaan nautiskella lomasta ja olla vaan. Onko täällä kaljatovereita paikalla ollenkaan tänään?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vammaista pilkataan täällä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nonni... Tässä sitä taas ollaan. Hei vaan kaikki. Minä olen Jussi ja minä olen juovuksissa. Heei.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika vitun kännissä ollaan taas. Koirat hillitsee kun niistä pitää pitää huolta ja rakastan niitä.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Viskiä nautin tutulla. Nyt kilkutusmusaa.
 

ace

Jäsen
Salvatore, romanialaisten versio Unicumista on oikeastaan ihan hyvää. Taitaa kyllä olla vain tämän alueen tuotteita, kun Googlekaan ei tunnu moista herkkua tuntevan. Tuossa tuo pikkuhiljaa tyhjenevä pullo kuitenkin pöydällä on.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Salvatore, romanialaisten versio Unicumista on oikeastaan ihan hyvää. Taitaa kyllä olla vain tämän alueen tuotteita, kun Googlekaan ei tunnu moista herkkua tuntevan. Tuossa tuo pikkuhiljaa tyhjenevä pullo kuitenkin pöydällä on.

Enkä tunne muuten mäkään, Googlen lisäksi. Eipä ole tullut vastaan vaikka täällä oon nyt kohta kymmenen vuotta pyörinyt. Pistäpä vähän jemmaan niin testataan jossain vaiheessa. Unicum kyllä on hirveätä paskaa, mutta ei kai siitä pahemmaksi voi vetää?
 

ace

Jäsen
Enkä tunne muuten mäkään, Googlen lisäksi. Eipä ole tullut vastaan vaikka täällä oon nyt kohta kymmenen vuotta pyörinyt. Pistäpä vähän jemmaan niin testataan jossain vaiheessa. Unicum kyllä on hirveätä paskaa, mutta ei kai siitä pahemmaksi voi vetää?
Noh noh, äläpä nyt hauku tuota samettisen pehmeää jumalten juomaa. Täytyypä vähän kysellä paikallisilta tuosta Salvatoresta ja sen historiasta. Jemmaan ei tarvitse laittaa, kun sitä saa ihan kaupasta täällä. Ilman muuta maistellaan jossain vaiheessa.
 

ace

Jäsen
Olis kannattanu lukea etiketti tarkemmin, Salvator on kyseessä ja löytyhyhän se Googelistakin. Paikallista juomaa.


E: Linkistä löytyy lisätietoa kyseisestä tuotteesta, en tiedä miltä sivustolta.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olis kannattanu lukea etiketti tarkemmin, Salvator on kyseessä ja löytyhyhän se Googelistakin. Paikallista juomaa.


E: Linkistä löytyy lisätietoa kyseisestä tuotteesta, en tiedä miltä sivustolta.

Joo taitaa olla joku ihan paikallinen tuote kyseessä. Ei ollut vaimokaan ikinä kuullutkaan, mutta epäili että siellä alueella on sen verran unkarilaisia että on saanut viinakin vaikutteita.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyvä meno! Täällä mennään!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös